Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem van alkatrész a gashoz akár másnapra, nem érzem ezt a kérdést problémának.
Az lehet gond már ha gond, hogy nincs minden sarkon gas kereskedés, s rendelni kell a neten.
Úgy tudom a BETAhoz, meg a shercohoz is van ugyanígy.

Mivel a KTM ből sok van, sok a kereskedő, nyilván jóval nagyobb az esélye így, de egy két alkatrészt elnézve, szerintem kicsit túl vannak árazva néhol.

Nincs még tapasztalat a 2018 GAS ről, de szerintem nem is lesz még egy jóideig.
Ez a jó és rossz meg nagyon relaítív dolog, mert kinek mi.
Azaz ez a legalább annyira jó motor szerintem nem definiálható.

Miért mondjuk azt, hogy mondjuk egy 2018 gas vagy beta vagy sherco rosszabb mint egy 2018 KTM, ez mindenkinek egyedi indoklás lesz, egyedi nézőpontok alapján.
Azért mondom, szerintem meg kell nézni több típust, ha van rá lehetőség.
Örülök, hogy gondolkodó a társaság!
Majd jelentkeznek ha vannak.

A srác, akinek a motorját csináltam, gasgasa volt, eladta, majd megint gasgas-t vett, vehetett volna mást is, tőle kell megkérdezni miért vette, meg azt is kéne-e neki ezek utána a 2018 as is, majd megkérdezem tőle.
A külföldi fórumozók, többen akik 2018-at akarnak, nekik mind végig gasgas volt előtte huzamban több, volt nekik más is, azaz van tapasztalat.
Ronis sorra gasgas-t vett, volt egy két KTM e is.

Tényleg vele mi van, tudtok róla valamit? Motorozik még?

Van még egy srác akinek gasgas van most, s nagyon bejön neki a 2018.
Ha lenne 2,5 millimám motorra megnézném a gasgas 2018 at egy nyílt nap kertében,
nem vennék élből mondjuk TPIs KTM-et helyette megnézés nélkül, én az injektor miatt egyébként tuti nem, nekem kell a buzerálható karbi,
s ez nem a KTM ellen szól, szerintem is jó motor, csak nekem nem jön be a geometriája, így meg hogy rátették az injektort és még buzerálni se tudom még úgy se :)

Azért nem szívesen vennék beta-t vagy shercot, mert ráálltam a gasra, kezdem egész jól megismerni a típust, s haszna van ha buzerálom a motorom,
nem kell 0 ról kezdeni mindent megint, mintha váltanék.

Ez volt pár példa, lehet mindegyikünk szélsőséges eset.

Szerintem már sokan kacsingatnak másfelé is mint a KTM, Beta, Sherco. Volt egy két vállalkozó kedvű, aki ki merte próbálni a bevált KTM mellett, aztán rájöttek, hogy hoppá,
már nem csak a KTM el lehet motorozni, ha nem cseszték el a 2018-as gasgas-t szerintem itt is igaz lesz.

Szerintem el kell menni ki kell próbálni több típust, aztán lehet jobban fekszik valami más, aztán az a pár év míg el nem adod, lehet több élményt fog nyújtani.
Arakat hagyuk. Ki hogy veszi . Tajeoztato adat. Exc sima 6600 korul megoldhato. Six 7400 korul. Persze biztos van aki ad erte 10000 folott is. En nem tudok eladot .
A szado mazo oldalakon is alig várják az esti elfenekelést, meg a 2018-as új biliárdgolyós szájpecket, ennek ellenére, ez a tömeg nem tartja életben a lovaglópálca gyártást. A hobbisták meg megoldják egy mogyorófa vesszővel, fakanál meg minden háztartásban van.

Egy egy eltévedt, megtévedt ember nyilván mindig akad, a speciális fórumokon meg ezeknek a tízszerese.

Hány olyat ismersz, aki besétált a kereskedésbe, vett egy új gas gast, használta rendesen, eladta, ujra bement a kereskedésbe és ujra vett egy gas gast, mert annyira egymásra találtak? -esetleg ezek után nagyon várja, hogy meg tudja venni a 2018-ast?

Ez fogja életben tartani, felvirágoztatni a gyárat, nem Johnatan Baragan, és társa.
Felétek lehet úgy van, de az álltalam ismert körben senki nem vásárolt olyan motort amilyet, mert a menőknek az van.

Mindenki a saját, illetve a társak tapasztalatai alapján vásárolt, vagy hagyott ki típust.
Egyértelműen a fő probléma hogy a gas korábban rossz motort gyártott. Hogy most milyen talán kiderül ha vesz valaki. Azért viszont senkit nem tudok elítélni mert inkább vesz elterjedtebb márkát. Az endurózás nagy mértékben gyilkolja a motort ergo fontos hogy eleve egy jó konstrukció legyen megfelelő alkatrész ellátással. Továbbá technikai sport tehát nem mindegy mennyi fejlesztés van egy motorban. A ktm nagy gyártóvá nőtte ki magát annak minden előnyével és hátrányával. Nekem ma eszembe nem jutna mást venni, egyszerűen nem logikus döntés és ennek semmi köze annak hogy Jarvis mivel megy.

A gastól az egy jó próbálkozás hogy 500 ezerrel olcsóbban próbálkozik mint az új ktm. Ez már érzékelhető árelőny, de szerintem ez kevés. Mellé kell rakni egy legalább olyan jó motort mint a 17-es (vagy akár a 16-os) ktm és nagyon jó alkatrész hátteret. Amíg ezekből valamelyik nincs meg esélye sem lesz. Ja és persze amiről beszélsz: rá kell ültetni pár nagymenőt gasra.
Szerintem ez is csak "nézőpont kérdése". Nem biztos hogy "másolással" akar érvényesülni csak nem akarja megkockáztatni az esetleges hátrányokat. Nem vagyok Ktm párti (sőtt) de a rengeteg eladott darabszámból egyszerűen a matek alapján több pénz van fejlesztésre mint egy csődközeli cégnél. Ott volt a BMW esete, mikor minden jó pilótát megvásárolt és az addig világverő motorosok (Juha Salminen, David Knight, Marko Tarkala) 6., 7. helyeken motoroztak. Extrém enduró nem annyira technikai sport szerencsére, még nagyrészt a pilóta számít, így én is azt gondolom hogy Jarvis Gas Gas-ra ülve is verné a mezőnyt.
Példa, Jarvist ráültetnék egy gasgas-ra, ugyanúgy megnyerné vele a versenyt, mintha egy akármi másra ültetnék, akkor mi lenne?

Természetesen, szerencsére van sok kivétel, aki gondolkodik is, de a tömeg nagyobb százaléka szerintem azért vesz amit vesz, mert a menőnek az van, azzal sikeres, stb,
s ez nem csak a motorozásra igaz.

Ez valami bug lehet az emberi agyban, hogy "másolással" próbál érvényesülni
szerintem ez világméretű százalékot figyelembe véve sem nagyobb jelenleg, pár százalék az enuduró piacon, akiknek van gasgas, tehát a rengeteg szóhasználatom relatív.
Magyaroknál kb. 20 lovas, amiről tudok, hogy gas van neki, ettől függetlenül biztos, hogy jóval több embernek van.

Szerintem teljesen mindegy a márka, a motoros meg a motor kell egymásra találjanak,
nekem mindegy ki mit vesz, nem érdekem egyik márka sem, s ahány ember annyi féle értékrend, mindenkinek más az előny és a hátrány.

A KTM, BETA, SHERCO, TM, stb márkákról nem tudok nyilatkozni, mert nem ismerem, csak azért "szajkózom" a gasgast mivel csak azt ismerem, nem azért mert azt akarom kiemelni a többi közül!

A gas esetében szerintem a hírnév romlás miatt lesz nehéz visszamászniuk, emberek nem azt nézik ez egy új modelll, hanem előszedik a korábbi modellekkel a bajokat
és azt mondják gasgas=gasgas. Egyébként rengeteget számít hogy a média mit sulykol, meg mi kering az emberek között...rengeteget ez alapján döntenek.
Azaz kell valami a gasgasnak, ami által elkezd keringeni az, hogy ez már nem az a motor, természetesen valójában kell hozzá, hogy ez már nem az a motor :)

Napokban szereltem egy 2015 C-t, volt alapom összehasonlítani a sajátommal, van fejlesztés ezen is, s jó irányba.
Mielőtt még belemennénk mitől döglött meg, elszakadt rajta egy vezeték és olyan volt a szikra mint a mese.
Köszönöm!
Ha nem írják akkor bruttónak minősül (törvényi szabályozás), tehát szerintem német áfa kulccsal bruttó.
Nekem kicsi a merítésem endurós közegbe ezt előre bocsájtom. Rajtad kívül gasról jót még nem mondott senki. Jelenleg rajtad kívül egy tulajt sem ismerek, a környékünkön nem látok ilyen motort, se újat se régit. Endurokrossz versenyeken se látok (lehet egy-egy van de ez az átlag 150-200 indulóhoz képest minimális).
Az számomra nem derül ki, ez most nettó vagy bruttó javasolt ár?
Bocsi az előbbi nettó feltételezésért
Jól számolom, akkor talán 1/2 millával lett drágább az injektor miatt?
Megtaláltam a javasolt fogyasztóit.

3 millió a nettó ára a sima TPI nek
http://www.ktm.com/hu/enduro/3...

3,2M a 6day változat

http://www.ktm.com/hu/enduro/3...
Szuper!

A hivatalos ára hány EUR ott az osztrákoknál? Feltételezem ez publikálható ár.
Értem, köszi!

Nem tudom, én máshogy látom, külföldi oldalakon a srácok alig várják a 2018 at, majd ha lesznek igazi tapasztalatok fél év múlva, linkelem.
Magyarországon is többen mennek hobbisták gasgassal, a külföldi fórumon ami "tömöríti kicsit" a gasgasosokat ott rengeteg embernek van gasgasa.

Arra gondolsz esetleg, hogy versenyzők között kevés a motor?
Tehát elmész megnézni egy erzberget és nincs tele gasgasal, vagy egy enduropanorama?

A fizetésért dolgozó pilótákat szerintem hagyjuk ki, nekik nyilván a márkát kell képviselni.
Most kerultem vele egyet. Huz.mint az ingovany. Szepen berreg. Holnap kerulok egy nagyobbat.
Olyan viszonylatban, hogy valamiért pénzt nem nagyon akarnak kiadni érte az emberek.

Célcsoportot nem írtam.

Az az ül rá akinek cserében teletömik a zsebét: A fizetésért dolgozó profi pilóták.
szerintem nem sokat adtak el 2017 a ből.

Milyen viszonylatban látod ezt, milyen "célcsoport"? "Ami túlnyomórészt látszik: csak az ül rá, akinek cserébe teletömik a zsebét."
Sok Jó motorozást vele!
Szerintem menjél vele sokat, s majd később írj tapasztalatokat, persze írhatsz első benyomást is.
Aki csinálta már azt a motorjával mint Jaxy, az érti miről beszél...

Nem tudom miért baj az, ha az injektornak egy nézőpontból leírja valaki a hátrányát
Természetesen rengeteg előnye van, hajrá, sőt annak örülnék a legjobban, ha minden motorra megcsinálnák, de adjanak hozzá egy okos telefonos alkalmazást, amit ha rádugsz USB vel, szépen be tudod programozni a gyújtás térképet is, meg a befecsi térképet is.

Szerintem majd fél vagy 1 év után beszéljünk a TPI-s motorokról, akkor lesz elég tapasztalat.
Erről kérlek mindenképp írj. Meg talán videó is jó lenne.
Nekem megjott az injektoros 300 as. Ma lesz a proba.merítes. beszamolo kesobb par nap.mulva . Ma kis korozgetes lesz. Eleg patkany ido van log a felhoszakadas laba. Azt hittem.joidore jovok haza es lehet gurulgaszni.