:) ez a köszönő levél, ez jó. Én is megírom. Az biztos, hogy nem bántam meg,h nem a 450-est vettem, pedig sokat hezitáltan. Sajnos az a típusú vagyok akinek ha nem megy ésszel, akkor megy erővel, de ahogy öregszik az ember már nem bírja. Sok tapasztalatot még nem tudok leírni, mert pár üzemórát tekertem csak bele, de ezek alapján egyenlőre boldogság van :) az biztos, hogy a műanyagokon fejleszthettek valamit, mert lefelében az oldalán jobban csúszik, mint elődei :)
Jelölj ki egy kicsi 50 m és pàlyàt.Ne legyen rajta gumi akadäly csak egy kis dombocska.Amin egy 5 éves gyerek végig megy egy pw,vel.Na itt menj egy kört a motoroddal, àll fel és egyesben egykézhel....És majd próbàld meg egy 250 nel,..Na ott fogsz érezni kölömbséget....Persze nincs ilyen helyzet az erdőben,de sokat elàrul egyes motorok természetéről.Pl a 300 2T meglepően jó indulatai,mikor alapjàratról adsz egy kicsi gàzt.Mikor màr fordulatnàl csinàlod,,,,örülsz ha rajta,maradsz....
Tudom Sanyó, hogy jó, az erdőben mindig megfordul a fejemben, hogy írok a gyárnak egy köszönő levelet. Csak érdekel, hogy más hogy érzi.
Kíváncsivá tettetek ezzel a 250-es variációval, ajtót-ablakot azért nem adok el, de tavasszal kipróbálom. A tömeg eltérés minimális 1-2 kg, a tengelytáv ugyanaz, a főtengely forgó tömege kissebb, ez okozhatja a könnyedségbeli különbséget.
Dícséretes dolog
Ránézek az enyémre is, most hogy szét van szedve, de nagyon remélem, hogy hozzá se kell nyúlni, mert patent benne a zsír, a tuning megoldás által.
Extrém enduróban tempó is van és rengeteg váratlan helyzet, nem tudod előre átnézni, kigondolni mit hogy fogsz megoldani, improvizálni kell, gyorsan kell dönteni, triálban ez nem kell, nem mindenki agya tud átállni, azaz lehet sehol nem lenne ha akár menne is...
Szivesen. Nem szokták kispórolni, lehet hogy a kereskedőnél maradt véletlenül. Egyébként van egy lista a motorhoz kapott papírok között, hogy mi jár a motorhoz.
lakkoztasd is be, egyrészt nagyon faszányosan néz ki másrészt meg a por lakk baszott strapabíró anyag
felniről alig bírták homokfúvóval leszedni a lakkot
Dew. Te mint elemző analizalo.. nem tudnád megnézni valahol hogy ktm 2017 sx 250 gyárilag termosztát nélkül.jon e ki? Ha igen. Tudnál e robbantott abrarol képet a henferfej rol megy fölfelé egy kis vizcso. Engem semmilyen ktm oldal.nem enged robbantott ábrára. Csak régi modellekről van. Koszi
Kíváncsivá tettetek ezzel a 250-es variációval, ajtót-ablakot azért nem adok el, de tavasszal kipróbálom. A tömeg eltérés minimális 1-2 kg, a tengelytáv ugyanaz, a főtengely forgó tömege kissebb, ez okozhatja a könnyedségbeli különbséget.
Ránézek az enyémre is, most hogy szét van szedve, de nagyon remélem, hogy hozzá se kell nyúlni, mert patent benne a zsír, a tuning megoldás által.
Extrém enduróban tempó is van és rengeteg váratlan helyzet, nem tudod előre átnézni, kigondolni mit hogy fogsz megoldani, improvizálni kell, gyorsan kell dönteni, triálban ez nem kell, nem mindenki agya tud átállni, azaz lehet sehol nem lenne ha akár menne is...
Bohóckodott már enduróval:
http://youtu.be/mtot9ijyuNs
Itt azt írják hogy csak vicc..
Veszélyes lesz az élmenőkre mint az ipari áram
már alig várom hogy megint + 3-4 fok legyen délben.. hogy úlyra ruggassam a gépet..
thnx
felniről alig bírták homokfúvóval leszedni a lakkot
Ma megejtettem a hagyományörző himbazsírzást a két ünnep között
Ezen én beépítve nem látok termosztátot itt a fejben, attól még másutt lehet.
sparepartsfinder.ktm.com
http://sparepartsfinder.ktm.co...{%22Model%22:{%22ItemNumber%22:%22F6301Q0%22,%22EngineNo%22:%22083630Q%22,%22ModelName%22:%22250%20SX%20\u003c2017\u003e\u003cEU\u003e\u003cF6301Q0\u003e%22,%22Variant%22:%22EU%22,%22ModelYear%22:null,%22IconTyp%22:%221%22,%22DisplayName%22:%22250%20SX%20\u0026lt;2017\u0026gt;\u0026lt;EU\u0026gt;\u0026lt;F6301Q0\u0026gt;%22},%22CatalogPageNumber%22:%22C175543050%22,%22ConstructionUnit%22:%2230%22,%22CatalogPageName%22:%22CYLINDER,%20CYLINDER%20HEAD%20%20%20%20%20%20%20%22,%22ImageSrc%22:null,%22ItemType%22:1}