ez a szerkezet.. nagyon komoly..
de kb nézem ezt a hajtókarmozgást.. ez a görbe ez minde csak nem kör na inneől vannak a bajok...
vagy kör vagy fel le...az ilyne alternativ utak ezek ..kb a zsákutcába vezetnek mint a vankel motornál is..kis helyet foglal meg minden lófax.. aztán mégsem let soha befutó.. vagy az ováldugós honda még 25 éve..
na za is kuka lett..a fügőcsapszeges kormányzás.. na az is kuka..a paralel felfüggesztésű bnw vel együtt..
nagyon nehéz újitani..
de pl szerintem 100% befutó lenne egy kipufogószelepes 2t
azpkat a kerti gépeknél már előszeretettel alkalmazzák...csak a fordulatszámuk meglehetőssen csekéj..de nyomatékos takarékos..kicsi! mert minden fordulaton van egy munkaütem
hály kolbik.. na készül már a vidi.. kb 1 óra és nézhető lesz..
de ez csak kézikamerás és .-.igy az idő is korlátozott...
3,5 perc
de végülis van...
déw..
az a szitu...
ez a motort iszonyat agreszív...alul már nem olyan leböffenős.. sőt egész jól tudom folyani.. de ha mondjuk 6-7000 rátolom a gázt hogy abba a fokozatba haladjon jobban forogjon a szerkezet...ott akkor űrhajószerű gyorsulás lesz.. amivel az egykerék nagyon nehez dolgoz6ó ki
viszont a nap végén a szuperszupernél.. ez megoldódott mert nem játszottam tapadásra..csak csak kaparásra..na ott akkor ez meghozta a gyümölcsét
valahogy a tolatásra jobb lenne egy rövidebb egyes..meg nem előre tolt hátsókerék hejezet..(a 12-50 ez rendessen 15mm elöl van a kerék..de a 116 láncal még a 12-50 nem működik..
csak a 12-51 től...
az ott hhátul lesz...
a 12.48 gonoldtam legközelebb kipróbálni.. azzal hátha kicsit okosodik a téma itt a zarándban...
mondjuk poianaában is az volt.. és ot is voltak meredek felfelék
ott a kerék hátul van azza la 12-48.. gyengiti is az agressziót.. ami a 12-50 az 12-48 fel sem tűnt hogy lenne bajság bár hol is!
kocogni fog a patakokban.. a leböffenést visziont lehet korrigálni.. a többike amúgy mindehol 2 ben jönnek!hogy ne ugorjon csak follyon az a motor!
meg kell szokni hogy a nagy csühögők azok alul jól elvoltak 5-6 nál megrég elváltottam öket..
ez itt nyüansznival magasabb a fordulat...de minden fokozatban kb hihetetlen nagy a sebesség amit képes elérni...
miközbe az utazó..az jó ha 60 ...
de mikor megyünk az ösvényen és nem zavar ha megforgatom.. akkor meg .. megy baszottul.. jobban mint a fe 570
és a befordulás elfordulás is jobb...
szóval kell szokni a géppel.. kell a macilacis stilust változtatni... de az agresziv stilus megszokása után.. nem kicsit egyszerűbb a téma.. ez pl a faterpataknál is előjött.. a romaniaxoson is.. és a szuperszuperon is
Ez tényleg az szó szerint szabadság, lassan 24 órája nem él a számom
Váltottam csomagot meg adtak új szép simet is, azóta elérhetetlen vagyok
Szerintem hétfőig ne is hívjatok, ha valaki szeretett volna
Miután végigolvastam az ezer oldalas ASZFet sejtem mi a bibi, de hogy ilyen szar legyen az informatikai rendszerük, hogy ezt nem érzékeli, s engedi hogy kizárják az ügyfelet így a rendszerből az gáz...
Jo meglatas. Pl ha ugyanazon 110 kilos rider hirtelen lemenne 75 kilosra. Nagyot nezne, hogy ahol eddig elugyetlenkedve felszenvedett a nagy suly miatti tapadassal. Technika nelkul. Na ugyanazon a ponton jutna el odaig, hogy menj haza haver. vagy tanulj meg motorozni.aztan lehet meg fokozni. Ha ugyanaz a sujvesztett ember raul egy kevesbe alkalmas mororra.... Na az a kategoria hogy ki se gyere haver.
Nekem az RMX pl. ez a gond, hogy nem tudom kicsi gázzal elindítani, mert leböffen, ha nagyot húzok, meg kipörög a hátsó kerék, ilyenkor szoktam a kuplungot leégetni, hogy erő is legyen, de ne is pörögjön a hátulja
Neked nem lehet csúsztatni a krosszon így?
Ebben lehet hiba, krosszmotorokon én érzékeltem erősen, hogy képtelenség a kuplungot csúsztatni, majdnem szinte csak ki be kapcsolóként viselkedik...
Ami engem megakasztott, az a főtengely megoldás, nem éppen "hagyományos" módon van megoldva az alternáló mozgás átalakítása forgóra. Berakták a swing link et is, stb.
Ezzel vajon mit akarnak, az már beindítja az agytekervényeket
testsúlynak sokszor előnye is van, 110kg-al ráül az ülésre megy felfelé, mert van elég nyomóerő és így tapadás, 70kg nyomóerővel meg csak kapar a hátsó kerék, muszáj vagy ügyeskedni, hogy elérd ugyanazt a nyomóerőt és legyen tapadásod, egy kerékre veszed, tornászol rajta, stb...
de mi ez a "nagyon hirtelen vett fordulat"? Nem a gázkarral szabályozod?
Vagy úgy érted, hogy muszáj letekerni, különben leböffen?
Vagy úgy érted "túl nagy" az 1. fokozat is és kipörög a kerék rögtön?
ami még hiba...az nagyon hirtelen vett fordulat... igy szárazban..
ez töbször okozott meglepetést...főleg az hogy olynakor ha kicsit is nem egyenesen ált a gép a segge egyből elkezdett kanyarodni...
ami eddig nem volt hogy ez a kopot emes 3 ez a full kemény talajon... nagyon defektes viselkedésű lett...nym nélkül nagyon buksi lett a hátulja...
de azért szuperszuperre felment.. a csont nélküliséghez nekem is és a mesternek is hiányzott 2m.. de egy zorróval megoldható lett volna...
csak mondjuk mig ő beleraktaa zorrót majd 45 fokba felfelé elindult.. én ott oldalazás vérrészopás.. majd visszaoldalazás egyre lejjebb csúszás.. majd találtam egy hejet és ott nyilegynesen felindultt..
azért a 2mért úgy megdolgoztatott a segge...
ottoszépnél hasonlóan..
de pl a faterpatak is hagyott némi kihyáni valót...
egyik szakaszon csak kairnyáltam mint valami bénabéle.. ott ahol egyébként azzl kell küzdeni.. hogy ne essek hanyadt egykeréken.. itt meg rendessen nem akart menni..
de pl felette mek kopaszjaró küztedde a 300as.. na ott meg nekem felsiklott a gép ...
egy tuti..az sx.f 450 nem megy az a stílusú hajtás mint a fe 570..azaz a bernáthegyis-öregmackóstílus
rendessen kell figyelni az agilisságra...igényli hogy magassbabn legyan a fordulat.. egyébként megy szépen...
még azért .. itt a zarándban nem jött át ami a poianaában 150% volt..
de dolgozom rajta...
ami még 100% egy retekkopott..defektes cigótublisoly emesháróm... nem egy karaj akkor mikor ilyne kiszáradt a hegy... mert tapadva tolt mint a barom.. ha meg forgattam akkor csak kapirnyált okádta ki maga alól az anyagot ..felfelé haladás 0
de mikor csak tolattam akkor ment...
illetve a legkissebb oldalazás vagy kanyara is .. kifordulásal válaszol...
mondjuk a szélső bütykök hagynak némi kihányni valót maguk után
da ma látszott.. jó lenne ha lenne benne még ah a 0,5 bár is.. jobban leheten vele menni..
poianába nem hiányzott semmi..itt ma volt baj nem kicsi
de azért kiba jót mentünk.. az is qrwaélet
a motor agilisságát leht szokni.. illetve az amúgy sem kemlénykiszáradt talajra való ..szétkopott emeshárom... mára..
de azért felfelé ment ez.. csak trükközni nem volt ildomos
illteve pont ide a mi hegyünkbe..még rendessen szokni kell a gépet..
azért a duplaszekrényesnél.. ott is olyan csont nélkül lépett fel a szikláson meg utána továbba a feljárókban..
lényeg.. full szérazba nem jó ez a kombináció..
egyébként csillagos 28as volt az egész nap...
a hibákat meg kiküszöbölöm...
ami furi.. az azért hihetetlen hogy ez a 1 fokozat eg iszonyat hosszú még igy is...
de a 4 meg iszonyat lassú még igy is..
azért vagy egy 5dik..vagy egy enduró váltóáttétel .. az azért na...
szrintem meg ,ha van rá pénze jól teszi ,hogy benevez! tavaj vagy tavaj előtt a mieink felhuztak egy csávot egy katlanbol. tán vlagyivosztokbol jött! az meg valami 6000 km re van a romaniaxtol.
sokan ott vesznek egy motort aztán eladják a picsába. szarnak bele. igazuk is van. inkább mint egész életében álmodozni meg sovárogni valamire amit ugyan megtehetett volna, de sose mertre mert egy beszari smucig picsa volt! de sok ilyet ismerek énis odahaza. tele van kaviccsal de nagyon csunyán közbe egy kis biciglizéstől is ugy kulázik mintha a mount everestre akarnád felzavarni!
az ilyenek úgy végzik hogy kiballagnak egy potkocsinyi lovével a temetőbe és szép csendben belefekszenek a jóelőre kiváltott márvány kriptájukba! rosszabb esetben kapnak egy sima infarktust aztán heló. ahelytt ,hogy kicsit megfüstöltetnék a kanóc végét ha már annyi pézt összekukázott. szóval én szurkolok a ruszkiknak had dobálják csak a motorokat legalább gyűlik nekik az élmény. egyébként én speciel nem láttam hogy annyira törték zuzták volna. ráadásul helyesen választottak kategoriát is.
Na erol beszeltem..a masodik videoba..ezek az emberek...szeretik a motorozast,van penzuk,de ez nem nekuk valo,ez nem az ok szintjuknek van csinalva.Ugy verik szet a motort mint a gyerekek a tokot
Na de valamibol ki kell jojon a zseton a szervezoknek..kell a sok toltelek,na meg a gyaraknak az alkatresz ellatottsag most megy
Norbi baratunk 2 helyen van a silver kategoriaba...fel percel az elso heleyezettol....hat drukkolok es neki,mondtam,hogy ha nem all podiumra tobszor nem viszem el motorozni
17 évesen én még avval kísérleteztem hogy a szimóval mekkora sebességgel tudom a kanyart bevenni a szőlősorok között
amikor repült a szimó a sorba akkor tudtam hogy innen kell kezdeni a dolgot
most meg már tudok úgy menni ott hogy alig farol a gép
szóval 17évesen még sok minden nem számít
gyerekem 11-12 évesen 1 métereseket ugratott a szimóval tehát a bátorság ott van az emberben csak egy idő múlva lustaság lesz belőle
dév faxá
a kiccsávó a 17 éves letti...na az a legdurvább lehet otthon még a vajasszendvikszet az annya csinája neki.. de ott van az elsők közt
járviksz a kedvenszem...
dzsoni..meg a
börcsöt nem nyilatkoztatták meg
pedig az is
jarvis abba a neonződ izében.. úgy néz ki mint valami 110kilós nagy debella persze úgy száz10 kilós hogy reggel szarás után...
loki.. szerintem is úgy van...
a nagy disznyók 4t....
a kis malackák meg 2t
ezért is vett erőssanya 4t
az első videóban..
ott nagyonfaxa ahol a nyomra rácsúsznak. ráengedi a motort ..de rossz az irány .. és nagyon szépen átforditják...
ezt igy nem is gondoltam.. mert eddig mindég ..valahogy máshogy oldottuk meg .. persze nem ilyen frappánsan
de majd ma keresek olyan nyomot ahol ezt is meg tudjuk próbálni...
70kg-os vagy 110kg-os "azonos tudású" motoros alatt máshogy viselkedik a 2T szerintem... nyílván a debella alatt szarabbúl... ahhoz a súlyhoz a cr500 kell
de kb nézem ezt a hajtókarmozgást.. ez a görbe ez minde csak nem kör na inneől vannak a bajok...
vagy kör vagy fel le...az ilyne alternativ utak ezek ..kb a zsákutcába vezetnek mint a vankel motornál is..kis helyet foglal meg minden lófax.. aztán mégsem let soha befutó.. vagy az ováldugós honda még 25 éve..
na za is kuka lett..a fügőcsapszeges kormányzás.. na az is kuka..a paralel felfüggesztésű bnw vel együtt..
nagyon nehéz újitani..
de pl szerintem 100% befutó lenne egy kipufogószelepes 2t
azpkat a kerti gépeknél már előszeretettel alkalmazzák...csak a fordulatszámuk meglehetőssen csekéj..de nyomatékos takarékos..kicsi! mert minden fordulaton van egy munkaütem