nincs bajom a mostani ktm el! sőt azt lehet mondani ez a gép a csúcs az összes eddigi motorom közül ugy esztétikailag (kevésbé lényeges szempont) mint úgy motorikusan és szerkezetileg. tényleg le a kalappal. pár napja irtam hogy nehéznek találom. és kibaszott drága.
az uj beta egy proba vonal lesz . eszméletlen karcsu ,könnyű, és hihetetlen bicigli filingje van. azon felül ugy tünik kezdik kinőnni a kokány szinvonalat és minőségi alkatrészekkel vannak ellátva! osztrákban használtan is eladhato , hasonloan mint a ktm ek. 5400 neuroért kapod a factorit! (de még alku képes ) raktáron van hozzá minden.
nettó áron különösebb cirkusz nélkül. nem ugy mint odahaza ha kereskedőnél akarsz netto áron motort venni vagy megtépnek vagy elzavarnak vagy neked kell céget vinni ami azért valljuk be nem tul egszerű annak akinek nincs. itt simán a nevedre irják mint külföldi vásárlo és viheted nettósan. a két motor közt közel 2000 euro difi van . igaz hogy nem ktm de akkor is jónak tünik és ismét elmondom elképesztően könnyű motor.
talán ezt a kisebb termetű jószágot beengedi a fönököm a kis edzőpályánkra triálgumival. ez is egy lényegs szempont . sajnos a ktm et valamiért száműzte. talán irigységből vagy kitudja.... azt olyan nagy és erősnek látta . emez kicsit olyan jámborabbul fest (reméljük) közelebb van picivel a triálmotorhoz mint az ardzsentina.
a yamaha kegyetlen jól néz ki. a baj csak az hogy ez egy full megpöccintett jószág tele extrával. de ettől eltekintve tényleg meseszép és leginkább jó is lehet. én várok már nagyon egy 300 as exc yamahát rendesen elkészitve. jó kis precizios japán cucc.
Nem hinném, hogy kg ok miatt akar próbálgatni Jódlis
Különben is, míg nem kell a motor cűgölni, olyan mind1, hogy 102 vagy 112kg, nem(10kgon belül)?
Sőt sokszor tapadásnál a nagyobb súly jobban is jön, nagyobb nyomást kap a hátsó kerék kevésbé csúszik meg
Ok van hátránya is, nincs pl. "bicigli érzésed" egy nehezebb vassal, de attól még a nehezebb vasat is lehet pakolgatni gázzal.
Enyém kb. 130-140kg között van teli tankall a 10kg védelemmel együtt, amíg nem kell rángatni kézzel nincs gondom vele
Én nem éreztem gyengének a 450 crf-et, de itt is volt aki Yz 450-re rátetetett egy 480 vagy 490-es hengerszettet és egy motorozás után eladóvá vált a gép...
Nem nagyon ismersz még, mert Honda fan vagyok inkább. Crf Hondáim voltak , azzal endúróztam sokáig és mint Zari, mindig azt hittem hogy azok a világ legjobb endúrói. Persze krossz volt mind . Aztán mentem 2t 300-as Gasgas-al, egyből meg akartam venni, azóta 2t párti vagyok de csak extrémben. 2t-ben, a Ktm felel meg nekem a saját szempontjaim szerint a legjobban, így 2007 óta ezzel a márkával megyek.
A gyàri kézvédő,lengővilla védő,hàtsó tàrcsavédő.Ezek voltak rajta.KArter védő még nem jött meg, és ha holnap ezért nem megyek hegyre akkor ideges leszek...
gonzález úr.. az én csapás irányom mmint mondotam is .. vissza a gyökerekhez...hogy mégjobban tudjak hasonulni hozzályuk
az a krocc verda..
de öninditós és innyektorÓs legyen ám..meg erős szép meg 450 meg úlyszerű ..
ja és számitsa be a berget...mert két motort tartani 1szerre az..lugszus...
sanyó.. a kicsi jószág akkor most mindevédővel együt 108kilcsi az király..
vigyázzá mert a 2t irigyek lesznek a 108 kilóra
ezért nem is merem ideírni az én kiszemelt gépem súlyát.....mert az meg olyan könnyű lesz..kényelmessen a hónom alá csapom.. és ha ö nem visz fel engem akkor majd én őt
persze előbb azt be kéne szerezni.. hogy ne csak álmodozzak....
hály kolbik...
látom megy a téma..
nem akarom bántani a kátélyem 2tkde.. de itt van eyg volt haver..
annak volt tavaj össz elejéig egy k 8as xvécé 300as..
aztán lett neki aztán beelégelte...
és vett egy k14 es 300 exc szuperjó kis gépet vagy 40 üzemórával..
mondom patika volt ..mint egyúly
ha azzal menetem is...a berghez képest.. jó nehéz
de fain kis gép volt...aztán ahogy ment a tsávó a bergemmel...egy-2 7en belül eladta...(mondjuk mikor ment a bergel tudtam hogy megásta amannak a kis szupergépnek a síírlyát(nem siriát ..)mondom sÍÍÍrját
ugy is volt..januárban már egy úly árdzsentínával ébredt a ágyában...az a mocsok berg miért kellett neki menni vele...mÍÍért
mind1..
a új ardzsentri is jó volt... abba is mentek az üzemórák...lehet benne már vagy ...10 is
de az sem jó....
kell egy béta
de nem gond...
most az a favorit..meg még occsó is ..oszt az mire jó hogy occsó
hát a fán szörzetem hullik ki ha rágondolok..fijatal.. könnyű erős kisfogyasztású jó alkatrészellátásu gépre....pont most igy a motorvásárlás küszöbén..
az irigység könnyei mardossák a mellszőrzetem mielőtt a könnycseppjemi lefolynak a tökömig...
de most tényleg..
lesz ment a lyöwö 7en poljanába?
az állat..
nem tudom melyik csapattal megy jódos.. csak azt tudja ..ah a miénkel.. akkor az fizetős lesz remélem képben van...fizetős lesz mint ahogy azt szereti ..30 euró..mert csórók ne is jöjjenek
ja..bocsi 30 euró de ..óránként
persze a szállás is ilyen....nem éjszakát kell fizetni hanem óradillyat...
ugyhogy szedjétek össze a keritéstből a kolbászt kolbik.. és irány a piac.... oszt csak dől a lé...
mondjuk occsó motornak remélem nem híg a leve
be ne higgye már akér ki is magára amit irtam.. főleg te jóüdos te en.. hát ez nem isén vagyok ez valamitorló... egy igazi..bi..torló..aki a niknevemmel visszaélve bányta a ....
lyÓÓkat...
remélem sikerül beújitani a új bétát..hátha az hosszabb életű lesz ..boldogabb leszel tőle mint az utolsó két 2t ktmtől
ha meg jobban is mész vele.. akkor keress is egy úly csapatot.. mert majd sokat kell várnod a bontiotizari féle brigadéra
majd ülj rá egy betara meg esetleg emelgesd meg :) teeee ktm fan. egyébként semmiféle elfogultság nincs bennem se emezzel se amazzal. ktm már volt 11 évig . jól is vizsgáztak egytől egyig. ideje kiprobálni egy másik márkát is.ha már így alakult ,hogy alig motorozok legalább ennek had örüljek.
az lenne a másik amit szivesen kiprobálnék. de valami rendes enduro yamaha 2 t . nem ez a cross gép amin asszem 18 as kerék van. majd ha lesz 300 as rendes exc jük a yamahásoknak.
ja a beta jó nagyon. és embertelen könnyű meg az egész motor fasza karcsú kis filigráén szekerce. plusz 3000 euroval olcsobb is.
nincs bajom a mostani ktm el! sőt azt lehet mondani ez a gép a csúcs az összes eddigi motorom közül ugy esztétikailag (kevésbé lényeges szempont) mint úgy motorikusan és szerkezetileg. tényleg le a kalappal. pár napja irtam hogy nehéznek találom. és kibaszott drága.
az uj beta egy proba vonal lesz . eszméletlen karcsu ,könnyű, és hihetetlen bicigli filingje van. azon felül ugy tünik kezdik kinőnni a kokány szinvonalat és minőségi alkatrészekkel vannak ellátva! osztrákban használtan is eladhato , hasonloan mint a ktm ek. 5400 neuroért kapod a factorit! (de még alku képes ) raktáron van hozzá minden.
nettó áron különösebb cirkusz nélkül. nem ugy mint odahaza ha kereskedőnél akarsz netto áron motort venni vagy megtépnek vagy elzavarnak vagy neked kell céget vinni ami azért valljuk be nem tul egszerű annak akinek nincs. itt simán a nevedre irják mint külföldi vásárlo és viheted nettósan. a két motor közt közel 2000 euro difi van . igaz hogy nem ktm de akkor is jónak tünik és ismét elmondom elképesztően könnyű motor.
talán ezt a kisebb termetű jószágot beengedi a fönököm a kis edzőpályánkra triálgumival. ez is egy lényegs szempont . sajnos a ktm et valamiért száműzte. talán irigységből vagy kitudja.... azt olyan nagy és erősnek látta . emez kicsit olyan jámborabbul fest (reméljük) közelebb van picivel a triálmotorhoz mint az ardzsentina.
a yamaha kegyetlen jól néz ki. a baj csak az hogy ez egy full megpöccintett jószág tele extrával. de ettől eltekintve tényleg meseszép és leginkább jó is lehet. én várok már nagyon egy 300 as exc yamahát rendesen elkészitve. jó kis precizios japán cucc.