Szerintem elég nehéz definiálni mi a jobb, mert attól függ kiről van szó, mint vevő!
Nekem pl a KTM azért nem jött be eddig, mert ráülős, nem beleülős, mint a beta vagy a gas.
Futómű ja az mindenkinek fontos, de ez is rájder függő, kinek mi a jó, teljesen más futómű beállítás kell extrémre, meg enduróra, de még egy lassú és egy gyors pilótának is,
sőt stílus függően is, akkor most milyen legyen a gyári setting?
KTM nek abban van mákja/tudása/titka, hogy eltalálták/tudják ezt mi a jobb.
Bár tőlük kapsz egy motort, amit szinte minden szinten testre tudsz szabni, még egy ilyen vas nemigen van, amin ennyi mindent lehet állítani mint egy KTM-en, hiába tiltakozik ellene a KTM "rajongó", az is tény, hogy a KTM nek e mellé kurva jó a marketingje(piaci híre) is, plusz a rengeteg distribútor, alkatrészellátás, s ha ez nem lenne, hiába lenne jó a motorjuk, kevés lenne, ha nincs mögötte egy felépített szolgáltatáshalmaz/csapat/marketing...
Ha valaki azért mond le végleg a GAS vagy egyéb márkáról mert gondja volt vele a múltban, az szerintem nem gondolkodik jól, simán lehet javítani dolgokon, ha van rá idő meg lóvé, ami nekik most jött meg a torrot által, eddig nem volt...
Aztán, hogy mit hoznak ki belőle, az majd kiderül, de részemről kétlem azt, amit vázolt Jódlis, hogy trehány banda lenne, szedtem szét apró darabokra GAS-t, nem találkoztam durva trehánysággal, de ez lehet azért van mert én igénytelen vagyok erre, s nem tűnik fel.
Ez csak szubjektív vélemény.
Sanyó mikori évj GAS-t vett, amit rögtön el is adott, mert szar volt?
Mindegy, hogy tejföl, vagy versenymotor, a célcsoport igényei ugyanazok. Jobbat mint a konkurencia.
Ilyen téren nem volt bonyolult dolguk, elemezni kb három motort, meg a sajátjukat. Teljesítmény, tömeg, futómű, ergonómia vonatkozásában.
Árban rendben voltak, a többi gyártóhoz képest.
Selejt, tervezési hiba, rossz beszállító: ezek rövid időszakos problémák, egy egy visszahívással orvosolhatóak.
Pl Sanyó meg aki ismeri a motorjának a történetét annak nem elég, ha csak a gyár érti. -az többet nem vesz új Gas gast. A használt modell, meg mindegy, hogy hogy cserél gazdát, a gyár gazdaságosságának a szempontjából.
Rengeteg oka lehet...
Pl. nem jól mérték fel a fizetőképes célcsoport igényeit,
vagy elég az is, ha nem megfelelő módon/mennyiségben hülyítették a célcsoportot,
de lehet akár egy rossz árpolitika, vagy nem megfizetett és selejtet gyártó munkásbrigád,
vagy akár egy tervezési hiba, egy rossz beszállító terméke, stb....
elég az, ha ők értik és tanultak belőle és változtatnak, ha már volt valaki és pénzt adott nekik a talpra álláshoz.
Azert mert egy cigany nepseg. Nem tudnak.magas minoseget eloallitani az iparukban. Egyszeruen.ez az igenyszintjuk. Nem dolgoznak el egy ontesi sorjat mert ok azt megfelelonek.latjak. ezen nem.tudna valtoztatni csak egy nemet mernoki csapat. Arra meg nincs is penzuk.meg sajnalnak is ra. Marad a megszokott szinten.... Az hogy miert elesztgetik ujra es ujra lasd ossa... Is... Uzlezi fogasok. Ott igy mukodnek azon is keresnek emberek hogy csodbe viszegetik idorol idore a gyarakat es uj tulajdonosokat fabrikalnak.
Amit az elmúlt években előadtak, amit látott, hallott a célközönség, kevés a realitása, hogy helyreálljanak egy kommersz koncepcióval. Főleg ilyen konkurencia "mellett".
Én meg azt láttam, hogy tudja, hogy melyik csavarokat kell megengednie. Egyszer sem nyúl olyanhoz, ami nem a kipufogóhoz tartozik. Elvárható időn belül megoldotta a cserét.
Én sem szereltem volna gyorsabban, jobban. Ha ciki egy kicsit-ha nem. Bár nekem sem szakterületem.
Nyilván mindenkinek vannak erősebb és kevésbé erős oldalai. Gyakorlat teszi a mestert. Valószínűleg a nem az első alkalommal cserélted le a rezódat 1 perc alatt. De vannak még nálad is gyorsabbak ezen a téren, meg Jarvisnál is lassabbak.
En a Jarvisz videojabol azt lattam,hogy a rezot lerugni van technikaja,de szerelni azt sem tudja melyik csavarokat kell meg engednie :))..na de ha en a helyebe lennek en sem ezekkel torodnek...de egy kicsit ciki nem?En az enyemem a rezot kb 1 perc alatt kicsereltem :))
Erre nem jöttem volna rá hogy nem gyári, hiszen az összes Ktm-en rajta van a lyuk. Többször megnéztem a vidit, de nem jöttem rá hogy mire gondolsz.. Köszi.
Köszönöm a pontosítást, traxnak néztem én is az állító miatt, de nem mertem volna kijelenteni, hogy az, mivel nem ismerek mindent.
A farok szó lehet a megtévesztő bocsi. Beraktam egy "gyári" idomról képet, meg bekarikáztam mire gondolok,
amin keresztül a végdob csavarokat lazítja fel, nem kell levenni az idomot hozzá így.
Azt hittem a bilincs jobban szorítja a szilikont, de ezek szerint nem szorítja annyira, hogy ne lehetne rátolni a rezot, ha rajta van.
14:30 tól érdekes hangja lett a mocinak szerencséjére, már 17:00 kor szervízben volt
Látszik így jó pár dolog a mociján, Cone valveval megy elől, okosba vannak megfúrva lyukak a farokidomon, stb.
Hátul milyen "alap" teló van neki, felismeri valaki?
Rezot nem sűrűn vett le, vagy a szerelő túlbuzgó és mutogatja, hol vannak a csavarok?
Szerintem a végdob és a rezo összekötő szilikonról nem tolta le a rugós bilincset, lehet könnyebben helyre ment volna, bár nem ismerem a huskyt.
ez nekem olyan talányos.."ezek a bizonyos dolgok nem mentekelsőre.. "
amúgy az tény és való az a tc 450.. az furi az tuti
na én ezért is nem merek venni egy fain 300ast.. mert ha úgy mennék mint egy év gyakorlás után.. (mivel évről évre szarabbul megyek) igy az .. lehet nem is lesz már lyöwöre gépem...mert ..meggyógyul6ok én is 1szer
szóval ne siettesük azt az időt......
ma pl hogy kint voltunk az edzésracét néztük.. tökre élveztem hogy csak nézem...
mondjuk azt is alig várom hogy holnap megint motorozzam
Nekem pl a KTM azért nem jött be eddig, mert ráülős, nem beleülős, mint a beta vagy a gas.
Futómű ja az mindenkinek fontos, de ez is rájder függő, kinek mi a jó, teljesen más futómű beállítás kell extrémre, meg enduróra, de még egy lassú és egy gyors pilótának is,
sőt stílus függően is, akkor most milyen legyen a gyári setting?
KTM nek abban van mákja/tudása/titka, hogy eltalálták/tudják ezt mi a jobb.
Bár tőlük kapsz egy motort, amit szinte minden szinten testre tudsz szabni, még egy ilyen vas nemigen van, amin ennyi mindent lehet állítani mint egy KTM-en, hiába tiltakozik ellene a KTM "rajongó", az is tény, hogy a KTM nek e mellé kurva jó a marketingje(piaci híre) is, plusz a rengeteg distribútor, alkatrészellátás, s ha ez nem lenne, hiába lenne jó a motorjuk, kevés lenne, ha nincs mögötte egy felépített szolgáltatáshalmaz/csapat/marketing...
Ha valaki azért mond le végleg a GAS vagy egyéb márkáról mert gondja volt vele a múltban, az szerintem nem gondolkodik jól, simán lehet javítani dolgokon, ha van rá idő meg lóvé, ami nekik most jött meg a torrot által, eddig nem volt...
Aztán, hogy mit hoznak ki belőle, az majd kiderül, de részemről kétlem azt, amit vázolt Jódlis, hogy trehány banda lenne, szedtem szét apró darabokra GAS-t, nem találkoztam durva trehánysággal, de ez lehet azért van mert én igénytelen vagyok erre, s nem tűnik fel.
Ez csak szubjektív vélemény.
Sanyó mikori évj GAS-t vett, amit rögtön el is adott, mert szar volt?