En ugy keszulok hogy megyunk. Bar szepen eseget meg huloget is. Most gumizom a 19 est starcrossal a homokra. Holnap ha jon majkl akkor felpattintok egy piros csikos 754 et a migeztartas veget ho laposan .szerintem nem.lesz por.
Nekem is egybena paripa,meg ezt azt allitottam,alakitottam,ujitgattam rajta,aztan vasarnap hajtas..de holnap delutan azert megsetaltatom magam egy gyorsba,ha nem lesz hideg..
na itt megent szakad
egy nap borongós két nap szakadó eső egynap napsüti két nap megint szakad..
kicsit kezdem unni
aleksz hogy vagy a légbuborékkal.. megoldottad 2 perc alatt .. vagy még mindíg
joli..
szombatra szerinted érdemes záraz talajos gumit felrakni.. mondjuk egy kopott sixdayzt
vagy inkább valami lyó kis traktorgumit
holnap mék pöstibe...
verseny lesz.. rá kell feküdni egy padra.. és azon kell fekve ott lenni...és ott versenyben fekszünk egymás után..
remélem az összes pösti motoros haverel találkozom.. tehát mind az egymilló 757ezer 600tizen 8 fővel
Victor. Lesz hajtas? Mobdtam hogy elotre nap dol el. Kar elotte eg hetig stresszelbi meg telefonalgatni. Mehetubk honokra is. Ma is jo delutan. Holnap tuzet oltasz aztan lehetne romanozni.
mert sajna abba megült a buborék valahol..
de az is jó hoghy eldöltöd a gépet.. úgy hogy a cső mindenpontja 100% felfelé kijussan a levegő...
ezt hegybe is szuktuk ha úgy esik a parszt és levegős les za fék or kupli...
szóüval eldöltöd vagy 45 szögben.. majd behúzod a kart.. sé kibaszod...
ezt megteszed vagy 10szer.. sé kb kész is a légtelenítés...
aztán nlzdme ga hengerből mennyi olaj hiányzik.. és pótold..
kb ennyi a tötrénet..
Szerintem csak levegős, nem lett rendesen légtelenítve.
Érdemes alulról felölteni fecskendővel azt is, mint a fékeket.
Igaz te nem tudod, mert eltört a légtelenítő csavar.
Próbáld ki a KT,,Maki féle felül légtelenítős módszert.
Segítek neked , ezt a problémát már sokszor meg vitattuk,mégsem jut senki eszébe..vén francok nem szedik a cavintont.A dolgod csak annyi hogy a kormányról lecsavarozod a munkahengert úgy ahogy van,ÖSSZE SZERELVE és fel emeled hogy a cső egyenes legyen...majd kuplungolsz egy párat.Ettől biztosabb légtelenítés nincsen,biztos a siker...ne feledd hogy tartozol ezért 2 vagy több mézess krémessel
A munkahenger alul szuperál , húzásra mozdul a munkahenger , behúzott karnál nem tudom visszatolni a dugattyút , ha rossz lenne a karmantyú visszaengedné nemdebár???
valamennyit nyom a rudazaton ,de nem emel ki teljesen
mielőtt szétszedtem működött rendesen nem hinném hogy állásában történt volna vala vele valami
én sem kisérleteznék a tárcsával, amit anno Viktor csináltatott... na az is egy igazi überfos volt, 2 motorozás után dobtam a le picsbe....
de vettem anno a motocomplettbe is valmi utángyártottat az meg két motorozás után olyan hullámos lett hogy vicc...
a gyári amugy nagyon jo minőség, sokat bír... és nem is tul drága...
vedd le a kisdeknit a kuplungnál és ugy nézd meg hogy kiemel-e , amugy szerintem is valami légtelenitési gond lesz , vaaaagggyyyy... a kelempászmadárkergető kézi készülékkel rá kell verni egy jo nagyot... esetleg
Hello!
Az YZ-be nekem az EBC tárcsa és betét bevált, két év használat kb. 200 üz.óra alatt a tárcsán alig látszott kopás, a betétet közben egyszer cseréltem. Ha jól emlékszem a tárcsa 21-22 volt, a betét meg 6 ezer körül.
Az szerintem jónak hangzik, bár a sajátom most nem tudom mérni, mert szét van borítva az a része.
A munkahenger alul szuperál? Kuplung kar húzásra mozdul? (Csak ne pumpáld ki, s nyomd is vissza, meg tarts neki ellent. majd nyomd is vissza)
Ha ez ok, tedd be a helyére, másik oldalon vedd le a deklit, s nézd meg, hogy tolja-e a nyomólapot.
Ha azt tolja, akkor külső vagy belső kosár lehet beverődve, s azért nem emel ki a kuplungod, vagyis nem oldanak szét a lamellák.
Az is lehet szimplán csak levegős a rendszered, s a kuplung rugók erejét már nem tudja leküzdeni, így nem fogja tolni a nyomólapot.
A felkeményedik mit takar? Hogy keményedik fel, miközben húzod be(vagy pumpálni kell)? Mennyi út után keményedik fel?
Itt is a megfelelő páros a fontos (tárcsa és betét) mint minden másban...lehet keverni betéteket és tárcsákat, de inkább csak ésszel ismerve az összetételüket, meg mit mivel lehet. Ezzel viszont az a gond, még ha ismeri is az ember mit mivel lehet, a gyártók ilyen jellegű információ kéréssel elhajtanak, s valahol érthető is, hiszen ez az ő szakmai titkuk, ha más megtudja, csak gép kell és már gyártja is.
Erre szakosodott gépészmérnökök talán tudnak valami okos tanácsot adni, mit érdemes használni és mit nem tárcsa alapanyagnak,
de még mindig kérdés a betét hozzá.
Azonos gyártótól érdemes párt(tárcsát és betétet) venni, ha az ember nem a gyárit veszi, mert azokat az ő mérnökeik valószínű összepárosították.
ezek a tárcsák is.. gyári vagy goldfren k5lx.. ezekre van a gari is.. nem is szok baj lenni vele..
bár van aki ferrodót használ azzal is jó..de pl a prox.. meg a delta.. arra már volt pálda.... sok sok embernél..féktárcsátol függetlenül!!.. elkopnak akár 1-2 motorozás alatt a gyári tárcsánál is!!..aztán megmarja a tárcsát .. és drágább volt az az locsó betét...
mert kell utána egy új tárcsa is az új betéthez..na ez a nem mindegy
vasárnap én is járatni akarom a paripát
egy nap borongós két nap szakadó eső egynap napsüti két nap megint szakad..
kicsit kezdem unni
aleksz hogy vagy a légbuborékkal.. megoldottad 2 perc alatt .. vagy még mindíg
joli..
szombatra szerinted érdemes záraz talajos gumit felrakni.. mondjuk egy kopott sixdayzt
vagy inkább valami lyó kis traktorgumit
holnap mék pöstibe...
verseny lesz.. rá kell feküdni egy padra.. és azon kell fekve ott lenni...és ott versenyben fekszünk egymás után..
remélem az összes pösti motoros haverel találkozom.. tehát mind az egymilló 757ezer 600tizen 8 fővel
lesz hajtás...
hagya rákba ne...
mert sajna abba megült a buborék valahol..
de az is jó hoghy eldöltöd a gépet.. úgy hogy a cső mindenpontja 100% felfelé kijussan a levegő...
ezt hegybe is szuktuk ha úgy esik a parszt és levegős les za fék or kupli...
szóüval eldöltöd vagy 45 szögben.. majd behúzod a kart.. sé kibaszod...
ezt megteszed vagy 10szer.. sé kb kész is a légtelenítés...
aztán nlzdme ga hengerből mennyi olaj hiányzik.. és pótold..
kb ennyi a tötrénet..
Érdemes alulról felölteni fecskendővel azt is, mint a fékeket.
Igaz te nem tudod, mert eltört a légtelenítő csavar.
Próbáld ki a KT,,Maki féle felül légtelenítős módszert.
valamennyit nyom a rudazaton ,de nem emel ki teljesen
mielőtt szétszedtem működött rendesen nem hinném hogy állásában történt volna vala vele valami
de vettem anno a motocomplettbe is valmi utángyártottat az meg két motorozás után olyan hullámos lett hogy vicc...
a gyári amugy nagyon jo minőség, sokat bír... és nem is tul drága...
Az YZ-be nekem az EBC tárcsa és betét bevált, két év használat kb. 200 üz.óra alatt a tárcsán alig látszott kopás, a betétet közben egyszer cseréltem. Ha jól emlékszem a tárcsa 21-22 volt, a betét meg 6 ezer körül.
A munkahenger alul szuperál? Kuplung kar húzásra mozdul? (Csak ne pumpáld ki, s nyomd is vissza, meg tarts neki ellent. majd nyomd is vissza)
Ha ez ok, tedd be a helyére, másik oldalon vedd le a deklit, s nézd meg, hogy tolja-e a nyomólapot.
Ha azt tolja, akkor külső vagy belső kosár lehet beverődve, s azért nem emel ki a kuplungod, vagyis nem oldanak szét a lamellák.
Az is lehet szimplán csak levegős a rendszered, s a kuplung rugók erejét már nem tudja leküzdeni, így nem fogja tolni a nyomólapot.
A felkeményedik mit takar? Hogy keményedik fel, miközben húzod be(vagy pumpálni kell)? Mennyi út után keményedik fel?
Erre szakosodott gépészmérnökök talán tudnak valami okos tanácsot adni, mit érdemes használni és mit nem tárcsa alapanyagnak,
de még mindig kérdés a betét hozzá.
Azonos gyártótól érdemes párt(tárcsát és betétet) venni, ha az ember nem a gyárit veszi, mert azokat az ő mérnökeik valószínű összepárosították.
bár van aki ferrodót használ azzal is jó..de pl a prox.. meg a delta.. arra már volt pálda.... sok sok embernél..féktárcsátol függetlenül!!.. elkopnak akár 1-2 motorozás alatt a gyári tárcsánál is!!..aztán megmarja a tárcsát .. és drágább volt az az locsó betét...
mert kell utána egy új tárcsa is az új betéthez..na ez a nem mindegy
azóta sx-f 450 et akar.. és 113 kiló szeretne lenni.. kopasz fejjel...múhahahaha