Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átmeneti probléma csak, reggel még jó volt, nézd meg holnap, vagy később.
pl amit havernak adtál el az visszatekerődött valahogy......
szóval lehet is kínlódni, de az akkor is így volt legalább egy alkalommal
ha 160al adták el, te meg kevesebbel akkor mi történhetett?
csörgess már meg mert ez nem a te számod...ami a nevedhez van párosítva
thnx
Vagy 20-ról tudnák képet tenni ami öregen keveset ment, vagy csak jól visszaóráztam Ezt is 000-ára akartam de nem voltam szemtelen
nem tudja valaki, honnan lehet leszedni a gasgas manualokat?
ezt már nem hozza :(

http://www.gasgasmotos.es/en/m...

Köszi!
na ez az.. nekem is oda kell..
milyen talajon használtátok??
Igen az volt. Fiam ktm én volt.Csak cross pàlyàn hasznàltam,de ott nagyon jó volt,...
sanyó
neked akkor 19 110 volt a xt 754??
az a nagy bütykű 18as 120ashoz képst.. hegyesebb vékonyabbanak tűnő bütykökkel ritkásabb volt??
esetleg mérted is valamely paraméterét??
Anno régen én vezettem mikor merre:
2007.07.10-én hoztam a 450-et, 88.1 üó-val. 2013.06.06-án vitték el 334.5üó-val!
Szóval Jaxy te mész sokat! :)
Ill. annyira nem is, csak jóval többet mint a többség! Az a többség meg sokkal-sokkal kevesebbet mint szeretne!
nem lehet hogy a külső nyomó lapot nem jelre tetted?? amugy milyen motorrol beszélünk?
mé nem vágod le az összeset a picsbe, minek az oda...
Sziasztok

még mindig a kuplunggal küzdök , felkeménykedik de nem emel ki , az alsó munkahenger amit nyom csak egy rudazat van vagy esetleg elhagytam onnan valamit???
Nem. Én keveset...........
Na de ez mint a feher hollo Itt a haver 14 ese is 178 oraba van,a masik haver 15 ose meg 125 be...akkor mi motorozunk sokat???
A mocim 2014 es.Igaz,hogy fél éve volt beüzemelve,de csak 17 óra van benne.Ha év végén esetleg elcsàbulok a 2017 es modell làttàn,,,akkor is 50 óra lesz benne......Vannak néha alig hasznàlt motorok. Tudnék mesélni.....milyen yamahàt vettem egyik teremcrossra....2006 os volt,10 óra volt...Kérded,hogy lehet ez.???? Miliomos balfék vett 5 db crosst, a haverokkal,,,,,és az első motorozàskor ràjött,hogy ez nem olyan eccerű...,
Ja es ne beszeljek a futomurol amit( koszonet Csokibacsinak a munkajaert)ugy e szezononkent ami 140 atlagos uzem ora nekem 40-55 orankent olajcsere..meg a lanc fogaskerek ami egy szezon a fektarcsakkal egyutt...ja nem is kezdem szamolni mert enyit nem keresek egy evbe
Itt is agaz:A kevesebb ....több.....
Ugy elgondoltam magamban,hogy az en motorom 12 es kiadas,nincs lelakva kulsore sem,kemenyebb tipusu endurora hasznalom,de nem utom vagom,hanem kimelem,nem szeretem eldobni,es ha el is kell akkor is ovatosan fektetem,vagy dobom el..na es 340 oraba van,realisan..ez a tutti.
Ha uj muanyag idomot rakok ra akkor azt is mondhatnam,hogy igy a felujitas utan majdnem ropi uj..uj dugo,hajtokar,szimeringek,csapagyak,kuplung,tarcsak,vedok es egy kalap melo vagy hanem ujitottam volna,hanem eladom akkor valakit jol atbaszok vele es van egy relativ fiatal motorja de egy igazi kopott szar.
Szoval a 2T kurva hamar szetkopik,nem is beszelve 300 ora folott zsebre kell nyulni..nekem 700 jurkaba all,de kelett mert hanem meg 2 szezont tutti nem megy el.
Ha meg egyszer bele gondolok,hogy 45 vagy 100 oraba jopar eves motort...az vagy igazi atbaszas,vagy valaki mint en lelkiismeretesen felujitotta mindenet,es ugy arulja..ami igazi balfaszsag ,egy igazi bukta mert azt a belevert penznek meg a negyedet sem veszed ki belole....aztan ez csak az en meglatasom igy sokadik eves tapasztalat es motorozas utan.
Nincs az az olaj,nincs az az isten aki olyan szepen motorozzon,hogy ne kopjon es ne utodjon rongalodjon rendesen.
Az en meglatasom igy csorikent is az,hogy 2T be ujat vagy maax 1 eveset,es mikor a motor250 ora folott kezd jarni akkor byby bejbi,mert hanem minden kopik oda,minden kopik el..labtartotol a fekrendszeren at minden...a por es a sar nagyon ott van minden hol
régebben a kenda k 774 is ugy volt megvágva hogy selytes kialakítással hihetetlen mód rommá etetett mindenkit itt a sárban...még full kopot korában is...
hály kolbik...

na itt a homok sárgumi.. .
ez egy keménytalajos gumi..ami elméletileg sziklén kövön is jó
de most már olyan a bütyökkiosztása hogy sárban homokban...mud and sand is karaj lesz
ezt egy fem vágó csinálta 15 perc alatt.. mérnök tíím fejlesztése alapján....
Kösz, 1966-os és még mindig működő képes.
Ez is teljesen újnak néz ki!
Minden karc eltüntethető bármiről, csak idő és festő és festék kérdése.
Ezt most nem a konkrét motorra értem, hanem úgy általában.
Nem sikerült!