félre ne érts, én tökéletesen meg vagyok elégedve a három betűs négy üteművel. Csupán a kíváncsiságom hajtott. Én nem vagyok ez az online típus, főleg nem külföldről rendelős. (persze vannak kivételek) Általában adom a pénzt másikba meg kapom a cuccot, én már csak ilyen maradi vagyok.
BETA-nak megnéztem a robbantott ábráit, vannak rajta jó megoldások(élőben még nem láttam)
Zsír Ferinél lehet érdeklődni konkrétabban ezekről, amiket nem tudsz, szerintem még folyamatban van a dolog, azaz kiépült hálózatról nem lehet beszélni.
Egyébként az olaszok sincsenek messzi, posta se olyan vészes külföldről, azaz akár a gyár közelből is lehet rendelni,
de van közelebb is hivatalosan bejegyzett kereskedő. http://www.betamotor.com/en/it...
A spanyoloktól szoktam GASGAS cuccot rendelni, az is itt van egy héten belül,
lényegében egy 350-es vagy 450-es ugyan abban az árban van, mint a 300-as 2T. Ha átvariálják, akkor biztos fölé fogják árazni 2017-ben.
Ez a BETA-s külön olajzás, önindító kimondottan tetszik. Ha a BETA névhez Mo-on párosulna egy jó alkatrész ellátottság és dealer hálózat, sokan elgondolkoznának rajta. De én azt sem tudom ki forgalmazza, milyenek az alkatrész árak, milyen gyorsan van itt? A KTM ezekben verhetetlen, ráadásul ez as powerparts/powerwear-s marketing lekörözhetetlen. Nem ismerek egyetlen márkát sem, aminél ennyire kiforrott ez a cucc. Se a Ducati,se a Honda, Yamaha, főleg nem az off-road szektorban.
Van-e infód, a különolajzást is megcsinálják?
Van még egy dolog:
Ha ezt a sok cuccot rárakják a 2T re amit az injektor igényel, nem sokkal lesz olcsóbb, mint a 4T,
azaz a konkurencia, ami marad karbis lényegesebben olcsóbb tud maradni, a kérdés az, hogy az injektoros fog e annyival többet adni, hogy ezt drágábban vegyék e miatt.
Bőven elég a kettő, 20 ezerig egyik se forog el, én a forgattyús házba építeném be őket a karibi helyére meg egy 2 báros feltöltőt
Így azért már ütne akkorát a 2t hogy az is lecopná magát érte aki most még utálja
Dew. A mostani 17 es új blokkos 300 ast jóformán egyedül Lars tesztelte. Ahoz képest egész jól bejött nekik . Gyakorlatilag nem tudnak eleget gyártani. Minden stimmel.rajta. nem lett gyerek betegsége. Az injektort is meg fogják.oldani. évek óta működő teknika. Az ossaban 5 éve hiba nélkül.megy a japan injektor . Gondolom nem az indiaiakra biztàk. A 18 adom gondolom mást nem változtatnak most. Max egy plasztik szint. Van idejük eljátszani az elektronikával. Sztem.
Van pár ismerős akikkel néha csevegünk energetikáról és hasonló nem szokványos műszaki kérdésekről... Gondolom be tudnál illeszkedni
Kiötlöttem egy Öveges prof féle szemléltetőt a lendkeréksúly dilemmájának eloszlatására, csak pár bevásárlókocsi és egy fal kell hozzá...
Kadosának szívesen bemutatom ha legközelebb erre jár.
Piacot kockáztatnak vele szerintem, bátor húzás, ha ez kijön 2017 ben.
1-2 tesztpilótával sosem jönnek elő az összes bibi, mindig akkor derül ki, amikor a tömeg elkezdi hülye mód használni, nem tudom mennyire bolond biztosak ezek a cuccok,
mennyire érzékenyek a jó kis naftára, stb.
Én valahogy nem bírtam megszokni a 2T-t(Bár a környék sem kedvez neki)! De ennyit tekergetni, állítgatni a karbit... Amit tekergettek rajta...
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket így utólag is Mindenkinek!
Amikor zsirtv még ezekkel.kiserletezett. pl 8o ccm es ktm vazba 300 as gasgas blokk és társai. Még identitás zavarokkal.kuzdott. azóta megtalálta a helyét. Beilleszkedett a társadalomba.
Kár az időt rabaszni. Pár hónap és a boltokban lesz. Már mennek vele. Lars pl. Szerintem nem fognak hibázni a japannok. Az ossaban .most a vertigoban hibátlanul.mukidik a kokusan. Ugyan mit baszna el rajta a ktm ha be meri építeni a világ! Legnépszerűbb 2 t endurojaba??
Kétté befecsegőt Zsírferi kezdett építeni, nem tudom mi lett vele? Pedig érdekelne.
Így ünnepek körül ellágyulva, elárulom, hogy én kétté dízelt akarok építeni, de a fontossági sorrendben kb 1 éve hátrébb kellett rakni, de azért végeztem pár hasznos kisérletet, és a nagyja cucc is be van már szerezve.
"súber" tolattyú kivágás eltérésre gondolsz (ívesebb, laposabb)? Mert az azt határozza meg, hogy "alul" dolgozik jobban, vagy felül, és más kúposságú tűt kell használni a különböző kivágásokhoz, nem csak a vastagsága számít a tűnek...
szerintem 2 felváltva működő injektorral simán meg lehetne oldani a 2t gépek üzemanyagbefecskendezését
pl a wr250 elmegy akár 200 ezret is injektor hiba nélkül pedig az is egy viszonylag pörgős kis műszer 10ezret lazán kiforog
nincs partner, csak leírom a hülyeséget, s annyiban is marad
Szerintem nagyon kevesen fajulnak odáig, hogy súberre költenek, de elméletben elemezhetjük
2T injektor projekt sikeresen lezárult?
Inkább ezt a "súber" témát kellene kielemeznünk, mert itt lehetne mit keresni...
Van egy olyan érzásem, hogy mióta hűtlen lettem ehhez a topikhoz, azóta egy kicsit el vagy hanyagolva a műszaki jellegű vitákat illetően...
Déw, az jutott eszembe, hogy kellene egy átfogó elemzést végezni, hogy Zari hány%-ban viccelődik? Mert szerintem elég komolyan viccelődik néha
Mondjuk ezt a kipu hőmérsékletet tutira komolyan írhatta, mert aki ilyen sűrűn méri a kipu hőmérsékletet, az már fejből tudja mikor mennyi...
BETA-nak megnéztem a robbantott ábráit, vannak rajta jó megoldások(élőben még nem láttam)
Zsír Ferinél lehet érdeklődni konkrétabban ezekről, amiket nem tudsz, szerintem még folyamatban van a dolog, azaz kiépült hálózatról nem lehet beszélni.
Egyébként az olaszok sincsenek messzi, posta se olyan vészes külföldről, azaz akár a gyár közelből is lehet rendelni,
de van közelebb is hivatalosan bejegyzett kereskedő.
http://www.betamotor.com/en/it...
A spanyoloktól szoktam GASGAS cuccot rendelni, az is itt van egy héten belül,
Ez a BETA-s külön olajzás, önindító kimondottan tetszik. Ha a BETA névhez Mo-on párosulna egy jó alkatrész ellátottság és dealer hálózat, sokan elgondolkoznának rajta. De én azt sem tudom ki forgalmazza, milyenek az alkatrész árak, milyen gyorsan van itt? A KTM ezekben verhetetlen, ráadásul ez as powerparts/powerwear-s marketing lekörözhetetlen. Nem ismerek egyetlen márkát sem, aminél ennyire kiforrott ez a cucc. Se a Ducati,se a Honda, Yamaha, főleg nem az off-road szektorban.
Van még egy dolog:
Ha ezt a sok cuccot rárakják a 2T re amit az injektor igényel, nem sokkal lesz olcsóbb, mint a 4T,
azaz a konkurencia, ami marad karbis lényegesebben olcsóbb tud maradni, a kérdés az, hogy az injektoros fog e annyival többet adni, hogy ezt drágábban vegyék e miatt.
Így azért már ütne akkorát a 2t hogy az is lecopná magát érte aki most még utálja
Van pár ismerős akikkel néha csevegünk energetikáról és hasonló nem szokványos műszaki kérdésekről... Gondolom be tudnál illeszkedni
Kiötlöttem egy Öveges prof féle szemléltetőt a lendkeréksúly dilemmájának eloszlatására, csak pár bevásárlókocsi és egy fal kell hozzá...
Kadosának szívesen bemutatom ha legközelebb erre jár.
Igen, arra gondoltam.
1-2 tesztpilótával sosem jönnek elő az összes bibi, mindig akkor derül ki, amikor a tömeg elkezdi hülye mód használni, nem tudom mennyire bolond biztosak ezek a cuccok,
mennyire érzékenyek a jó kis naftára, stb.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket így utólag is Mindenkinek!
Így ünnepek körül ellágyulva, elárulom, hogy én kétté dízelt akarok építeni, de a fontossági sorrendben kb 1 éve hátrébb kellett rakni, de azért végeztem pár hasznos kisérletet, és a nagyja cucc is be van már szerezve.
"súber" tolattyú kivágás eltérésre gondolsz (ívesebb, laposabb)? Mert az azt határozza meg, hogy "alul" dolgozik jobban, vagy felül, és más kúposságú tűt kell használni a különböző kivágásokhoz, nem csak a vastagsága számít a tűnek...
pl a wr250 elmegy akár 200 ezret is injektor hiba nélkül pedig az is egy viszonylag pörgős kis műszer 10ezret lazán kiforog
Szerintem nagyon kevesen fajulnak odáig, hogy súberre költenek, de elméletben elemezhetjük
2T injektor projekt sikeresen lezárult?
Egy kis motorozás a bejgli lemozgására :)
Van egy olyan érzásem, hogy mióta hűtlen lettem ehhez a topikhoz, azóta egy kicsit el vagy hanyagolva a műszaki jellegű vitákat illetően...
Déw, az jutott eszembe, hogy kellene egy átfogó elemzést végezni, hogy Zari hány%-ban viccelődik? Mert szerintem elég komolyan viccelődik néha
Mondjuk ezt a kipu hőmérsékletet tutira komolyan írhatta, mert aki ilyen sűrűn méri a kipu hőmérsékletet, az már fejből tudja mikor mennyi...