Ma voltam kint, ez a kép mindent elmond, még ha hozzáteszem az infót, hogy nem szakadt be a jég, mikor átmentem rajta a motorral...
Egyébként nem mindenhol volt ilyen, volt ahol sajnos ki volt engedve a talaj, ott cumiztam a csavaros gumival, húztam a gázt és hátrafelé ment a motor.
2 hete még azt sem tudtam,hogy kell leírni ezt a màrkàt helyesen.....Nem akartam én vàltani.Két hetente mentem a Ktm be,,,,van e motor.Nincs.Az idén nem is lesz. Azutàn megláttam ezt a hirdetést..Dicsérte a tulaj....Jó jó ,de milyen motorod volt előtte????Fiatal ktm 2t. És 4 T.Ezután màr komolyabban érdeklődtem...Olyanok véleményét hallgattam meg,akik nàlam jobb motorosok,,,,vagy sokat adok a szavukra,. az egyetlen rossz dolog,hogy csak 1képviselet van,,,és nincs annyi alkatrész a polcon,mint......De az a helyzet,hogy az elmúlt időben csak olajszjűrőt vettem a motorokhoz,,,,,,,Semmi màst...Természetesen a védőfelszereléseken kívűl amit még új korában ràpakolsz.A kérdésedre bàlaszolva,hogy nincs e hiányérzetem,hogy nem én bontották ki......De nagyon....Pontosan annyit fizettem érte,,,amit bárki,ha kitolod a szalonból....De 2 dolog is amellett szólt,hogy ne az újat.....Az ,hogy ezen van minden,,,ami kell még amúgy is.....És a sràcnak életbevágóan kellet a pénz,,,,,,remélem segítettem...
A Sanyi esetében a tartossagrol se fogunk sokat megtudni... Csoda ha megmarad neki 60 üzem órát. Annyi idő alatt nem kéne bármire is költeni... Max lancszett,az alu fogaskerék miatt...
Viszont ami jobban fog érdekelni,hogy ha eléri azt az üzem órát mint amivel a ktmet is eladta,na ahhoz képest ezt mennyivel nagyobb bukoval tudja eladni...jah es mennyi idő alatt...
Úgy legyen, a ktm előnye azért a nagyszámú crossmotor és enduró, amin bőven tudnak értékelni, hogy mi jó, mi nem jó. Ezen a téren hátrányban van a sherco.
Bár a ktm-től is láttunk hallottunk, sikeres és kevésbé sikeres sorozatokat.
havernak egy régi 5.1 van ami olyan exc 450-525 köztes, aztán van benne rengeteg óra és csak megy és megy
a szabadonfutóval voltak gondjai meg egy kicsi a villannyal plusz pár apróság
és olyan vicces árak vannak hogy pl a szívócsonk 2500ft.....
csak sajna van néha anomália az alkatrészbeszerzésnél, főleg a régieknél, az újakhoz egy csomó raktárkészlet van
szerintem az újak se lesznek sokkal "szarabbak" mint az exc hiszen akkor senki sem venné...
Gratulálok, s neked is sok kellemes együtt töltött időt! Ha motorozok, összehozzuk!
Elfér abban a tengely meg egy távtartó, nem is kell nagyobbnak lennie...
Gyárilag tublissal jön ki?
Nekem is szimpatikus a sherco, beleülősnek nézem, nem ráülősnek, mint a KTM et, kíváncsi leszek majd a véleményedre, ha mész vele, milyen ez a volt 250es EXCF edhez képest.
Sanyíííí..királysannnyííí
faxa a géped.. örülök hogy találkoztunk... jó volt veled dumcsizni
szép nagyon....
egyébként tényleg a szerkó az úly narancs...
ha kiszolgál a sx-f 450 , és eladom nekem egy szerkó 450 lesz..lehet hogy már a következő évtizedben
ez az angolos ez fain duma...
angol kutatok kimutatták ha elalszik valaki vezetés közben az nehezen érzékeli a sebességkorlátozó táblákat.. kivéve ha nekimegy.. na ezt is kimutatták..mert az angol kutatok.. ezt is kimutatták...
Nem volt fura,hogy nem te bontottad ki?
Gratula! Nagyon bejövősök a sherco-k
annak idején leírtam a Wade Young gyereket,hogy átigazolt erre az évre,hogy nem lesz vele sehol...és azért mégiscsak összeszedett pár pontot a legnívósabb versenyeken, sőt! Nyert is ha jól emlékszem!
Azt hittem újonnan vetted. 250 ccm, illetve hány üzemórás?
Várom a holnapi teszteredményt. (A talaj trükkös lesz...)