Miután jol ki van rúgatva,főleg ilyen szárazba egy igazi kínszenvedés a nagy porba tapadást kapni.
Az elsőknek a legjobb mindig...aztán jönnek az ilyen fűrész mesterek es azt a kicsi jot is szétrúgatják amit kényeden meg lehetne csinálni.
hály kolbik..
na itt az egy napi kétember + agyalások sora hogy működjön faxául eredménye...
hogy mire is lesz jó ha kész... építkezések után ha valaki arra vágyik hogy 10-50kilós vödröket fel húzgáló szimulációs gyakorlathoz :-)
eddig a 3 ból kettő fungció működik..(meg az hogy 2,5m rel nagyobb a kötél...
fentről lehelé húzható...
lentről felfelé .. illetve ülve ugy mint a kamionhúzó racékon...a erŐs emberek..pl mint erős sanyóóó
Gondolom a helyi erőket, (önkormányzat, polgármester, erdészet,....stb) is meg kell győzni, hogy az lesz a jó a társadalomnak az erdei motorozásból, hogy lesz egy látványos esemény a népnek (panem et circenses) !
Így mindenki boldog-mosolyog. -a motorosokon kívül-azok majd az erdőben elégülnek ki.
Itt minden faluból erdore mezore tobb ut is vezet.El lehet motorozni ugy , hogy egy hadsereg alhat az utakon es lazan ki kerülök mindent.
El neztuk hogy par evtizede a Csauseszku korszakba 1990 előtt mi terulet mwg colt szantva es muvelve...hegy oldalakba dombokon...most a mai vilagba negyede sincs meg művelve..es lehet sokat mondtam.Jol latszik a regi megmuvelt teruletek alakzata, mostoha helyeken tavol a falutól, hogy szekeren legalabb 2 3 orat mentek odáig. Most meg novi fela bozot , a fiatal fenyves, fel vannak hagyva kaszalonak de roszabb esetbe legelonek.Es ezeket elhagyva jonnek a havasi kaszalok, utana a havasi legelők amelyek legkevesebb 10 en 20 km re vannaka falvaktol magasan meredeken fent.Szoval aki ezt at látja es fel igyelné az még nincs meg szuletve.
Nincs kiepitve mint Ausztria. Itt a hegyeken erdekes fahazikok, ugynevezett verebesek vannak össze ütve, ahol a madar sem jár. Szegenyseg uralkodik minden fele, vagjak lopjak az erőket, es nem a falusiakkal van a baj, hanem a nagy mogulokkal.
Erdekes vilag ez itt felenk fent a hegyeken..foleg a csángok meredek bércei fele...ott az idő meg van állva, nincs modernizalas, technologia is elkeruli a meredek hegyeket.
Szerintem bármilyen ember itt egy hetet el toltene a juhok melett..setalva a szirteken gerinceken, elcsodalva a tajakat, biztos el gondolkodna az elet értelmén es mit is jelent aza penz..mi is az idő .
Es nem csak itt van enyi erdő. ...minden fele van...csak bele vagyunk kenyszeritve ebbe a hitvany gyors anyagias szar életbe.
nem tudom felétek hogy van, de amerre mi mászkálunk nem sok út vezet a hegyek közé(faluból útról stb) itt viszonylag kevés emberrel át lehet látni a helyzetet
ha már fent van az ember ott már kb semmi esély megtalálni bárkit is
Ma elmentunk egy patakot meg keresni...nem kaptuk meg...de kaptunk 2 patakot..nem volt nagy szám 1ik sem
85 km mentem..mintha a budin lehuztam volna a benzint...nem volt rosz, de ennel jobbat mar sokszor mentünk.
Elbeszeltuk itt a pataknal, hogy mekkora teruletek vannak ahol a madár aem jár alapon csak apasztor a juhokkal..olyan helyeken motoroztunk ma is , hogy meg nézem én azt a rendort fegy őrt akarkit aki ezekre e teruletekre vigyáz majd ha be tiltják. ..
Csak ilyenkornerzed azt ,hogy az emberek a mokus keréken vetik , bologatnak mindenre a jol kidolgozott városokba élik az ugynond kényelmes eletet...de baze..akkora a világ akkora területekkel, hogy bejarhatatlan.Akkora erdok vannak, eldugott zugokkal ,hogy csak az ember ilyenkor érzi mekkora semmi a földön. ..mint egy kis geci hangya a hangyabojba...
kb gőzöm nincs merre voltunk, csak már ki voltak pakolva az új szalagok
a vezető volt képben a dologgal
persze nem a vad részeken voltunk annyira nem tudunk motorozni
hály kolbik...
goldentúttal kitaláltuk...
mi a reteknek ez az egész prolong??
főlegigy...
mindenki odaáll valamikor...
mondjuk...
13.00től..17.00 ig.. a 20-30 perces erdei erőfelmérőre...
mikor akar...
aztán akkor van egy erdei motorozási tudás alapján kapott eredmény.. (mint pl 2012 ben déván is)
aztán meg másnap ez alapján van a rajt...
mi a faxnak ez a gldiátoroskodás??
a nézőkön kivül.. csak a motorsérülés veszélye..
A prológon ne sérülj le. Amúgy kell a jó prológ?????Ha az elején vagy akkor nem nagyon vannak még nyomok.Csak a szallagok . Vagy rosszúl gondolom? Valaki tapasztalt írja màr még a tutit...
Ez is hasonlót ír.