Nemrég vettem én is ilyet az aunerban, egyszer használtam de jónak tűnik, ezelőtt lézervágott maszek kulcsokat használtam 5-10mm-es lemezvastagságig de azok szarabbak voltak.
Nyilván a többségnek megfordul a fejében, hogy Ennyi pénzt egy motorért, ami pár óra múlva úgy nézhet ki mint ami a felét sem éri.... Én is a többségéhez tartozom.
Szerintem nem az a nehéz döntés, hogy újban gondolkozva, gas gast vagy ktm-et vegyen pár százezres különbséggel, hanem az a rubikon, hogy a 6-700 ezres crossmotorral kicsit nehezebben ugyan de ugyanoda eljutsz, és annak éri-e a háromszorosát az új moci.
Használ(ta) valaki a DRC küllőkulcsot?
Milyen benne a fej, hogy bírja? (hőkezelt acélnak írja, de ki tudja gyakorlatban ez hogy vizsgázik?) http://www.drcproducts.com/too...
sok szerencsét hozzá, remélem sok örömet okoz majd...
én személy szerint nem szerettem ezt a modellt, igy első ránézésre eszembe jut a sok bosszúság az éjfekete tanktól amiben sosem tudod hol tart a nafta, azok a villa befogók is űber gagyik, folyton elmászik, a többit már nem is sorolom mert megköveznek a narancs lelküek...
Szépen egybe van a gép , látszik hogy újítgatták! Nekem ezek az évjáratok tank -ülés forma(magasság) miatt nem tetszenek , ugyan az mint a 4-t-k. Mikortól 6 sebességesek a 250-300 ktm-ek? Ki tudja ? A Beta KTM blokkokat használ?
shercos úr szépen lendületesen motorozik sok endurós hajtásainak köszönhetően,láttam menni a mórahlami sivatagban ott is hozta viszont azért voltak előőte hazai és szlovén nagymenők akik fullgázon végigmentek ahogy azt kell.luka&peter irt testvérek világszenzáció még nézni is.. Megvan az én kcsikém is egy nagyon kis döfi 2t.Jó állapotúnak tűnik és mellette imádom már most.Remélem ki fogom tudni használni mert nagyon sok van benne.. Kaptam hozzá egy rakat alkatrész idomokat karbihoz tűket,kormányon szilikonos befogó,hyde rezovédő,pót rezonátor ami kicsit horpadt,matrica szettet és egy forgalmi engedélyt amire nem sok szükségem lesz.340üó van benne,ktmgödlöllönél volt javítgatva amit a tulaj igazolt kapott 2014 ben egy új hengert mert történt vele vmi baleset.Minden porcikáján látsziik,hogy nem összetákolt,ahogy így elkezdtem ismerkedni vele .de azért volt használva becsülettel.Már a látványa is boldogítja a lelkem nemhogy még néhanapján megy majd a hajtááás Szombaton lettem boldog tulajdonosa a gépnek
Nem jó teória ,hogy azt veszemi ami olcsóbb.....Ha 450 est szertnél,,,,akkor azt vegyél.Én ezt az utat màr végig jàrtam.Mikor az első 350 est eladtam,úgy mentem be,hogy veszem a 250-est. De annyira jó àron volt a 350 six days,hogy elcsàbultam. De nem voltam boldog vele,nem az én motorom. Nekem a 250 is elég.....Sőt,,,,,Jarvis Fiú egy versenyen 4t vel ment.Ha neki elég volt,nekem is az..O:-)
minden nemű segítséget elfogadok! :) nem minden ajánlatot írhatok le, mert korrekt szeretnék maradni, de a legjobb eddig külföldről, hivatalosan-450exc- nt. 6300 euro. ha tudsz jobbat szólj!
Szerintem nem az a nehéz döntés, hogy újban gondolkozva, gas gast vagy ktm-et vegyen pár százezres különbséggel, hanem az a rubikon, hogy a 6-700 ezres crossmotorral kicsit nehezebben ugyan de ugyanoda eljutsz, és annak éri-e a háromszorosát az új moci.
Használ(ta) valaki a DRC küllőkulcsot?
Milyen benne a fej, hogy bírja? (hőkezelt acélnak írja, de ki tudja gyakorlatban ez hogy vizsgázik?)
http://www.drcproducts.com/too...
Köszönöm
én személy szerint nem szerettem ezt a modellt, igy első ránézésre eszembe jut a sok bosszúság az éjfekete tanktól amiben sosem tudod hol tart a nafta, azok a villa befogók is űber gagyik, folyton elmászik, a többit már nem is sorolom mert megköveznek a narancs lelküek...