Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi rendes vagy!
Köszi,közben meg már én is rájöttem a marha nagy eszemmel!
ha a szerkezet egyben van..szekezeti gyengülésnix.. akkor ez szerintem is elképzelehetően bevál6
nem és sosem hallottam taxitakról.
.múhahaha
takacsek.hu
Zari jelentkezz vétel. Te tudsz a takiékhoz valami telefonszámot?
nagyon kókány de repedt deklit én megpróbálnék megtaknyolni hts-el
400fokon már forrasztható szóval jó eséllyel nem vetemedne el a dekli
meg aztán úgy is szar szóval sok veszítenivaló nincs
felnit taknyoltam már ilyennek az jó lett(ha már nem volt szép)
meg pár egyéb alu dolgot
Esetleg ha tudna valaki egy gasgas ec 450 fse blokkot vagy bontasbol valo alkatreszeket az erdekelne elore is koszonom
Szia koszi haver az infot estleg ha hallasz valakit akinek van blokja akkor jelezz nagyon koszonom a segitseget .
ez már ugy látom megette a kenyered lyawát
ezek szerrint az én tcx még új volt de már nem talál6om meg..
az első csizmám egy alpinestars tech 4 volt amit olyan használtan vettem mintha a kutyák játszottak volna vele hónapokon keresztül újra volt talpalva de már az is rongyos volt stbstb 3000ft volt
használtam egy ideig utána láttam az apróban egy ugyanolyat de full újszerű a bőr se volt megkopva rajta szinte új szaga volt(jó régi típus ez)
aztán a réginek eltettem a csatjait mert hátha kell
eltelt 3 év a csat még nem kellett......
szóval azért ugyanolyat venni hülyeség, de ha azért veszed mert bejött az érzés akkor megéri
amúgy a gagyi román csizmám csatjai is még jók, pedig már kezd lefoszlani rólam....
nekem 2-3 évet bír egy csizma, a mostani is már tele van szegeccsel, szokásos gumi szilikon a lyuk beragasztáshoz, talpa csavarozva, stb, hozzáteszem nem is ápolom. A kiszakadás tuti ennek hiánya, a varrások átszakadása úgyszintén, a többi nem valószínű. Ez a 2. TCX em, utóbbit használtan vettem 2 éve, kb 20eFt ért. Van hozzá több tartalék alkatrészem (csatok, pántok, stb) a régi csizmáról, azért nem lenne célszerű váltani.

Majd ha ez szétszakad totál (bár a szegecsek már itt nem igen fognak, majd másutt...), akkor is használtra vadászok, mert az első új volt, az se bírta tovább, ugyanez a jelenség...

10 es(44), akinek van s kidobná/eladná ne tartsa magában, ha ettől jobb állapotban van, mint a képen.
B és A kategória CP-k ugyanott voltak? Ok a nyom más.

Mi van, ha egy B kat véletlen A kat nyomon teljesít két CP között?
Kap büntit ő is, mert nem a neki megfelelő nyomon ment?
hátul mid volt? cigó tumbi ms3?
nem birtam ki estig

az első vidi 50 perc elejétől induló oldalazós azon nem is látszik halál meredek melletted az a szakadék.. ott eldőlni völgyláb na ottnaatól a második vidi tankpontjáig az a rész azt imádtam-mikor demúrékkla vloltunk kint juni végén akkor csináltuk azt a rész..az

a harmadik vidi közepén látszódikhogy matekozol a meredek résznél lefelé
meg a 3dik vidin.. a vége az kicsit küzdős de haladós...
na az ilyne részek miatta megyünk ki ..mert zaránd az nem ilyen, faxán folyatós.. itt nálunk sok hejen vagy feljutsz vagy megdöglesz kategória van..
ilyen hossz merdek folyatos részek aahol haladsz is tovább is jutsz ha el is dőlnél.. nem kell visszameni az aljáig..... ezek a kedvenceim

nálunk más..
soks sok hejen vagy feljutsz.. vagy le az aljáig...
de azokat is imádjuk..de nagyonnagyon
dév.. a röhej
nem csak az előbbi szuper vicksz
hanem az ..
abüdösrothadt életbe nem rugdostam semmit a csimmával...nyomot meg főleg nem mégis 1 év és az eleje.. az levált..
most megcsavarozás után.. menni fog egy darabig.. a többi része elfogad6óan szar....illetve ez sárosban is elfogad6ó itt meg eddig minde hegyben!
+ ennek olyan kemény a talpa..keményebb mint trazán sarka.. inkább kemény mint a kád széle..sikba kiugráskor.. mindeég nagyon jónem érzem a lábtartó hejét ...csak a becsapódás erejét
mondjuk ezze a k9önnyed sx-f 450 .. ezzel nix becsapódás ereje.. akár mekkora is volt az ugrás...
az a 10 kilónyi minusszal nix is becsapódás
ha én is lefogynék tiz kilót.. lehet soha nem is érnék földet hanem a szökési sebességnek hála(amivel az elugrások alkalmával elhagyom az ugrtatókat ) föld körüli pályára állnék a kis 450nel
hály kolbik

z456789..fain..este megnézem
a gázzal nem foglalkozz azt nem húzzák hanem kinyitják
full throttle és semmi gáz


banditiksz..
há ez a a baj..kenőszappanos ez a zaránd ...de egyébként mostani formaterrain tx hts talúval sincs bajom igazándiból..a másikkal sem lehetett megálni a fullsáros sziklásban..
de lényeg élettartama lyaú talpa legyen kemyén mint a tarzansarkat...

erről jut eszembe.. van egy lyaú vick..

a feleség otthon rejtvényt fejt..t...
kérdés a következő..
mi a repedt a kurvának..
a nő csak gondolkodik és gondolkodik.. de nem ugrik be..
odaszól a férjének aki történetessen hires tévés személyiség H.Péter
odaszól a feleség az embernek.....
Petikém mond már.. mert nem ugrik be .. milye is repedt a kurvának?
az ember felnéz az ujságolvasásból és mondja:
hát a sarka...Kata

jáccint..
okés..Putyu is azt használja amit a banditix.. már a többediket.. semmi panasszal..az mondja ahol az övé csúszik ott a többivel sem lesz jobb neki..
de én hiszek mindekinek


dem úr ez is csajos? remélem is mert szerintem..
naggggyon cukkííííí

a jó hir t hallottam a tévébe.. andszelának münkenba kell az össze menekült . vinnék öket a vonattal egyenessen odáig..de a marhamagyarnem engedi?
de miért?de miért?
Ápoljátok is? Mivel, hogy?

Szerintem ez az egyik titka, meg a használat módja a hosszabb élettartamnak, amelyik csizma áll a rászáradt sárban meg a nyomot rugdossák vele a motornak a talajba, az gyorsba tönkremegy, legyen akármilyen.

Ezt olvasva, lehet nem fog örülni Zari, ha megrendelte a cross verziót.
A cross verzio nagyon csúszik van rá panasz! nincs mit 5e
nálunk szinte mindnek ilyen van de nem a cross hanem az enduro tech 3, ami varott talpu és vasalt eleju
Utolsó !

A második nap befutója!

http://youtu.be/LhtmaaeRAFQ
Azt válaszolta,hogy már megkaptam a jussom:-)
a jézuskával beszéld meg...