Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki reagáljon már ennek az endurós kiszel tüncinek a videóira, mert így sosem éri el a hőn áhított "céljait" ....
Minek hivogassak barkit. Mondtam. Szombat vagy vasarnap tudok menni. Kedd van. Leszarom meg . majd penteken ha uton leszek mar tudok rajta agyalni hogy mi lesz masnap. 850 km nekem a zarand. Ennyit te akkor kocsizol mikor elmegy a tengerpartra ketevente. Ezt te kb egy honapig szervezed es senki mashoz nem.kell igazodj.


Duda=felértem, jöhetsz?
A jövő szakmája: Drónvadász
Ez enyhén szórakozott ötlet.
De gondoljunk csak bele.
Kinnt vagyunk az erdő közepén és
jól esne egy kis sör a szalonna mellé.
Felhívod a központot megadod a
koordinátákat és várod mikor hallod
meg a zümmögést, ami egyben a
felfrissülést is jelenti.
És hogy magyar szokásainkkal
visszaéljünk a sör mellé jár egy ajándék dron is
Zoli...
na pl az ilyen talajban .. itt nem jó a defketes kerék ami a cigóra ül..

ez a kormány húzás lábtartó nyomásos technikát lesem állandóan kopasz jarótol..meg bontóstól
sokszor be is jön(mármint mikor alkalmazom mindég )

bajan
nem is értelek.. azt mondtad van kenda k 770..ami működik is ott (mármint nem szakad szét mint itt a gyöpesben).. akkor minek koptatod el ezt a jó száraztalajos endúró gumit??

én is várom már vissza a telót.. amit elméletileg jól eltakaritottak .. mégis csupa csokis lett

lyoli.. nem mond hogy nem szolok.. joli...
figyejjé..hivjad a pösti vonalat.. mert agció akszi akcijó van.. illetve lesz...nehogy legyen hogy nem szóltam. .
mert megent én leszek a zöldséges bödönből.. no de nem a sárgarépa .. hanem a gyökér
Hát igen, de előbb utóbb helyre kell hozni, és akkor már inkább előbb.
Nekem tok mindegy az ülés. ...
A műanyag hegesztők amilyen árban dolgoznak, ilyen hosszban, egy bontott ülés ára. kb. vagy rosszak az emlékeim.
Nem baszik ki velem...keressetek ra erre a videora..jol elszorakoztam rajta..
http://snag.gy/hmoBw.jpg
Na jó linket nyomasssd
[vd-vm id=159755176]
Na ettol beszarsz...
[vd-vm id=159755176]
Gumi kérdés.

Szerintem minél jobban motorozol annál kevésbé számít a gumi. Kezdőként kell a jó motor és a jó gumi mert sok hibát megbocsájt úgy a dolog.
Csoki!

Amiota azt a karbi beallitast hasznalom amit javasoltal azota jobban megy a motorom,kategorikusan jobban,meg a poweren is be kelett csavarjak..2 menet es egy kicsi latszik.A lenyeg az,hogy ezek az ujabb 14,15 os 300-asokkal nem tudnak ugy motorozni..igen mert jaxinak jol megy a motorja azert megy fel ,hogy masabbak a valtoba az elosztasok,hogy jobban veszi a lapot kettesbe...kifogasok csak, ezt tudjuk jol.
Probaltam az ujakat...rohogve jobban lehet motorozni,azt csinalja amit kell,fele munkat meg csinalja a motor helyettem.
Na de evel azt akartam mondani,hogy az ember magara is kell hangolja a motort de nem art ha van olyan aki tudja mit miert es hogyan kell.
Koszi!
Ez a feljaro nagyon hitvany..itt torte el a Kendo mesterunk a labat,de nem azert mert tudott motorozni,hanem mert nem tudott es tobbet vallalt a kelletenel
Ennek a feljaronak a 3/4 nel allunk,de ez eleott van 2 kanyar,az alja tele lapival es koves gyokeres,kell a lendulet,a kanyarba nem szabad hibazni.
Mondtam is Lackonak,hogy nem jo motor a Six Days,mert azzal csak 6 napa alatt tud feljonni,kell a rendes motorbicikli
En pl ugy mentem fel ezen,hogy az oldalan,es ugrottam at egyik oldalabol a masikba...az aljaba bele esve semmit nem fog a gumi.
Nekem mas a meglatasom a "pompaval"kapcsolatba.Pompat ott kell nyomni ahol egybol meredekre kell felmenni,es kicsi a gyorsulni valo hely.Menet kozbe a pompa nem sokat er,inkabb helyette a kormanyt kell huzni es a labtartot nyomni,de azt kb ugy mintha a kormanyt le akarnad szakitani.A kulombseg a "szarka" mod avagy "pompa"es a kormany huzas taposo taposas kozott kurva nagy.Az effektus is kurva nagy.En ezt latom es erzem is..Latom a szarka haveron,aki ugy fel le mozog a feljaroba motoron,semmi hatasa,mikor lenyomja a labtartot tapad,de mikor nem terhel akkor elporog.Sehol nem tudsz ugy fel menni.Ellembe ha huzod a kormanyt magadra mint az evezosok es taposot taposod erotelyesen a motor maszik ki alolad.
En a tegnap is jeges havas oldalon olyanon mentem fel a kopott Fimmes Pirelli Skorpio-val,hogy a tobbiek a hires MS3 mmal kozelse tudtak anyira es ugy felmenni.
Szoval..labtarton a labak,es tepd le a kormanyt..probald ki kis feljaroba mikor mar alig fog a kerek,es meglatod felmegy...nem ugy mint a mi szarka haverunk..en mar csak kacagok magamba mikor latom,hiaba magyarazom,mert o jobb motorosnak tartja magat es en nem adhatok tanacsot,de van mikor en sem beszelek hulyeseget.

Es lassan kezdek rajonni,hogy gumira fogjuk a sok benazast e sa tudatlansagot,holott ha tudod a megfelelo technikat a gumi nagyon kicsi tenyezo tud lenni.
Kell pumpalni a csajt..a tobbi hujeseg
Az ulessel nekem is az a szindroma..el van hasadva a szelen vagy 15 cm hoszan..az elodom drottal meg erositette,en nem csinaltam neki semmit,de az uleshuzat fel is huzza kisse,de szerintem erdemes meg erositeni muanyag heggesztessel.
én is mikor megyek.. azt hiszem hogy halaok.. + a 10 sec amivel a szenior bajnokom megver egy 2.30as pályán az indokolja hogy nem mehetek lassan sem..de a videó... a videó az megmutat mindent
pont annyit ad vissza mint a meredekségeket a hegyi videjókban..

és mesélj milyen endúró gumit rágott meg az a pálya???

én nem vok racel...
pannonhalmán csak akkor találkozunk ha olyan nagy földrengés lesz hogy összeér az alfőd két széle
Ja amiért ide írtam, fennhagytam az enduro gumit a krossz pályára és nagyon megbántam mert úgy megrágta a kemény talaj azt a szerencsétlen gumit, hogy rossz ránézni.
Hétvégén voltunk krossz pályán, gondoltam teszek fel videót neked, de nem sikerült egy értelmes kört találnom. Elve nagyon lassú vagyok a videón (élőben ez nem tűnt fel). Aztán az ugratók se úgy mennek. Így a képzeletedre bízom

Pannonhalmára nem jössz el két hét múlva?
na itt a c-18..120as..
143mm széles.. a felni peremét kibaszottul védi.. jobban mint sixdays vagy ms3!!
majd kiderül....a 7 végén...