lya lya.. a németh precizitás..
ott az volt a szokás.. aki nem tudott jól koncentrálni.. elvitték öket táborozni.. olyan koncentrációs táborokba
mer humánusak
nálunk hasonló volt de nem ennyire durva
jött a román és 300ért megcsinálta azt amit a magyar 500ért
igaz a román kapott valami tanya-romos ház félét amiben elvoltak csapatostul
és se a románok se a gazdák nem égtek
mondjuk a franciák tuti gyújtogatnának egy ilyen esemény után, de a németek sokkal higgadtabbak
Ha rám gondolsz akkor én nem foglalok állást mert nem tudok semmit a kérdésről (ahogy itt egyébként szerintem senki se tud, maximum tudni vél). De csapás kapcsán lehet inire gondolsz.
Van egy betöltetlen állás és ennyit fizetnek. Nyilván a mennyit fizetek nagyban függ a munkaerő kínálattól. Ha van kínálat alacsonyabb az összeg. Kínálat pedig most lesz.
Nem nagyon van értelme ezen vitáznunk mert nagyon mások a tapasztalataink ilyen téren.
kafi hogy igy emlékezel ránk... mert van mire.. voltál párszor te is nálunk ...mert maga a hely -ahogy mondták is tegnap- alkalmas lenne a lyó hajtásora
akkor is faxákat mentünk.. akkor még a sx 380 voltam.....meg kawagabival.. ..kint a kempingbe...hányszor de hányszor.. talán 2008-9ben... milyen faxa idők voltak azok is.. kár hogy arról nix videlyó
mennyi faxa szitu volt akkor is...
meg nálad is a bakonyi kamaberben
az emlékek amiért érdemes motorozni..na az az egész értelme
emlékeim szerint nálatok sosem volt szar hajtás, ezt tanusithatom...
az más tészta hogy van aki kicsit sokat beszél, de amig a sisak fenn van a fején addig hibátlan a menet...
valkingdedre...
én meg azt hittem a szrimre..az a vámíros úly sorozat....vempájer.. hosszú kiugrós nyelvel
mért nem inkább veszel egy százasért valami fűkaszát..vagy motoros lángfűrészt
és hogy diszkriminálsz? ugyan azért a mosogato állásért az előző melos kapott 1200 , neki meg adsz 4-500-at? nemár, teljesen életszerütlen, és gyakorlatiatlan... 5 perc alatt égni fog az az üzlet ahol ezt megprobálják....
nagy a gaz a hátsó kertbe
eredetileg egy katanát gondoltam erre a célra, de ami rendes acélból van az már szép díszes meg tökömtudja mi és legalább 10x ennyi pénz
a régi simán elvágta a drótkerítést is csak szar volt a nyele és odaadtam a szomszéd gyereknek
sajna ez a világitos sztry nem lesz a miénk.. mert csak maradunk a napközbeni hajtásoknál.ugy hogy biztosnágos idővel! még estétedés kezdete előtt visszérünk...
azért jó az ha mindent lát az ember..nem csak amit megvilágit a lámpa
egy hibát követem el még a 18.15 előtti időben is .. jodossal csúnyán sikerült beszélni... ezért elnézést is kérek tőle itt nyilvánossan..
olyen helyen ahol mind a ketten kissé elfáradtunk.. de mondjuk ott azért mindenki érezte hogy vannak dolgok amik nem lehetnek soha a testében elegek.. pl a levegő
na ott volt karaj küzdés...a jódlibár előtti meredek feljáró végstádiumos oldalazós részében...ott mindenki húzta vonta az egyfeszt lecsúszni akaró gépet ..na az király kis hely.. olyan igazi.. szopó
fel amaddig csak bir.. majd ha elérte a kerülö ösvényt.. amit van hogy 4-5 parlógázas nekifutást igénylő hejzetben sikeül csak...onnan egy gurulóköves oldalazőba be.. és onna nem lefelés a kidölt fákon mert szakadék van alul.. eloldalazni egy 50m ....majd rá a jódlibárra.. ami régebben full szoptató volt.. most az a rész a könnyű a feljárónak...azért itt is látszódik.. változnak az idők
erősödik a tudásunk...
ami még ikerült megbeszélni.. hogy eddig 9.45 kor mér menttünk.. msot igy a fél egyes indulással és a északai beérkezéssel...
rá kellett döbbenünk..
nem jól csinálunk valamit...
rosszul hasznositjuk az időt azt az időt amit nem lehet félrerakni eltárolni, sürgetni előrevinnei
az megy csak telik mindenkinek egyformán bár vanakinek .. lassabbnak tűnik.. van akinek gyorsabbnak..
szóval ezt a nagyon furcsa de fontos tényezőt.. az időt rosszul osztjuk bEEEE
de igy megváltuztattuk a dolgokat.. a de 9.30 indulás helyett. a du!9.30 indulást fogjuk megcélozni
tehát 21.30kor lessz az indulás a panziótól és a tegnapi nagyon kafi utolsó 10-20 percet 21.30 tól reggel fél 6ig... egyfeszt élvezhetjük.. izgalmas is lesz.. még a leglankásabb lejáró is
plussza takarékos is..mert az egész nap azt csinál mindenki amit akart...
+
ha messziről is jönnek .. nem kell nekik sem korán kelni...(koránt-sem miközben nem is keleti az a vallás )
ugyhogy az izgalamakat és az időbeosztást fokozó teljes nap megforditás ötelte után...még finomabb még jobb hajtásokban fokozód6 az élvezet
Azokra gondoltam, akik elindulnak ezen gondolatok keretében (majd ott lesz munkája), vajon hogy gondolják, végiggondolták, hogy kapnak így munkát akárhol Aztán simán lehet egy orvos, arra gondol, hogy ő majd "csak" segédmunkás lesz.
Ami végül is sokkal jobb, mintha a törököknél szenvedne, s talán a gyereke majd tud egy jobb életet élni a németek között
világítás: http://www.aliexpress.com/item...
nekem ilyen van a biciklin 4 órát úgy bír minimumon(3 fényerő van) hogy nem gyengül a fénye semmit
minimumon is jobban világít bármelyik motoromnál(bár a ténéré fénye messzebbre visz és a szórásképe is sokkal jobb)
maxi fényerőn világít úgy mint bármelyik kocsi 100m távra
az akkupakk bárhol elfér a fényszórót meg fel lehet gumizni a kormányra 22-28 kompatibilis
amúgy az volt az érdekes.. ronis.. és többen is mentek már estei hajtásba .. oszt mikor meg ott voltunk.. csak nem jött át mindenkinek az északai kékpatakból a duplakilyáró filingje
mondjuk tuti ők is setétbe akarták csinálni mert egyik sem kapcsolt lámpát.. pedig nekik volt
de lényeg.. a 18.15 től ha törlik emlékeiket.. akkor tuti nem haragszanak meg ..sem jódos sem senki
mert végül is egyben lehoztam a bandát a hegyről.. mert azért a 18.53 kékpatakbó la duplakilyáró.. azért ott volt bennem némi para.. mikor 5 voltunk 6 féle sztroiban
de csak megoldódott az is...
miről mesélnénk ha az nem lett volna..
csak a virágszirom szagolgatásról meg a jajade szép avgy jajy de ügyes vagy ..hú de jót mehettünk volna szorikról...
mert a hely ahogy mondták .. kiadta volna
há má készül a videlyó.. 10en kettő percnyi...sokszor nem látszik rajata a maredekség..kb 12 percig de azért voltak meredekek
benne hagytam az úly nyom megcsinálását is..
a végére..
ilyenek a szűz nyomok
jodlisnak köszönhetjük ezt a mostani hajtást
ő hozta össze 1 7 alatt..azt ami nekem nem sikerült 3 év alatt..jódlis lupeni és hosi
de lényeg összejött...
a nagyon meghíwott miatt lett ez az indulási időpont...
de nem gond mert ha akkor indultunk volna mikor szoktunkaz oroszháziak azok akkor indultak..9.30kor) akkor úgy járunk mint ők.. 11:30 ra visszajöttek a szakadő esőben rommá ázva
mi igy vártunk még remény kedd volt a vasárnapi nap pontossan felében...aztán ( én mondtam egyfolytában hogy eláll eláll- igazándiból a hegy szellemével víbereltem..és a kérésre az úgy is lett )
ugyhogy a 12.30 koránt sem korai indulás végül is lyól jött ki
az északai menés.. mivel sosem volt lámpám( még a bergről is leszedtem a lámpafejet!) nem kivántam bejátszani.. de azt sem hogy az utoló 35 percet dózerúton toljuk is haza akár milyne faxát is mehettünk volna a hogy csoki is mondá .. mert a hely kiadta volna hát igaza volt maga a hely.. lyÓÓÓ naggyon jaúúú
de megcsúsztunk még az elején egy eikszcé 300 ledobta a láncot.. akkor azt visszadobtuk neki...
hát nem tudom jakó ezt hogy oldotta volna meg a szerszámostatyó nélkül.. de biztos ott erdélyben.. máshogy állnak hozzá a sziklákkövek a exc 300 akhoz...hogy oda nem kell szerszám
(ami kellett ..4mm imbusz.. csípőfogó.. csavarhúzó 8mm külcs ez a gázszektorhoz) meg papagály fogónak csúfolt ..izé...
de anna ellenére hogy okossan a kocsiban hygatam reggel a szerszámosom... az átpakolástókor ..azért a nagy gabesz-kedvenc diszperzites a viknek a alkatrészes vödriben volt az is .. és a sima tatyőmba meg vittem igy magammal
szóval..kell a szerrszámos
aztán volt még szerelés mikor a dekli berepedt.. oda kellett 8mm kulcs meg gyurma.. az volt jodlisnak is.. meg csokesznak is
ugyhogy 6 mult mikor a legmesszebbe pontról már elindultunk.. még továbba a kispolákos kilyárójába.. onnan még a romániákszosra.. csak gyorsba.. akkor már 18.14 volt... onnan még a sárgavége mumus kilyáróba föl.. onnan meg gó a dózerúton.. annak a végén oda jött ..hosi és mondta hogy.... ...persze az asztalnál már azt mondta hogy ő nem is azt mondotta
ugyhogy a végébe belearakott erős setétedéses kékbpatak a dupla kilyáróval. már rendessen megtépte a bandát...
pedig neki volt lámpályuk...amit nem használtak még.. amúgy az egy nagyon igazi gó home kilyáró...
aztán már 18, 35 volt...egy exc 300 csak nem jutott fel.. akkor kálypi hosival.. a lent maradt embert lenttartottuk...
én fent összegyüjtöttem a maradt megmaradt csapatot...
majd visszalementünk egy könnyebb hegyoldalról.. akkor mér full köd meg setétedés..
de 18.45 már robogtunk is az erdei maradéknyi( kb 10 percnyi megmaradt ösvényúton)... ott a fényviszonyok a bőven jó kategória volt..
de csak kifogyott az egyik exc...
akkor azért vissza 2- perc.. a maradék hosihozott benyát bele.. onnan megent gó home. és 19.05 értünk a kocsihoz.. na az már az utolsó utáni percek voltak...de belefért..
anniy hogy mikor enm világitottak akkor jobban lehet látni mint mikor össze vsziizsza villogva megy előttem ... egy lámpás..
persze a korom setét határán.. a 19.00 tól onnan már a lámpanélküliség sem jó
de öszességében gecc jó volt...
lkegalább is goldennek meg nekem tetszett.. a többiek meg a kajánál nem mond6ttak mást
mivel egyfeszt ment a cink a végén nem lehetett 100%kivenni hogy akkor milyen volt.. kinek hogy tetszett
de én már nem foglalkozom ezekkel. . ha nekem illetve hasonszőrű goldennek tetszik akkor jó a buli.. ha meg a tháwoli helyekről eljön valaki többször is .. akkor tudjuk hogy neki is tetszett..
mert azért valjjuk be.. 700km menni egy napis hajtásért... az azért ütős bulinek kell legyen... nem kicsit
pöstieknek köszönöm hogy ott lehettünk és seggedi fényünkel amig volt 18.15 ig remélhetőleg nem csökkentettük az hajtás élvezetét
amíg ti dumáltok addig én rendeltem egy ilyet: link
hétvégén kipróbálom mit tud, beszereztem pár kecskefejet
ha jó lesz akkor párat el kell tenni jövőre is
volt egy tramontina régebben de azt nem szerettem mert kényelmetlen(és kicsi) volt a nyele
Nem a gyárakra gondoltam (bár gyár Németországban is van). Hanem a kismillió szolgáltatásra (a konyhai kisegítőtől, az építőiparon át, a takarítónőig). Itthon sem találsz ezek jó részére már embert mert mindenki irodai munkát akár nettó 200ért napi 4 órában. Úgyhogy nagyon is elhiszem mert látom nap mint nap hogy mi az ami nincs (a kkv szektor irdatlan munkaerő hiánnyal küzd, persze sokat találni aki nem ért semmihez de elvárásai annál magasabbak). Nem kell ezeknek nyelvet beszélniük (ahogy a magyar kulimelósnak sem kell ha kimegy), csak dolgozniuk napi 10-12 órát, olcsón, igények nélkül.
A mennyi a kérdés. Nyilván millióknak nincs hely, bár az is világos, ha ezek beáramlanak akkor a Kelet-Európából kinn lévők meg jöhetnek haza, mert olcsóbbak lesznek náluk.
Abban nincs vita köztünk, hogy nem a munkaerő igény miatt indult meg ez a vándorlás, de szerintem egy részére megoldás tud lenni.
Az meg hogy segély kinek jár már megint egy másik tészta. Illegális bevándorlónak biztos nem.
kell a lofaszt... nincs ennyi kecskepásztor állás ,vagy ujság kihordo, amire tudnának használni ennyi munkavállalot....
gondold végig , ahová kellenek a biorobotok amire te gondolsz, azok a gyárak már mind kelet europában vannak, (continental teves, balluf, stb) ott a munkaerő kap 100-120-at jo eteben, ami valljuk meg 3-400 euro, kap a gyár egy csomó ado kedvezményt, meg infrastruktura fejlesztési segitséget csak a munkahely teremtésért,
namost ezt a sok tanulatlant mire csak a nyelvre megtanitod, és arra hogy kell kezelni az egyszerübb berendezéseket, az egy csomó idő és pénz,( a más vallásu, kulturáju problémárol nem is beszélve,) és utána hol tudsz neki 400 eurt fizetni , csak azzal a cimszoval merthogy ő egy bevándorló, hiszen a segély is 800 eur németben...
Pedig kell a munkavállaló. De nem a diplomás, abból van elég. Nézz körül itthon, lassan már nem találni segéd és szakmunkást. Nyugatabbra ez fokozottan igaz. Kell oda a munkaerő, de csak az "alantas" munkára, lehetőleg minél olcsóbban.
én viszont sokat motoroztam éjszaka, direkt szándékosan, főleg nyáron a nagy kánikulában mert este nagyon jo az idő, ... anno irtam rola nem is egyszer....
szerintem hatalmas fless... persze a jó lámpa fontos, meg az én tapasztalataim alapján pl a csuklora rakott fejlámpa vált be , mert akármekkorát estem a bokrokba a kezemet mindig megtaláltam hogy összeszedjem a járművet és magamat
és amikor megáll az ember totál fekete... szoval akkor is kell a lámpa..
simléder alatt nem vált be mert alig lehetett bekapcsolni, és célszerü ismert utvonalon menni, egészen másképp éli meg az ember a dolgot.... javaslom a kiprobálását
azt már nem is mondom hogy tök egyedül mentem, szivesen mentem volna másokkal, csak mindenki "azabaj team" -volt...
ott az volt a szokás.. aki nem tudott jól koncentrálni.. elvitték öket táborozni.. olyan koncentrációs táborokba
mer humánusak
jött a román és 300ért megcsinálta azt amit a magyar 500ért
igaz a román kapott valami tanya-romos ház félét amiben elvoltak csapatostul
és se a románok se a gazdák nem égtek
mondjuk a franciák tuti gyújtogatnának egy ilyen esemény után, de a németek sokkal higgadtabbak
Van egy betöltetlen állás és ennyit fizetnek. Nyilván a mennyit fizetek nagyban függ a munkaerő kínálattól. Ha van kínálat alacsonyabb az összeg. Kínálat pedig most lesz.
Nem nagyon van értelme ezen vitáznunk mert nagyon mások a tapasztalataink ilyen téren.
kafi hogy igy emlékezel ránk... mert van mire.. voltál párszor te is nálunk ...mert maga a hely -ahogy mondták is tegnap- alkalmas lenne a lyó hajtásora
akkor is faxákat mentünk.. akkor még a sx 380 voltam.....meg kawagabival.. ..kint a kempingbe...hányszor de hányszor.. talán 2008-9ben... milyen faxa idők voltak azok is.. kár hogy arról nix videlyó
mennyi faxa szitu volt akkor is...
meg nálad is a bakonyi kamaberben
az emlékek amiért érdemes motorozni..na az az egész értelme
az más tészta hogy van aki kicsit sokat beszél, de amig a sisak fenn van a fején addig hibátlan a menet...
tudod kleine witzig, nehogy besértődj...
vagy a migráció ellenes felszólalókra..
mert ugye ki tudja már ki melyik oldalt támogatlya
én meg azt hittem a szrimre..az a vámíros úly sorozat....vempájer.. hosszú kiugrós nyelvel
mért nem inkább veszel egy százasért valami fűkaszát..vagy motoros lángfűrészt
eredetileg egy katanát gondoltam erre a célra, de ami rendes acélból van az már szép díszes meg tökömtudja mi és legalább 10x ennyi pénz
a régi simán elvágta a drótkerítést is csak szar volt a nyele és odaadtam a szomszéd gyereknek
azért jó az ha mindent lát az ember..nem csak amit megvilágit a lámpa
olyen helyen ahol mind a ketten kissé elfáradtunk.. de mondjuk ott azért mindenki érezte hogy vannak dolgok amik nem lehetnek soha a testében elegek.. pl a levegő
na ott volt karaj küzdés...a jódlibár előtti meredek feljáró végstádiumos oldalazós részében...ott mindenki húzta vonta az egyfeszt lecsúszni akaró gépet ..na az király kis hely.. olyan igazi.. szopó
fel amaddig csak bir.. majd ha elérte a kerülö ösvényt.. amit van hogy 4-5 parlógázas nekifutást igénylő hejzetben sikeül csak...onnan egy gurulóköves oldalazőba be.. és onna nem lefelés a kidölt fákon mert szakadék van alul.. eloldalazni egy 50m ....majd rá a jódlibárra.. ami régebben full szoptató volt.. most az a rész a könnyű a feljárónak...azért itt is látszódik.. változnak az idők
erősödik a tudásunk...
rá kellett döbbenünk..
nem jól csinálunk valamit...
rosszul hasznositjuk az időt azt az időt amit nem lehet félrerakni eltárolni, sürgetni előrevinnei
az megy csak telik mindenkinek egyformán bár vanakinek .. lassabbnak tűnik.. van akinek gyorsabbnak..
szóval ezt a nagyon furcsa de fontos tényezőt.. az időt rosszul osztjuk bEEEE
de igy megváltuztattuk a dolgokat.. a de 9.30 indulás helyett. a du!9.30 indulást fogjuk megcélozni
tehát 21.30kor lessz az indulás a panziótól és a tegnapi nagyon kafi utolsó 10-20 percet 21.30 tól reggel fél 6ig... egyfeszt élvezhetjük.. izgalmas is lesz.. még a leglankásabb lejáró is
plussza takarékos is..mert az egész nap azt csinál mindenki amit akart...
+
ha messziről is jönnek .. nem kell nekik sem korán kelni...(koránt-sem miközben nem is keleti az a vallás )
ugyhogy az izgalamakat és az időbeosztást fokozó teljes nap megforditás ötelte után...még finomabb még jobb hajtásokban fokozód6 az élvezet
Ami végül is sokkal jobb, mintha a törököknél szenvedne, s talán a gyereke majd tud egy jobb életet élni a németek között
http://www.aliexpress.com/item...
nekem ilyen van a biciklin 4 órát úgy bír minimumon(3 fényerő van) hogy nem gyengül a fénye semmit
minimumon is jobban világít bármelyik motoromnál(bár a ténéré fénye messzebbre visz és a szórásképe is sokkal jobb)
maxi fényerőn világít úgy mint bármelyik kocsi 100m távra
az akkupakk bárhol elfér a fényszórót meg fel lehet gumizni a kormányra 22-28 kompatibilis
mondjuk tuti ők is setétbe akarták csinálni mert egyik sem kapcsolt lámpát.. pedig nekik volt
de lényeg.. a 18.15 től ha törlik emlékeiket.. akkor tuti nem haragszanak meg ..sem jódos sem senki
mert végül is egyben lehoztam a bandát a hegyről.. mert azért a 18.53 kékpatakbó la duplakilyáró.. azért ott volt bennem némi para.. mikor 5 voltunk 6 féle sztroiban
de csak megoldódott az is...
miről mesélnénk ha az nem lett volna..
csak a virágszirom szagolgatásról meg a jajade szép avgy jajy de ügyes vagy ..hú de jót mehettünk volna szorikról...
mert a hely ahogy mondták .. kiadta volna
benne hagytam az úly nyom megcsinálását is..
a végére..
ilyenek a szűz nyomok
jodlisnak köszönhetjük ezt a mostani hajtást
ő hozta össze 1 7 alatt..azt ami nekem nem sikerült 3 év alatt..jódlis lupeni és hosi
de lényeg összejött...
a nagyon meghíwott miatt lett ez az indulási időpont...
de nem gond mert ha akkor indultunk volna mikor szoktunkaz oroszháziak azok akkor indultak..9.30kor) akkor úgy járunk mint ők.. 11:30 ra visszajöttek a szakadő esőben rommá ázva
mi igy vártunk még remény kedd volt a vasárnapi nap pontossan felében...aztán ( én mondtam egyfolytában hogy eláll eláll- igazándiból a hegy szellemével víbereltem..és a kérésre az úgy is lett )
ugyhogy a 12.30 koránt sem korai indulás végül is lyól jött ki
az északai menés.. mivel sosem volt lámpám( még a bergről is leszedtem a lámpafejet!) nem kivántam bejátszani.. de azt sem hogy az utoló 35 percet dózerúton toljuk is haza akár milyne faxát is mehettünk volna a hogy csoki is mondá .. mert a hely kiadta volna hát igaza volt maga a hely.. lyÓÓÓ naggyon jaúúú
de megcsúsztunk még az elején egy eikszcé 300 ledobta a láncot.. akkor azt visszadobtuk neki...
hát nem tudom jakó ezt hogy oldotta volna meg a szerszámostatyó nélkül.. de biztos ott erdélyben.. máshogy állnak hozzá a sziklákkövek a exc 300 akhoz...hogy oda nem kell szerszám
(ami kellett ..4mm imbusz.. csípőfogó.. csavarhúzó 8mm külcs ez a gázszektorhoz) meg papagály fogónak csúfolt ..izé...
de anna ellenére hogy okossan a kocsiban hygatam reggel a szerszámosom... az átpakolástókor ..azért a nagy gabesz-kedvenc diszperzites a viknek a alkatrészes vödriben volt az is .. és a sima tatyőmba meg vittem igy magammal
szóval..kell a szerrszámos
aztán volt még szerelés mikor a dekli berepedt.. oda kellett 8mm kulcs meg gyurma.. az volt jodlisnak is.. meg csokesznak is
ugyhogy 6 mult mikor a legmesszebbe pontról már elindultunk.. még továbba a kispolákos kilyárójába.. onnan még a romániákszosra.. csak gyorsba.. akkor már 18.14 volt... onnan még a sárgavége mumus kilyáróba föl.. onnan meg gó a dózerúton.. annak a végén oda jött ..hosi és mondta hogy.... ...persze az asztalnál már azt mondta hogy ő nem is azt mondotta
ugyhogy a végébe belearakott erős setétedéses kékbpatak a dupla kilyáróval. már rendessen megtépte a bandát...
pedig neki volt lámpályuk...amit nem használtak még.. amúgy az egy nagyon igazi gó home kilyáró...
aztán már 18, 35 volt...egy exc 300 csak nem jutott fel.. akkor kálypi hosival.. a lent maradt embert lenttartottuk...
én fent összegyüjtöttem a maradt megmaradt csapatot...
majd visszalementünk egy könnyebb hegyoldalról.. akkor mér full köd meg setétedés..
de 18.45 már robogtunk is az erdei maradéknyi( kb 10 percnyi megmaradt ösvényúton)... ott a fényviszonyok a bőven jó kategória volt..
de csak kifogyott az egyik exc...
akkor azért vissza 2- perc.. a maradék hosihozott benyát bele.. onnan megent gó home. és 19.05 értünk a kocsihoz.. na az már az utolsó utáni percek voltak...de belefért..
anniy hogy mikor enm világitottak akkor jobban lehet látni mint mikor össze vsziizsza villogva megy előttem ... egy lámpás..
persze a korom setét határán.. a 19.00 tól onnan már a lámpanélküliség sem jó
de öszességében gecc jó volt...
lkegalább is goldennek meg nekem tetszett.. a többiek meg a kajánál nem mond6ttak mást
mivel egyfeszt ment a cink a végén nem lehetett 100%kivenni hogy akkor milyen volt.. kinek hogy tetszett
de én már nem foglalkozom ezekkel. . ha nekem illetve hasonszőrű goldennek tetszik akkor jó a buli.. ha meg a tháwoli helyekről eljön valaki többször is .. akkor tudjuk hogy neki is tetszett..
mert azért valjjuk be.. 700km menni egy napis hajtásért... az azért ütős bulinek kell legyen... nem kicsit
pöstieknek köszönöm hogy ott lehettünk és seggedi fényünkel amig volt 18.15 ig remélhetőleg nem csökkentettük az hajtás élvezetét
hétvégén kipróbálom mit tud, beszereztem pár kecskefejet
ha jó lesz akkor párat el kell tenni jövőre is
volt egy tramontina régebben de azt nem szerettem mert kényelmetlen(és kicsi) volt a nyele
A mennyi a kérdés. Nyilván millióknak nincs hely, bár az is világos, ha ezek beáramlanak akkor a Kelet-Európából kinn lévők meg jöhetnek haza, mert olcsóbbak lesznek náluk.
Abban nincs vita köztünk, hogy nem a munkaerő igény miatt indult meg ez a vándorlás, de szerintem egy részére megoldás tud lenni.
Az meg hogy segély kinek jár már megint egy másik tészta. Illegális bevándorlónak biztos nem.
kell a lofaszt... nincs ennyi kecskepásztor állás ,vagy ujság kihordo, amire tudnának használni ennyi munkavállalot....
gondold végig , ahová kellenek a biorobotok amire te gondolsz, azok a gyárak már mind kelet europában vannak, (continental teves, balluf, stb) ott a munkaerő kap 100-120-at jo eteben, ami valljuk meg 3-400 euro, kap a gyár egy csomó ado kedvezményt, meg infrastruktura fejlesztési segitséget csak a munkahely teremtésért,
namost ezt a sok tanulatlant mire csak a nyelvre megtanitod, és arra hogy kell kezelni az egyszerübb berendezéseket, az egy csomó idő és pénz,( a más vallásu, kulturáju problémárol nem is beszélve,) és utána hol tudsz neki 400 eurt fizetni , csak azzal a cimszoval merthogy ő egy bevándorló, hiszen a segély is 800 eur németben...
Persze ez csak egy ok a sok közül.
szerintem hatalmas fless... persze a jó lámpa fontos, meg az én tapasztalataim alapján pl a csuklora rakott fejlámpa vált be , mert akármekkorát estem a bokrokba a kezemet mindig megtaláltam hogy összeszedjem a járművet és magamat
és amikor megáll az ember totál fekete... szoval akkor is kell a lámpa..
simléder alatt nem vált be mert alig lehetett bekapcsolni, és célszerü ismert utvonalon menni, egészen másképp éli meg az ember a dolgot.... javaslom a kiprobálását
azt már nem is mondom hogy tök egyedül mentem, szivesen mentem volna másokkal, csak mindenki "azabaj team" -volt...