Egyre nagyobb hülyeségek vannak a romaniacs prologon, cumizna szerencsétlen versenyzők.
Ez az egész egy nagy cikrusz...
Arról nem is beszélve, ha valaki rápróbál, s ott első nap eltöri valamijét, utána nem kapja vissza a zsét, de nem fog motorozni még 4 napig az tuti...
Részemről 100% nem tudnék végigmenni ezen a pályán, ami most volt, Jarvisék is rángatták a motort a lépcsőn.
Nehéz a motor, cűgöli a fene fel 1,5 magasra...
sok más helyen 4000 Ft alatt van ugyanaz az olaj.
http://www.premiumolaj.hu/motul_fork_oil_light_medium_factory_line_75w_1_liter
http://www.mofaker.hu/termek/MOTUL-Fork-Oil-Factory-Line-light-medium-7-5W-1L-villaolaj**__972960
http://olajshop.hu/motul-fork-oil-light-medium-factory-line-7-5w-1-l
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/Fork_Oil_Factory_Line_7_5W_villaolaj/
na megnéztem a prológot...
hát faxa...
kopasz jaró is értékelhetően befejezte ... ugyhogy faxa...
de ahogy elnéztem.. és a aradi prológot is számításba veszem.. nekem kb egy kör olyan 15 perc..de inkább negyed órától olyan 3 negyed óráig tartott volna.. és a végén mikor diadalittasan beérek a célba.. kérdezné a vonlakód leolvasós csávó...
-okés okés hogy itt vagy de igy hogy nincs itt a motor .. hogy olvassam le a vonalkódot
amúgy csak érdekelne hogy endúró endúró.. de az kadályok 85 100alékával...hol találkozik a paraszt. .mert hogy hegyen völgyön erdőben nem az tuti...
olyan városi rndőri üldözést is ha belevesszük akkor már csak 60-70% ban nem találkozik az ember ilyen akadályokkal...
hály kolbik...
lyó van dév ..akkor faragódol vele össze..
faragódjá mert igényt tartok rád majd összel.. ha te is rám
majd megnézem redullt is ha les zidőm...
de még nem volt...
7végén buli lesz...
mg lyöwő 7 en betonozom a kocsibeállót.. tető lesz hozzá ..meg stb...
de nem szeretném ha a motorozás rovásűáa menne valamelyik is
Bolt az egyéni időmérőt nyerte meg a prologon, a prologot Gomez nyerte.
A prologon felakadt valahol a nagy kavarodásban, az elején otthagyott mindenkit (nézd a startot),
csak ahogy utolérték a többieket az újabb körökben, ott leakadt.
Köszi a gép megvan, alakulgat, állítgatom, próbálok összeszokni vele. Nyomaték ügyileg már elfogadható, igaz jelenleg még kezelhetetlenül erős számomra, még sokat eszik az RMX-hez képest (0,5 L el többet üzemóránként, s ennek csak 9L a tankja, nem 12)
A futóműve kíván még sok tennivalót, azt még sokat kell faragni, hogy elfogadható legyen,
szórakozok még vele, állítgatom, ismerkedünk, szerelgetem,
Hétvégente gurulok vele, megnézni mit alkottam, de az is inkább állítgatás, figyelgetés jellegű még.
3 alkalom, kb. 10 óra van benne eddig.
há azóta lyobban szeret.... ...na erre msot nem jutott fain hasonlat ..hogy mit lehet nálam lyobban utálni... talán ha ...kettő lenne belőlem...múhahaha
Zari név.. uncsi.. natura most a menőŐ Ő Ő Ő
mesélj..
gép hogy van??
most épp betonozási project van ugyhogy 2-3 napig mi tuti nem fogunk menni hajtani...
joli
te olyan hülye vagy mint a rendőrcsizma ..talpán a 3 napos rászáradt kutyaszar
a másik videót is láttad.. mert az a jobb..már szerintem...de érdekell a véleményed mert neked csinálom őket...
szerinted miért naturha kétezer a nevem... mert mostmár csakis olyan helyeken mék amit a naturha támogat.. mert azok az igazán szép helyek..
de mint mondta.. mindenki oda megy motorozni ahova akar...
csak azt nem értem.. ha ennyire utálsz engem.. akkor az én általam készitet videókat.. miért nézegeted??
csak nem utálsz hanem szeretsz .. vagy még durvább a múzsád vagyok??
remélem azért nem a fényképemre vered ki. . mármint a biztosítékot
mi van veled haver??
olyan flusztrált vagy..mostanság..amúgy is de most kicsit erősebbek a kilengéseid
csak nem... terhes az asszony??
bepánikoltál hogy elad6od a gépet??
ne aggódj a terhes nők még jobban tolerálják a motorozást...ha megjön a gyerek akkor meg kifejezetten igénylik hogy sokat legyél távol
Tenyleg magyarazd mar el.mert nem.jott valasz. Most akkor a zarand az tabu... Nem lehet mar motorozni. Holott tegnapelott is ott vittel egy csapatot. Amirol egesz jo kis video anyag is keszult. Ami szupertitkos ugyan.bar en is a neten.lattam. szoval tilos de te megis odajarsz. Engem.meg felszolitottal az evi egy motorozasom utan hogy ne motorozzal ott ahil voltam almasmezon. Mert natura 2000., es te szeretnel.meg ott motorozni. Hogy van ez akkor?? Raadasul sandorfalo is natura 2000 ahova korozgetni jarsz.
az RDO cz láncról annyit.. egy elég komoly erős hajtás van benn.. és konkrétan alig kellet utánállítani.. szinte semennyit..
ez nem jelnt semmit még persze majd 100 óra után mondhatni valamiről hogy jó e vagy sem..de első benyomás
+ igaz hogy o ring és nem iksz.. de könnyen szépen szaladt már az elejétől
mi a pálya??
olyan meleg volt ma...hogy.. ihaly....
st 5 tapasztalat:
az első benyomással ellentétben.. amitvégigvergődtem az első nap 70% az új st 5 0,3 bárral...
hogyha kellőne betört már8magyarul az első napokban még 0,1 bár sem kell bele!! szóval ha kellően betört már akkor azért megy...
főlh hogy az a nagy talpú alacsony bütyök meg let vága úgy hogy a bütyök nem egy nagytalú trapéz hanem kissebbtalpú négyzet forma( tudom tudom.. minden négyzet trapéz is de nem minden trapéz négyzet )
szval hogy nem az a nagy széles talpű bütyök van hanem a vágott (gyakorlatilag ms 3 szögletes bütyök!) akkor azért már 0,1-0,2 vel is faxán megy...
és oldalazóban tény és való ms 3 tól jobb ennek ellére élettartamban ahogy nézem.. hát 4 motorozás után néz úgy ki ez a gumi mint az ms 3 7-8 motorozás után...
de defektel joban megy kevésbé lehet észrevenni...
csak a nap végén lehetett észrevenni hogy kritikus helyen ahol kellene bele kis nyomás ott miért is küzdettem magam kicsit jobban a kelleténél..
de a hazafelé gyorsban a defektes gumi semennyire nem kolászolt..
+ pici defektem lett gyakorlatilag tűszúrásnyi.. alig birtam beletolni a reszelőt, félő volt hogyha megindul akkor a belső hungáréze tublisom is megszúrom
ha nem gond ezzel a niknévvel maradok.. mert a másik már nem aktuális úgy sem
natura imádom..
Bukott, a lábával ismét gáz van.
Forrás: https://www.facebook.com/RBRomaniacs/
Ez az egész egy nagy cikrusz...
Arról nem is beszélve, ha valaki rápróbál, s ott első nap eltöri valamijét, utána nem kapja vissza a zsét, de nem fog motorozni még 4 napig az tuti...
Részemről 100% nem tudnék végigmenni ezen a pályán, ami most volt, Jarvisék is rángatták a motort a lépcsőn.
Nehéz a motor, cűgöli a fene fel 1,5 magasra...
Konkrét példa egy termékre:
6130 Ft/L
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_lengescsillapitoolaj/-MOT101127
sok más helyen 4000 Ft alatt van ugyanaz az olaj.
http://www.premiumolaj.hu/motul_fork_oil_light_medium_factory_line_75w_1_liter
http://www.mofaker.hu/termek/MOTUL-Fork-Oil-Factory-Line-light-medium-7-5W-1L-villaolaj**__972960
http://olajshop.hu/motul-fork-oil-light-medium-factory-line-7-5w-1-l
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/Fork_Oil_Factory_Line_7_5W_villaolaj/
hát faxa...
kopasz jaró is értékelhetően befejezte ... ugyhogy faxa...
de ahogy elnéztem.. és a aradi prológot is számításba veszem.. nekem kb egy kör olyan 15 perc..de inkább negyed órától olyan 3 negyed óráig tartott volna.. és a végén mikor diadalittasan beérek a célba.. kérdezné a vonlakód leolvasós csávó...
-okés okés hogy itt vagy de igy hogy nincs itt a motor .. hogy olvassam le a vonalkódot
amúgy csak érdekelne hogy endúró endúró.. de az kadályok 85 100alékával...hol találkozik a paraszt. .mert hogy hegyen völgyön erdőben nem az tuti...
olyan városi rndőri üldözést is ha belevesszük akkor már csak 60-70% ban nem találkozik az ember ilyen akadályokkal...
de azért egyértelműen .. ügyes az össze rájdel
lyó van dév ..akkor faragódol vele össze..
faragódjá mert igényt tartok rád majd összel.. ha te is rám
majd megnézem redullt is ha les zidőm...
de még nem volt...
7végén buli lesz...
mg lyöwő 7 en betonozom a kocsibeállót.. tető lesz hozzá ..meg stb...
de nem szeretném ha a motorozás rovásűáa menne valamelyik is
A prologon felakadt valahol a nagy kavarodásban, az elején otthagyott mindenkit (nézd a startot),
csak ahogy utolérték a többieket az újabb körökben, ott leakadt.
http://www.redbullromaniacs.co...
http://www.redbullromaniacs.com/
Köszi a gép megvan, alakulgat, állítgatom, próbálok összeszokni vele. Nyomaték ügyileg már elfogadható, igaz jelenleg még kezelhetetlenül erős számomra, még sokat eszik az RMX-hez képest (0,5 L el többet üzemóránként, s ennek csak 9L a tankja, nem 12)
A futóműve kíván még sok tennivalót, azt még sokat kell faragni, hogy elfogadható legyen,
szórakozok még vele, állítgatom, ismerkedünk, szerelgetem,
Hétvégente gurulok vele, megnézni mit alkottam, de az is inkább állítgatás, figyelgetés jellegű még.
3 alkalom, kb. 10 óra van benne eddig.
Zari név.. uncsi.. natura most a menőŐ Ő Ő Ő
mesélj..
gép hogy van??
most épp betonozási project van ugyhogy 2-3 napig mi tuti nem fogunk menni hajtani...
Mi lett Zarival, természetvédővé változott?
Jódlissal látom továbbra is dúl a love, hiába változtattál nevet.
http://youtu.be/Wp9DRqA94DE
joli
te olyan hülye vagy mint a rendőrcsizma ..talpán a 3 napos rászáradt kutyaszar
a másik videót is láttad.. mert az a jobb..már szerintem...de érdekell a véleményed mert neked csinálom őket...
szerinted miért naturha kétezer a nevem... mert mostmár csakis olyan helyeken mék amit a naturha támogat.. mert azok az igazán szép helyek..
de mint mondta.. mindenki oda megy motorozni ahova akar...
csak azt nem értem.. ha ennyire utálsz engem.. akkor az én általam készitet videókat.. miért nézegeted??
csak nem utálsz hanem szeretsz .. vagy még durvább a múzsád vagyok??
remélem azért nem a fényképemre vered ki. . mármint a biztosítékot
mi van veled haver??
olyan flusztrált vagy..mostanság..amúgy is de most kicsit erősebbek a kilengéseid
csak nem... terhes az asszony??
bepánikoltál hogy elad6od a gépet??
ne aggódj a terhes nők még jobban tolerálják a motorozást...ha megjön a gyerek akkor meg kifejezetten igénylik hogy sokat legyél távol
ez nem jelnt semmit még persze majd 100 óra után mondhatni valamiről hogy jó e vagy sem..de első benyomás
+ igaz hogy o ring és nem iksz.. de könnyen szépen szaladt már az elejétől
mi a pálya??
olyan meleg volt ma...hogy.. ihaly....
st 5 tapasztalat:
az első benyomással ellentétben.. amitvégigvergődtem az első nap 70% az új st 5 0,3 bárral...
hogyha kellőne betört már8magyarul az első napokban még 0,1 bár sem kell bele!! szóval ha kellően betört már akkor azért megy...
főlh hogy az a nagy talpú alacsony bütyök meg let vága úgy hogy a bütyök nem egy nagytalú trapéz hanem kissebbtalpú négyzet forma( tudom tudom.. minden négyzet trapéz is de nem minden trapéz négyzet )
szval hogy nem az a nagy széles talpű bütyök van hanem a vágott (gyakorlatilag ms 3 szögletes bütyök!) akkor azért már 0,1-0,2 vel is faxán megy...
és oldalazóban tény és való ms 3 tól jobb ennek ellére élettartamban ahogy nézem.. hát 4 motorozás után néz úgy ki ez a gumi mint az ms 3 7-8 motorozás után...
de defektel joban megy kevésbé lehet észrevenni...
csak a nap végén lehetett észrevenni hogy kritikus helyen ahol kellene bele kis nyomás ott miért is küzdettem magam kicsit jobban a kelleténél..
de a hazafelé gyorsban a defektes gumi semennyire nem kolászolt..
+ pici defektem lett gyakorlatilag tűszúrásnyi.. alig birtam beletolni a reszelőt, félő volt hogyha megindul akkor a belső hungáréze tublisom is megszúrom
ha nem gond ezzel a niknévvel maradok.. mert a másik már nem aktuális úgy sem
natura imádom..