kikapcsoltam a gépet is.. aztán.. semmi...
pedig azt mutatja hogy átállítottam.. aztán mégsem dolgozik...
Sanyó...
akkor ez az a gép amit a kiscsávó árult pár üzemórával vagy sem???
1ébként a súly nem számít.. ha csak a bontóst a triálkirályt nézem is...130 kiló a motor és 82 az ember.....ugyhogy nem számit a súly...
csak 1 dolog számit.. a motorozás végén jól érezze magát vel az ember... meg ilyenkor télen.. az hogy mikor sokat látod a garagéba akkor a szemednek is tetszetős legyen a verdaAAAA
szép a sherco! Anno 2005-6 körül majdnem vettem egyet az akkori importőrtől, de nem tudtam vele megegyezni a részleteket illetően. De látom, hogy rengeteget fejlődött azóta, sőt ezt már össze se lehet vele hasonlítani. Gyárilag az akra rendszerrel dobják ki, vagy a Tied ilyen factory verzió? Néztem a videót is, szépen veszi a lapot.
Nyugi Doki.....Jó a 350... Nem lett volna belőle 2 is.Az hogy ,nekem a kisebb ccm jobban bejön,,,,csak azért van ,mert 70 kg vagyok,,,és a motorozàs alkalmàval kerüljük a minimàlis összekötő szakaszokat...Csak a csíki csuki,most fel és le.stb semmi veretős csak a kihívàs. Amúgy ha 2 Motort össze akarsz hasonlítani,melyik milyen kezelhető,,,,,van rà egyegyszerkü módszer,,,,,de megdöbbentő milyen különbségek jönnek ki...
Kattinsunk az Eszközök, Beállítások menüpontra. A felugró ablakban válasszuk az Általános fület, illetve a Letöltések fület, ha van olyan (például telepített letöltésvezérlőnél). Az adott résznél beállíthatjuk, hogy az alapértelmezett, vagy egy módosított mappába mentsen-e a böngésző, vagy kérhetjük, hogy minden letöltésnél kérdezzen rá a letöltési helyre."
Teljesen egyforma a váltó, az Exc meg az Xc-w, meg tulajdonképpen a motor is, kivéve hogy az xc-w nem homológ. A 14 első lánckerék csak az utcai verzió miatt van rajta, de a dobozába adják hozzá a 13-as lánckereket.
350 Xc-w: 13-52, Exc: 14:52 vajon a váltó átételezés mennyire más? Amit régebben belinkeltetek xc és xc-w azt wlolvasgattam, de egy exc-hez képest másabb lehet?
Nézd, arra amire én használom, arra jó. Az én tudásomnak bőven elég, néha sok is :) Nem akarok róla szuper latívuszokban beszélni, de látom érzem az elmúlt 10 év fejlesztéseit, még így amatőr szinten is. Legalább annyira jó, mint a Tiéd! ;) Az áttételt akarom még megvariálni a gyári helyett kipróbálom a 13-52-őt. Vagy ha sok lesz, akkor a 13-50-et.
Nem dragabb dev..ezert az elavult technikaert evrol evre tobbet kernek es mar elore kifizettek az emberek az arat az uj technikanak...szoval egy szart adtak evrol evre dragabban.
ini..
köszi majd benézek a Ótósbótba ez a digitálsi ez érdekell.. a mechanikus volt pár de azok beokádtak hamar
Déw...
értem.. ezt a mérést.. de ha nincs mihez hova viszonyítás.. és ennyi a bizonytalnasági tényező akkor ez az a katagória ami totál értelmetlen..még feljegyezni is.....
a súberállítást jobban értem...a miért jét.. bár szerintem nm kellene minden domb előtt ez megjátszani...
Jani.. hát itt vagy???
csak átlátol rajtm.. mint eddig is...
a 19es cigóval van a baj.. de nem kicsi.. a külső mértet az nem birj ha 3 bár fölé tolja az ember...és nagyon hamar fölé tolódik egy normális pumpával......
még jó hogy a 18asssal meg pont nincs semmi.. évek óta senkinek
ahogy székeswhitehouse-i haverek mondták.. bontósnak ezért jár az Endúró NÓBEL DIJJ
az innectort az t meg megmagyarázni sem tudják...hisz működik ezer éve.. és ha a ütemmel van a baj akkor csak annyi hogy kettő innectro fej kell bnle és már fele annyit kekll dolgoznia..
pedig azt mutatja hogy átállítottam.. aztán mégsem dolgozik...
Sanyó...
akkor ez az a gép amit a kiscsávó árult pár üzemórával vagy sem???
1ébként a súly nem számít.. ha csak a bontóst a triálkirályt nézem is...130 kiló a motor és 82 az ember.....ugyhogy nem számit a súly...
csak 1 dolog számit.. a motorozás végén jól érezze magát vel az ember... meg ilyenkor télen.. az hogy mikor sokat látod a garagéba akkor a szemednek is tetszetős legyen a verdaAAAA