Mondtam is Balaszkanak,hogy ez a Csoki gepe volt...
Azert a gyerek rendesen meg gyepalta mar a motort.Ilyen ha meg kell tanulni motorozni...sokat kap a pofajara ,de majd meg tanul...meg csak 16 eves,szoval jo lesz a gyerekből
Fejesnek mondám,hhogy probaltam egy 450 argentinat....mint a vaj olyan volt alattam,patakba meg mint egy hajó.
Igen az edzonap annyi. A versenynap meg plusz 70. Amire kivettek a patakokat meg a felharokat. 5 fok volt aznap es viharos szel esovel. De te biztos hobban tudod ott delen a szamitogep elott. De aemmi gond. Megegyszer koszi hogy aggodsz.
Köszönöm a segítséget! Ez pont egy D.I.D vx2-es, ezt használom SM-re meg enduróra is. Akkor ezek szerint az átlag 6mm -el még kurva jó vagyok.
Én csak a szakadástól fostam de akkor attól még messze vagyok. Furcsa h. nem nagyon kopik, pedig azért a huski is tépkedi a láncot. Eddig csak a gyári endurós CZ láncot cseréltem. De nyilván enduróba több a retek ami darálja.
Nekem utoljára ringmentes a TT 350-emen volt, de az elég gyorsan kopott. Biztos ott is vannak minőségi különbségek......
én a diájdí520 óringesnél( vx 2).. a két görgő közt mikor már..7,8mm!akkor van a határ.. de 8,0mm is van hogy elmegy.. akkor már nagyon lötyögnek a görgők de még mind hején van!
a görgőket két hejen tudod médni.. egymás melletitnél .kb 3-5 10ed mm más lesz a méret! a legnagyobb távot számitom mérvadónak..(ugy mondom.. a az a szem amiven a tengelyek vannak.. a mésik szem amin a görgők vannak..hogy is mondjam..van szem ami a patentszemszerúen kinti szemnél mért távolság.. avgy a másik szem a mi bent vannak ..azokon vannak a görgők..
az érdekesség ahol a kinti szemek vannak az lesz a kisseb táv ..kb 0,5mmrel.. hogy miért nem tudom de igy van tapasztalva
..
ez gyakorlati jóság..
könyv gyanúsan ne engedi eddig..de új korában a láncon kb 5,9mm ez a két görgő közti távolság..na ez nőhet meg vx 2 x ringesnél..simán.. 7,8mm!és még a lánckeréken nix lógás meg rossz helyen futása a láncnak!
mert a lánc osztása.. viszont ennek a kopásnak ellenére sem változik..ellentétben a ringmentes láncoknál ahol a csapok kopásából eredő nyúlás (láncosztás növekedés)igen jelentős..
ott van az amit a könyv ir hogy 20on akár hány szemen kell méreni..
de pkl a következő láncom ornigmentes lesz
na annál majd ugy kell mérni a lánc életét
Balint. Sok szempont alapjan merlegelek hova mikor miert. Az otserenduro fos volt. Hideg volt es kivettek a jo reszeket.korozzel 5 orat 110 euroert erdei utakon. En tudom mikor hova miert megyek. Es baszak el erre ket napot csak mert 40 km re van. Most vagyok szabin. Ugyanennyi penzert elmentem egy kurvajo roman hardendurora 3 nsposra . 1100 km de leszarom. Nem egyedul mentem es megerte. Hamar amugy is hazajottem 12 nap szabira belefert. 80 euroert motoroztam szervezett versenyen benzinnel biztositassal verseny korulmenyekben fullos terepen. Nekem ez 5* tobbet er mint ott korozni a sugereknel. Es ertsd mar meg. Leszarom ott azt az ismerkedosdit. Megvannak mar a barataim. Azert koszi hog aggodsz ertem.
Egy kis segítséget kérnék: 520 -as lánc mikortól számít szarrákopottnak, mennyi lehet 2 görgő közötti távolság? Én 5,96-6,04 mm-t mértem. (A huski szervízkönyvébe precízen leírták hogyan mérj meg 21 láncszem közti távolságot, csak azt felejtették el beleírni h. mennyi a limit...........:) )
de...
az hogy ülsz a sarokban a kis ülőn.. hulla fáradt (akár motorozás akár jó melós nap után)-an és csak folyik rád a vz a tusbó.. 3 perc múlva melegebbre állitom.. majd egy igy megy még vagy 2-3x..aztán azt veszem észre.. ez olyan karaj.. ilyne nélkül hogy tudtam eddig élni? mint régen a katonaságnál.. eltáv előtt ..persze csak öreg korunkban.. ...
stoki be a tus alá.. ráülés és 10 percig csak folyt ránk a melegviz....
na ez olyan szuper.. ..ha nem szuperebbb.
ez nem kádban fürdeés beszorulva a kis vályatba.. ez ne ..ez 1000x jobb..ez maga a felfrisülés.. nem kell álni nem is fekszel..csak ül sz ember és folyik rá a viz..hát ez mondom maga Kán-a-Á-n
sanyó.. figyejé joda.
egy csávó nálunk is berhidán..mikor bálintal megismerkedtünk.. és a haverja eltörte a vállát aznap délután..akkor mikor végeztünk este a trélerre kitalálta hogy feláll és nem feltolja a motort.. aztán valahog a 1m magas platóra felfelé .. vagy lefulladt vagy mellé ment az első kerék de eldőlt oldalra mint szarosnád.. de hál istenek semmi baja senkinek sem a motornak sem a embernek..de azért elég szarulnézett ki a völgyláb úgy hogy a lába alatt 1m luk van
a fugázáshoz szeretem szerszámot.. mingdjárt 5 annyi idő alatt 10ed annyi energiával. kész lett..az a gumibehúzó meg a nagyszivacs na az kell hozzá
holnap a dombormintás járólapokkal nem tudom hogy lesz a fugázás.. majd ott megent veszély lesz .. de majd megoldom azt is
holnap lesz a zárónap.....felkerül minden a helyére..a padló kifugázás a zuhantálca takoró beszegése..nagy mosdókagyó a csappal lefolyóval kisszekrénnyel..a klozet .
már csak egy két esztétikai takarás a vizcsövekre.. és minden szupi szuper
Hy evribadi..
Jo lett a fesztigyal...ettunk ittunk,motoroztunk,volt zsirtv,meg minden...nekem a jobb alkaromnal az inak bedurrantak,most el van dagadva es..ingyuladas..pihentetem,mert meg a seggem sem tudom meg torolni uhgy fahj
Sokat nincs mit meselni,sokat mentunk,geci jok voltak a feljarok,mindenki anyit motorozott amit meg birt..130 km a masodik napra nagyon haraposra sikerult.Azt a feljarot amit en most 35 percet csinalhattam azt Ervin...Zsoci 18 perc alatt megcsinalta..persze neki uj gumi volt,de kopottal is max 2 percel csinalta volna hoszabb idot. http://youtu.be/MyLeN4065sU
te Gabi, te utaztál 900 km-ert egy versenyért amin mentek 17-en, mikor ott volt a hétvégén tőled 80 kilcsire egy cross-country futam amin mehetsz rendszám nélküli motorral...
jo világ van nálad hallod-e miller...
azért persze gratula a versenyhez, mindenesetre én a helyedben lapozgatnám azt a verseny naptárat, sok verseny van , és még csomo motoros barátságot is szereznél
Lehet menni most már motorozni?