Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jók is ezek a strandolós dolgok, főleg így kis gyerekkel, aztán minél nagyobbak annál több a bajság...

mondjuk valószínű ez velünk is így volt, csak az emlékek megszépülnek...
az első képen te vagy? kicsit felszedtél csípőben...
Kamillóval usztunk egyet a mártélyi tisza holtág végéből.. a strandig..mondom sétáljon a faxom se ..
amire a kisasszony nem is nagyon emlékszik az első 2 percen kivül.., mégis élveztük minden pillanatát.. annak a nem is távnak...
jól el is repült vele az idő...
hály..
thnx az épitő saját tapasztalatokat
ha minden igaz holnap mg is lesz.. egyenlére egy dupla töltős NiMh vagy mi a retek.. 2500as..
azt mondta haver is.. neki is van egy duplaelem tarcsiba.. mert pont akkor fog beadnmi a kulcso t mikor már amúg ios késő van.. a benyág is elfogyóban..
na akkro j9ön az hogy a gépées is beadja a kulacsot... na akkor ha nix elem a táskába.... akkor aztán jön a szopók szopólya


gecsa..fercsivel nix gond..aztán mikor töröl-ne! mindehonnan.. akkor legyen otthon nálad a géped és nó problem mert amúgy mézesmázos gumiajándékozós.. renmdessen benyalós.. aztán mikor megunod a stilistalan visíításárt és tiszteletlen fullossan lenéző beszédét mások előtt a (na mi van fasszopó.. mi van veled a kurvaanyás.. ilyne megközelítéssel megy oda egy társaságba hozzád..) és visszszólész neki.. na akkor pá-pá-pá
de van egy mondás madarat tolláról embert... kabátjáról
és ezt unkák meg az emberek...
pedig ha kicsit is hajlandó lenne nrmalizálni az állandó hazudozásait...meg lekezelő modorát..még azt mondom normális is leheten..
de ő már elég idős ahhoz hogy ne tudjon és ne akarjon magán váltouztatni..
most 7 végén is ott lesz a szuperhajtás.. a nem hagyunk ki senkit a mlotorozásból.. ott lesz regi nyomon.. mi is azért megyünk ki
ja csak kicsit hamarabb meg kicsit másik faluba szervezték a srácok.. de nem tudtam rájönni miért.. egész addog még meg nem tudtam hogy a szuperfullhádéarcdvdtévés is ott lesz..
na akkor leesett mért másik az a falu mint az eddig megszokott
Én sejtem! Van saját,több ezer tagot számláló csoportja?
Ja 2005 ös.
Sziasztok . Gas gas ec 300 hoz van pár megmaradt alkatrėszem.rezo karbi alkatrėszek hütö ha valakit ėrdekel .
Nem vagyok én Úr, h ki bírjam azt fizetni!
Szerelés a legkevesebb sztem,nem vagyok egy motordobálós,gyilkolós, meg ugye nem is sokat ment a motor,nagyon nem is kéne h elromoljon...egy 200dbos szerszámkészlet meg van az autómban,sokmindenre elég lenne.
eneloop a király bár kisebb kapacitású mint az átlag de az önkisülése olyan kicsi hogy szinte nincs is
de
egy szett tartós elem jó dolog a táskában, csak hogy ne legyen meglepetés
szerintem nem nehéz kitalálni, ki az....

ismered azt a mondást hogy az okos ember más hibáiból tanul... aztán van aki ettöl függetlenül ujjra bemegy azokba az utcákba... nade hajrá... hátha neked majd másképp alakul...
vagy nem , de az biztos...
Olyan ez mint az úszás nem lehet elfelejteni, csak kijöttél a gyakorlatból...

Ha megbízható számodra az ember, akkor lehet ilyen, hogy a motorhoz utazol, ha motorozni akarsz, csak ki fogja menetre készíteni, ha kell szerelni, stb...

Motorbérlés lenne jó neked, ha lenne ilyen szolgáltatás
Próbáld végig, kezd a legolcsóbbal Minden készülék más, a tiedbe, tán NiMH akksit ajánl a gyártó cég. http://www.garmin.hu/termekek/...

Részemről ezer éve újratölthető elem (ehhez persze töltő is kell), nekem csak 2100maH-s, minden menet előtt, mikor kell feltöltöm és ennyi. Az tény, hogy idővel ezt is érdemes lecserélni, mert az van, amit lokoto írt.
Ha belegondolok ez idő alatt már mennyi elem ment volna el
Jól mondod,dew,többet kellene járni...csak ne lennék 200km-re a motortól...de még akkor is ha haza megyek,még legalább + 100km ahol lehet motorozni,meg ahova más is eljönne...csak én már bólya vagyok legközelebb be se vennének a csapatba a régi cimborák.

Viszont van egy ember,aki felajánlotta,tároljam nála a motoromat itt Pesten, el se hinnétek ki az!
Talán ősszel felhozom,ha lesz mit.
En is a gps be aksit hasznalok..Eneloop es regtol estig virit fenyestol mindenestol...elemmel nem gyoznem meg
nekem egy garmin etrex-em van.

tölthető akksikkal kezdtem aztán lett belőle tartós elem.

az elején még jó volt az akksi is, de egy iső után nagyon hamar lemerült.
hiába írta, induláskor a gps hogy fullon van, azok a csíkok gyorsan fogytak...

elemmel ilyen bajom nem volt.

persze ez biztos akksi minőség és életkor függő is.

azért tartaléknak én tennék a táskába egy garnitúra új elemet is ha az akksi mellett döntesz
Tölthető elemet vegyél.minimum 2500 as,de inkâbb a2700ma a tuti.
Sanyo eneloop kell neked. Sztem az tuti lesz.
na gépées okosak..
azt mondjátok meg...
elemmel vagy aksival jobb ez?
4 vasrta aksi töltővel.. (mert az sincs) az 5 rugó..
de volt másik két okos aki azt mondta.. nem jó.. inkább vegyek nyuszis elemet.. enerdzsájzert az egy évre 6 kiadja magát!
a 3dik emg azt mondt a.. teszkós elem neki.. azt az mindég ott legyen..egy napot az is kibir..
az aksik meg csak hamar tönkre mennek.. (már a varta akisik is..) és után kukáz6om a gecibe)

na ezzel mik a tapasztalatok?
teszkós.. tartós enerdzsájzer? vagy (ami szerintemi s a logikussabb, amiről eddig mind a két isemrős lebeszélt de szerintem az a jó) a varta aksis megoldás..
na okosok most okoskodjatok.. de csak saját tapasztalat érdekell.. max elsőlépcsős kapcsoalti tapasztalat, az gy a mi csapatunkba gedeon mindég aksit hoz vagy ilyesmi

az hogy a szobatársam testvérének sógora az látott már olyat aki hallott ilyenről.. az
kafi a cucos.. ah valamiétrt a gyári felfogatás kiszakadna
akkor ez is kafi alternatíva
de egyenlőre bizom a 2 bd 5 kötegelőben ami tartja az acél sínt.. meg a hozzákötegelőzött gps... egyelőre nagyon karajnak tartom.. .+ a 1cm vastag szivacságy.. még rezgést is tompít
déw

ez nem a bakony vagy a dumántúli dombság
ez egy 2km magas hegy..
én nem tervezem útvonalat
vag a gépbe 4 nagy.. azt oda vissza bejárva az már nyóc
eszem ágába sincs ..nem bóklászni akarunk.. menni a nyomon..
neme tudni mennyire hogy nőtte be a dzsindsza..néhol tuti lesz majd kihívás... de tuti karaly lesz...
bőklászós összevissza fel lemenőst csináltunk már ott .. olyan igazi hű bakkker de szép ez a hely.. de ezt már láttuk elégszer..ugyhogy.. benne az erdőben a nyomon
egyébként azok a helyek amik ott is olyan szép izék.. tengerszem stb stb.. azok nacionál parkok.. azokat elkerüljük.. minek hoznánk magunkra motorosokra a bajt ..igy is van már elég

nemsoká lesz úly nyom is....3-4 7 múlva már azon is lehet tekeregni...
amúgy ha már megyünk párszor. ott is vadban leeht menni.. meg a gps sokat segit majd.. a magasságvonalaival.. meg hogy turistút vagy velami vern e a dombtetőn ha feljut az ember..
de azért ez igy igen csak másdimenziójú hegy
ugyhogy egyenlőre hogy én rajzoljak össze vissza fejből nyomokat.. lesz ott igy is elég...
+ mivel több a brigád.. ezért jót csak motoros vagy tuista nyomon tudunk menni.. ahol egy elfelé mondjuk 15-20 percig! nem is tud másfelé menni az ember csak a kilyárt nyomon...
nem kell negyed órát foglalkozni senkivel.mindenki meg a saját tempóolyáéban.. a csapatban.. hol beelőzöl hol beelőznek emberek.. olyan kis helyi csaták
de lényeg nem kell figyelni hogy jönnek é mindenki.. vagy hogy jófele mész e a többi után.. mert rajta vagy egy ösvényen.. ami sok sok ideig rajzolja az utadat...
majd mikor elértél egy bizopnytalnasági pontra( elégazik az ösvény vagy kiért az erdei útra..akkor összevárni a brigadáét...majd együtt úlyra egy ösvényig..ami elj9ön hamar.. aztán úlyra hosszú ideig...csak a tempódat meg az akadályokat kell figyelni mert megint egyértelműen vezet a nyom...
na ez a faxa az egészbe és ebből lesz nekünk a 7re.. egy 94km a szállástól ..30m re indul a nyom...
és mi 94km le sem tudunk menni.. max75...80km mert a gépekbe vitt üzemanyag ennyit ad ki.....de néztem a túr flétől .. kbé 3 helyen tudunk kilépni gyorsba.. ami azt jelenti.. csak hazatalákok időbe...
mielőtt elfognak a benák...
persze sx-f 4 ötvenbe ezzel nix gond mert egy tankal megyek kb 85km...ha meg viszek 2 liter tarcsi benyát...akkor a 110km is kitart az a 9,5 liter benya amit megetethetek a géppel...
mivel ez egy esikszef fórfifti
de nálam is lesz pótbenya.. ah kell a többieknek beöntjük
ha gondolod nekem még van valahol tartóm 3000ft az önköltségi ára
22-28as kormány kompatibilis régi-új etrex és az ahhoz hasonló kütyük elférnek benne
kis mértékben formára alakítható
full rozsdamentes
ilyen:
Gyenge lesz az neked szerintem, komolyabb terepre kell az a 250, sőt jobb a 300 könnyebb vele, még ha bokrosabb is kicsit, sőt lehet jobban járnál egy 300 al, mint a 125 el.Nem?

Többet kell járni motorozni, s jó lesz az
Nekem csak 1 hétvége maradt ki, mindjárt észrevettem.
Örülök, hogy sikerül javítani!

Érzésre is lehet variálni, de a tuti szerintem a műszer.
Persze a te motorodnál még a többi biztos a helyén van,
nálam már gáz sok dolog, a gyújtása se a hengerhez való, karbi is kopott, membrán is gázos, henger KO, stb.

A héten tettem védelmet a légszűrő felé, túlságosan leporosodott, most az enyém sokall, kicsit sűrű lett és nagyon lecsökkent a légáteresztése.
veszélyes törős üzem, de reméljük jó lesz!

Egy tanács, menet előtt otthon a domborzat alapján nézd ki a lehetséges útvonalakat, érdemes a gerinceket meg katlanokat lesni, azok jók szoktak lenni, plusz a patakmedrek. Ha ezeket kinézted, előre rajzold rá a tervezett utat és azt próbáljátok meg bejárni. Az összes nyomot így kerestem ki.
Fajin kis meglepetések szoktak lenni, ami nem látszik a GPS en
Természetesen a szintvolanakat nézd, egy idő után ránézésre tudni fogod mit érdemes próbálni, mi túl könnyő s mi a lehetetlen kategória.

Vannak pontosabb domborzati térképek is ami tán 5m ként szintezi be a terepet azon jobban láthatóak a meredekségek, persze az alap is megteszi kiindulásnak.