és Déw...
nem is mesélted .. kivetted az éket a kazánból és??
lesz belőle Déw féle edzési útmutató..ami alaplyán majd a náza is tud jobb cuccokat csinálni a marsjáróhoz.. vagy sem??
ez a vazelines sztorit azért merem mesélni . mert a 19es kerék tublinélküliségekor lett véletlen próbálva...
azóta a belsővel 2 talon !! minőségi papuccsaal zerelt xt 754 gumi 0,3 bárral sem fordult el...ott mondjuk maradék vazelin volt.. nem is kevés amit nem nöröltem le csak ..
ezért maga a gumi is nagyon könnyen szerelődött fel a felnire...
aztán a szögeseknél már kifejezetten bekentem a belső 1-2 centit meg a drótperemnél...
na eddig azért elégé összevissza szereltem meg leizzadtam mire felmentek a szögesgumik a helyükre.. ezzel meg...a duplabeősős vastagbelsővel előre kicsit felfujt belső úgy ment bele a szögesgumiba.. onnan meg egybe fel a felnire...hogy ihaly...mit szenvedtem eddig ezzel...a sima mosogatószeres vizezl.. na meg az első keréknél.. ott aztán az állandó szopás.. beigazitani mindent.. most meg csak úgy csuszott a helyére...és aztán motorozáskor mégsem csúszik semmi sehova..!!
mondom még a 0,3 belsővel sem ...
szöges gumik meg az 1..1,5 bárral meg főleg azok lehet még szilikon zsirral sem csúsznának sehova...
hály kolbik...
na itt nálunk aztán van olyan ganaj .. idő.. + 3 fok..
reggel z autók úgy viselkedtek mintha jégkorongok lettek volna... eddig sokan nem is tudták hogy az ovinak a parkolója az nem vizszintes..
na mostmár sokan tudják.. hogy az nem vizszintes.. és milyen fain időtöltés azt a 5m megtenni sik jégen
aztán kilenc óta meg nem ónoseső esik hanem csak úgy esett az eső.. olyan fain csnedees áztató...ugye a föld az jéggé vaan fagyva.. aaz eső ilynekor nem szivárog el a talajban hanen a felső részben...
olyan pocsár-okádék minden mai jégmotorozásnak.. heló..
sima motorozás ugy szintén...hisz a felső takony 3-5 centi alatt jég kemény...
+ ilyen takonyeke időbe a faxomnak sincs kedve kimenni hajtani...pedig + 3 fok van..
van gumiszerelési okosság... de le sem irom mert csak hurrogás lenne..
de nm baj.. mert igy a szöges gumit is szerelni nagyon 1szerű..a gumi könnyedén felcsúszik a helyére...és aztán meg mégsem csúszik el...
ez a vazelin nem csak cigó tublinál sima gumiszerelésnél is csodákra képes...
Sanyó... ilyne 2t racel utcairól álmodtam én is 27 éve.. rgv 250 gamma volt a neve.. igy utólag örülök hogy nem volt.. de akkor hú de szerettem volna
Nimród...
ezek a kexék nagyon faxa videót csináltak megint...
Most tudtam meg hogy tv kitől kapta a bétát..
hát magától mert ő a Béta magyarországi kereskedője...
tv sok sikert hozzá... ha ügyesen csinálod.. fain alternatíva lehetsza ktm-en kivul a hard és extrem endúróban...az alkatrész beszerzés az nagyon fontos.. az az akílesz sarka a motoroknak
Előtte volt egy cagiva, sst,350.Az is nagy dolog volt àm.1henger,2T.Különleges volt a hangja...Ez a gilera.itt a környéken maradt sokàig..Jó pàr embert kiszolgàlt..Egyszer szétszedték,,,,,olyanra emlékszem....Hogy 8 felömlős henger volt rajta.Nem tudom,hogy van e ilyen,,,csak rémlik! Valami ilyesmi...A motorok szàmàt màr nem tudom...60 felett elveszítettem a fonalat...
Egy kis nosztalgia....ha megengeditek...25 évvel ezelőtt volt egy ilyen motorom.Gilera ngr 250 .Biztos volt 10 éves....tehàt jó régi darab. Ez volt az első öninditós motorom...2 ütem..tàrcsa fék...ment mint àllat.úgy vette a lapot..mint egy cross motor.Lehetett vagy 40 45 le..mert 60 ig úgy ment mint a RD 350..
hály kolbik..
Joli...
tudtam hogy 1szer úlyra visszatérsz...a téli motorozáshoz..miért nem korcsolyázol inkább a hólapáttal??
Déw .. az edzés nagyon nagy tudomány külön könyveket írnak róla.(mint én a 19 colos tublis szereléséről)
egy a fontos.. vizbe nehogy beledobd??
tegnap jöttem rá a doppingos témára..
a 3 napja szedem a lázra meghülésre az algopirint... az a köredzésben....annyit tett hogy konkrétan nem fáradtam el...értem már hogy miért van szükség a dobPingra...
Ha túledzed akkor pattogni fog a szilánk, ha túl lágy akkor gyorsabban szétvered
Szóval inkább lágy legyen mint kemény
Tehár ha szépen kihűlt a parázsban hagyd úgy
Nekünk minden ék sima lágyvas sőt a 10+ kilós kalapácsok is
Hallgatom az anyagismereti tudásod azon részét, ami megválaszolja azt, hogyan kell lehűteni egy vasat úgy, hogy megőrízze a szívósságát, ne repedjen el, ha ráversz a fejszével, stb.
Nekem most semmi kedvem/időm ez után is órákig anyagismereti, meg hőkezelési szakmai anyagot olvasgatni.
Valószínű ugyan az mint a te fejedben. Semmi értelmes mikor egy ekkora baromságot kérdezel.egesz nap a netet bujod elemzel.minden faszsagot.aztan arról meg fogalmatlan vagy mit csinálj egy forró vasekkel. Fuu bazzze te de kivagy.
Egyenlőre nem tudom.ma egész nap egy hondat próbálgattam. Kibaszott kezes! Kis 4 t. Nagyon megtetszett. Főnököm vette a héten és ideadta.itt egész jó idő van most. Úgyhogy elbizonytalanodtam. Fotókat próbálok feltenni.
Belevertem az éket a fába, fa nem repedt szét, ék benne maradt, nem volt hangulatom ezek után fűrésszel körbevagdosni míg ki tudnám szedni,
így fogtam és bevágtam a tűzbe ékestől
Ha majd kiszedem a forró éket a tűzből, mikor elégett körülötte a fa, hogy érdemes hűteni?
Olajban, szabad levegőn, vízben, stb?
Havernsk is 5.1 sherco van valami hőmérséklet érzékelő miatt evett sokat
Ahol nekem a husky 4,5 literrel elment ott neki 6 fölött evett és könnyebb tőlem 30 kilóval a rider
nem is mesélted .. kivetted az éket a kazánból és??
lesz belőle Déw féle edzési útmutató..ami alaplyán majd a náza is tud jobb cuccokat csinálni a marsjáróhoz.. vagy sem??
ez a vazelines sztorit azért merem mesélni . mert a 19es kerék tublinélküliségekor lett véletlen próbálva...
azóta a belsővel 2 talon !! minőségi papuccsaal zerelt xt 754 gumi 0,3 bárral sem fordult el...ott mondjuk maradék vazelin volt.. nem is kevés amit nem nöröltem le csak ..
ezért maga a gumi is nagyon könnyen szerelődött fel a felnire...
aztán a szögeseknél már kifejezetten bekentem a belső 1-2 centit meg a drótperemnél...
na eddig azért elégé összevissza szereltem meg leizzadtam mire felmentek a szögesgumik a helyükre.. ezzel meg...a duplabeősős vastagbelsővel előre kicsit felfujt belső úgy ment bele a szögesgumiba.. onnan meg egybe fel a felnire...hogy ihaly...mit szenvedtem eddig ezzel...a sima mosogatószeres vizezl.. na meg az első keréknél.. ott aztán az állandó szopás.. beigazitani mindent.. most meg csak úgy csuszott a helyére...és aztán motorozáskor mégsem csúszik semmi sehova..!!
mondom még a 0,3 belsővel sem ...
szöges gumik meg az 1..1,5 bárral meg főleg azok lehet még szilikon zsirral sem csúsznának sehova...