Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+a kellemes rezgések a lábtartón állva, a kormányt fogva- egy hétig.
dobfék, léghűtés, kétütem, és 150 km/h-val repesztve ülni egy ekkora benzinszálliton a sivatag közepén... nem egy életbiztositás...
KTM 495 Dakar 1981
az a buktató hogy nem tudod mi az út, felénk tudok egy csomó olyan utat ahol már 40évvel ezelőtt is fetrengtem és az út hivatalosan nem is ott van
persze rendes térképekhez hozzájutni nemigen lehet
szerintem fél év alatt rendet lehetne tenni az út-nem út témában és a motorosok-lovasok-terepjárósok-stb által használható területeken, de senkinek sem sem érdeke
és habzó szájjal ismételgetik a természetvédők hogy ők biza milyen fasza emberek és mennyi jót csinálnak és milyen fontosak
Most hétvégén is leszek akkora MARHA ,hogy motorozzak egy jót
Én csak az arra meg a vissza kijelölt úton megyek.
Egyébként lassan védett állatok leszek úgyhogy nem szabad megzavarni motorozás közben.
amugymeg csak azt lehet megbüntetni aki megáll...
tévedsz...

elég ha az oda vezető aszfaltos utra kirakja a táblát, mert utána már egyszerüen fogalmaz a jogalkotó, ha letérsz az utrol az erdőbe máris bűnözöl..

amugymeg persze hogy egy vicc az egész terepmotorozásos hisztéria, egy nagy kirakat lufi amit az emberek arcába tolnak, közben megy az erdők lefosztása, vadászat bármi áron ,és a töb stb...
Rosszul tudod.

védett természeti területért 150 ezerigig (pl natura 2000), fokozottan védett természet területért 300 ezerig (pl természetvédelmi terület) büntethetnek.

http://www.termeszetvedelem.hu...

Csak, hogy tisztában legyen vele akit érdekel.

(100 ezres kategória azért érdektelen szerintem mert sehol nincs engedélyezve ezen területeken az endúrózás)
Az én tudomásom szerint csak a kiemelten védett területen lehet csak külön engedéllyel motorozni a többi helyen nincs tiltás kivéve ha ezt táblával vagy sorompóval jelzik.
Én mindig a szemmel láthatóan járt úton megyek ( a saját nyomunkon ami kb 20 éves)
Ahhoz ,hogy kitiltsanak kb 50.000 db táblát kellene kitenni
meg így lehet pénz behajtani az államkasszába-a környezetterheléstől függetlenül, aránytalanul.
már tavaly előtt, meg tavaly is problémás volt.

Sajna leketyegett az az idő:-(
és akkor tegyük hozzá hogy már lassan az egész ország naturhás védett terület, mert ugy kapnak rá állami támogatást...
Gondolom nem is nagyon motorozik senki a Lőtéren mostanában...
"Endurósok, krosszosok nem a pályán, hanem az erdők, mezők környékén számíthatnak komoly kiadásokra, ha csak legyintenek a védett természeti területet jelző táblára, illetve, ha ilyen területen letérnek a járművek számára kijelölt - akár burkolatlan - közutakról. Kereken százezer forintról indul a móka, a védett terület már ennek másfélszerese, míg a fokozottan védett részekre hajtás azonnal háromszázezres bírságot von maga után."
köszi imre!

fasza hely
azért ez itt 2:30-nál igen nagy szopás
Balassagyarmaton ,már rég vettem motort. 2006 ban ,.Egy 2005 ös yz 450 f .Ezzel a motorral mentem a legtöbb üzemórát. 80.
xcf w 250 2014. Még nem kaptam ilyen kicsi dobozt. Amiket nekem kellett összerakni: Telók ,első hátsó,de legalább rögtön ment a harisnya,meg egy kis vazelin a porvédő alá. Műszerfal,lámpa ,kormány ,kezelőszerv,akksi,lábtartók, első kerék. Aztán egy gombnyomás,és már járt is. Telókat nem viszem sehova. 1 kamrás rég jól bevált egyszerű szerkezet,magyar versenyt lehetni vele nyerni,ha a megfelelő ember ül rajta. Nyíregyházán veszem a ktm-eket,mert verhetetlen áron kapom őket. Ősszeraknák ,ha akarnám,de nincs az a pénz,hogy hagynám,hogy bárki is .......Útmutatás nincs,de nincs is rá szükség.
Első ránézésre úgy vélem ez egy xcf vagy xcf-w mert: az összes sx és exc-t is összeszerelve vittük a nyiregyi ktm-be...csak az amerikai piacra gyártott modelleket teszik a kartonpapíros kalodába... és azokba nincs az első kerék betéve,se a kormány... míg az exc-k sx ek kompletten összeszerelve kerültek ki a boltnak, az aksik nem voltak betéve,meg a blokkvédő nincs fent, de 2 spanival van lehuzatva egy nagy kalodába...akármit le lehetne szerelni róla mert csak egy motortakaróval van leplezve...

Jodos szerintem ez is a nyiregyi ktmből van, nem gyarmatról...
ja azt furállottam énis hogy ezeknek nincs védő de mégis egész pofásak voltak az etetőnél a rezók.

parsze Déw. kis dobozokban oda van csomagolva az olaj meg az első motorozáshoz az uzsonna! frissen sütött osztrák zsemle meg sonkaszeletek. és igen mint az ikeában van hozzá kis könyv lépésenként. 1 lépés. végy egy motort
2......
3....
hova lesz a menet sanyikám? figyu már. annál a balassagyarmati embernél vannak km ek is? exc xcw ? 15 ? vagy inkább 16 frissen jön neki? miárba mozgatja öket?
Ami nekem fura/csodálnivaló, hogy a carl`s diner után úgy jönnek ki, hogy nincs szétverve a rezo

Ezek a srácok már lehet együtt élnek a motorral és ugyan úgy érzik minden egyes porcikáját, mintha a saját testrészük lenne, ezért nem verik oda sehova
Az tuti, hogy a kezelőszervek által úgy mozgatják és oda teszik, mintha a testrészük lenne a motor, de hogy még azt is érezzék, hol koppanna fel, az már nem semmi.