ha mégsem jön össze...
és képes vagy..
ha velem nem is.. de a többiekkel kommunikationolozni.. elfér még egy régi jó pajtás...
szeged arad pályán50 perc...
1,5 óra alatt voltunk kint a köbányánál...
de ha összejön kint.. az akkor elegfaxább mehetel minden nap
a 12-48..és a 12-52 közt van majd 10%pont egy fél fokozat..
a 12-50 meg ez között.. itt az egyest nagyon meg kell serkenteni. és ott nagyon agrasszivi már...de a 2 még nem kéri.. mert ahoz meg túl kicsi a sebesség.. illetve hamar visaszaesik oda ahol a gép már nem tol kellően!
szoval.12-50 még egyes ..de ott az meg kicsit rövid..
12-52 már birni fogja a kettőt...is...12-48 meg nem is kérte a kettőt!
pedig csak +- 2 fog az eltérés és mekkora a különbség
és ez utaszónál is jelentkezik...
de ha azt nézzük...
egy ilyne extrémen mennyit használom utazni.. az az 1% körüli kategória...
ami azt jelenti...
a 3,5 óra aza 210 percből utazok...2-3-4 percet.. összesen...
nem tudom hogy ez annyira zavaró e.. hogy egyáltalán érdemes szétboritani .. ezért a gépet...
de ha lesz időm.. utánajárnak a pontos áraknak...és csakl baszaa csőröm.. akkor a regiment nevezési árából.. beleugor6 egy 5dik fokozat...
mert ha lennének bontva...exc..450 ...2012... től...akkor azonak a váltói...azok a mind kompatibilisek bele
na majd holnap felhivom én a mesterszállási embert.. mert fax se tudja.. előferdülhet már hogy valkinek szétrepült valami és van bontott váltó.. vagy isten tudja isten útjai isteniek
Teljesen mas okbol gondoltam a regi motorjaimra. Az utobbi 2 evben sajna gyakoelatilag nem motorozok. Arra a par ritka alkalomra tokeletes lenne a regi 300 sxs em is! Bejjebb lennek kozel 4 miloval amit azota elpocskoltam felesleges motorcsereberere amir ugyan nem banok de elbaszhattam volna masra is. Jo. A 4 bol 2 m ki rudok venni ha elkel a motor. bar tegnap ujra megengedtek idekint a palyankon a motorozast. Radasul most meg is eskudott hogy igy marad. Trialgumi es egy fmf Q stealth tompitomba kerult. Egyenlore nem hiszek neki. Jovoheten kihozom a motort 4 edjere. proba cseresznye
na akkor elmagyarázom kolbik
örülök hogy szurkoltok nekem...
de nem akarok úgy lyárni mint jódlis
mert jódlis hogy járt...
az utolsó két világlegjobbb motorjai!a sima 2014 exc 300, illetve a 2015 argija... összesen nem ment nála annyit mint előtte a motorjaival egy hónap alatt mig otthon voltak...nem jódlis?
pedig világlegjobb motorjai de meddig sirtad vissza a 2009.. meg 2004 sx 300as szögelt motorjaidat?
na
ez van...
nekem is van olyan mint amit te mondtál hogy variálni a váltót...
lehet szerezni hozzá exc 1 fokozatot.. az 191 ályró...
akkor úgy nézne ki a váltó..
exc egyes krocc kettőr 3 és exc 4..
egyes éa 2 közt lenne konkrétan egy sebesség szünet!
1-0-3-4-5..ez lenne a 4 gangos váltó kiosztása mondjuk egy 14-50(mert most a 4 fokozat kb 2-0-3-4-5
a 12-52 vel van az hogy 1-0-2-3-4..na ide hiányzk egy 5!..a 6os már nem nagyon..
na ez az ötödik ez ha mindt megveszek 81 rugó
ha mellérakom a 6dikat is az már csak 50 rugó mert ugye a 1 fokozat belerakásához is új labirinttengejy kell..
maga a fokozatok.. azok 48ezer/ két fogaskerék
a kapcsoló rész ami 5.. vagy akár a 5-6 kapcsolja az 31500 ft...
tehát vagy 81... vagy 131
de ekkora váltó pontossan olyan lesz amilynenek kel..
nix holt sebességváltó vagy távoli fokozatok..
akkor egy 1-0-2-3-4-5..vagy 1-0-2-3-4-5-6
itt nix beszopás vagy ilyesmi
ami van még verzió az a exc 1-0-2-3-4 az pont olyan fokaskerék elosztásu mint a 1-0-2-3-4-5 usa modell fokozatai.. csak.. az egyik öt... migaa másik 4 fokozattal osztja el...
az is 191 ályró meg 48 ezer a 2. fokozat kerekei...
na ez okés ....
ekkor megkapom a exc 1-0-2-3-4...ami mondom már jó...pontossan enne van szétosztva a usa 5 váltója...de drágább megoldás mint a exc 5-6 belerakni...tehát egy fokozatért...beleépitek kettőfokozatnak a kerekeit( igy a váltóüban nem lenne ugrás..csak nagyobb lépéskeben jönnének a fokozatok egymástól!)
na nem lenne olyan drága mint az 5-6 együtt akkor ez is működőverrzió...
az sx- 525 volt az a váltója a 6 gangos 1-0-2-3-4-5-6.. ami a mostaninak is lenne!...
most egyenlőre várom hogy mik az árak...ráérek...mert a gép műkszik...mind kroccpályához (14-50 nel...)mind extrémhez(12-48...52) jó...csak mondom extrémeben a 12-52 höz nagyon kis utazó van...amit mondjuk a legutolsó hajtáson...mikor jöttünk hazafelé a kéken.. és ott egy 2 perces piritás volt a gépekkel.. egy szakaszon..(csak egy szakasz van olyan!) szóval igazán nem is tudom...
poiananában.. a 12-48 semmire nem volt szükség..se mszopás nem volt sem semmi!
ja kopott gumi erdőben bent sár
csoki mond volt ott valami hiba a csávóval aki az sx-f 450 jött
várakozás szivás miatta vagy ö szivott?
Zari, ne tedd.MEgtalàltad a màrkàt, és a köbcentimétert, csak azon a frànya betün spóroltàl....sx. Tessék megvenni az exc t ès boldog leszel....És a náp végén fitt leszel. És lessz erőd nekünk írnod jó történeteket,ès jó vidiket...
Varialtam enis anno az sx em valtojat. Eloszor megvettem bele az exc utazo 5 ik fokozatat. Hatalmas volt a szunet 4 es 5 kozt. Kesobb megvettem hozza a 3 4 et is. Na akkor ott volt kurva nagy szunet 2 3 kozt. Vegul viszatettem a gyarit. Es eladtam egy masik ugyanolyan hitetlennek mint en. Persze fél aron. Es szamoljunk hozza 3 vlokkszethuzast meg a sallangot. Vagy komplett exc valto kell bele valami bontott bol. Vagy kidobott penz
sx mindig esiksz marad..
hogy a váltókába kelekerül az a 0,5kg fogaskerékhalmaz..attól még 106 kiló marad..
nem nagy randa tank!ami kizárta nálam az exc!
karcsú marad 7,5 literel..
könnyű..
erős
2013 és 100 üzórss sincs benne...
a váltót koppra kicserélem..még akkor sem tartok az exc áránál
egyenlőre az a cél hogy legyen utazó is meg egyszerel legyne lépésben is...
mert a kerékcserekor a 14-50 krocc átétel.. az kroccra jó
a 18as kerékkel a 12-48...52 ig jó nedúrózni...
cska mikor kelelne utazni kicsit.. 2-3-4 percet akkor jó lenne egy 5.dik...
vagy leszarom és majd az t 3-4-5 peercet azat nem 90 utazom..csak 60 nal
mert erdőben nyomon.. a 12-52 vel is bőven letekerhetem azt amit a nyom enged...
de ahogy junó is mondá...baszottul van kedvem faragni.. egy kis vékony jószágot..
motorépités ála extrem enduró módra
Legalább leköti magát valamivel lehet ez is volt a cél mert ugye a szabadidőt olyannal kell tölteni amit szeret az ember Tapasztalat meg már meg van mit hogyan az 525 időből
NEHEZEBB kb. 10 kilóval meg drágább is de mire a végére ér ez is lesz annyiban mint pl. ez: http://www.kepesmotor.hu/ktm-e... De enduro sosem lesz belőle!
na kiszámoltam pontos összeget az 5...
illetve az 5-6 fokozat berakásához( persze cikkszámos alkatrészárak alapján!)
hát a 5dik ..akkor az usa sx-f 450 lesz egyenlő a váltó..
az 75 rugó...
az 5-6 az meg 131 rugó
+ a hengerfej tömités..az kb 4 rugó.
a a kédés az a katalógus amit kaptam az most kiskeráras vagy nagykeráras
de hamarossanaz is kiderül
lesz egy kis ambicióm, meghozatom .. meg egy nyugodt 7em.. és már ugrik is bele a 5.fokozat ..vagy 5,6 fokozatok ..
ezt még majd kitalálom...
Nagyon fasza kis videok! Elkepesztő milyen szinten művelik az atforditos technikat!ulve, allva menetben egyhelybol. Full maga ala forditja Lars mar itt is sz uj motorral ment. Ugyan himbas lehet e vagy pds el van? Meg kene nezni csak most nem jarok arra.
mondja valaki azt hogy nem tecsnikszka az hogy ülsz a hátulján és tolatod felfelé na ebben a berg az annak volt egy olyan rövid egyese , amit még leröviditettem 12-48 ról..12-50 re https://www.youtube.com/watch?...
a mostaninak meg van egy.. ..egysebességes váltója... amiből az 1..és 4 kivételével.. nem koptat az ember semmit
de olyan érdekes pályán ..meg a 2-3......ritkán a 4 olyan szépen szivja befelé.. mondjuk pályán ne,m 12-50..hanem 14-50 körüli az áttétel az meg szinte már pont egy fokozat
nagyon szivodik az agyam erre a 24-24 ikszcé ötödik fokozatra
azért azt se felejtsd el hogy régen egy szinte full utcai széria(gagyi) géppel versenyeztek maxi védelem a honvédségi surranó volt meg a térden egy folt
van olyan ismerős aki hajdanán tolta valami jawa géppel(ami kb félévi fizetésbe került akkoriban) totál utcai gumikkal semmi extra semmi csicsamicsa persze hogy olcsó volt
és azért akkoriban többet számított a tudás és a vakmerőség mint most
ha mégsem jön össze...
és képes vagy..
ha velem nem is.. de a többiekkel kommunikationolozni.. elfér még egy régi jó pajtás...
szeged arad pályán50 perc...
1,5 óra alatt voltunk kint a köbányánál...
de ha összejön kint.. az akkor elegfaxább mehetel minden nap