A multkor esett az eso es Norbi meg csinalta kopott gumival a Zsoci feljarojat....hat azt hogy a picsaba tudta vajon mikor szarazba is felig ha fel erunk az fasza...Sok videot meg nezve elemezgetve,azt vettem eszre,hogy a kormay az olebe van( egy nagyon meredek feljaron)de all a motoron,a gazt nem rangatja,hanem tartja es kuplungal kiseri,a feje nem a lampanal van,hanem az egesz torzse elore van dontve es a feje az elso sarvedo elejevel majdnem parhuzamos...aha,geci elol van.Ezt ha en probaltam..haha sehol sem voltam,elol a motoron,a fejem valahol a kormany fele..es a motor mindig allt ki vagy rugta le magat....aztan figyeltem...konyokek fenn,a motort lazan tartva de kurvara elol,elo bujva,karbol elore tolva labbal taposva de 7 ev utan valahogy kimentem azon a kibaszott kijaron.Nem eleg a nagy gaz,nem eleg ha csak ulok rajta....tobb technika kell,tobb tudas kell,es ha meg erted akkor megy,hogy hihetetlen.
Hy izmoskarosok
Nekem is meg meg eszi a gorcs,de csak ha nagyon tul harcolom magam,comb es ujj,de volt,hogy hatba is.A megoldas...sok edzes,hogy ezt el tudd kerulni.A 2 megoldas,hogy nem szoritjuk a kormanyt csitorgo fogakkal,nem meresztunka motoronn mint a beka..aha..tudom,ezt konyu...lofaszt,ha nem figyelsz,hogy ne feszits,nem kapaszkodj,levegot vegyel,ezek egyszerre mikor latod a geci feljarot ugy el mennek a fejedbol mint a gojo...szoval az a tapasztalatom,hogy 2 nap mindig sokkal konyebben faszabbul motorozok,holott nincs anyi erod mint azelotti nap...es pont ezert keresi az agyad a nem kapaszkodos szoritos pontokat,egybol maskepp alsz a motoron,egybol nem szoritod a motort,mert a szervezet menekul a reflexes gorcsok elol.
Szoval itt a meg oldas..sok gyakorlas hozza maga utan...de elore kell figyelni magadra,hogy nem csak nezzuk a feljarot es huzzuk mint a meszes...azt kell a hujekre hagyni,hanem figyelsz azokra a dolgokra amik ki tudnak nyirni...lazan allok a motoron,de jo pozicioba,lazan fogod a kormanyt,epp csak tartod anyira,hogy ne essen ki a motor a kezed alol,vagy ne usse ki egy gyoker.
Ezek mind oolyan dolgok amire ra kell jonni.Ezekre nem ott josz ra,hogy hu be huje vagyok..hanem utolag,at gondolva.
Pl egy barakaszai motorozas nem meg terhelo nekunk,mert semmi nagy,de mikor befele is huzod,kifele is huzod,csak huzod a gazt..hat szakadsz el mire 35 km letoljuk Barakaszai borvizig..na de hazafele mar veged van...es elol a jobbak nyomjak a tempot de te mesz utanuk,mert en fasza gyerek vagyok..es egy adott pillanatba minden bajom van,ujjaim ra vannak gemberedve a kormanyra,ha a fekrol leveszem az ujjam mar nem tudom vissza tenni mert a gorcs bekap,vagy ha ulok azert fog ell ha allok azert...aztan a pszihikai hataron athalva,mikor mar szarod ossze magad,akkor egybol a szervezet keresi a mento dolgokat...egybol alig fogod a kormanyt,keresed azt a kozep poziciot a motoron,hogy ne fajon a derekad,sem a combok,egyenesednek a karok...de ez mind annelkul,hogy esznel lennel,de ha figyelsz magadra egybol eszre veszed...
Motocross edzesen,mi a faszert tanitjak,hogy egy kez egy labbal mesz korbe,kanyarodsz,gyorsitasz,majd egykezzel tobb kort,majd ugy tovabb...na pont ezert,hogy nem tudsz kapaszkodni es automatikusan kell keresd az egyensujt ha a motoronn akarsz maradni...gyorsitasz egy kezzel..probaltatok?elore egybol segre ulsz,majd tobb probalkozasnal rajosz,hogy ha gyorsitok fel kezzel akkor a sujom elore dontom,lofaszt sem faradva mert nem kapaszkodok...na ezeket a gyakorlatokat mind azert talaltak fel,hogy a motocrosszos es az enduros is birja a motoron...maskepp mint abeka feszitve halott vagy.
Ehez kell figyelj magadra,hogy helyesen csinalj mindent...ezt csak sok gyakorlassal lehet el erni...gondolj csak bele...fel ulsz a motorra..konyokek fent,hogy a kanyarodasba ne essel bele,gyorsulasnal elore,fekezesnel es kigyorsitasnal bele ulunk a tankba,labak taposon,belso elore de nem egyenesen,fej ne essen be mert bukta,feljaroba lazan huzogatva..es meg vegyed a levegot es meg N+N dologra figyelni...nagyon ott kell lenni fejbe ha jol akarod csinalni es meg is tanulni,hogy zsigerbol menjen...na ha mind ezt csinalod sosincs gorcs,csak ha logsz es kacsazol a motoron,mert a szorokot tepi ki a seggedbol ugy csuszol hatra,es huzod magadra a kormanyt ugy kapaszkodsz,befele meg behajlitott karokkal...oaaa johogy hullara motorozod magad.
Lehet,sot biztos sokan kacagnak a sok suketsegen amit irtam,de azok majd meg ertik ha igazan akarnak tudni motorozni es foleg fejlodni.
A gorcsrol meg anyit,hogy a multkor a bukovinai versneyen,nagy volt a laz,es semmire sem figyeltem...45 perc utan hulla voltam,mint az allat cibaltam,es utana a verseny tobbi konyu szakaszain csak ulni es allni tudtam,de ugy hogy mar meg sem alltam a gorcs miatt mert roszabb volt...itt fogta el a hatam is..ilyen meg nem volt.
Faszbukon egy darabig ne keressetek, tegnap felb@ta az agyamat beállításokkal ezért töröltem, majd ha hajlandóak lesznek teljesen törölni mindent, talán újra regisztrálok.
aderéknál is a nyújtás segített ki
azóta eeltelt sok év és.. mehet a gugolás 120on kilókkal is... nó problem.. nem a csontsal van a baj hanem azz izmokkal
Üdv fse 450 2005 ön vondolkodok setleg tanácsokkal és véleményekkel el tudnátok látni?illetve alkatrészt honnan lehet szerezni továbbá mik a hibái elöre is köszi!
2 hete vasárnap a visszaguruló motor miatt ráestem a karomra, ami megütötte a vállizületet. Az állandósult fájdalom, és a helyben szökdelésre jelentkező hasogató fájdalom miatt elmentem szakorvoshoz, aki a vállban lévő labrum szakadását, sérülését diagnosztizálta.
A pár nap mulva elkészült MRI és röntgen vizsgálat megállapította, hogy törés, szakadás nincs. Ellenben a gyulladás miatt folyadékgyülemet állapítottak meg.
Egy hét gyógyszer, pihentetés, kenegetés sem hozott érdemi válltozást. (a kiesni látszó szezon miatti hangulatomról nem szóllva)
Korábban is olvastam a jégszaunáról, -a leírások alapján nekem olyannak tűnt mint annak idején a sósborszesz, vietnámi kenőcs....és társai-azaz mindere jó, a lúdtalptól a szamárköhögésig.
Lesz ami lesz alapon kipróbáltam.
Az első alkalommal elmulasztotta a fájdalom 80%-át-és úgy is maradt. A második-haramadik alkalommal meg a maradékot. Gyakorlatilag kipucolta belőllem a gyulladást.
Tegnap meg ma már motoroztam, teljesen panaszmentesen.
Szóval, ha valaki sérüléssel küszködik, tudom ajánlani a jégszaunát, mert tényleg hatásos.
3 perc kb mintha nagyon nagyon hidegben kint állnál egy szál gatyában, mamuszban-szóval ki lehet bírni.
-másik, kupplungtémában, kivettettem a rekluse-t, visszakerült a gyári kupplung, új bowdennel a kupplungkaron ugyanolyan erő van, mint a szerelő 2013-as 350 sxf-én. Szóval egy jó-tiszta-ápolt-gondozott kupplungbownden ugyanolyan erőt biztosít, mint a hidraulikus rendszer. Természetesen annak gondozásmentességével.
Nekem is meg meg eszi a gorcs,de csak ha nagyon tul harcolom magam,comb es ujj,de volt,hogy hatba is.A megoldas...sok edzes,hogy ezt el tudd kerulni.A 2 megoldas,hogy nem szoritjuk a kormanyt csitorgo fogakkal,nem meresztunka motoronn mint a beka..aha..tudom,ezt konyu...lofaszt,ha nem figyelsz,hogy ne feszits,nem kapaszkodj,levegot vegyel,ezek egyszerre mikor latod a geci feljarot ugy el mennek a fejedbol mint a gojo...szoval az a tapasztalatom,hogy 2 nap mindig sokkal konyebben faszabbul motorozok,holott nincs anyi erod mint azelotti nap...es pont ezert keresi az agyad a nem kapaszkodos szoritos pontokat,egybol maskepp alsz a motoron,egybol nem szoritod a motort,mert a szervezet menekul a reflexes gorcsok elol.
Szoval itt a meg oldas..sok gyakorlas hozza maga utan...de elore kell figyelni magadra,hogy nem csak nezzuk a feljarot es huzzuk mint a meszes...azt kell a hujekre hagyni,hanem figyelsz azokra a dolgokra amik ki tudnak nyirni...lazan allok a motoron,de jo pozicioba,lazan fogod a kormanyt,epp csak tartod anyira,hogy ne essen ki a motor a kezed alol,vagy ne usse ki egy gyoker.
Ezek mind oolyan dolgok amire ra kell jonni.Ezekre nem ott josz ra,hogy hu be huje vagyok..hanem utolag,at gondolva.
Pl egy barakaszai motorozas nem meg terhelo nekunk,mert semmi nagy,de mikor befele is huzod,kifele is huzod,csak huzod a gazt..hat szakadsz el mire 35 km letoljuk Barakaszai borvizig..na de hazafele mar veged van...es elol a jobbak nyomjak a tempot de te mesz utanuk,mert en fasza gyerek vagyok..es egy adott pillanatba minden bajom van,ujjaim ra vannak gemberedve a kormanyra,ha a fekrol leveszem az ujjam mar nem tudom vissza tenni mert a gorcs bekap,vagy ha ulok azert fog ell ha allok azert...aztan a pszihikai hataron athalva,mikor mar szarod ossze magad,akkor egybol a szervezet keresi a mento dolgokat...egybol alig fogod a kormanyt,keresed azt a kozep poziciot a motoron,hogy ne fajon a derekad,sem a combok,egyenesednek a karok...de ez mind annelkul,hogy esznel lennel,de ha figyelsz magadra egybol eszre veszed...
Motocross edzesen,mi a faszert tanitjak,hogy egy kez egy labbal mesz korbe,kanyarodsz,gyorsitasz,majd egykezzel tobb kort,majd ugy tovabb...na pont ezert,hogy nem tudsz kapaszkodni es automatikusan kell keresd az egyensujt ha a motoronn akarsz maradni...gyorsitasz egy kezzel..probaltatok?elore egybol segre ulsz,majd tobb probalkozasnal rajosz,hogy ha gyorsitok fel kezzel akkor a sujom elore dontom,lofaszt sem faradva mert nem kapaszkodok...na ezeket a gyakorlatokat mind azert talaltak fel,hogy a motocrosszos es az enduros is birja a motoron...maskepp mint abeka feszitve halott vagy.
Ehez kell figyelj magadra,hogy helyesen csinalj mindent...ezt csak sok gyakorlassal lehet el erni...gondolj csak bele...fel ulsz a motorra..konyokek fent,hogy a kanyarodasba ne essel bele,gyorsulasnal elore,fekezesnel es kigyorsitasnal bele ulunk a tankba,labak taposon,belso elore de nem egyenesen,fej ne essen be mert bukta,feljaroba lazan huzogatva..es meg vegyed a levegot es meg N+N dologra figyelni...nagyon ott kell lenni fejbe ha jol akarod csinalni es meg is tanulni,hogy zsigerbol menjen...na ha mind ezt csinalod sosincs gorcs,csak ha logsz es kacsazol a motoron,mert a szorokot tepi ki a seggedbol ugy csuszol hatra,es huzod magadra a kormanyt ugy kapaszkodsz,befele meg behajlitott karokkal...oaaa johogy hullara motorozod magad.
Lehet,sot biztos sokan kacagnak a sok suketsegen amit irtam,de azok majd meg ertik ha igazan akarnak tudni motorozni es foleg fejlodni.
A gorcsrol meg anyit,hogy a multkor a bukovinai versneyen,nagy volt a laz,es semmire sem figyeltem...45 perc utan hulla voltam,mint az allat cibaltam,es utana a verseny tobbi konyu szakaszain csak ulni es allni tudtam,de ugy hogy mar meg sem alltam a gorcs miatt mert roszabb volt...itt fogta el a hatam is..ilyen meg nem volt.
https://www.youtube.com/watch?...
Faszbukon egy darabig ne keressetek, tegnap felb@ta az agyamat beállításokkal ezért töröltem, majd ha hajlandóak lesznek teljesen törölni mindent, talán újra regisztrálok.
azóta eeltelt sok év és.. mehet a gugolás 120on kilókkal is... nó problem.. nem a csontsal van a baj hanem azz izmokkal
ez a jó vagy ettől van jobb is?
ezt csinálom.. de mintha tényleg jobb lenne
http://youtu.be/_70oOs9dkwE
Vajon a felvonuláson ugyanúgy be merik-e majd vállalni a prófétát, mint a papot figurázva?
Neked sok sikert!
"fse 450" site:sportmotor.hu
https://www.youtube.com/watch?...
Egy kis 2015-ös áttekintés
http://www.kingsofextremeendur...
2 hete vasárnap a visszaguruló motor miatt ráestem a karomra, ami megütötte a vállizületet. Az állandósult fájdalom, és a helyben szökdelésre jelentkező hasogató fájdalom miatt elmentem szakorvoshoz, aki a vállban lévő labrum szakadását, sérülését diagnosztizálta.
A pár nap mulva elkészült MRI és röntgen vizsgálat megállapította, hogy törés, szakadás nincs. Ellenben a gyulladás miatt folyadékgyülemet állapítottak meg.
Egy hét gyógyszer, pihentetés, kenegetés sem hozott érdemi válltozást. (a kiesni látszó szezon miatti hangulatomról nem szóllva)
Korábban is olvastam a jégszaunáról, -a leírások alapján nekem olyannak tűnt mint annak idején a sósborszesz, vietnámi kenőcs....és társai-azaz mindere jó, a lúdtalptól a szamárköhögésig.
Lesz ami lesz alapon kipróbáltam.
Az első alkalommal elmulasztotta a fájdalom 80%-át-és úgy is maradt. A második-haramadik alkalommal meg a maradékot. Gyakorlatilag kipucolta belőllem a gyulladást.
Tegnap meg ma már motoroztam, teljesen panaszmentesen.
Szóval, ha valaki sérüléssel küszködik, tudom ajánlani a jégszaunát, mert tényleg hatásos.
3 perc kb mintha nagyon nagyon hidegben kint állnál egy szál gatyában, mamuszban-szóval ki lehet bírni.
-másik, kupplungtémában, kivettettem a rekluse-t, visszakerült a gyári kupplung, új bowdennel a kupplungkaron ugyanolyan erő van, mint a szerelő 2013-as 350 sxf-én. Szóval egy jó-tiszta-ápolt-gondozott kupplungbownden ugyanolyan erőt biztosít, mint a hidraulikus rendszer. Természetesen annak gondozásmentességével.