Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grat a vashoz, remélem ezzel nem lesz bajod! Az árát akartam kérdezni, de leírtad nagyjából, hogy közelebb van egy új motorhoz, mint egy 9 éves használthoz. Szerintem normális is, hogy állapot alapján van meghatározva az ára, nem a kora alapján.

Egy motornak az se tesz jót, ha sokat áll, nem volt indítgatva.
Szimringeket, olajakat nem árt rajta cserélni, ha valóban csak ennyit ment a 9 év alatt,
ha nem volt rendesen ledugózva, esetleg felöntve olajjal a főtengely amíg sokat állt, lehet tiszta rozsda belül.

Szóval az, hogy kívül patent, az egy dolog, szerintem azért nézz rá belül is, legalább vedd le a membránt és nézz be a főtengelyhez.
A szimeringek...meg majd kiderül, ha elkezded rendesen használni, mikor fossák el magukat, ha nem jelentkezik, akkor szerencséd volt, indítgatták.
20141125003
sanyinal nézek majd egy gyári áttetelt es kipróbálom azzal is ha csere érett lesz.ma du vki nagyon cincogott a töltésen kinezek erre egy régi motoros cimbora jott ki a gasgassal.tetszett neki a placc,ossze is hozzuk mostmár a motorozást mert alakulnak a bandában a gépek.
Az lesz, meg csináltatok neki új forgalmit is , hagy örüljön neki a marha.
Aki látott már motort az tudja óra nélkül is mit ment, a sok kis irigy nyálcsurgató kis buzi meg hitetlenkedjen!
Nem igazán. Nem is volt olcsó, ez tény. De nem is találtam benne eddig hibát. Akármennyit is tekergették az óráját, gyakorlatilag amin látszik kopás az a hátsó gumi. A lábtartók, a fékpedál, a pajszerszűz felnik, az érintetlen csavarok a blokkon (a hengert is beleértve!), a kezelőszervek, a hűtők, stb minden arra enged következtetni, hogy pár motorozásnyi óra van benne. Persze, hogy mindenki hülyének néz! Hisz 9 éves! Persze sokan nem hisznek benne, hogy létezik a magyar piacon olyan motor,ami sok éves és rohadtul keveset használt. Mert én is láttam már olyan kókány fosokat,hogy égnek állt a hajam. Én ennek ellenére mégis már nem egyel találkoztam. Volt is. Ismerek is olyat,akinek 10 évet állt a garázsban 30 üzemórával az általa újonnan vásárolt motor. De hagyjuk is az üzemórát, mert mindenki oda tekergeti,ahova akarja. Most csak az állapotról beszélek. Persze ennyi erővel bele lehetne kötni abba is, hogy mi a f@sztól maradt ilyen érintetlen 9 évesen. Ki a picsa nézeget a garázsban állva 9 évig egy kétütemű endurot? Jogos... De pont nem izgat,mert olyan,mint az új és nekem ez a lényeg.
joli..
akor ro6dj meg te

amúgy tényleg a zsocimoci karc mentes érintetlen.. lehet még sziklaszűz
hát persze hogy kuty sem hiv.. hát a legtöbbet futott autó is.. 239.999 km.. a 300negyven1000 az úber sok...
pici pénzért oda teerik ahova csak akarod.. javasolm a 168 ezret.. az enyém is oda volt hajtva..

ini..
a 6áron tuti a üzemóra váltós kapu
Azért vannak kivételek, az én autóm 340000 valós kilóméterrel van meghirdetve, olajcserétől-olajcseréig még a nívópálcán sem veszed észre az olajfogyást, Igaz a kutya sem hív, de nem is érdekel fillérekért nem adom oda inkább megmarad.
Csak azt nem sikerült hekkelni ami rajta volt a vételkor mer le volt kódolva
Szerintem abszolút hihető, karcmentes a motor, úgy néz ki mint egy új. Az én motorjaim 3-4 motorozás után sokkal karcosabbak és olyan helyeken, hogy el sem tudnám tüntetni. Gratulálok a géphez..
Szali küldte a képet... neki köszönd.. :-)
szerintem valami időkapu van a határon
pl amit haver vett exc motort abban 100óra volt, aztán mint utólag kiderült az utolsó osztrák tulajnál még 160 volt
szóval biztos az eltérő időzónák miatt van ez, nem a becsületes dombovári kupecünk hekkeli az órát
hály kolbik...

autóknál meg az van hogy...
170-220 ezerig van bennünk..mindbe... a 15évesebe 220...a 14 abba 210...a 13 évesekbe 200.000
igaz aki ingázik..az mondjuk évnte bele szel egy 40-100.000...de az összes autóban.. ennyi van.. 240.000 még nem volt olyan autó ami ment is volna
igaz a rátalált szervizbn 4 évesen volt 300.000km a kocsiban de magyarba 8 évesen már csak 120.000km van ugyanebben az autóban..mert 4 éves korátol visszafelé forog nekik km

ugy látom sok megcsalás történik gaszgaszéknál

ósztin grat a géphez...
one kvescsön..a 80-90 utazóval mi a baj??

bakker.. szép jáva nagyon karja lesz

demúr..
az van hogy ro6gyál te meg a hülye fotóddal együtt amit a fészre felraktál...
az edzéskor egy gyenge pillanatba bevillant a kép...az a havered gyerekkori képe.....ami egyébként konkrétan bele égett a retinámba.. .és úgy rajtam maradt a súlyzó majd bele döglöttem ....ez a példa arra hogy a halálra röhögtem magam igen is létezi...annyira durva ..kommentelni sem mertem...
Van az a pénz amiért megválnál tőle?
Hasznald egeszseggel es tegyel a ketkedokre
Nekem van egy nulla orat futott 2012es gepem fel aron. Igaz karcos mint a fene es eleg kopott az elso tarcs
Szerintem hanyagoljuk is ezt a témát, valójában 500 van benne, csak jampizni akartam! Ugorjunk!
hát én ezt is simán elhiszem : http://www.kepesmotor.hu/honda...
12 év alatt teljesen reális hogy 56 óra van abban a gagyi mérőben
de csak azért hiszem el mert a hófehérke motorozott rajta, szerintem még láttam is
lesz majd még, most nem ilyen állapotban van, havernál van szétszedve., mentem vele, nehéz volt megszokni a 14 Le-rőt, de az érzés és a "feeling" azért megvan....
Valóban hihetetlen, de én lennék az a szamár,aki el is hiszi, hogy ebben a motorban még a gyárban belerakott dugó van. Nem ez az első motorom, ami sok évesen kurva keveset futott. Van ilyen,csak ritkán és nagy szerencse kell rálelni.
cserélj rajta lánckereket, ha száguldozni szeretnél, de erdőben enduróban fák között már a 80 is marha sok
szerintem nem arra gondolt, hogy amióta kigurult a gyárból csak 53 órát raktak bele...
esetleg legutolsó dugócsere óta.