én nagyon1szerűen meg tudnám oldani ezt a természet rongálos, vadmotoros témát....
ha nincs forgalmi az csak is zárt pályán mehet..
tehát hozzon igazolás ha sáros a motorja hogy hol motorozott.. nem tud .. akkor börtön bünti
a bolt előtt ahol vszik a gépeket is lehetne büntetni.. mert ha ni papirja és endúró..ami alkalmatlan pályázni.. csak is szabálytalan helyen motorzhat.. környezetkárosító módon.. ott a boltajtóba a vadász már drótot kifeszitheti nyak magasságban...mentőt is könnyebben ot a civilizációban a vad motoros..még meg is köszönheti... hogy korrekten jártak el vele..
illetve a birágot is könnyebb neki beizetni a bolt ajtajában.. illetve a motorját már egyből tol6ná is fel a rendörségi gyűjtő, platós teherautóra...mert elkobozni is könnyebb igy...kisseb ba költsége mint kint terepen.. meg a rendőnyöket is nem kell akkor túlóráztatni...
mindenki jobban járn igy ..higgyéte el
persze akinek kroccmotorja van..azaokat nm .. mert azok kroccpályáznak ..ne mpedig a környezetet rongálják..gazgalád módon
mi "csak" 45 km mentünk.. de a 2tben 1,5 liter + után épp nem lettek tartaléva rakva.. szóval elég eghsztrém volt a menet
de nem is abba a hegybe amiről irt joli...mert ott egy ideje már nem lehet menni
egyébként az én oldalamon?? milyen arad meletti hegyből készült videókat lát bár ki is??
nézze már meg jobban ..biztos csak rossz emlékek délibáb lehetett.. nekem olyan helyen motorozós videóim nincsenek is.. ahol nem szabad motorozni... mert ahol nem szabad az tilos.. és aki a törvény ellen vét..azt mind bebörtönözni
sőt bojkottálom azokat az embereket akik a környezetet kársoítják...
magyarul akkor dögöljön meg 6 milliárd ember...
Mai világban az a helyzet, hogy mindenki szarik a másikra (tisztelet a kivételnek) érdekek irányítják a dolgokat.
Amíg ti nem teszitek magatokat érdekeltebbé a játszótéren, addig kibasznak onnan, s azokat engedik oda, akik jobban érdekükben állnak.
Ez a magánterület duma is lehet kamu, simán ezzel érik el, hogy más ne menjen oda...fatolvajok már kamuzták.
Motoros is mondhatná ez a magánterületem, húzzatok el innen
Ti lenyomozzátok, hogy az tényleg az ő magánterülete?
A való életben, szerintem ez lenne a logikus első lépés...
Pl ahova a drótot húzta a marhája, oda rakhatott volna keresztbe egy fát rárakva egy feliratot,
illetve tippem, hogy ugyan onnan indultok mindig oda is mehet az infó.
Előzetesen voltatok tájékoztatva arról, hogy olyan magánterületté vált, ahol a "tulaj" nem csipázza a motorost? Ki lett táblázva? Volt infó róla szálláson, stb?
Mindenki jol figyeljen! Titokolvasok foleg! Ne motorozzon senki a zarandban belathato ideig!! Oriasi cirkusz van! Ma is volt akit leszedett a drot. Es hetek ota drotoznak a vadaszok! Hadjaratot inditottak a motorozas kiszoritasara. Ma beszeltem romaniai sracokkal. Police mibden jatszik. Razziak lesznek. Van egy nagy resz ami identol maganterulet es sokan bejarnak. Rengeteg magyar rendszamos kvados jar. Athajtanak a vadszorasokon. Vadkamerakkal fotozzak kik jarkalnak! Figyelik zsirferi es viktor jutub csatornait!! A vadaszok!!! Is... Elnondom itt az eredmenye a buzi videozgatasnak. Es annak hogy azt mibdenhova fel kell pakolaszni!! Zsirferi. Teged kobkretan ruhellnek aradon! Olvasol? Igaz te mar nem.jarsz oda de szerintem.ne is eroltesd. Viktor csatornait is figYelik. Akinek egy csopp esze van az mostanaban nem.reszkirozza a zarand hegyseget. Oroshaziak! Mezokovacshaziak! Bp iek. Es minden.titokjancsi. vegye komolyan ha ugy erzi hogy kell a feje a nyakan.
Igyes vagy Vikk..őszintén mondom nem semmi eredmény. .marmint en max 90 kilot tudok kidobni, de nem is akarok tobbet.
Ma megint elmentem a fiukkal motorozni. .75 km es meg voltam halva...lehwt ott londizas edzes, a motorozas ugy meg esz hogy hihetetlen.jo igaz eronletilwg birtam, nem haltam meg sehol de a vegere tetvesul elfogytam.
A masik hogy ezek uj gumi elol hatul, aztana sarba ugy mentunk mint maskor szarazba...es az ms3 kopottan egy igazi picsafixet er...a cikicakiktol mar halalom van...utálom ezzela gumival..aztan elol is a kopott skorpió mikor 80 annal az összekötőn elkezdett menni oldalra es vagy 10 m irqnyithatatlan volt..hat majd beszartam , mert ha bukta akkor kurvanagy zako..
Jovolt..kurvara elfaradtam..a motoron kell ezt azt varialni de jo lesz
bakker.. itt mindenki erős...
há én életemben a 155 kiónál többet sohanem nyomtam ki.. sem 100 sem 105 sem az dő és a kövéredés által 112 kilósansem...
bár most gyanússan ment volna versenyen is a 150..155 is ..valahogy faxa volt..
de eza 150 kiló körüli téma ez 15 éve változatlan...
a 170 az nagyon jó... az már 2 kategórával feljebbi mint én valaha is voltam leszek..
itt is a 34 évs srá zt ezt tudja...most neki a 75 ment ki. a 180 már nem.. de elbaxás volt mert túlhúzták a versenyt ..minta rétest
de lényeg.. még 10 évig akarom tartom ezt a 150kilós határt ..aztán majd lehet engedni..
de egyébként jól mondod.. ugy kell addig még az ember szervezete birja engedi erőben egészségben...
de ahogy nézem nekem ez a full segéd anyagmentes - bár hazudok mert még annó 15 éve vetem egy volumass 10et..ami 2 hétre irta a doboz..de 3 hónap múlva dobtam ki 90% os töltöttséggel a dobozban a szuper volumass 10e a kukkában szóval enyire mozgatott a a dolog..) ez a tiszta edzés ez nem egy izületrongáló dolog.. vagy csak a kenyérben és kolbázban rejtőző ásványi anyagoknak, de hála istennek jól vannak a dolgok.. mostmár a teniksz könyék is a nyújtás óta meggyógyult...
déw..
mehetünk másfelé..ja... az egy ösvény felfelé.. túristák is járják...és olyan helyen... ahol valójában még sosm talákoztunk senivel.. a napkezdő mllett.. viszont mindég ott jövün le.. bár mostanság találtam attól izgalmasabbat lefelé.. csa igy sárban .. kihagytam...
romániákszgoldenglób haver beelőzöt lefelé.. mert én ott szerintük lassan megye...mindég beelőz ott a lejáró elején...
ez volt a szerencse..mert én a magassabb pararszt..lehet nyokkal vettem volna le.. ő még észre is vette.. le is húzta a eját de nem tudtateljessen... illeve elpattant a drót..
mert ha enm lnsi 10m rel utána belefutok...
szóval olcsón megúsztuk..de ze azt jeleni mégtöbbet küldöm előre öket.. mondván mennyetke mert videózni akarok..de ez ha mindég igyháulról vezetem a csapatot..egy idő után csak feltűnő lesz nekik .. illetve nem nagyon fogunk haladni
de ez a tori még ni lefutva
sajna.. én kissé bszartam
na .. nálam sokszor ez is a baj ezzel z erővel...
amit bájlint is irt.. ha már ott vagyok kritikus ponton.. képes vagyok a visszamenetel és újra próba helyett izomból felvinni
na ez hiba..
ez nagy hiba a fejlődés szempontjából ....de leszarom
ami volt tegnap.. az a full kiegyenlitett együtt hajtás sárban...úgy nem volt sorvége senki..
de amit megfigyeltem.. az a két ember akinek sg 12 je van.. na az a kettő csávó az azon a 2 db helyen ahol mi a 4t kell nem jutottunk fel.. azok igen...jó jó.. az egyik maga a románáxgoldenglóbban van feliratozva...
a másik meg joli..aki megint izé... ismerősink közül a legtöbb befejezett "A" román harddeendúró nyom tulajdonossa...
és igaz hogy a gépeikbe.. 300 2t 16os a gépeik vannak...(ami szerintem még hátrány is )
de akkor is .. én csak azt láttam hogy..
ami miatt ez a két hely kimaradt számunkra.. az csak is az hogy a másik 4t havernak valami 509 ályrós csizma helyett valami 300ájróért leakciózot fos,.. illetve szuperkorssz fox csimma van a lábán nekem meg a tek 3...
és most már tuti a csizió..aki jó akar lenni az csak is sg 12 ben mennyen
bár haver mondta hogy neki is van sg 12.. és ha a fox csizma tönkre megy..akkor csak elhasználja zat az sg 12 ..de pl az a csizája ami most van a lábán az jobb kényelmesebb mint azaz sg 12je amit mellette tart a szekrénybe...
lényeg a lényegbe.. vagy sg 12-d van és feljutsz mindehol.. vagy ...beszoptad
azért remélem mindenki látja hogy már jól látom a csizma összefüggést
0,5re téve a humort(alanságot)
az a 2..de igazándiból..3 hely.. az egy tipusú feljáró...és abból is.. a kritikus.. nagyon hosszan ( nem csak 8-12m, hanem hosszanhosszan fel..
az alja az olyan beleáll a paraszt(én legalább is) tipusú patakból illetve pataktúloldalról induló...meredek aljú!belenyekkenek... összeül az egész futómű..majd hiába baxom oda a gázt .. mert a valószínűleg techniai probléma miatt vagy nem állok eléggé előte vagy nem jó helyen állok vagy a faxom se tudja..de hibás valami.. mert belnyekk után... hiába húzom neki...vagy későn húzom neki.. hisz az eljén azzal küzdök hogy ne baxam magam hanyatt...majd utánna egy fevijjogó felpörgő tapadámentes időszak jön...és vége a felfelé menetnek... olyan 12m...mikor a bakhát kissé már lankad és onnan zek még baxottul valahogy tovább suhhanak.. valahogy
az a maradék.. 10 ..iletve 20 métert olyan szépen feljutottak...az egyik a kritikus pontig a másak meg telibe..ezt a 2 feljárót felváltva megcsináltá...8egyszer egyik jutott kritikus pontig egyszer a másik..de mindegy is .. mert ők feljutottak.. mi meg kerültünk egy 20m rel arrébbi , nem szar gerincen sziklás feljáróval.. de akkor is...
ők fel mi nem...
ezt akarom kissé majd megokosodni.. jobban megfigyleni...
persze ez a sárban volt.. hisz ott szárazban ,..mikor az alja még nem volt ilyen ganaj..simán felmenetel volt..de most sárban..nagyon sárban meg nem...
gumira, motor technikára ne fogja senki az az napot.. mert senki sem kényszeriti piszollyal a másikat hogy ne olyan legyen a technia alattam mint emennek.. aki feljt...
és az hogy úly az a gumi vagy sem.. hát az is lehet mindenkinek .. mert elérhető a dolog...
nálunk ezzel nem is volt baj..senki sem nyüszitett...
nagyon faxa volt a csapat... strcoss 5 misleny ms 3 úlyszerűek.. illetve a joli féle zőld 140as ef 07 és az mitasz etxremem is pontossan egyenrangú volt....
higy ezt a 2 helyet kivéve .. full full összevisszaság volt hogy ki indult neki elsőnek és ki a végén..majd ki ért fel elsőnek és ki küzdött kissé nagyobbat..de a kelleténél nagyobb küzdés szerintem nem volt...
de küdelem az viszont volt faxán...nagyon faxán...
az én extrőmöm...
hát volt már ilyne tudtam is hogy nm a du biz dő beszt gumi mindenhol tapadásilag......de tublival igy hogy levegőt is juttatok bele .. igy még nem volt...ugyhogy tesztnek is indultam ezzel ..
azt tudtam belsővl 05 naem az igazi a tapaása ..ső orgattam már sirva lapos- köves feljáróban.. miközbe a többi ms 3 fent nézte mi a retkefat csinálok...
de még úly új korában .. 2 menetet ment úgy hogy az uly ms3 gumit full elkapta az általnos sáos feljárókban illetve kövön sem maradt alul..de aztán csak defektels lett a gumi.. és semmi levegővel viszont kolbászolt a magas cigótublin nagyon..
konkrétan le kellett venni és két papucs belsővel szerelni egy 30 percet a kocsinál.. még a hajtás leges legelején
szóval.. a most szerelt 1-2 napot levegőt megtartó xt754 reggel felújtam a benyakúton..kissé nem is elfújtam hanem túlfujtam a beszarás miatt ..
majd mivel a többi autópáyán jött.. és reggel az full cumi.. nagyobb mint a régi úton a 2óra 15 perc..a kis6árátkelőn...
igy volt időm szerelni egyet....és hát a konkrétan az utak mellett álló illetve a hegy aljában hömpölygő vizek...befosattak a 19as mx 51 és feles megokosított gumitól.. ugy hogy a pumpulás után .. a levegő ot volt bnne 2 óra múlva is..
mondom akkor .. hajrá...
hát nem is volt gond.. vittee is felfelé a takony vastagon sáros részeken..ahol alul sem volt kemény a talaj...
még a köves részeken is.. szépen 8am vizes tisztára mostott vagy sáros általános!!! köveken...nem lassitott meg jobban mint a többit a sajat gumilya...
de egy zorrós részen fel kellett figyelni hogy cska nem eléggé lapos ez...és végül is a 2 feljáró egyike ez ennek is tud6ó be.... hogy nem tudott kellőn a gumi kibontakozni...
majd megersztés után.. mikor már mondom itt a nap végéig a 0,2 bárt tuti nem fogja kilehelni...
igy a fainul belapitott gumi.. onnantól kezdve még jobban vitte a dolgokat..rendessen érződött hogy ekkor már az xt 754 jó technika az sx-f 450 alatt....
egy hely volt ahol nem tolt .. az a lapos ferde száraz köves téma... visszafelé a viltorpatakot fordítva csináláskor..
de azt tudtam s.. és végül is egész jól áthidaltam...hisz vártam hogy az utoslsó pár méterben már lassuló lendülettel pörgő kerékkel oldalra megy majd a gép...
ugyhogy végül is...csak elkopik alattam ez a gumi is..anélkül hogy nagyobb leszpotatást hajtanék végre magamon.. túlzott pihenőt és jókedv vigyorgást engedve az sg 12 havereknek
mert egyébként ahogy titokolvas egribikavér barik is mondják... simán együtt élhető hibája van neki..de mellette olyan élettartam mint semminek.. és hogy ms 3 beszerzési dolga már leáldozott...
meg vágható is ..nagyon nagyon sokszor...gy az a 15 hajtás mit m 3 ból még nem sikerült kicsikarni.. miközbe oldalazó bütykei .. full kukák már és 7-8.dik motorozásomtól tényleg oldalazásra alkalmatlan a gumi..csak felfelé haladásra alkalmas
igy mint mostani társ.. elfér a 18as keréken..
persze szigorú 0,2 és tudomásul venni.. hon nem fog tolni... azt át kell vele léptetni lendülette.. onnan fekészülni hogy megnit nagyon tol..majd ezáltal lendületben maradva tovább suhhani
pl mc flyos
Én 20 év gyúrás alatt még nem láttam olyan embert aki 200 kiló fölött nyom fekve szteroid mentesen. Biztos van, csak ritka. (Mondjuk azok a nyikhajok aki 65 kilósan 150nel nyomkodnak se semmik! és ilyet azért ismerek párat.)
Egyszer neveztem egy amatőr versenyre. 95-100 kilóban 170-nel negyedik lettem. Az első 220ba nyomott hármat melegítés gyanánt, aztán élesben 200ba csak azért mert annyi is elég volt neki a győzelemhez. Mondjuk ő úgy volt amatőr ahogy én profi motoros. Ma már nagyon ritka hogy felraknám a súlyt 150 fölé, fontosabb hogy hétvégén ne fájjanak az ízületek és mehessek motorozni.
Bár lehet inkább ilyenkor még vagy 50 motorost kéne oda hívni motorozni...
mert ha elmész másfelé mi lesz a hülyében, kihúztam a drótot, na utána nem jött oda többet senki,
tehát ez működik, akkor kihúzza másik hülye is vagy máshova is.
amit még tévhit esetleg...
hogy ilyen versenye a nagy kanok látványán kivül nincs semmi.
de van
de nem is akár milyen...
hát a jányok... a dzsunor kategória (24 évesig) az sem volt szar...
de a női kategóriában olyan de olyan...inák vannak
rendessen figyeln kellett nehogy túl sokáig bámuljon az ember valakit
mert olyan elbámészkodós nő voltak.. az hogy előke kellett minden faszi nyakába az qrwa élet
dehogy ebből a fajtából is-mármint csajból ..sok sok volt na az aztán
volt amelyik rendessen full törékenynek tűnt... aztán a saját súlyát kinyomta ...mondjuk én is nyomtam volna a saját súlyával fekve.. többször is....
persze itt is volt brűnhilda is meg godzilla is....
dehát azok nem sok vizet zavartak...mármint látvány szempontjából nem rontották a 70% bombanők részvételét
csak hogy képben legyetek..
egy yne motorozás hogy is jön össze.. ilyen külföldi...miköüzbe jönnek oszrákból 2 helyről is...jön innen is egy tag... egy 6napos
meg jön még pösiből a romaniacs goldos
na ez a történt .. 18.00 től 21.00 ig.. 3 szor került át oda hogy megyünk nem megyünk hovamegyünk.. miért nem oa megyünk miért homokra.. de aztán végül is az is jó.. de aztán mégis inkább a román...
5 ember 6 féle akarta egyesült a tegnapi hajtásban, dee mivel erőszakossak ezek a románban hajtani akarók.. igy végül ssi csak oda mentünk
ami végül is a faina nagy sárral együtt is nagyon nagyon jó volt, miközbe még én 22.30kor értem haza a racéról...az okossaan megvágott 19es kerék a sx-f ben, meg a 1,5-2 nap alatt eleresztő pármotorozásos 18" keréken amitas extrem meg a reggeli felfújásra váróval.. megh a kétejekkel hogy a mitasz extrém azért...pont a romaniacsos csávóval sárban ..csak jobb lesz mit egy 19" mx 51és fél
ugyogy végül is a 18.00-21.00 iga tarót több havernek nehézszüléses története a lezsibbadt agyamat most egyáltalán nem stresszelt...
pedig azért a 5 dik vezió után azért már rendessen anyáztam volna..
de igy..ez is belfért
csak a nagy motorozás nagyvégén.. az a drótos történet nem hiányzott...
bár istennek hála... csak észrevette a drótot és majd lehúzta a fejét..
és igy az orron ejtett 1cm méj vágáson kivül nem lett komoly baj, de mégis
mert ezek után azt mondom.. a baj itt nálunk is órási
mert ha nem vszi észre.. vagy a bukó áaá megy a drót...
a következmények már a belát6atlan kategórába esnek
11 kor ott még drót nem volt...de 17.00 meg igen
illetve elszakadt, elpattant.. tehát azért nem olyan igazi volt...
de innentől kezdve...
ha nincs forgalmi az csak is zárt pályán mehet..
tehát hozzon igazolás ha sáros a motorja hogy hol motorozott.. nem tud .. akkor börtön bünti
a bolt előtt ahol vszik a gépeket is lehetne büntetni.. mert ha ni papirja és endúró..ami alkalmatlan pályázni.. csak is szabálytalan helyen motorzhat.. környezetkárosító módon.. ott a boltajtóba a vadász már drótot kifeszitheti nyak magasságban...mentőt is könnyebben ot a civilizációban a vad motoros..még meg is köszönheti... hogy korrekten jártak el vele..
illetve a birágot is könnyebb neki beizetni a bolt ajtajában.. illetve a motorját már egyből tol6ná is fel a rendörségi gyűjtő, platós teherautóra...mert elkobozni is könnyebb igy...kisseb ba költsége mint kint terepen.. meg a rendőnyöket is nem kell akkor túlóráztatni...
mindenki jobban járn igy ..higgyéte el
persze akinek kroccmotorja van..azaokat nm .. mert azok kroccpályáznak ..ne mpedig a környezetet rongálják..gazgalád módon
de nem is abba a hegybe amiről irt joli...mert ott egy ideje már nem lehet menni
én nem értek egyet..
igazuk van..
egyébként az én oldalamon?? milyen arad meletti hegyből készült videókat lát bár ki is??
nézze már meg jobban ..biztos csak rossz emlékek délibáb lehetett.. nekem olyan helyen motorozós videóim nincsenek is.. ahol nem szabad motorozni... mert ahol nem szabad az tilos.. és aki a törvény ellen vét..azt mind bebörtönözni
sőt bojkottálom azokat az embereket akik a környezetet kársoítják...
magyarul akkor dögöljön meg 6 milliárd ember...
Amíg ti nem teszitek magatokat érdekeltebbé a játszótéren, addig kibasznak onnan, s azokat engedik oda, akik jobban érdekükben állnak.
Ez a magánterület duma is lehet kamu, simán ezzel érik el, hogy más ne menjen oda...fatolvajok már kamuzták.
Motoros is mondhatná ez a magánterületem, húzzatok el innen
Ti lenyomozzátok, hogy az tényleg az ő magánterülete?
Pl ahova a drótot húzta a marhája, oda rakhatott volna keresztbe egy fát rárakva egy feliratot,
illetve tippem, hogy ugyan onnan indultok mindig oda is mehet az infó.
Ma megint elmentem a fiukkal motorozni. .75 km es meg voltam halva...lehwt ott londizas edzes, a motorozas ugy meg esz hogy hihetetlen.jo igaz eronletilwg birtam, nem haltam meg sehol de a vegere tetvesul elfogytam.
A masik hogy ezek uj gumi elol hatul, aztana sarba ugy mentunk mint maskor szarazba...es az ms3 kopottan egy igazi picsafixet er...a cikicakiktol mar halalom van...utálom ezzela gumival..aztan elol is a kopott skorpió mikor 80 annal az összekötőn elkezdett menni oldalra es vagy 10 m irqnyithatatlan volt..hat majd beszartam , mert ha bukta akkor kurvanagy zako..
Jovolt..kurvara elfaradtam..a motoron kell ezt azt varialni de jo lesz
há én életemben a 155 kiónál többet sohanem nyomtam ki.. sem 100 sem 105 sem az dő és a kövéredés által 112 kilósansem...
bár most gyanússan ment volna versenyen is a 150..155 is ..valahogy faxa volt..
de eza 150 kiló körüli téma ez 15 éve változatlan...
a 170 az nagyon jó... az már 2 kategórával feljebbi mint én valaha is voltam leszek..
itt is a 34 évs srá zt ezt tudja...most neki a 75 ment ki. a 180 már nem.. de elbaxás volt mert túlhúzták a versenyt ..minta rétest
de lényeg.. még 10 évig akarom tartom ezt a 150kilós határt ..aztán majd lehet engedni..
de egyébként jól mondod.. ugy kell addig még az ember szervezete birja engedi erőben egészségben...
de ahogy nézem nekem ez a full segéd anyagmentes - bár hazudok mert még annó 15 éve vetem egy volumass 10et..ami 2 hétre irta a doboz..de 3 hónap múlva dobtam ki 90% os töltöttséggel a dobozban a szuper volumass 10e a kukkában szóval enyire mozgatott a a dolog..) ez a tiszta edzés ez nem egy izületrongáló dolog.. vagy csak a kenyérben és kolbázban rejtőző ásványi anyagoknak, de hála istennek jól vannak a dolgok.. mostmár a teniksz könyék is a nyújtás óta meggyógyult...
déw..
mehetünk másfelé..ja... az egy ösvény felfelé.. túristák is járják...és olyan helyen... ahol valójában még sosm talákoztunk senivel.. a napkezdő mllett.. viszont mindég ott jövün le.. bár mostanság találtam attól izgalmasabbat lefelé.. csa igy sárban .. kihagytam...
romániákszgoldenglób haver beelőzöt lefelé.. mert én ott szerintük lassan megye...mindég beelőz ott a lejáró elején...
ez volt a szerencse..mert én a magassabb pararszt..lehet nyokkal vettem volna le.. ő még észre is vette.. le is húzta a eját de nem tudtateljessen... illeve elpattant a drót..
mert ha enm lnsi 10m rel utána belefutok...
szóval olcsón megúsztuk..de ze azt jeleni mégtöbbet küldöm előre öket.. mondván mennyetke mert videózni akarok..de ez ha mindég igyháulról vezetem a csapatot..egy idő után csak feltűnő lesz nekik .. illetve nem nagyon fogunk haladni
de ez a tori még ni lefutva
sajna.. én kissé bszartam
amit bájlint is irt.. ha már ott vagyok kritikus ponton.. képes vagyok a visszamenetel és újra próba helyett izomból felvinni
na ez hiba..
ez nagy hiba a fejlődés szempontjából ....de leszarom
ami volt tegnap.. az a full kiegyenlitett együtt hajtás sárban...úgy nem volt sorvége senki..
de amit megfigyeltem.. az a két ember akinek sg 12 je van.. na az a kettő csávó az azon a 2 db helyen ahol mi a 4t kell nem jutottunk fel.. azok igen...jó jó.. az egyik maga a románáxgoldenglóbban van feliratozva...
a másik meg joli..aki megint izé... ismerősink közül a legtöbb befejezett "A" román harddeendúró nyom tulajdonossa...
és igaz hogy a gépeikbe.. 300 2t 16os a gépeik vannak...(ami szerintem még hátrány is )
de akkor is .. én csak azt láttam hogy..
ami miatt ez a két hely kimaradt számunkra.. az csak is az hogy a másik 4t havernak valami 509 ályrós csizma helyett valami 300ájróért leakciózot fos,.. illetve szuperkorssz fox csimma van a lábán nekem meg a tek 3...
és most már tuti a csizió..aki jó akar lenni az csak is sg 12 ben mennyen
bár haver mondta hogy neki is van sg 12.. és ha a fox csizma tönkre megy..akkor csak elhasználja zat az sg 12 ..de pl az a csizája ami most van a lábán az jobb kényelmesebb mint azaz sg 12je amit mellette tart a szekrénybe...
lényeg a lényegbe.. vagy sg 12-d van és feljutsz mindehol.. vagy ...beszoptad
azért remélem mindenki látja hogy már jól látom a csizma összefüggést
0,5re téve a humort(alanságot)
az a 2..de igazándiból..3 hely.. az egy tipusú feljáró...és abból is.. a kritikus.. nagyon hosszan ( nem csak 8-12m, hanem hosszanhosszan fel..
az alja az olyan beleáll a paraszt(én legalább is) tipusú patakból illetve pataktúloldalról induló...meredek aljú!belenyekkenek... összeül az egész futómű..majd hiába baxom oda a gázt .. mert a valószínűleg techniai probléma miatt vagy nem állok eléggé előte vagy nem jó helyen állok vagy a faxom se tudja..de hibás valami.. mert belnyekk után... hiába húzom neki...vagy későn húzom neki.. hisz az eljén azzal küzdök hogy ne baxam magam hanyatt...majd utánna egy fevijjogó felpörgő tapadámentes időszak jön...és vége a felfelé menetnek... olyan 12m...mikor a bakhát kissé már lankad és onnan zek még baxottul valahogy tovább suhhanak.. valahogy
az a maradék.. 10 ..iletve 20 métert olyan szépen feljutottak...az egyik a kritikus pontig a másak meg telibe..ezt a 2 feljárót felváltva megcsináltá...8egyszer egyik jutott kritikus pontig egyszer a másik..de mindegy is .. mert ők feljutottak.. mi meg kerültünk egy 20m rel arrébbi , nem szar gerincen sziklás feljáróval.. de akkor is...
ők fel mi nem...
ezt akarom kissé majd megokosodni.. jobban megfigyleni...
persze ez a sárban volt.. hisz ott szárazban ,..mikor az alja még nem volt ilyen ganaj..simán felmenetel volt..de most sárban..nagyon sárban meg nem...
gumira, motor technikára ne fogja senki az az napot.. mert senki sem kényszeriti piszollyal a másikat hogy ne olyan legyen a technia alattam mint emennek.. aki feljt...
és az hogy úly az a gumi vagy sem.. hát az is lehet mindenkinek .. mert elérhető a dolog...
nálunk ezzel nem is volt baj..senki sem nyüszitett...
nagyon faxa volt a csapat... strcoss 5 misleny ms 3 úlyszerűek.. illetve a joli féle zőld 140as ef 07 és az mitasz etxremem is pontossan egyenrangú volt....
higy ezt a 2 helyet kivéve .. full full összevisszaság volt hogy ki indult neki elsőnek és ki a végén..majd ki ért fel elsőnek és ki küzdött kissé nagyobbat..de a kelleténél nagyobb küzdés szerintem nem volt...
de küdelem az viszont volt faxán...nagyon faxán...
az én extrőmöm...
hát volt már ilyne tudtam is hogy nm a du biz dő beszt gumi mindenhol tapadásilag......de tublival igy hogy levegőt is juttatok bele .. igy még nem volt...ugyhogy tesztnek is indultam ezzel ..
azt tudtam belsővl 05 naem az igazi a tapaása ..ső orgattam már sirva lapos- köves feljáróban.. miközbe a többi ms 3 fent nézte mi a retkefat csinálok...
de még úly új korában .. 2 menetet ment úgy hogy az uly ms3 gumit full elkapta az általnos sáos feljárókban illetve kövön sem maradt alul..de aztán csak defektels lett a gumi.. és semmi levegővel viszont kolbászolt a magas cigótublin nagyon..
konkrétan le kellett venni és két papucs belsővel szerelni egy 30 percet a kocsinál.. még a hajtás leges legelején
szóval.. a most szerelt 1-2 napot levegőt megtartó xt754 reggel felújtam a benyakúton..kissé nem is elfújtam hanem túlfujtam a beszarás miatt ..
majd mivel a többi autópáyán jött.. és reggel az full cumi.. nagyobb mint a régi úton a 2óra 15 perc..a kis6árátkelőn...
igy volt időm szerelni egyet....és hát a konkrétan az utak mellett álló illetve a hegy aljában hömpölygő vizek...befosattak a 19as mx 51 és feles megokosított gumitól.. ugy hogy a pumpulás után .. a levegő ot volt bnne 2 óra múlva is..
mondom akkor .. hajrá...
hát nem is volt gond.. vittee is felfelé a takony vastagon sáros részeken..ahol alul sem volt kemény a talaj...
még a köves részeken is.. szépen 8am vizes tisztára mostott vagy sáros általános!!! köveken...nem lassitott meg jobban mint a többit a sajat gumilya...
de egy zorrós részen fel kellett figyelni hogy cska nem eléggé lapos ez...és végül is a 2 feljáró egyike ez ennek is tud6ó be.... hogy nem tudott kellőn a gumi kibontakozni...
majd megersztés után.. mikor már mondom itt a nap végéig a 0,2 bárt tuti nem fogja kilehelni...
igy a fainul belapitott gumi.. onnantól kezdve még jobban vitte a dolgokat..rendessen érződött hogy ekkor már az xt 754 jó technika az sx-f 450 alatt....
egy hely volt ahol nem tolt .. az a lapos ferde száraz köves téma... visszafelé a viltorpatakot fordítva csináláskor..
de azt tudtam s.. és végül is egész jól áthidaltam...hisz vártam hogy az utoslsó pár méterben már lassuló lendülettel pörgő kerékkel oldalra megy majd a gép...
ugyhogy végül is...csak elkopik alattam ez a gumi is..anélkül hogy nagyobb leszpotatást hajtanék végre magamon.. túlzott pihenőt és jókedv vigyorgást engedve az sg 12 havereknek
mert egyébként ahogy titokolvas egribikavér barik is mondják... simán együtt élhető hibája van neki..de mellette olyan élettartam mint semminek.. és hogy ms 3 beszerzési dolga már leáldozott...
meg vágható is ..nagyon nagyon sokszor...gy az a 15 hajtás mit m 3 ból még nem sikerült kicsikarni.. miközbe oldalazó bütykei .. full kukák már és 7-8.dik motorozásomtól tényleg oldalazásra alkalmatlan a gumi..csak felfelé haladásra alkalmas
igy mint mostani társ.. elfér a 18as keréken..
persze szigorú 0,2 és tudomásul venni.. hon nem fog tolni... azt át kell vele léptetni lendülette.. onnan fekészülni hogy megnit nagyon tol..majd ezáltal lendületben maradva tovább suhhani
pl mc flyos
Egyszer neveztem egy amatőr versenyre. 95-100 kilóban 170-nel negyedik lettem. Az első 220ba nyomott hármat melegítés gyanánt, aztán élesben 200ba csak azért mert annyi is elég volt neki a győzelemhez. Mondjuk ő úgy volt amatőr ahogy én profi motoros. Ma már nagyon ritka hogy felraknám a súlyt 150 fölé, fontosabb hogy hétvégén ne fájjanak az ízületek és mehessek motorozni.
Gratulálok a szerepléshez/eredményhez!
mert ha elmész másfelé mi lesz a hülyében, kihúztam a drótot, na utána nem jött oda többet senki,
tehát ez működik, akkor kihúzza másik hülye is vagy máshova is.
Tanulság, menjetek másfelé, más nyomokon, ne a megszokotton.
amit még tévhit esetleg...
hogy ilyen versenye a nagy kanok látványán kivül nincs semmi.
de van
de nem is akár milyen...
hát a jányok... a dzsunor kategória (24 évesig) az sem volt szar...
de a női kategóriában olyan de olyan...inák vannak
rendessen figyeln kellett nehogy túl sokáig bámuljon az ember valakit
mert olyan elbámészkodós nő voltak.. az hogy előke kellett minden faszi nyakába az qrwa élet
dehogy ebből a fajtából is-mármint csajból ..sok sok volt na az aztán
volt amelyik rendessen full törékenynek tűnt... aztán a saját súlyát kinyomta ...mondjuk én is nyomtam volna a saját súlyával fekve.. többször is....
persze itt is volt brűnhilda is meg godzilla is....
dehát azok nem sok vizet zavartak...mármint látvány szempontjából nem rontották a 70% bombanők részvételét
A súlyhoz, eredményhez gratula!
Ezzel az erővel a motort is felkaphatod és viheted fel a dombon, az csak 100 kg körül van.
Látom, te is kiestél a gyakorlatból a szünetben, ne szoktál ilyeneket csinálni, hogy túljön holtponton a motor.
Motor jó lett, minden ok?
egy yne motorozás hogy is jön össze.. ilyen külföldi...miköüzbe jönnek oszrákból 2 helyről is...jön innen is egy tag... egy 6napos
meg jön még pösiből a romaniacs goldos
na ez a történt .. 18.00 től 21.00 ig.. 3 szor került át oda hogy megyünk nem megyünk hovamegyünk.. miért nem oa megyünk miért homokra.. de aztán végül is az is jó.. de aztán mégis inkább a román...
5 ember 6 féle akarta egyesült a tegnapi hajtásban, dee mivel erőszakossak ezek a románban hajtani akarók.. igy végül ssi csak oda mentünk
ami végül is a faina nagy sárral együtt is nagyon nagyon jó volt, miközbe még én 22.30kor értem haza a racéról...az okossaan megvágott 19es kerék a sx-f ben, meg a 1,5-2 nap alatt eleresztő pármotorozásos 18" keréken amitas extrem meg a reggeli felfújásra váróval.. megh a kétejekkel hogy a mitasz extrém azért...pont a romaniacsos csávóval sárban ..csak jobb lesz mit egy 19" mx 51és fél
ugyogy végül is a 18.00-21.00 iga tarót több havernek nehézszüléses története a lezsibbadt agyamat most egyáltalán nem stresszelt...
pedig azért a 5 dik vezió után azért már rendessen anyáztam volna..
de igy..ez is belfért
csak a nagy motorozás nagyvégén.. az a drótos történet nem hiányzott...
bár istennek hála... csak észrevette a drótot és majd lehúzta a fejét..
és igy az orron ejtett 1cm méj vágáson kivül nem lett komoly baj, de mégis
mert ezek után azt mondom.. a baj itt nálunk is órási
mert ha nem vszi észre.. vagy a bukó áaá megy a drót...
a következmények már a belát6atlan kategórába esnek
11 kor ott még drót nem volt...de 17.00 meg igen
illetve elszakadt, elpattant.. tehát azért nem olyan igazi volt...
de innentől kezdve...