Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és Déw...
nem is mesélted .. kivetted az éket a kazánból és??
lesz belőle Déw féle edzési útmutató..ami alaplyán majd a náza is tud jobb cuccokat csinálni a marsjáróhoz.. vagy sem??

ez a vazelines sztorit azért merem mesélni . mert a 19es kerék tublinélküliségekor lett véletlen próbálva...
azóta a belsővel 2 talon !! minőségi papuccsaal zerelt xt 754 gumi 0,3 bárral sem fordult el...ott mondjuk maradék vazelin volt.. nem is kevés amit nem nöröltem le csak ..
ezért maga a gumi is nagyon könnyen szerelődött fel a felnire...
aztán a szögeseknél már kifejezetten bekentem a belső 1-2 centit meg a drótperemnél...
na eddig azért elégé összevissza szereltem meg leizzadtam mire felmentek a szögesgumik a helyükre.. ezzel meg...a duplabeősős vastagbelsővel előre kicsit felfujt belső úgy ment bele a szögesgumiba.. onnan meg egybe fel a felnire...hogy ihaly...mit szenvedtem eddig ezzel...a sima mosogatószeres vizezl.. na meg az első keréknél.. ott aztán az állandó szopás.. beigazitani mindent.. most meg csak úgy csuszott a helyére...és aztán motorozáskor mégsem csúszik semmi sehova..!!
mondom még a 0,3 belsővel sem ...
szöges gumik meg az 1..1,5 bárral meg főleg azok lehet még szilikon zsirral sem csúsznának sehova...
hály kolbik...
na itt nálunk aztán van olyan ganaj .. idő.. + 3 fok..
reggel z autók úgy viselkedtek mintha jégkorongok lettek volna... eddig sokan nem is tudták hogy az ovinak a parkolója az nem vizszintes..
na mostmár sokan tudják.. hogy az nem vizszintes.. és milyen fain időtöltés azt a 5m megtenni sik jégen
aztán kilenc óta meg nem ónoseső esik hanem csak úgy esett az eső.. olyan fain csnedees áztató...ugye a föld az jéggé vaan fagyva.. aaz eső ilynekor nem szivárog el a talajban hanen a felső részben...
olyan pocsár-okádék minden mai jégmotorozásnak.. heló..
sima motorozás ugy szintén...hisz a felső takony 3-5 centi alatt jég kemény...
+ ilyen takonyeke időbe a faxomnak sincs kedve kimenni hajtani...pedig + 3 fok van..

van gumiszerelési okosság... de le sem irom mert csak hurrogás lenne..
de nm baj.. mert igy a szöges gumit is szerelni nagyon 1szerű..a gumi könnyedén felcsúszik a helyére...és aztán meg mégsem csúszik el...
ez a vazelin nem csak cigó tublinál sima gumiszerelésnél is csodákra képes...

Sanyó... ilyne 2t racel utcairól álmodtam én is 27 éve.. rgv 250 gamma volt a neve.. igy utólag örülök hogy nem volt.. de akkor hú de szerettem volna

Nimród...
ezek a kexék nagyon faxa videót csináltak megint...

Most tudtam meg hogy tv kitől kapta a bétát..
hát magától mert ő a Béta magyarországi kereskedője...
tv sok sikert hozzá... ha ügyesen csinálod.. fain alternatíva lehetsza ktm-en kivul a hard és extrem endúróban...az alkatrész beszerzés az nagyon fontos.. az az akílesz sarka a motoroknak
Előtte volt egy cagiva, sst,350.Az is nagy dolog volt àm.1henger,2T.Különleges volt a hangja...Ez a gilera.itt a környéken maradt sokàig..Jó pàr embert kiszolgàlt..Egyszer szétszedték,,,,,olyanra emlékszem....Hogy 8 felömlős henger volt rajta.Nem tudom,hogy van e ilyen,,,csak rémlik! Valami ilyesmi...A motorok szàmàt màr nem tudom...60 felett elveszítettem a fonalat...
Ez a beta jól törik....
http://youtu.be/v0p1aTlSrC8
Neked akkor már komoly történelmed lehet motorozásból.
Számolod hányadik a mostani Sherco?

A fél benzinkutat bele lehetett tankolni, mennyit ment el azzal a 20L es hordóval?
Érdekes, hogy csak 32 es karbi volt rajta.
Egy kis nosztalgia....ha megengeditek...25 évvel ezelőtt volt egy ilyen motorom.Gilera ngr 250 .Biztos volt 10 éves....tehàt jó régi darab. Ez volt az első öninditós motorom...2 ütem..tàrcsa fék...ment mint àllat.úgy vette a lapot..mint egy cross motor.Lehetett vagy 40 45 le..mert 60 ig úgy ment mint a RD 350..
hály kolbik..
Joli...
tudtam hogy 1szer úlyra visszatérsz...a téli motorozáshoz..miért nem korcsolyázol inkább a hólapáttal??

Déw .. az edzés nagyon nagy tudomány külön könyveket írnak róla.(mint én a 19 colos tublis szereléséről)
egy a fontos.. vizbe nehogy beledobd??

tegnap jöttem rá a doppingos témára..
a 3 napja szedem a lázra meghülésre az algopirint... az a köredzésben....annyit tett hogy konkrétan nem fáradtam el...értem már hogy miért van szükség a dobPingra...
Egy igazi állat vagy! :-D
Köszönöm a válaszokat
Ha túledzed akkor pattogni fog a szilánk, ha túl lágy akkor gyorsabban szétvered
Szóval inkább lágy legyen mint kemény
Tehár ha szépen kihűlt a parázsban hagyd úgy
Nekünk minden ék sima lágyvas sőt a 10+ kilós kalapácsok is
Dobd bele leeresztett fáradt olajba...
De vigyázz,mert fröccsen!
Hallgatom az anyagismereti tudásod azon részét, ami megválaszolja azt, hogyan kell lehűteni egy vasat úgy, hogy megőrízze a szívósságát, ne repedjen el, ha ráversz a fejszével, stb.

Nekem most semmi kedvem/időm ez után is órákig anyagismereti, meg hőkezelési szakmai anyagot olvasgatni.
Valószínű ugyan az mint a te fejedben. Semmi értelmes mikor egy ekkora baromságot kérdezel.egesz nap a netet bujod elemzel.minden faszsagot.aztan arról meg fogalmatlan vagy mit csinálj egy forró vasekkel. Fuu bazzze te de kivagy.
Kíváncsi lennék az indíttatásodra, amikor "ilyeneket"(értelmetlen) válaszolsz/reagálsz
Vajon mi járhat a fejedben

Tudod, tisztában vagy vele miért csinálod, írtad?
Tudatosan azért írod, hogy másokat szórakoztass az írásoddal?
Mi motivál rá?

Nem kötekedés, csak kíváncsiság.
Egyenlőre nem tudom.ma egész nap egy hondat próbálgattam. Kibaszott kezes! Kis 4 t. Nagyon megtetszett. Főnököm vette a héten és ideadta.itt egész jó idő van most. Úgyhogy elbizonytalanodtam. Fotókat próbálok feltenni.
Csak is meleg szarban!! Másképp kilagyulhat
Belevertem az éket a fába, fa nem repedt szét, ék benne maradt, nem volt hangulatom ezek után fűrésszel körbevagdosni míg ki tudnám szedni,
így fogtam és bevágtam a tűzbe ékestől

Ha majd kiszedem a forró éket a tűzből, mikor elégett körülötte a fa, hogy érdemes hűteni?
Olajban, szabad levegőn, vízben, stb?

Köszi
Szali! Te mit veszel amíg megjön az injektort? Szokàsost???
Bocsi, már csapatták
http://valleysxtreme.com/rider...

Jarvis be is zsebelt 1000 fontot.

Kellemes lehetett a talaj
http://youtu.be/dCapqzWbgBs
Hétvégén a srácok már csapatják.
http://fasteddyracing.com/2017...
Havernsk is 5.1 sherco van valami hőmérséklet érzékelő miatt evett sokat
Ahol nekem a husky 4,5 literrel elment ott neki 6 fölött evett és könnyebb tőlem 30 kilóval a rider
A régi ktm em nem bírt enni. Üzrmór/2 liter.. Serconak biztos kell 2.5 egy óràra....De majd az első hegy utàn beszàmolok.....