na baker.. a fogyasztást odaadtad a még jobb motorozásért
a vékony tű.. az még többet ad .. főleg középne..
olyan bonyolult ez a egész...
mert ha több kell neki.. ad6nál a ff nek is.. de az nem ugyan az.. ennek nem kicsi a variálási lehetősége..
de akkor csak keveset kapott eddig a gép...
csak nem volt normálios az a 4tnek is belillő fogyaztsás
..kb ugy mint nálunk az egyik öreg szerkós.. hogy hoz 3 liter benyát a 4t nek..ahoz a tankba ami 1 literrel több mint az enyém..
de öt ez nem zavarja.. hát akkor engem sem
nekem egty egynapos hajtáskor ha 85km nél nem több a menet akkor nem kell benya..mert ez egy... esiksz szuperverda...
én kb ugyan igy csodálkoztam mikor hosszú egyes ellenéer a 12.50 átétel után jobam nemt a 12-48al.. ami meg érthetelen volt számomra főleg az után hiogy eddig az összes gépet lefelé engedtem az áttétellel.. lassitottam öket.. ezt meg az emúgy ssem rövid egyessel.. 12-48(mig a többi fe 5770 12-50..sx 525 12-52)
nem értem de nem lényeg mert nem kel érteni.. ah igy jobb vele menni akkor jobb és kész
Mondjuk nem mintha edig sokat szenvedtem volna cikicaki vagy feljarokba,de ha a motor segit es jobban megy,akkor le van baszva az a 2 L plussz fogyasztas egy motorozas alkalmakor.Amugy is en egy tankal har enduroba is el tudtam menni 90 km...masok max 60.Ha most elmegy 60 km az uj beallitasokkal es rafinomitasokkal rohogve konyen lehet majd elvezni a motorozast vele.
Ezt jovo het vegeig be is kell lojem mert nem akarok versenyen baromkodni
Es ami meg fontos..S3 hengerefejjel vagyok es kozbe a gyari tuvel es beallitassal hallottam hogy detonal kozbe,mikor a gazt engedem vissza..szegenyes a keverek...ennel a NECJ tunel ma ilyet abszolut nem halottam.A mai teszt alapjan,pont azt ereztem mint egy 2015 modelnel..mindenhonnan gyorsul es egybol megy,nincs gyorsulasi luk.
Kurvara orulok,hogy jol megy a motor.A fogyasztassal ha kb ott leszek mint a haverok az uj modelekkel akkor tuttira ,hogy a nagy feljarokba ahol eddig kuplung es sok szenvedes aran mentem fel biztos stabilabban fogok feljutni..ez meg a jovo titka.
Egy kis ktm karbi szettingsz akit erdekel...
Mostani gyeri beallitas magassag/homerseklet exc 300 2012.
Tu NK2K 3
165 FF
35 Alap/gyorsito.
Ez a beallitas 650-1500 magassag kozott van es 16-25 fok .
Megy a motor jol....deeee baszta a csorom,hogy sokat olvastam anno a gasgass karburalasa kozepette a suzukinak a NECJ tipusu tujero amirol odakat zengtek es hogy milyen jol megy a ktm 300 tole,2007-2013 modelekrol leven szo mondom megint fellapozom a dolgokat es ...
Nekem is van egy ilyen NECJ tum es mondom egye fene egy probat meger a buli,berakom es goo
Bemelegedes utan,ami startbol furcsanak tunt,hogy nem is akart csak ugy melegedni az alapot kicsavarva 2,5 re ment jobbacskan (22 fok volt kint kb) de mikor az oldalnak nekiallitottam a kecsket es keztem huzni a gazt akkor csak arra lettem figyelmes,hogy kozeprol az a luk megszunik mikor nem huz a motor..tehat vegig linearisan gyorsul ami eddig kozel sem mondhato volt annak..valahogy ugy gyorsult,hogy kozep gazig jol aztan lukacska es utanna mint egy elmebeteg...most alol az alapjarat utan egybol egy kis rotyoges es utana szep linearisan de nyomatekos erzessel,nem azzal a vadoc agaskodo modon...Kozep gaztol nem erzodott a pover nyitas sem,hanekm linearis..mondom meg fogtam az isten labat.
A masik dolog hogy fent nem orditott szegeny hangon a motor hanem az az igazi uj fajta duruzsolo hangy...tudjatok..Mintha fmf szolna..szepen ropogott.A ventilatort sehol sem,meg patakba sem hasznaltam...de itt jott a meglepi.A patakba ahol eddig lerugattam,ott most bazki..nyomatekbol kozepgaznal ugy maszott,hogy mondom ez nem igaz.Volt ero benne,2 be is siman maszott,de nem azzal az erovel,hogy kiugrik,hanem nyomatekos erobol.A patakot amibe eddig izzadtam es kormoltem,most ugy ment mintha minden nap abba edzenek..es fel sem forosodott 100 fok fole sem ventillator nelkul.
Utana jott a feljaro..mondom itt mindig fekszunk kelunk,lassuk kozep gaznal mit csinal..hat beszaras..pont kozep gazon mentem fel es kibaszott jol reagalt a gazra..ha huztam egybol indult es linearis volt a kigyorsitas,kontrolaltan nyomatekbol..
Amit az egy oras motorozason eszre vettem,hogy a kipuff kormosab..ami persze normi..tobb benya nagyobb nyomatek,de nem fojt le es mintha nem ette meg azt a sok benzint..ezt majd tesztelem...de amit meg gondoltam es csinaltam,hogy a tut lenneb raktam a 2 pozicioaba amire majd holnap kerul sor tesztelesre.
Egyelore csak ezt varialom,es ha meg mindig dusabbnak bizonyul az alap folott akkor az alapot valtoztaom 65 rol 62 re.
Nem hittem,hogy ekkorat tud befojasolni egy szaros tu.Ami szemmel is jol latszott a ket tu kozott,hogy kozeptol lefele a NECJ nagyon karcsusodik a gyarihoz kepest..
Ami jonak tunt..alapjarat ok,de befele meg meg allt rellantinba.
Forgatni,patakozni minden szinten jobb volt a motor.
Feljaroba ahol kell a finomkodas de kell a kakao ott volt ero es linearis volt a kigyorsitas.
Ami ellene szolhat az a sokkal nagyobb fogyasztas de ezt tesztelem majd.Eszreveteleim alapjan ma 20 km volt es ebbe fele kozut fele kemeny terep..de a 2 l mintha elment ami eddigi motorozasokhoz kepest ott van.Nem volt sok nyeleles,de eddigi 138 km/h helyett ment 143 at es a felso haromnegyedtol fullgazik nem volt az a nagy gyorsulas..ez a tu hegyenek koszonhetoen.
Ha valakinek hozzaszolasa velemenye...allok elobe..
Igy hogy ismerem a motoromat,baromira osszeszoktam vele minden kis diferenciat erzek,es tudom ,hogy mire mit kell allitani.
..
Nezegetem enis. De nem baszakszok megrendeltem a map 64 st garmint. Azon rajta van minden meg rendes szines terkepszintu kijelzovel. Ratoltik a komplett poiana regio osszes trekkjet aztan lehet boklaszni. Utesallo vizallo gyari konzollal.
szerintem ez tök fontos..
ennélkül nem érdemes. . létezni..
ugy hogy én is rendeltem egy ilyet....de most már ugy érezm ..ez a külön9sen fontos dolgok egyike...lesz egyből .. kettő
egy igazi haverr ilyen..
nem kételkedik..
egyből helyesel
Putyu
a gramin nagyon ott van..
most erölködök kicsit hogy nem csak a trekke legyen venne egy elég részletes térképpel..(erdei utak már patakokkal együtt rajta) hanem ezen felül az hogy a magasságvonalas turistautas térkép is alá kerüljön...úgy lesz az igazi...
akkor nem csak a eredeti nyomvonalban tudok menni.. hanem látom hogy merre is a mennyi is illetve igy még könnyebb lesz úlyabb és úlyabb utakat bejárni.. vadban..ami kint a redzsin..elég nehéz azért..
En nem probaltam az MS3 at de lattam,hogy fog.Igz en kopott gumival voltam...En eddig a Pirelli Scorpio FIM-essel vagyok a legjobban megelegedve.Az minden hol jol fog.meg sarba is kiralyul motorozhato,oldalazoba is jo,koveken is jol lehet motorozni es kanyarokba is all...
a hülyeség szó kimaradt de az összes többi dolog is az, ami a srác életpályáját leírja
Ugrások voltak, magasba, távolba, volt siugrás, stb, most megvolt a vizisí, szörf, jetsky egyben.
Vajon melyik sport lesz a következő, amit megpróbál motorral?
Lehet kiurgik majd repülőből motorral és valamelyik hegygerincen fog lefele száguldozni mint a wingsuit videókban, csak ő nem felette, hanem rajta.
XT754 re is ez volt a rege, fogott is mint állat, míg nem kapott követ
Minden hegyre más gumi a fajin, mivel a más a talaj szerkezete, meg igazából sok függ a motoros motor kezelésén is, szóval majd kiderül,
részemről még keresem az igazit
Ez az MS3 oldalazóban való szopás nem jó hír, mivel mostanában ezt csinálom 70%-ban, egyenesen nem lehet felenni
Ezen problémára(már ha az) azt csináltam, hogy egy térkép szerkesztővel (mapedit) az alap túristatérképet "összefirkáltam", ráraktam a saját nyomokat valami jellel, pl folyó, s abból csináltam egy alaptérképet majd azt töltöttem fel a GPSre, így a track memória szabad marad.
A Mapsource-t tedd fel a számítógépedre, szerintem ott tárold a nyomokat, s mindig csak azt töltsd át a GPS-re, amin menni akartok.
Jól vigyázz a nyomokra, szerintem ne töltsd fel sehova!
hály kolbik..
na jól körüljlyártam a témát
azt már itt is a dakota 1nulla...
ilyen dolgokba minden képp úlyat szeretek..
már rajta is figyel a román magyar részletes térkép.. az elfoglak 10% a memóriából..
meg egy race komplett két napja.. az meg 1 mb sem foglal el.. ugyhogy kb 1500 napra való nyomot lehet feltölteni rá
hát ezer öccá.. az még ugy érezem elég léesz az a kis memória is ami gyárilag bővithetetlenül benne van
csani...
olvass már facét ...kéne ez az még..
kb a te trekkjeid is gpx fájjban vannak.. akkor azt egy az egyben szivom is felfelé gy..nél visszafelé a sok sok jó patakba amúgy nem találok bele..de igy ez gyerek lyáték lesz
Raktok itt minden fele gumikat fel..en mar azon vagyok,hogy a csori kopott gumiaimat felrakjam es az uj gujis motorosoknak lecket adjak.Sikerul is bemutatni,hogy sokan ahol az uj gumikkal kormolnek es fel sem tudnak menni,ott a szarravagott koptatott gumival fel lehet menni.Igaz tobb torna kell meg erzes,de pont ez a szep a cuccba.Ha vizesrol van szo akkor oda jo picsalaposan de azt is meg lehet csinalni.Most jarom a tavai kopott gumikat amiket mikor eloveszek rendesen kacagok,hogy ez bazeee.hat ez ropi uj es en kivettem .
Uj gumit csakis esoben,vagy egy hetes eso utan rakok..de akkor lehet igazit motorozni.
ms3 -ban nem fogsz csalódni, olyat fog mint a zöld festék...
Régóta azt meg a 6days extremet használjuk felváltva. Annyi, hogy a F.I.M. -es guminak jobb az oldaltartása, ami oldalazókban az előnyére válik.
http://www.dirtbikeworld.net/f...