Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáld ki:
a munkahengert(alsó) megtöltöd fullra és úgy nyomod bele a dugattyút
így kitolja a levegőt a csőból, és utána lehet légteleníteni
Töltsd fel úgy ahogy írtam, utána nézd meg.
Ha nem pumpál semmit, akkor a főhengerben a karmantyú jó eséllyel elszállt.
Szedd szét a főhengert és nézd át (zégerfogód legyen hozzá!)
Vettem bele ásványi bele való oilt, semmi , zéro, lekotottem alul a munkahengert csak a cső lóg magába lent , hiaba pumpalom a kart felül éppenhogy csak csordogal valami lent, abszolut semmi ellenállás se így se úgy , létezhet hogy valoban akkor elszallt felül a munkahengerbe a tomítés? Szédszedve pedig nem latni semmi rendelleneset, joltömítettnek tünik.
Szia , köszi gyors valaszt! Akkor ezek szerint ezzel nemis nagyon keményedet volna fel?!! Tehat viszkozitasba is masabb, vagy már a tömítéseknek cső?!Bizzok benne ásványival még jo lehet, ... ha meg nem bukoo.. lesz
Kár volt beleönteni, most vehetsz bele felújító szettet alulra is meg felülre is, a fékfolyadék kinyírja a mineral oilhoz való tömítéseket, bedagadnak tőle.

A hidrokuplungot is, meg a féket is érdemes a munkahenger irányból feltölteni, ha ügyesen csinálod utána nem is kell légteleníteni
Vedd le a légtelenítő csavart
A munkahengert fecskendővel(tű is legyen rajta) locsold fel olajjal, hogy ott se maradjon bent levegő
Utána levegőztetőcsavar vissza, fontos, hogy legyen alatta gumi!
Majd cső a légtelenítőre, olajat fecskendőbe felszív, csövet megtölt, majd a fecskendőt rádugod a csőre.
Aztán szépen felnyomod az olajat a fecskendőből, míg fent a főhengernél a tartályba ki nem jön. (a fedőt természetesen le kell venni a művelet előtt)
az nix gut!

ásványi (mineral) olaj kell oda.

http://www.gerecsemotor.hu/ken...
Sziasztok! A 125 ec (2002) hidrokuplungjába milyen tipusu olaj valo, dot 4 el probaltam de sehogy se akar legtelenedni, akarhogy szenvedek nem hinném másnak lenne baja ugyanis csak lelett engedve belőle olaj, elotte ok volt.
Én olyan 2008-2013közöttiben gondolkozok.
gombos a sztori :) de ezek se mai csirkék.
Már két éve nincs motorom.Volt 125 volt 450 majd 200.A 450 2003-as őshüllő volt de különösebb baj nem volt vele.Nagyon szerettem a erejét.Nem volt vad elég barátságos volt.
2 t 200-asom volt meg 450-is de most lehet bevállalnék egy 250-est.Egyébként a 250 exc önindítós?
neked exc 450 van? mondanál róla valamit? mármint miért nézel alatta motort? :D erős mint a paprika? vagy nem jó konstrukció? mert egy pár hirdetésnél az van hogy vagy 525 vagy 400at akarna. 450 mi baj
2t 200. a 250 4t vel baromi könnyű motorozni, alsó fordulaton is van nyomaték, felül ha forgatod sem fogy el. jó persze véges, de meglepő hogy jön még erő fönt is. azért sokat kell váltani. közel azonosak. 4t vel kezdő motoros is jól érzi magát. a 2t 200 kilő,. de azzal 2t módon kell menni. kinek mi. egyébként erősnek egy 450es erős. ezek nem erősek, finom gépek. a csapatban 250esek vannak és nincs gond.
Érzésre melyik erősebb egy exc 250 4t,vagy egy exc 200 2t?
200-300exc. nagy a külömbség ? nem hiszem hogy többet is enne , sokkal, de biztos nyomatékosabb. hétvégén volt szerencsém egy 2000évj husky 360at kirpóbálni, háát, a kezem kitépte egy fordulóban... érdekes szerkezet.
250 2t exc, fogalmam sincs milyen, azt mondják nem áll be a sorba a 200 és a 300 közé. túl "heves"? tudom monitor mögül nem lehet választani. crosst nem szeretnék. az sxf450 azért volt érdekes mert gombos...
Nalnk van ketto 200exc is. Ugyesen mennek vele a sracok. Nekem nem valo mert nehez vagyok (bar a kettobol z egyik sinten az es jobban megy mint en). Persze vannak korlatai, de ha mered es tudod huzni neki akkor tud jo lenni
". vékony legyen és könnyű. "
Akkor felejtsd el a 2T gasgas-t meg a 4T-ket. A GAS széles és jó nehéz is, a 4T szintén nehéz ezekből amiket felsoroltál.

Miért nem nézegetsz 250es EXC-t? Azt írtad a 200 EXc feküdt a legjobban, bár az szerintem alul gyengusz.
ültem 250 4t exc-n, és nagyon jó. exc200 2t amin otthon éreztem magam, husky 360 2t,... az nagyon sok, elcsavarja a vázat szinte. exc 400 4t ami kérdéses vagy husky 06os te 450? abból van 1 ami nincs legyilkolva. a többi exc,. hiába rekluse le vannak harcolva 750környékén. 200órás bontatlan blokk, hát nem tudom kinél kell majd szerelni. Elég nehéz választani. Én nem nyelezem a gépet, alsó fordulatra gyúrok. vékony legyen és könnyű. 2t jobban kéne.
Egyetértek.
Nem lehet jót gyári felszereltséggel krossz géppel hard endurózni szerintem, akárkit ismerek, aki krossz alappal megy, már több dolgot átfaragott rajta, mert ő is rájött idővel, hogy nem igazán jó a gép gyári állapota endurózni.
Persze megint itt a kérdés, hogy kinek mi az enduró...

Abban is igazad van, hogy érdemes inkább jobb állapotban lévő és odavaló gépet venni, mint szopni a motor korlátai miatt.
Lehetőséged szerint próbáld ki a típusokat vétel előtt(haver ismerős), mert nagy lehet a difi, tőled függ, hogy neked mi fekszik jobban.
Könnyű mellényúlni, pl egy GASGAS EC 300 teljesen más mint egy KTM EXC 300, vezetési stílusra gondolok, másképp kell vele motorozni, stb. A 4T meg aztán végképp más, mint a 2T.
Kinek mi a jobb, ezért írtam szedd össze nézőpontjaidat, s akkor talán tudunk javasolni.
A patak jo kis hely
A mellkasra rakott kamera szamomra nezhetetlen.
En epp azert vettem jo/oda valo motort mert azt a keves idot ami a motorra jut elvezni akarom es nem szivni. A cross addig jo amig light enduroban mesz utana az enduro valo. A nem oda valo valtoattetel, a leboffeno karakter, a mindenhol lerugja magat karakter, a konnyen felforro blokk stb., sokaig lehet sorolni.
Persze aki nagyon jo motoros az el van egy crossal is, bar szerintem a koves hegyoldalba zorrozva az o mosolya sem oszinte
a gumik rerakása siralmas..... a szervezőség megérdemelne pár rseggberúgást