Azt szerelési hibának hívjuk, ha összekevered a lakkokat és a nem rávalóval fújod, majd megfolyik az egész?
Aztán leszeded kromofággal, majd mielőtt felviszed a következő festést elfelejted közömbösíteni,
így aztán ledobálja a 3. festésedet is?
4. próbálkozásra lehet a fedőt fújnám fel elsőnek, s csak utána az alapozót, így már fáradtan nem csinálom
Vagy újabb móka, azt is felcsiszoltam, amit nem is akartam festeni, így utána lehetett visszapolírozni
Biztos tudnék még mesélni
Blokkhoz szerencsére ezen időszakban nem is nyúltam, benne pihen a dobozban.
A telót szedtem még szét 2x, de ahogy elnéztem a lemezelését szét fog még az jönni párszor a tesztek után, mire olyan lesz ami elfogadható.
A lábtartó konzol vitt el rengeteg időt, nem akartam én is taknyolni mint elődeim, levágtam róla ami rá volt taknyolva, s csináltam rá, az lett felvarratva.
Meg a kedvenc időtöltésem, a méricske és agyalás, akkor mit hogy is kéne, az viszi a prémet időben eddig.
Még a blokk esetében ezt nem játszottam el.
Ezért mondtam a 2017 et, addigra talán mindenen végimegyek, üzemóra nem sok lesz benne idén az tuti,
de legalább nem kell dugót cserélni a télen
Ahogy írtam, motorozás nem hiányzik, így nincs gond
Elgondolkodtató, lehet jobban szeretek bütykölni, mint motorozni
Gumi Tema
Mitas C18...mit tudtok rola..Itt az ugyesebbek azt mondjak jo..jobb mint a emes3mas.
Mondjuk az emes3mas is lejart lemez..nincs mar,de nekem a reginek kiszakadt egy butyok melett es nem tudjak meg csinalni..igy rakok ujat de kerdem...mi a faszt erdemes felpakolni.
Szoval..C18????
most már hogy irod az éjszakai szerelésben milyen sikeres voltál.. elhiszem..
de igy a 2017 mint évben is elkezdtem kételkedni
ugy örültem mikor megvetted ezt a gasgas... de már most kicsit sajnálom szegényt.. jó volt neked az az eremiksz.. túlélte szerelői ferdehajlamaidat
de nem gáz.. 10év múlva ez is olyan öreg lesz mint most a rmx.. és adigra csakmegtalulod már szerelni.. hacsak addig egyik észkai szerelésed után fel nem vágja a főtengelyszimeringjeit szegény ec 300-as és hagyja magát kivérezni a garagéd padlóján
lyó van.. azért még nálam nem szerda hanem kedd van.. a reményKEDD
Huuu bazmeg a nagyajcu pefti focsog :))))..bazki milyen zold minden..most gecire szurke,elettelen minden,utalatos,de megis van benne valami szep.Lassan kizoldul minden,es ha a motorozast betiltjak,el kezdek terepfutasba
Üzemképes volt, míg nem szedtem szét, most is csak azért nem üzemképes,
mert nincs összerakva, bár üzem és üzem között ég és föld lehet, meg valószínű lesz is,
mikor kész lesz, ahhoz az állapothoz képest, mikor legutoljára ment.
Kész, a legújabb kalkulációk szerint talán 2017 március, miért nem hiszed el?
Régebben csak hétvégén csináltam, addig nem is volt gond, de aztán fáradtan elkezdem éjszakázni, hogy haladjak vele, így csak a sok bajt csináltam, s hátrébb vetettem magam, mint amikor elkezdtem éjszakázni.
Kikapcsolódásként barátokkal hétvégén kimentem lájtos túrázásra az RMX el, az meg besértődött vagy nem tett jót neki az állás,
eleve be se indult 4 hónap után, valamiért állásában meghalt benne a gyertya, csere után pöcc röff.
Aztán félúton elment a hátsófék rajta, a karmantyúnál kijött a fékolaj.
Így most egy üzemképes sincs a kettőből.
Nagyjából ez a helyzet, szép nyugodtan haladok, majd kész lesz egyszer...s utána jön az RMX.
Érdekes hír, hogy egyáltalán nem hiányzik a motorozás, most hogy kihagytam 4 hónapot,
jólesett menni, de nincs bennem semmi őrítő vágy, hogy hű de mennék már.
mert hogy a rákba..
ktm olyat tud hogy gyárilag fos a rebónd ezeken a 2013-14 sx-f 450 en..
de van aki ezt tudja.. és ki is javijja nekem ..15 el beljebbcsavarási állapotot idézvén elő..
ami által a sulyomhoz isigazit6ó lesz a rugóerő... mert az is egy kicsit kicsi...de igy még azért dolgozott az a rebánd....
de ha sikerül azt a 15 katanásos verziót megcsinálni.. akkor kb a plussz rugóelőfeszités után is maradna egy 8-10 klikkelés a fulltekert állapot helyett..na az lenne a ...
de ez majd a lyöwö zenélye..
addig is még ez nem lesz megcsinálva.. leállok a motorozással ...legalább is erre a 7re biztosan..
déw.. szerintem is ez hiheteteln jó 5let lenne.....pl a medmexben...
ha úgy élnénk mint a medmexben...ez olyan meggájveros...
fogom kimék a kertbe.-. öntök egy forgyttyúsházat.. semmi komoly percizitás is lehet.. nem kell kenés hűtés( bár minden forgó alkatrésznek kell kenés.. de mind1..) leirja a számitott lóerő nyomatékot.. 20kw 200Nm
bakker.. a tsávó holnap kapja a nóbeldijjat is..
itt tudjátok megnézni:
" gasgas fórum ....zari irta hogy a csávó nóbeldijjat kap"...
a problémák ettől azért összetettebbek...lásd akár milyen fejlődést...
pl ktm..alig fejleszt valamit..26 éve ugyan az az egész ami annó a huskiból indult 4 t...ugyan az.. de mégis full ezermilió óra fejlesztés tesztelés.. rengeteg rengeteg törött szakadt szelep hajtókar stb..
mert hát baromi nehéz ám valamit könnyűre és erősre tervezni!!! hogy kibirjaon ne 15 perc lágy üzemeltetést.. hanem 1.000.000 óra kö kemény igásló igénybevételt..
de...
ismétlm..
de
medmexékénl.. ahol a cél eljutni valahogy aból.. bébe.. és lehet hogy amúgy is kinyirnak félúton.. ott működhet..
meggájver meg is tudná javítani.. ami azért medmekszéknél fontos is lehet.. a lyawít6óság
a forgó motorok mi léteznek is.. de még mindég nem lterjedtek...
turbina..lásd A1M1 Abrahams tank amerikaji 1besült államok
vankelmotor..tolyota rx 8
illetve y villanymotoros és hibrid gépek:prius
vagy a ktm villanymotorendúrója..
elterjedése a 30 éves ábrahams tanknak...már nem gyártják csak felújítják.. ha jól tudom..
de a turbina mint motort a levegőben a legelterjedtebb...
a villanymotort a vonatoknál bazi elterjedt...
hadihajóknál meg elterjedt az atomerőmű....már az amerikaiaknál..(venezuejla és csíle
ugyhogy a csávónak komoly esélye van az összes hejre eljuttatni az olcsó és hibátlan rotormotort
inkább mesélj.. mi a helyzet a gasgasszal..
ha már megvetted picipénzért azt az üzemképtelen szerkezetet( mert amit ennyire szét kellett szedni tuti üzemképtelen volt).. mikor lesz már üzemképes?? hadrafog6ó... hogy megent elvigyél a tutiba
az én elromol6atlan gépem is szar..
full kuka...
ma küldöm el a szelektíves kukáskocsival, remélhetőleg hamarossan küldik az úlyat
lehet hogy a tiéd pont azért vetemedett el mert ugy próbálták szerelni hogy nem fordították fel a segédvázat hanem ki feszegették barmolták a helyéröl...
a régi az valóban csavaros , de az ujj fajta peremes is jo, a célnak megfelel....
az biztos hogy elég merev cucc, a karbit csak ugy tudod normálisan szerelni ha lekapod a tompítot, segéd váz also csavarokat kiszeded a felsőket meglazitod és felforditod az egész segéd vázat légszűröstül...
japokhoz kár hasonlitani az europai motorokat, azokon még a 15 évesen is puhábbak a műanyagok, meg a gumik mint a mostani új eus motorokon...narancsot is bele értve...
neked volt több gasgas.
MIlyen volt azoknak a légszűrő "gumija", ld kép?
Úgy értem mennyire volt gumiszerű vagy merev? (RMX sokkal lágyabb és gumisabb, mint a gasgas, ami keményebb műanyagszerű)
Ami ezen a motoron van, nekem nem tetszik...egyrészt eléggé fel van keményedve, szinte már műanyag szerű,
a karbinál szinte merev, ahol felfeküdne a légszűrő el van vetemedve, nem sík.
Lehet tisztításként lemosták valamivel, s attól lett ilyen...
Hőlégfúvó lehet segít neki, még nem próbáltam.
Illetve a másik kérdés, hogy elvileg van belőle két féle, tudod mi a különbség?
Arra tippelek, hogy a régebbi, az csavaros módon van felfogatva a légszűrő műanyagra, az újabb meg gumis és át van bújtatva,
jól gondolom?
A képen az újabb van.
A bevált nem jó, a fimes 6day?
Aztán leszeded kromofággal, majd mielőtt felviszed a következő festést elfelejted közömbösíteni,
így aztán ledobálja a 3. festésedet is?
4. próbálkozásra lehet a fedőt fújnám fel elsőnek, s csak utána az alapozót, így már fáradtan nem csinálom
Vagy újabb móka, azt is felcsiszoltam, amit nem is akartam festeni, így utána lehetett visszapolírozni
Biztos tudnék még mesélni
Blokkhoz szerencsére ezen időszakban nem is nyúltam, benne pihen a dobozban.
A telót szedtem még szét 2x, de ahogy elnéztem a lemezelését szét fog még az jönni párszor a tesztek után, mire olyan lesz ami elfogadható.
A lábtartó konzol vitt el rengeteg időt, nem akartam én is taknyolni mint elődeim, levágtam róla ami rá volt taknyolva, s csináltam rá, az lett felvarratva.
Meg a kedvenc időtöltésem, a méricske és agyalás, akkor mit hogy is kéne, az viszi a prémet időben eddig.
Még a blokk esetében ezt nem játszottam el.
Ezért mondtam a 2017 et, addigra talán mindenen végimegyek, üzemóra nem sok lesz benne idén az tuti,
de legalább nem kell dugót cserélni a télen
Ahogy írtam, motorozás nem hiányzik, így nincs gond
Elgondolkodtató, lehet jobban szeretek bütykölni, mint motorozni
Mitas C18...mit tudtok rola..Itt az ugyesebbek azt mondjak jo..jobb mint a emes3mas.
Mondjuk az emes3mas is lejart lemez..nincs mar,de nekem a reginek kiszakadt egy butyok melett es nem tudjak meg csinalni..igy rakok ujat de kerdem...mi a faszt erdemes felpakolni.
Szoval..C18????
Motorozz Dew!
de igy a 2017 mint évben is elkezdtem kételkedni
ugy örültem mikor megvetted ezt a gasgas... de már most kicsit sajnálom szegényt.. jó volt neked az az eremiksz.. túlélte szerelői ferdehajlamaidat
de nem gáz.. 10év múlva ez is olyan öreg lesz mint most a rmx.. és adigra csakmegtalulod már szerelni.. hacsak addig egyik észkai szerelésed után fel nem vágja a főtengelyszimeringjeit szegény ec 300-as és hagyja magát kivérezni a garagéd padlóján
lyó van.. azért még nálam nem szerda hanem kedd van.. a reményKEDD
mert nincs összerakva, bár üzem és üzem között ég és föld lehet, meg valószínű lesz is,
mikor kész lesz, ahhoz az állapothoz képest, mikor legutoljára ment.
Kész, a legújabb kalkulációk szerint talán 2017 március, miért nem hiszed el?
Régebben csak hétvégén csináltam, addig nem is volt gond, de aztán fáradtan elkezdem éjszakázni, hogy haladjak vele, így csak a sok bajt csináltam, s hátrébb vetettem magam, mint amikor elkezdtem éjszakázni.
Kikapcsolódásként barátokkal hétvégén kimentem lájtos túrázásra az RMX el, az meg besértődött vagy nem tett jót neki az állás,
eleve be se indult 4 hónap után, valamiért állásában meghalt benne a gyertya, csere után pöcc röff.
Aztán félúton elment a hátsófék rajta, a karmantyúnál kijött a fékolaj.
Így most egy üzemképes sincs a kettőből.
Nagyjából ez a helyzet, szép nyugodtan haladok, majd kész lesz egyszer...s utána jön az RMX.
Érdekes hír, hogy egyáltalán nem hiányzik a motorozás, most hogy kihagytam 4 hónapot,
jólesett menni, de nincs bennem semmi őrítő vágy, hogy hű de mennék már.
ktm olyat tud hogy gyárilag fos a rebónd ezeken a 2013-14 sx-f 450 en..
de van aki ezt tudja.. és ki is javijja nekem ..15 el beljebbcsavarási állapotot idézvén elő..
ami által a sulyomhoz isigazit6ó lesz a rugóerő... mert az is egy kicsit kicsi...de igy még azért dolgozott az a rebánd....
de ha sikerül azt a 15 katanásos verziót megcsinálni.. akkor kb a plussz rugóelőfeszités után is maradna egy 8-10 klikkelés a fulltekert állapot helyett..na az lenne a ...
de ez majd a lyöwö zenélye..
addig is még ez nem lesz megcsinálva.. leállok a motorozással ...legalább is erre a 7re biztosan..
déw.. szerintem is ez hiheteteln jó 5let lenne.....pl a medmexben...
ha úgy élnénk mint a medmexben...ez olyan meggájveros...
fogom kimék a kertbe.-. öntök egy forgyttyúsházat.. semmi komoly percizitás is lehet.. nem kell kenés hűtés( bár minden forgó alkatrésznek kell kenés.. de mind1..) leirja a számitott lóerő nyomatékot.. 20kw 200Nm
bakker.. a tsávó holnap kapja a nóbeldijjat is..
itt tudjátok megnézni:
" gasgas fórum ....zari irta hogy a csávó nóbeldijjat kap"...
a problémák ettől azért összetettebbek...lásd akár milyen fejlődést...
pl ktm..alig fejleszt valamit..26 éve ugyan az az egész ami annó a huskiból indult 4 t...ugyan az.. de mégis full ezermilió óra fejlesztés tesztelés.. rengeteg rengeteg törött szakadt szelep hajtókar stb..
mert hát baromi nehéz ám valamit könnyűre és erősre tervezni!!! hogy kibirjaon ne 15 perc lágy üzemeltetést.. hanem 1.000.000 óra kö kemény igásló igénybevételt..
de...
ismétlm..
de
medmexékénl.. ahol a cél eljutni valahogy aból.. bébe.. és lehet hogy amúgy is kinyirnak félúton.. ott működhet..
meggájver meg is tudná javítani.. ami azért medmekszéknél fontos is lehet.. a lyawít6óság
a forgó motorok mi léteznek is.. de még mindég nem lterjedtek...
turbina..lásd A1M1 Abrahams tank amerikaji 1besült államok
vankelmotor..tolyota rx 8
illetve y villanymotoros és hibrid gépek:prius
vagy a ktm villanymotorendúrója..
elterjedése a 30 éves ábrahams tanknak...már nem gyártják csak felújítják.. ha jól tudom..
de a turbina mint motort a levegőben a legelterjedtebb...
a villanymotort a vonatoknál bazi elterjedt...
hadihajóknál meg elterjedt az atomerőmű....már az amerikaiaknál..(venezuejla és csíle
ugyhogy a csávónak komoly esélye van az összes hejre eljuttatni az olcsó és hibátlan rotormotort
inkább mesélj.. mi a helyzet a gasgasszal..
ha már megvetted picipénzért azt az üzemképtelen szerkezetet( mert amit ennyire szét kellett szedni tuti üzemképtelen volt).. mikor lesz már üzemképes?? hadrafog6ó... hogy megent elvigyél a tutiba
az én elromol6atlan gépem is szar..
full kuka...
ma küldöm el a szelektíves kukáskocsival, remélhetőleg hamarossan küldik az úlyat
http://youtu.be/-ApdWoAcTao
az biztos hogy elég merev cucc, a karbit csak ugy tudod normálisan szerelni ha lekapod a tompítot, segéd váz also csavarokat kiszeded a felsőket meglazitod és felforditod az egész segéd vázat légszűröstül...
japokhoz kár hasonlitani az europai motorokat, azokon még a 15 évesen is puhábbak a műanyagok, meg a gumik mint a mostani új eus motorokon...narancsot is bele értve...
de ez igaz az egyébb anyag minőségekre is.....
Próbálkozom majd hőlégfúvóval idomítani.
MIlyen volt azoknak a légszűrő "gumija", ld kép?
Úgy értem mennyire volt gumiszerű vagy merev? (RMX sokkal lágyabb és gumisabb, mint a gasgas, ami keményebb műanyagszerű)
Ami ezen a motoron van, nekem nem tetszik...egyrészt eléggé fel van keményedve, szinte már műanyag szerű,
a karbinál szinte merev, ahol felfeküdne a légszűrő el van vetemedve, nem sík.
Lehet tisztításként lemosták valamivel, s attól lett ilyen...
Hőlégfúvó lehet segít neki, még nem próbáltam.
Illetve a másik kérdés, hogy elvileg van belőle két féle, tudod mi a különbség?
Arra tippelek, hogy a régebbi, az csavaros módon van felfogatva a légszűrő műanyagra, az újabb meg gumis és át van bújtatva,
jól gondolom?
A képen az újabb van.
Előre is köszi az infót!