Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a megbízhatatlansága a japán alkatrészektől sem múlik el?
na aki ezt megérti ...
hály kolbik...
tom
ugy érzem van egy kis baj...
a német úgy mondja.. áj hev ö práblem...már az a német aki angliába dolgozik..mert németben nem találta meg a számiásait

szóval...
inkább ne eröltesd a témát és vidd el hozzáértőhöz... mert gordiuszi csomóba szaladsz..tál
a hozzá nem értésből nem lesz jól belőtt verda.. lehet szerencsével.. de az olyan blind fortuna....
ugyanis...
ez a táblázat.. amit itt már sok sokan kiveséztek...
ez még a 2t hez hozzá nem értőknél is alap...mint az 1x egy ...
de ha akarod elmagyarázom...big linájnokban
ez a táblázat arról szól...
az első oszlop ( vagy sor) aról szól hogy 0-3000m magasságig lépcsőzetessen kb 300m lépcsőkkel oda van irva hogy...
0-300m ig..aztán 300-600m ig..stb
az első sor pedig az hogy hány fok van...
az meg vaghy mínuszakárhánytól.. olyan 7-8 fokos lépcsőkkel
tehát -20 tól -13 ig..aztán -13 től - 7--onnan -7 től 0 ig.. aztán 0 tól 7 ig aztán 7-14ig 14-21 ig aztán 21-28 ig azán 28-35ig taláén még 3-41ig.. ez az hogy a kinti hőmérséklet az hány fok...
namármost ..
ez a táblázat ennek a tetejére legyen irva a motorood tipusa..és évjárata..!
ekkor van az hogy ( ez alap felhasználói szint!) megnézed hol motoroztok..azaz kb.. hogy 300- 600m ig...
aztán hogy hány fokot ir aznapra...mondjuk mostanság 30 fokot irogat meg többet!
t a sor oszlopok kereszteződésében mg kiolvasod az arra az időre jó beállítást....
tehát akkor mondjuk 35 alapjárati 1, 1/2 levegő 168 ff és njzo súbertű...

na ez azért kicsit erős...
de ezt kéne minden napra megcsinálni...egy 2t nél... 4t nél is van ilyne de az nem olyan érzékeny mint a 2t...
de a gyakorlat az az...
hogy van egy álltalában jó beállítás ami szinte legtöbbet használsz...mond6ni egyész évben....mert az tavasztól őszig.. jó...
de a nagy melegekbe azért 30 fokoknál már csak kiván kis korekciót az a gép...tehát nagy melegben átlövöd a karbit egyel vékonyabb ff és a tűn is visszább veszel( azon az egy tűn mert a gyári középtű az egy elfogad6ó tű) tehát felejjebb rakod a tűn a kis lemezt hogy kevesebbt kapjon...(mélyebre megy be a tű, jobban zárja a kehejcsövet, kevesebb a benya neki)
illetve ha már nagyon hideg van.. 5 fok vagy kisssebb akkor mgent krbirálsz..
az általában mindég jó vel a motort beállitásra raksz egyel nagyobb ff és a súbet ott meg feljebb húzod hogy kapjon többet az a gép....

de én láttam olyat is aki menetben megkarburálja mert a gépe nem a 200% patent , és ő ott helybn pikk pakk megcsinálja még a többiek.. elszivnak egy sonkás szendvikszet
de kb az a általános hogy alap.. nagyon melgre áttkarbizzák vagy ha már jücskán hideg van oda...
persze aki -12 fokban is megy .. annak azért nem árt még egy karbinyálás.. mert a téli huideg rendessen kéri a benyát!

uszószint varia nix !
a pléhhússz mennyire birja az utcai használatot... hát kb semennyire...
egy olyan környéken nöttem fel ahol egy komoly banda volt pléhhuszas fánokbol, csupa megszállott, minden télen szétszedték a pincében,konyhában, szobában, kinek mi jutott, apró cafatokra és folyton ment az ötletelősdi átalakitosdi hogy kéne, aztán még egy laza tihanyi gurulást sem birtak ki folyton valamelyiket porázon kellett haza huzni...
épitettek ezek 4 hengerest, meg mindenféle gyujtás, karburátor megafaszom...folyton ment a varia...
mondjuk amig ment addig mocskos jol ment és isteni volt a hangja

nekem már abban az időben is mz-m volt, ugy csufolták a srácok a verdát hogy döm-dödöm a hülye hangja miatt, viszont mindig ment és sosem volt baja
kis reggeli nosztalgikus percek...
És utánna már nem pörgött ki? Vedd le a deklit lehet kipotyogtak a golyók... Úgy nem is nyit ki...
na ezt nem értem :
" olyan 28-34 fok 300m az ilyenkor beletalálás"
Mit nézzek mit találjak? Néha nagyon nem értem mit írtok...
Persze lekötöttem és úgy mozgattam. kitakarítottam igaz utána rudazattal megmozgattam vagy 2× lehet az a baj? majd holnap leszedem a bal oldalát és megnézem egyáltalán mozdul vagy nem mozdul :)
jovan mert mostanában eltünt a képből a jószág. én meg megcsipeltettem a jumpit mert erötlenkedett. most meg kib jólett. de sajna megy nyugdijba a maga kis 500 ezrével.felesleges lenne eladni mert mostanában közel egy guriga ráment felujitásra. találtam egy 2010 es 9 személyes 130 lovasat helyette. rápattintok egy lapos könnyű 3 motoros futot plusz meg dobozolom aztán had szóljon.
Köszi a válaszokat, még azért Janira is kíváncsi vagyok!
egyik haver most szopot olyan témával.. nem is hallottam róla..
ugye nem zárja el a benyacsapat...mint a motorosok 80%...
aztán furcsa hangja lett a gépnek...
nézik olyajablako.. full teli van..sőt ... oldalra döntve is teli van..
hát a karbi tűszelepház tömitő O ring átengedett...
ott bűvölték volna ki...de baxottul nem jött ki.. fúlytuk levegővel minden lőszarral.. hogy mi lett a dologgal nem tudni mert elmentünk kajálni..aztán én már tova suhhantam

vanattot én is imádom...
60.000km mentem veleazazlat nem nagyon kérte a lecsót...
olajcserék most vezérműszijcsere...fékbetétek.. kuplung...(kedvezménnyel 20 hozzá a komplett szett!)
nix kettőstömegű lendkerék, sem gumiágyas ékszijtárcsa..sem magasnyomású porlasztó...semmi extra..
cserébe vana 7,5 től felfelé a fogyasztás..
meg a 100..max 110 utazó...mondjuk még a 110 nél a 9,5 sem olyan vészes.. csak a 7,5 höz képest sokaltam...
most mielőtt indultunk cserélték a vezérműszijat..
reggel elvittem.. skf szett 18 .000 ft volt görgőkkel...
11 kor hivnak hogy baj van mert folyik a vizpumpa mert az meg kész van lóg... há mondom az faxa..
12000 volt az úly mále a srácnál 14,30 kor!..de 8,5 ért lett volna azonnal is.. valami olcsóbb..de mondta a gyerek hogy jobb a mále ..megvártuk és igy is összerakta 16.40 re..
szóval van hozzá cuccos egyből raktáron.. és nem egy ökör ára...
ha annyira akárnaám kb 120 utazó is menne a töbletfogyasztást meg elbirná az olcsó fentartási árba is simán... ugyhogy egyenlőre én sem gondolom cserélni...
időpbe volt hogy lecserélem egy 6 szeméjes pár éves experrt jumpy scúdóra... de aztán ezen okok miatt.. nem lett csere...
mert elféünk benne...szeretem is a kis kacsát...meg kényelmes is a vezető ülése..
meg nem is sajnálom berakni a motort sem...meg ami kell...
ugyhogy jó társam mindég soks sok kintalvós motorozás volt már vele románban....meg sok lesz is még
Jani helyett, ameddig távol van: 100.000.-ft tól-1.000.000.-Ft-ig. -csak az átalakítás.

Az utcai használat módjától függ az utcai használat bírása.

A gyári is bírja az utcai használatot, meg a japán alkatrészes is, csak az utóbbi még jobban bírja.
Ha komolyan érdekel, inkább Lecsot (Frecska Janit) kérdezd a motorszerelés fórumon.
nekem ilyenkor néha csepeg oldaltámaszon ha sokáig nem ment
jártam úgy hogy benzincsap nyit aztán valami dolgom volt mire kiértem egy tenyérnyi folt a betonon
aztán beröffentettem, és nem folyt, se utána most is nyitva van vagy 2 hete aztán nincs csepp
de ha üresen áll akkor mindig csepeg először
tomi
ez a jelenség annyira tipikus

meleg van...
melege van...
vegyél magadhoz eg táblázatot amire az van rályirva mit a motorod tipusa...meg éwlyárata...
és a hőfok magasságban válaszd ki a neked mgfelelőt... olyan 28-34 fok 300m az ilyenkor beletalálás

a benyaszint...
útszéli déw mindég olyan lyót virulok ha eszembe lyut az útszéléi
nem nem...
ez a valós ..a lyÓÓÓ benzinszint.. az amivel a motort dolgozik valójában..ahol a már bekopott tűszelep és a hozzá tartozó mechnanizmus súlya.. a benzinnyomással együtt már nem képes legyőzni azt a felhajtó erőt ami a benzinbe mártott test által kiszoritott benzin súlyával egyenlő

magyarul...
itt zár el valójában az a tűszelep...
nézhetsz te benzinszintet a csöves megoldással..
de mit fogsz tudni?
elmondom neked...
kb 10mm van a benyaszint a karbiban a torok szintje alatt..
de lehet hogy 15.. vagy 5mm
nem számit.. az a lényeg hogy miko menetben vagy.. élesben ..akkor legyn jó az a szint...
jópár embernek állítottuk már igy hivatalossan a benyaszintet mikor panasz volt hogy kis lefelékben is folyik neki a túlfolyón...
megcsináltuk...jó is lett...
volt visszaellenőrzés is...
hát a gyári beállítás is olyan..45-50 foknál kezd folyni a benya.. addig nem

visszatérve a dologra..
ha más nem változott csak a léghűmérséklet akkor is egy 2t az nagyon igényli a karbinyálást...
nem kell egyből a gyúlytást úlyratekercselni vagy lehúzni a hengert...
Hali amikor próbálgattad a powert akkor lekötötted a rudat róla?mert álló motornál ha basztatva van ki tudnak esni a centrifugalis szerkezetből a kis "golyók ".. .
Kicsi off! János te megmondó ember! Egy ilyen Pannonia kivitelezése kb. mennyi pénz? És ez az utcai használatot mennyire bírja? Válaszát előre is megköszönöm!
http://youtu.be/HdgIuYkrJmg
Itt is linkeltek már róla.

Hivatalos infó:
http://www.yamahamotorsports.c...

Kíváncsi leszek a 2015 vége és 2016-os 2T motor eladásokra
Elvileg 2015 augtól kapható. (kb. 2 milla)

Robbantott ábrákat nem találtam még róla
Csak hangosan gondolkodom:

eddig szorult a powerszelep, most meg könnyen jár. Tehát eddig jó eséllyel később nyitott. Ezt is kalkuláld hozzá a dologhoz.

Az úszószint lehet nem jó, de nem ettől nem forog ki.

Próbáltál a tűszelepen állítani?
Fél gázig jó . addig frankól szépen jár húz is .
Felette elkezd horkolni mint mikor nem jó a benzin levegő keverék.
Eddig jó volt acsutka gázon sem fúlt meg nem gondolkozott rögtön ugrott.
Valami dugúlásra gondoltam csak ahogy szétszedtem a karbit véletlenül el állítottam és azóta szarakodok a szinttel.
Az öblítésre is gondoltam. A power szelepben szorult a tengely azt is megcsináltam könnyedén mozog.
Az a fura hogy mikor maxi gázt húzok fúl(hörög) de nem füstöl vagyis nem dús a keverék. de ha rögtön leállítom picit benzines a gyertya.
Cikra erősségre is gondoltam de kb 12mm-ről áthúz azért az csak jó. más gyertyával is próbáltam ugyan az van ...
De addig még nincs beállítva az úszó hiába próbálkozok akármivel is...
Remélem érthető voltam.
megpróbálok videót csinálni és felrakni hátha úgy előrébb leszünk...


Jól megnőtt a fiad
Zari ugyan azt írta le paraszt módszerrel mint amit te belinkeltél képet.

Annyit ír, hogy ha megdöntöd 60 fokban a karbit akkor a tűszelep rugója (nem ismerem a karbidat, van ott rugó vagy bármi amit rugónak lehet hívni) nincs összenyomva (magyarítva talán annyi hogy nem zár a tűszelep) akkor az uszónak párhuzamosnak kell lenni a karbi tömítési felületével. Szintet itt sem ad meg. (Nyers fordítás, mert a műszaki részt nem ismerem)

Az hogy nem forog ki annyit jelent, hogy nem kap elég benyát, vagy túl sokat kap. Ennek az okát kell megkeresni. Dew már párszor kirészletezte mitől lehet ez.
Zarándol már leírta, hogy nézd meg a szintet "út széli módszerrel".

Pontosítsd a nem pörög ki kifejezést, milyen gázállásban nem pörög ki? Mindenhol igaz? Mert a benzinszintedre csak akkor gyanakodnék, ha az összes fordulaton haldoklik, s mivel azt írtad régen jó volt, most meg csak egyszer elromlott, ez nem igazán lehet benzinszint, persze csak akkor, ha tényleg jó volt előtte.

Nem lehet, hogy simán csak a meleg tett oda neki, s kb "közép" gázálláson hal meg? Hogy nem pörög ki, mit csinál? Ledadog?
Fuldoklik vagy inkább nem tud kiöblíteni?

Ha jót/megoldást szeretnél, jól jönne róla egy videó, mert a szavakat baromira könnyű félreérteni!
Köszi a választ. ez csak ilyen út széli módszer. meg minek szereljem vissza a motorba mikor a kezembe is eltudom dűteni 45-fokot. felesleges beszerelni a mociba mert ha nem jó szedhetem vissza.(szerintem).
és ha az úszó ház aljába csinálok egy vakdugót egy csöccsel csövet ráteszem és úgy engedem rá a benyát pontosan fogom látni meddig van. szerintem ez ís jó megoldás vagy.
csak valami pontos érték lenne jó találtam róla 1-2 dolgot de szinte mindenhol más amit olvasok vagy választ kapok.
De hogy miért nem pörög ki azt nem tudom
Valaki értelmezze már ezt a két képet(sajnos angol tudásom elég harmat.)
Köszi
látom elég koszos volt a víz

szinte már balaton