Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

romániákszon szibiuba az eső valószinűsége.. 120%
hogy fénylik a beton.. tuti déletlőőt jó kis zuhély volt...

déw maga a románia de a 21 út mellé deportálva
Az embercsempészet megvalósul országhatáron belül is. A bíróság úgy értékelte hogy a taxisok tudatának át kellett fognia, hogy a határsáv térségében csoportosan lézengő kizárólag arab nyelvet beszélő megjelenés alapján is arab személyek esetén, akik azt sem tudják melyik országban vannak. Ruházatuk szennyezettsége alapján a zöldhatáron belépő, okmányokkal nem rendelkező személyek esetében fennáll az eshetőleges szándék a csempészett személyek továbbszállítására.
Helló!
Ez hasonlít kicsit Romániára.Merre laksz helyileg?Lenne lehetőség a vezetéseddel vendéghajtásra?
Kezdődik a Romaniacs!

Nézzük együtt és tanuljunk

Élő
a 12-50 és a 14-48as közt 21% van..ami azt jelenti a 12-50 a amerikai sx-f ből származó 5dikben pont annyit fog menni mint a 14-48 saal most megy 4ben
na az akkor már karaj lesz..mindehova.. pályára .. meg extrémre is meg az összekötőket is birni fogja a 6 gangos 300 2t kel
hály kolbik

demzsolt
300 eikszcééééé
azé ez karaly
4t ide kéttéj oda.. ez azért .. karaj

azért a jódlis féle bétát is elfogadom... ha olyan kell akkor olyan kell
nekem annó a fe 570 kellett...de most már azt nem fogadom el
akkor szép volt.. de ahogy sanyó is mondá.. az mutatja meg hogy mennyire szereti az ember a gépet... hogy mennyi ideig tartja fent...persze van az mikor már rém de hogy dév ezt is életben tartja.. az 6gyán..de extrémre fog6ó állapotban..az meg
ahhoz képest a kis krocc kátéjemem... extrémbe fogása.. kispizskóta volt

csak dévnek és a hozzánk hasonló agyalósaknak
na dév ..
tegnap számolgattam kicsit a váltót...
P 32-76
1. : 2,000
2. :1,666
3. :1,400
4. :1,1818
a nem lévő -csak az amarikai álomban lévő- ötödik az :1,00000000000
szekunder
endúró: 12-48 amivel volt ott
1ben 72
..4ben meg 122
extremebb endúróhoz..sziklásabb kövesebbhez
12-50 lesz.. ott ez úgy módosul 1 ben 69
4ben meg 117 a vége...ez nem nagy viszaesés..de mégis az egyben a lassúban sokat fog jelenteni.. bár mondom a is 12-48 a regiment 13 ra 100% lesz

kroccokra.. eddig a 12-48 volt .. na az nem jó.. az túl rövid..
a 13-48 is volt..az a ideálishoz nagyon közeli( ideális lehet a 13-46..47..ami a gyári 14-50 egyenlő)
na a 13-48 egyben 78
4ben meg 132
a gyári 14-50
az egyben: 80
négyben meg 136

mostani lehetőségekkel nem jön elő.. a lánc 114 tagos.. ez van
de lehet 14-48.. ott 12-50 12-48..13-48..( 46,47 nix itthon)
14-48al 142 a vége
ez mind elméleti végesk.. ez a 11500 hoz tartoznak..
az utazót azt max 60% kell számolni..közbe meg ..minél lassabb a gép ez a 60% ez úszik lefelé .is ..mert az emeber nem akarja pörgetni..szinte ürebe..terhelés nélkül...

de jól látszik. ezekkel az áttételekkel ugyan ezek vann a sx 525 be is..
o a 120 hejett ugyan abba a 4.dik fokozatba 100 körül volt az elméleti vége ami a 60% utazóba.. 60...

ez mind mind elméleti faxság.. mert a 12-50..12-48 már rendesssen nagy a különbség pl a lépésben haladok a sziklásextrémben között
miközbe meg "csak" 4%...
tudomásul kell venni.. egy 20% lépcsőkkel levő váltónál ez ...a 4% ez is geci sokat számit...de mit lát az ember.. ..
a itteni okosok..hogy nem mind1 a marhának hogy egyben 69.. vagy 72 megy..

déw..
kafi hogy megent vágtál össze vidit
mieinknél lesz szünet... akkor felmegyek hozzád 2 napra.. ha úgy élnél egy kis esikszeffessel hajtani
Hát ezt hívják úgy hogy KIHÍVÁS. Falusiasan szólva:van vér a pucádban. Nyom nélkül,egyedül mászkálni ilyen helyeken nem egy bátortalan dolog. Kicsit hasonlítasz Monica Lewinskyre
Volt egy kis időm, összevagdostam a hétvégi nyomkeresésből egy rövid anyagot.
Jó mulatást

http://youtu.be/iiiQTDQAjpg
Holnap indul a Romaniacs
Lesz LIVE:
http://www.redbullromaniacs.co...

* Bronze class - start 09:00 |* Silver class - start 10:30 |* Gold class - start 12:00 |* Iron class - start 12:30

Egy kis pálya részlet
https://www.facebook.com/video...

https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...

Szerintem akkora dugó lesz mint állat ott a bújkálósnál is, s még lesz egy két hely. Nem tudom miért jó a nyakmagasságban keresztbe lévő fa, aztán ha valaki ott a nyakát veszi, utána lesz kétségbeesés...
Exc 300 üres tank..
haver ez melyik.. mert igy nem hiteles
exc 300?
sx 525?
fe 570
vagy a béta ? karotin?

mert 101,5 telitankolva mindennel az állat
a kis sx-f az olyan 112 lehet igy felszerelve.. de majd holnap megmondom,...
mert berakom a kocsiba és elmegyek mázsálni.. mert nem számit semmi csak az hogy minél könnyebb legyen
ja za iksztréner.. az 99kg.. na az akkor beletrafált az a 1,5 kilóval
csak könnyebb mint a 2016 sx-f 450 nagy négytéretek
Kartervédő, venti,kézvédő, önindó.. stb..
Hali. Ha jól tudom neki a xtrainer van... Az meg 98 kg.
a busz mód...múhahaha
egyértelmű a fordulat az jó..
de kell a nyomaték is .. a 450 az a középút a 13000ésa 9000 között..
a 11500 ..alul is van valami..de engedi s a fordulatnak.. ami a 525..570 nél nagy nyomaték párosult a lomhasággalé..
mikor meg visszaesett a fordulat a nagy traktor egyből egykerekezni akart..ami nem tesz jót sehol sem..
de kinek a pap kinek a papné
az olcsó béta
súly 223 font az 0,45 szorozva is..
100,3 kiló
há bakker a 2016 sx-f 450 az 100,5 kiló ..
és az ára a 9100 ályró .. az sem mondanám.. olyan hú de olcsóbb mint a ktm...
http://www.shuswapxtreme.com/N...

de ha a béte a jobb akkor az a jobb..
van aki szerkó kátélyeem béta vagy husaberg fe 570
kinek mi

Amugy ez az uj look a ktm kinezetelrol..hat szerintem nem szep..olyan husqvarnas kinezetele lett
De tudd meg,hogya 350 esen az akra akkorat segit hogy nagyot...a gyari kipuffal halatszik is ,hogy morog fojtva van,de az akra rendszert ha rapattintod,szoftbol megfimogassak,siman jobban megy mint a 450 esed mert nagyobbat porog...es foleg fent megy brutalisat ahol a regebbi tipusoknaki hiaba huztad es vartad a raketa modot mert csak a busz-mod jott elo
sanyó
ütős a gép..
szép az aprókavics rajta..
ha ettől erősebb lesz a gép.. akkor részemről tuti kizárt...mert ez ahogyvan.. még igy sem kevés

jakó ..
mondanám hogy szar hejeken mész.. de nem mond6om
hály kolbik

déw..
ezen én is nagyon csodálkoztam
ami az kis ktm mellett szól.. hogy konkrétan nagyon hamar ér oda bár hova.. mikor ott van nagyon könnyű megfékezni( ez a poianai menésben is feltűnt) onnan könnyű efordítani ahonnan meg megint könnyű kirajtolni.. ahol álltalában fokozatot spórolok a kapcsolással....mert nem 2-3-4 csak 2-3...
olyan kis ideges jószág.. kissé kapkodós a berg után.. mert mondom gyorsabban csinál mindent...de könnyen szok6ó a jó

jakó a súly.. ilyen egyszerű megnézni..itt csak az üzemeanyag nix benne ..egyébként 105,5 az sx-f 450, de olajjal vizzel már ennyi
http://www.totalmotorcycle.com...
2016...
http://www.ktm.com/mx/450-sx-f...

exc 300
Mielott meg kerdeznetek miert dudalgatok...1 a medvekert,2 mert Patricknak monmdtam,hogy dudalok mikor jovok be ha be kell jonnie az oldalbol
http://youtu.be/vVkNEhodJew

Na eloszor is az urak nem nalam vannak en a neger kategoriaba tartozok ...
Sajnos anyagi gondok miatt egyelore nem tudok varialni,de 85 kilommal elfogadnek egy 350 est...jol lehet veluk motorozni
Jaxy Úr. A súly nagyon fontos. Ennek érdekében rádobtam egy kilót,de könnyebb lett majdnem egy kilóval.... Szóval vettem egy könnyű dobot. Na meg a hangélmény is hiányzott. A teljesítménnyel nem volt gondom. De most ,hogy le lett tesztelve a gép a hegyen, a sorrend megváltozott. Olyan spontán gázreakició lett hogy örülök,mint állat. A hangja gyönyörű,a gép hátulja ,már olyan könnyű,hogy amikor a oldalazóba lecsúszok,akkor nem felhúzom,,,hanem felrántom Vegyél 350-est ,ha több vagy mint 85 akkor az kell.
ami a ktm 300 ast érinti lófasz változast hoz 2016 . gondolom 4 ben se ujitottak 350 kategoria.

beta jó nagyon, sulyproblémákkal nem küszködik. s 2000 euroval olcsobb ugyanazt tudja csak könnyebb közel 10 kiloval.
Na meseljetek,mit hoz a jovo?Milyenek lesznek az uly motorok?Konyebbek?Szarabbak?...be indult a 4T laz a 2T utan
Viktor....ne rohogj baze...de mar reg ota gondolkodok egy 350 be...de addig meg egy par evet a 2T favagoval apritok.
Vegul is tok mind1,mert ki tud az nagy kabatba is tud....de azert nem mind1.
A hetvegen kiprobaltam a hires Fortunato altal osszerakott 250 Yamahat...hat nem jott be...vagyis a futomuje az...a ktm mehet johet melette,de mint maga a mozgasa a motornak a szopokba es a felfelekbe...na itt bujik ki a szohg a zsakbol,hogy a cross az maradjon cross pajan.Pattrick ropi uj mischelin ec.6 gumikkal volt,de en a szarra kopotatott forditva rakott 3 szor megvagott es az is lekopott metzellerel rohogve megcsinaltam...jo na..neki kemeny misi mussz nekem 0,3 baros tublisz..de akkor is,a motor maskepp mozog alattam,maskepp fordul...Igaz,hogy mikor a koves patakokba kerultunk a fel es lejarasoknal ugy ment el elolem mint a golyo....beszaras,hogy 120 kilo hogy ment befele is es felfele is...ment az en motorom is de nem akartam a gyilkos koveken szetverni a felniket.
Na akkor mikorra jonnek le a kritikus 100kilo ala a 4T motorok ?