az a világtalan haverod.. a törölt a csoportból...hardendúróból..
a múltkor törölt a senkit sem hagyunk ki motorozás csoportból..
amibe ö rakott bele kéretlenül is..... majd most meg törölt a hardendúró grúpból is amibe szintén ö rakott bele...
ugy gondolom.. kissebségi ézrésekkel küzd a srác......
vagy csak nem tudja feldolgozni a szótárral a mi van fasszopó és a mi van veled a kurvaanyád szavak jelentését?
nem tudom.. de ott is van baj fejben, nem kicsi
igazándiból nem érteni..
ahogy mondják nó ábla..
mire jó ez...
megismerkedik emberekkel majd 0,5..1 év múlva kiutáltatja magát a motoros csoportból...
nem hivják többet kerülik kissé hivalkodó személyét...
székelyéknél is odatette magát.. már az első nap pöstiek is kihagyják..Jáccinték is..mi is...és aki megismeri.. az hamarossan túl is lép rajta...
hogy lehet valaki ekkora barom?
na mindegy
csak igy nem tudom megnézni dév..
rakd már föl máshogy akkor én is megnézem.. thnx..
"Info: A few riders took a wrong turn this morning at an intersection splitting the Gold- and Silver-class from Bronze and Iron. As one of them Andreas Lettenbichler missed a Gold-loop and will appear relatively early at each of the check- and spectator points. Don`t be confused, we are aware of it and will compensate the time-advantage of the respective riders with penalty-time."
Több éve versenyző profi hogy nézheti be, hogy melyik nyomon is kell mennie
Letty összehozta, cserébe kapott 95 perc büntit.
vegig neztem a videot es ha nagyon meg is eroltetem magam max 6 beta volt amibol 2 nem biztos,amibol 1 4T volt...a legtobb a ktm es utana a husqvarna...tehat kb a mezony 10 % ha betaval megy...attol tuti jo motor
már megent 0,5re lettem érteve
egy szóval sem mondta senki azt hogy szar...sőt.. itt a hecán is .. soks sok béta volt.. és az elejébe is mentek vele nem kevesen..
beta ktm meg pár szerkó...
ez azért szerintem tök jó.. hogy i-gaz a gazgaz az eltűnt..
de let hejette pár stabil márka mi nem ktm
mindezek ellenére én élem a kis ktm sx-f 450et
azért marad6ok még endúrós ha ktm em van
én mindég mrák a független voltam...
az hogy eddig volt vagyy 10 sok tkm pár ktm alapú berg...egy kx 420..egy kx 500.. és egy cz 250..de a töbihez az alkatrészt a ktm kereskedők hozták az tuti
az nem jelenti azt hogy ktmfán vagyok
Teljesen fölösleges nézni az élő adást. Csak a prológ meg a cél kapuk mennek rajta. A terep szakaszokat meg úgy kell megint összekukázni a netről, hogy lehessen nézni valami élvezetes részt is.
az ilyeneken én mindig hanyatt szoktam esni
vagyis szinte mindig, a maradék pár esetben a szegycsontom ropogtatom a kormányon fejreállás közben
szóval ha látok egy ilyet akkor inkább bontunk valami piát és megyünk másfelé
Sokat ér egy ilyen pacsi ebben a korban,az arcára minden rá van írva.Örömszerzésből ötösre vizsgázott a Letti kölyök 17 évesen,és még az első tízben is benne van.
az idő...
fontos..
mikor ránézek hány óra ..sé kérdik mikor érünk oda.. ezt kell tervezni...
illetve a hazaútra is megmondom mikor érünk a kocsihoz..5 perc pontossággal
demzsolti..75 mérföld az kb122km /h
ez valszeg a 14-50 tudja futni..mert forog a kerék is világtlaanul.....de karaj
dév..
tudom ez ami visszatart..nekem egyedül oly messzire csak a két nap.. de majd azért majd lesz valahogy..
a váltó.. az nagyon blokk függő.. az 100%..
ugyna az a váltó az s 525 ben minden ugyan az ..de az sx-f 450
nek a 4dik az a váltó olyan mint a sx 525 nek mikor 5 ben volt!
közbe ugyan azok a fogszámok.. és mégis.. váltó a motorkarakterhez zarándban kiváncsi vagyok mit muzsikál..ah bevála a 12-50,akkor a regimenten is azzal megyek csak szopóban lépésben jobb ha az egyes egész rövid....de utazóban racén meg a 12-48 amivel voltam poianaban is.. na az a tutti...
majd a kéken ha jövök legközelbb hazafelé.. és a 12-50 jól eltudom húzni a szályát.. akkor nem számit hogy mi is a matek.. csak za hogy mi a véres valóság
az úly fejlesztés ..a timer http://www.decathlon.co.hu/w10...
mert az idő mindenek felett..
lófax nem érdekell napközben mennyi km mentünk..de az időt..az mindég látni akarom
az a világtalan haverod.. a törölt a csoportból...hardendúróból..
a múltkor törölt a senkit sem hagyunk ki motorozás csoportból..
amibe ö rakott bele kéretlenül is..... majd most meg törölt a hardendúró grúpból is amibe szintén ö rakott bele...
ugy gondolom.. kissebségi ézrésekkel küzd a srác......
vagy csak nem tudja feldolgozni a szótárral a mi van fasszopó és a mi van veled a kurvaanyád szavak jelentését?
nem tudom.. de ott is van baj fejben, nem kicsi
igazándiból nem érteni..
ahogy mondják nó ábla..
mire jó ez...
megismerkedik emberekkel majd 0,5..1 év múlva kiutáltatja magát a motoros csoportból...
nem hivják többet kerülik kissé hivalkodó személyét...
székelyéknél is odatette magát.. már az első nap pöstiek is kihagyják..Jáccinték is..mi is...és aki megismeri.. az hamarossan túl is lép rajta...
hogy lehet valaki ekkora barom?
na mindegy
csak igy nem tudom megnézni dév..
rakd már föl máshogy akkor én is megnézem.. thnx..
Beszarás
"Info: A few riders took a wrong turn this morning at an intersection splitting the Gold- and Silver-class from Bronze and Iron. As one of them Andreas Lettenbichler missed a Gold-loop and will appear relatively early at each of the check- and spectator points. Don`t be confused, we are aware of it and will compensate the time-advantage of the respective riders with penalty-time."
Több éve versenyző profi hogy nézheti be, hogy melyik nyomon is kell mennie
Letty összehozta, cserébe kapott 95 perc büntit.
https://www.facebook.com/cojan...
https://www.facebook.com/cojan...
Ezt kéne megtanulni, felmennénk mindenhol
egy szóval sem mondta senki azt hogy szar...sőt.. itt a hecán is .. soks sok béta volt.. és az elejébe is mentek vele nem kevesen..
beta ktm meg pár szerkó...
ez azért szerintem tök jó.. hogy i-gaz a gazgaz az eltűnt..
de let hejette pár stabil márka mi nem ktm
mindezek ellenére én élem a kis ktm sx-f 450et
azért marad6ok még endúrós ha ktm em van
én mindég mrák a független voltam...
az hogy eddig volt vagyy 10 sok tkm pár ktm alapú berg...egy kx 420..egy kx 500.. és egy cz 250..de a töbihez az alkatrészt a ktm kereskedők hozták az tuti
az nem jelenti azt hogy ktmfán vagyok
vagyis szinte mindig, a maradék pár esetben a szegycsontom ropogtatom a kormányon fejreállás közben
szóval ha látok egy ilyet akkor inkább bontunk valami piát és megyünk másfelé
http://youtu.be/XxYQCnrsaW8
https://www.facebook.com/Cramp...
https://www.facebook.com/muncu...
https://www.facebook.com/muncu...
https://www.facebook.com/muncu...
http://youtu.be/eA-u5pMsJWs
fontos..
mikor ránézek hány óra ..sé kérdik mikor érünk oda.. ezt kell tervezni...
illetve a hazaútra is megmondom mikor érünk a kocsihoz..5 perc pontossággal
demzsolti..75 mérföld az kb122km /h
ez valszeg a 14-50 tudja futni..mert forog a kerék is világtlaanul.....de karaj
dév..
tudom ez ami visszatart..nekem egyedül oly messzire csak a két nap.. de majd azért majd lesz valahogy..
a váltó.. az nagyon blokk függő.. az 100%..
ugyna az a váltó az s 525 ben minden ugyan az ..de az sx-f 450
nek a 4dik az a váltó olyan mint a sx 525 nek mikor 5 ben volt!
közbe ugyan azok a fogszámok.. és mégis.. váltó a motorkarakterhez zarándban kiváncsi vagyok mit muzsikál..ah bevála a 12-50,akkor a regimenten is azzal megyek csak szopóban lépésben jobb ha az egyes egész rövid....de utazóban racén meg a 12-48 amivel voltam poianaban is.. na az a tutti...
majd a kéken ha jövök legközelbb hazafelé.. és a 12-50 jól eltudom húzni a szályát.. akkor nem számit hogy mi is a matek.. csak za hogy mi a véres valóság
az úly fejlesztés ..a timer
http://www.decathlon.co.hu/w10...
mert az idő mindenek felett..
lófax nem érdekell napközben mennyi km mentünk..de az időt..az mindég látni akarom
Ronis!
Grat a tyutyusos versenyhez!
lattam a kepeket...