Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szít vàgtad a jó kis renthal szivacsot.Régebben nem pazaroltàl ilyen értékes dolgokat.....
az hogy mennyire jól áll.. az nem is kétséges..
ha oldalról kap egy óriásütést.. azért úgy letépi a helyéről a szerkezetet mint a pinty... de addig..sem le elsni sem fejreáláskor megsérülni

egyébkét 100% vagyok.. szarul raktam fel.. és egy pár fórumnagyonokosértelmes ezt ezerszer jobban megoldaná.. de ez már csak ilyen
nem beleszólni kell.. hanem eljönni és pár nap múlva bemutatni ki mit tud jól mondom pityusz
hály kolbik..
na túl sok embernek akartam elküldeni a képeket.. igy egyszerűbben meglátjátok..
demúr
kátéjempityusz
jakó
bonti..
csani
estébé
illetve pár titokmacskának is

az első az a 3000ft ért kapható műanyag kutyaszar(ugyan ilyen alakú) helyet csináltam fémcsúszkát
felfogatva 5 kötegelővel a kormányhoz a szivacs meg alatta..védi is.. de ezt ember le nem tépi csak ha fejjel ráküldöm egy nagysziklára.. akkor van gub anc
2 kép.. a gyár csiszkán kis lófasz biztositó bepattanó mütymürütty van ..itt odatettem egy lukszit és abban van a kis kötöző..igy nem is megy ki.. és a biztositási kötözés is egyben megvan
itt kell becsúszatatás előtt befüzni..
többi kép.. magáért szél...
Ok.
Köszi azért! csak sokat szenvedek vele, most már hogy fmf rendszer van igy sokkal jobb! eddig gyngébb volt mint a 200 asom! sose lesz 300 as , de a hengerre még várni kell! Te vagy a Chokee Lee ugye?! Bejelolnélek facen futómű ugyben!?
Nem tudom Jácint, nem ismerem a 250-est.
250 hez is ezek a beállitások? `11 es volna köszi
Próbáld bele az N2ZJ tűt..
Jöhetsz ha van kedved, nem durva a hely. 15h-kor találkoznuk Alex pályáján. csörömpölj gátlástalanul.
Már másodjára látom a csini szandidat! Nagyon mácsó.
Valami kis beszámolót majd írj a motorozásról!
Nekem is kellett ma egy kis kikapcsolódás,de még este 6 után is megdöglöttem a bányában...
Egy kisebb feljáró megviccel,annyira nincs már közöm a 250 erejéhez! Le is cserélem egy jó 125ösre amint lesz ennek gazdája!

7l benzin 70 km..es huztam neki....latszik is ..NECJ 3 pozicio tuvel 165 FF 35 alap ,levego 2,5 a gyertya is szep..csak meg kell szokjam hogy baromira eros..vesz le a motorrol
Mostanában mindig van pár választék raktáron, a helyi márkaképviseletnél.........
a videó vágásért és az effektekért megérdemelne egy alaposabb vesszőzést......
Vilt egy kis teszt motorozas a 162 ff val es amit eszre vettem ,hogy a gyorsulasi atmenet az nem linearis.Alapon jol megy mint a 165 ff val de utana a rotyogas csak meg marad ami nem is nagy gond....utana kozep gaz tol nagyon meg indul,mintha nyitana a power egybol...itt szegenyesebb kevereket allit elo a tű. .haromnegyed gaztol full gazig majdnem ugyan ugy viselkedik de a hangja nem olyan igazi szep mély.

Fogyasztasa 11.6 km utan amibe full gaz is van es maszas is de altalanosan jo tempo fe le kb 1 l kornyeke amit meg evett.

Megy vissza a 165 ff es kivancsi vagyok a fogyasztasara...azzal minden hol jobak mondthatoan ment a motor.
lenne baly..miii?..
mert jól elkennék szályadat
oszt ülnél pityeregva a hiperül beállitott exc 300 mellet wernéd ököllel az úly emeshárom gumit a tubléival.. hogy 10ed ennyi pézből könnyebben elmennek...ott ahol te még álmodni sem mersz
gyorson meg úgy elmennének mint a távirat..i iroda
és a fogyasztásik.. hát az egész nap 256km után még le kéne csavaraniuk a tanksapkát mert púposan jönne ki a gépekből a felhalmozódott túlüzemeanyag
azért vinnék a tarcsi benzines flakonokat hogy félúton le tudják errszteni a benyát ne kelljen kifolyatni a környezetet szennyezve
Na itt lenne baj veluk
Az semmi, de it van Robi, Igor és levi, Hard Endurós edzése. Most találtam, nem tudtam kihagyni:-)

http://youtu.be/Feu1r4YPqNg
egy kis sétálló jani..
http://youtu.be/kllMU-Jx0uw
ez nem egy gármint 7899000 de akinek ez nem eléhg.. ja az 500m természetessen.. 8m ig vagy meddig tudja közeliteni..
na ha azon nemtalálja meg valaki.. akkor ott nem kicsi a baj...
Titokban én is vágyok a 2 T re. Majd ha gyártanak egy 150 es xc-t önindítóval , akkor enyém lesz az első
Nem baj..varialom en..elvezem az ilyesmit,persze ha jol is megy es van is eredmenye.A powerbol a kozepso van benne,hogy ha kell a kraft akkor legyen
Látom a tökéletességre törekszel. Ez jól van így. Vagyunk még páran ezzel így... Csak mikor 15 fokkal kevesebb lesz, akkor megint szerelhetsz. Vagy ha felmész 800m -rel magasabbra akkor meg csavargathatod a levegőt. Na ezt nem kell a szar 4T injektorral csinálni.De ha még jobb kezelhetőséget szeretnél, talán próbád ki a pówer rugóból azt ami a leggyengébbet varázsolja ki a gépből. Talán sárga ,vagy zöld. Nem tudom.
Na ez az Zari,hogy elvezet volt huzni a gazt..ugy ment minden tartomanyba hogy a fulemig ert a szajam.aaa foleg mikor a feljaronak kezstem huzni pfff az az ero es kontrolalt gazkulombseg az nagyon tetszett.Kicsit utana olvasgatva a beallitasoknak rakok egyt 162 ff es a tu marad 3 pozicioba...a tobbit wax...es akkor ez a gep meg marad,mert ennel jobbal meg nem mentem.Minden szuper rajta...csoki muve is baromira tetszik,motorikusan is...legjobb.Nem is ulok fel masra
..
gps.. etrex10.. az is kafi..

kicsit belenéztem ebbe a turatutvonal tervezőbe ebbe amit a garmin ad ..
kafi le lehet tervezni az egészet..
látni rajta a nyomot amit küldtek nekem
és mst hogy a eljes magyar román meg még ami beleesttt ország full turistastérképes szintjelzős térképet rátöltöttem.. ugy érezm.. ennél több nem kell
konkrétan az egész ország összes turistautvonala ott van.. magaság erdeiutak.. mindeváros összsútcálya....
és errem dobja rá a nyomot.. ez olyanolyan pöpec