pl amit havernak adtál el az visszatekerődött valahogy......
szóval lehet is kínlódni, de az akkor is így volt legalább egy alkalommal
ha 160al adták el, te meg kevesebbel akkor mi történhetett?
sanyó
neked akkor 19 110 volt a xt 754??
az a nagy bütykű 18as 120ashoz képst.. hegyesebb vékonyabbanak tűnő bütykökkel ritkásabb volt??
esetleg mérted is valamely paraméterét??
Anno régen én vezettem mikor merre:
2007.07.10-én hoztam a 450-et, 88.1 üó-val. 2013.06.06-án vitték el 334.5üó-val!
Szóval Jaxy te mész sokat! :)
Ill. annyira nem is, csak jóval többet mint a többség! Az a többség meg sokkal-sokkal kevesebbet mint szeretne!
még mindig a kuplunggal küzdök , felkeménykedik de nem emel ki , az alsó munkahenger amit nyom csak egy rudazat van vagy esetleg elhagytam onnan valamit???
A mocim 2014 es.Igaz,hogy fél éve volt beüzemelve,de csak 17 óra van benne.Ha év végén esetleg elcsàbulok a 2017 es modell làttàn,,,akkor is 50 óra lesz benne......Vannak néha alig hasznàlt motorok. Tudnék mesélni.....milyen yamahàt vettem egyik teremcrossra....2006 os volt,10 óra volt...Kérded,hogy lehet ez.???? Miliomos balfék vett 5 db crosst, a haverokkal,,,,,és az első motorozàskor ràjött,hogy ez nem olyan eccerű...,
Ja es ne beszeljek a futomurol amit( koszonet Csokibacsinak a munkajaert)ugy e szezononkent ami 140 atlagos uzem ora nekem 40-55 orankent olajcsere..meg a lanc fogaskerek ami egy szezon a fektarcsakkal egyutt...ja nem is kezdem szamolni mert enyit nem keresek egy evbe
Ugy elgondoltam magamban,hogy az en motorom 12 es kiadas,nincs lelakva kulsore sem,kemenyebb tipusu endurora hasznalom,de nem utom vagom,hanem kimelem,nem szeretem eldobni,es ha el is kell akkor is ovatosan fektetem,vagy dobom el..na es 340 oraba van,realisan..ez a tutti.
Ha uj muanyag idomot rakok ra akkor azt is mondhatnam,hogy igy a felujitas utan majdnem ropi uj..uj dugo,hajtokar,szimeringek,csapagyak,kuplung,tarcsak,vedok es egy kalap melo vagy hanem ujitottam volna,hanem eladom akkor valakit jol atbaszok vele es van egy relativ fiatal motorja de egy igazi kopott szar.
Szoval a 2T kurva hamar szetkopik,nem is beszelve 300 ora folott zsebre kell nyulni..nekem 700 jurkaba all,de kelett mert hanem meg 2 szezont tutti nem megy el.
Ha meg egyszer bele gondolok,hogy 45 vagy 100 oraba jopar eves motort...az vagy igazi atbaszas,vagy valaki mint en lelkiismeretesen felujitotta mindenet,es ugy arulja..ami igazi balfaszsag ,egy igazi bukta mert azt a belevert penznek meg a negyedet sem veszed ki belole....aztan ez csak az en meglatasom igy sokadik eves tapasztalat es motorozas utan.
Nincs az az olaj,nincs az az isten aki olyan szepen motorozzon,hogy ne kopjon es ne utodjon rongalodjon rendesen.
Az en meglatasom igy csorikent is az,hogy 2T be ujat vagy maax 1 eveset,es mikor a motor250 ora folott kezd jarni akkor byby bejbi,mert hanem minden kopik oda,minden kopik el..labtartotol a fekrendszeren at minden...a por es a sar nagyon ott van minden hol
régebben a kenda k 774 is ugy volt megvágva hogy selytes kialakítással hihetetlen mód rommá etetett mindenkit itt a sárban...még full kopot korában is...
na itt a homok sárgumi.. .
ez egy keménytalajos gumi..ami elméletileg sziklén kövön is jó
de most már olyan a bütyökkiosztása hogy sárban homokban...mud and sand is karaj lesz
ezt egy fem vágó csinálta 15 perc alatt.. mérnök tíím fejlesztése alapján....
szóval lehet is kínlódni, de az akkor is így volt legalább egy alkalommal
ha 160al adták el, te meg kevesebbel akkor mi történhetett?
thnx
ezt már nem hozza :(
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Köszi!
milyen talajon használtátok??
neked akkor 19 110 volt a xt 754??
az a nagy bütykű 18as 120ashoz képst.. hegyesebb vékonyabbanak tűnő bütykökkel ritkásabb volt??
esetleg mérted is valamely paraméterét??
2007.07.10-én hoztam a 450-et, 88.1 üó-val. 2013.06.06-án vitték el 334.5üó-val!
Szóval Jaxy te mész sokat! :)
Ill. annyira nem is, csak jóval többet mint a többség! Az a többség meg sokkal-sokkal kevesebbet mint szeretne!
még mindig a kuplunggal küzdök , felkeménykedik de nem emel ki , az alsó munkahenger amit nyom csak egy rudazat van vagy esetleg elhagytam onnan valamit???
Ha uj muanyag idomot rakok ra akkor azt is mondhatnam,hogy igy a felujitas utan majdnem ropi uj..uj dugo,hajtokar,szimeringek,csapagyak,kuplung,tarcsak,vedok es egy kalap melo vagy hanem ujitottam volna,hanem eladom akkor valakit jol atbaszok vele es van egy relativ fiatal motorja de egy igazi kopott szar.
Szoval a 2T kurva hamar szetkopik,nem is beszelve 300 ora folott zsebre kell nyulni..nekem 700 jurkaba all,de kelett mert hanem meg 2 szezont tutti nem megy el.
Ha meg egyszer bele gondolok,hogy 45 vagy 100 oraba jopar eves motort...az vagy igazi atbaszas,vagy valaki mint en lelkiismeretesen felujitotta mindenet,es ugy arulja..ami igazi balfaszsag ,egy igazi bukta mert azt a belevert penznek meg a negyedet sem veszed ki belole....aztan ez csak az en meglatasom igy sokadik eves tapasztalat es motorozas utan.
Nincs az az olaj,nincs az az isten aki olyan szepen motorozzon,hogy ne kopjon es ne utodjon rongalodjon rendesen.
Az en meglatasom igy csorikent is az,hogy 2T be ujat vagy maax 1 eveset,es mikor a motor250 ora folott kezd jarni akkor byby bejbi,mert hanem minden kopik oda,minden kopik el..labtartotol a fekrendszeren at minden...a por es a sar nagyon ott van minden hol
na itt a homok sárgumi.. .
ez egy keménytalajos gumi..ami elméletileg sziklén kövön is jó
de most már olyan a bütyökkiosztása hogy sárban homokban...mud and sand is karaj lesz
ezt egy fem vágó csinálta 15 perc alatt.. mérnök tíím fejlesztése alapján....
Ezt most nem a konkrét motorra értem, hanem úgy általában.