Siman akkora a diferencia motoros es motoros kozott,hogy hatalmas...foleg fizikai allo kepessegbe.
Azert gondoljunk csak bele..5,6 orat ugy motorozni,hogy tank es csekkpontoknal allnak meg..a tobbit le mellozzak mint az allatok.Jo ,hogy technika meg tudas..de kondi baze...
na jo, de az erdő mélyén hogy tiltod meg a segítséget...
amugy szerintem nincs azzal semmi baj hogy vannak benne olyan részek ami az élmezőnynek is feladja a leckét,...legalább ők is érzik a törődést...
volt egy csomo olyan RBR, meg erzberg ami "csak" simán nehéz volt, na azt az élmezőny ugy szaladta végig semmi perc alatt hogy szinte meg sem izzadtak,
az hogy nagy a különbség az eleje és a közép mezőny között azzal nem igazán lehet mit kezdeni....ez van.
Én meg is tiltanám a segítséget, ne arra alapozzák a szervezők majd úgy is segítenek nekik! Talán akkor olyan nyomvonal lenne kijelölve amit földlakó halandó is képes megcsinálni aki tud motorozni.
Peter Weiss, asszem vmi trackmanager.Mondjuk azért az idejére kiváncsi lennék.
Motor helyett az asszonyt vittem , de elég jól bírta.
Így ahogy mondod, koordinátákat adtak meg minden ponthoz, tökéletesen.Az elejét mindig megnéztük, aztán menet a következőre.
Sokat azért nem vettem fel, mert inkább húzkodtam őket.A fotósok 20centiről fotózták őket, de hozzá nem nyúltak egyikhez sem.
igazándiból poianaban egy baj volt a 12-48al..4 gangal
hogy mindég az utazós végén én voltam a sor vége(mivel a nag úton a 80 utazóból nekem nem volt szivem a négyes váltóval kitartani a fordulatot.. meg mondom úgy sem sietünk a a nagy széles úton sehova...
és mikor oda értünk a regimet nyomszakaszra ami indult felfelé a hegyben...... mindég a sor végéről kezdtem az egészet.....
de végül is ezzel sem volt baj soha
itt is látszódik..azzal kezjük hogy bevártak mert már mindenki ott volt...
de maga az endúrós részével meg nem volt baj...az utazós részén... ha akarok variálni.. tudok is..ha nem akkor meg csak megvárnak majd legközelebb is ..neEEm?
hát remélem de http://youtu.be/Bs_Nw5b1Tp8
faragni akarok belőle egy ktm 950superendúrót ...
a berg 6os váltólyán is volt nézve a 13-50 től a 12-50 ig minden....nem értem.. ezzel mért ne nézhetném anélkül hogy azt mondanám holnap eladom mert szaaaar
az a különbség a magadhoz faragod a motort és a hülyevagyok hozzá és álltigatom világtalanul közt...
mikor kimegyünk emberekkel olyanokkal akik nem ismerenk....
meglátják majd aki ki mer jöni ide vagy poianába
dév..
emlékszel a sx 525 re azzal is azt mondották nem lehet extrémezni.. magamhoz faragtam.. és nem volt gond vele több...
na ezzel is ugyan az lesz a helyzet...
a motor alkalmas ...
és faragi is jó
ls a 2013 exc.. azon kivül hogy excre nem is cseréltem volan a berget!100 órával.. hát annyit nem akartam rákülteni erre a dobálós hobbira...
+ nagy teszetosza tank..
súlyra is a fe 1-2 kilóval volt túltöltve...ara kár lett volna a csere...
és a pályázás.. ami már többségben lesz ezzel a géppel.. a berg ehez képest alkalmatlan volt oda...
de kinek is magyarázom...?
senkinek.. mivel magyarázattal csak azoknak tartozom aki eljön ide töbszáz kilóméterről és csalódna.. na akkor kellene magyarázkodnom...
de ilyenről szó nem volt még ezzel a sx-f 450 3 napos...
motorozásakor.. egy pillanatig sem
demzsolti..
most akkor poianában sx-f 450 várakozós volt valahol is? vagy kiszoptatott valakit is.. ?engem vagy a csapatot?
Nem nehezebb az semmivel. Ha az Exc-t lecsupasztod pont annyi lesz a súlya mint a krossznak, a hátsó kereket meg már ő is rakott 18-at. Sőtt a himba nehezebb az sx-en.
Erdekes ott az erdo..van neked fenyvesed is baze..kiralt helyen laksz
Kicsit nagy gazakkal mesz,vagy en hallom hujen.
Amit eszrevettel,hogy a profik nem huznak folosleges gazakat..hat en ezt mar reg eszre is vettem...sokszor en is tul kicsi gazakkal megyek,alap jaraton..folosleges rangatni a gazt mert csak az ecetet veszi ki az emberbol .
A talaj egy igazi szar...ha vizes lenne jobb lenne,ki van szaradva de kibaszottul.A tegnap esett de ma megint 34 fokok voltak es tok szaraz minden..araszos a por az erdoben.Nem is megyek motorozni mig nem esik egy jot.
Én is kb annyit voltam kinn. Igazából nem is a meleg a fő gond, hanem hogy nálunk nagy szárasság van és nem fog semmit a gumi. Egyenesen még csak csak, de oldal irányba olyan mintha jégen mennék (Jaxy is valami hasonlót írt a minap). Egy sima középtempós kanyar kis gázzal is simán keresztbe veri a motort.
Ma kimentem, tök felesleges volt, 1.5 óra után lefordultam a motorról, pedig már a protektoringet is széthúztam...
Mostanában veszem mit alkotok, s az a gyanúm feleslegesen nagy gázokat huzigálok, nem csak a szar gumi miatt megy el segge állandóan. Sajnálom felrakni az újat erre a szar talajra, de muszáj lesz.
Elmentem a mumusra, háta ha ma megcsinálom 2x próbáltam utána nem, de még a csirke nyom se jött össze, nekimentem egy fának
Találtam ma egy másik mumust, onnantól ameddig jutottam brutális (számomra)
Jól sikerült videók! Amit megfigyeltem, hogy a profik NEM húzgálnak felesleges gázokat, érzik, hova mennyi kell, s még is jobban haladnak, mint aki koppra letekeri.
Ki a fene a a Peter rajtszám? Önjelölt versenyző?
Több videóban is láttam...
Hogy közlekedtetek a pontok között? Vittetek motort?
S honnan tudtátok, hova kell menni? Adnak a nézőknek látványpontok GPS koordinátákat?
kátélyempityuszank 13-50nel semmi baja nem volt vele..sehol..sem zarándban sem a dévai panopráma enduró racén.. sem sehol..
pedig a 13-50 az =12-46,5 körül...
és Pityusz is jó 100on kiló.
ugyhogy... gecire ráérek ezen agyalni...
túl sok a szabad -időm ...inkább szerzek sódert oszt betonozok..még nem tudom it iskéne de majdkitalálom..az legalább hasznos lesz
na az hogy 4 napon át...na az kemény