Az vanettem ugyan ezt tudja. Tud 7,5 ha... Kevesebbet nem. Viszont 100 folott megjon az etvagy. Rovid a difi benne (50 5dik kenyelmes) igy szerintem 90 folott mar sok neki a fordulat. Nem is szeretek vele 100val menni (mondjuk az elso kormanyszogre raferne nemi beallitas).
ez a tankolás ezt nem úgy kell képzelni hogy 100k és 9,5...
az első tankolást az t 380km nél ment bele 36 liter utána meg meg a tengiri parton meg az 500km ment bele a 39,5...
de végül is ez a 100 utazóval a kompromuisszumus időben is haladunk és pont 8 literrel el van...380km a 30 liter...ez ami a tartható..
hazafelé pont rászaladta s kifelé tartó oldal egy baléesetre reggel 8 kor...10km dugó...hú mondom csak nehogy mi is belefussunk egy olyanban.. mert akkor nem a 100as átlagot nm tartja az ember... hanme a 2 óra alatt a 10km sem
e zazért volt firi.. mert itthon...90-95 utazó a autakon és elvan ..7,5 ..mondm ha nix lakott település.. csak pálya...akkor mondom ..105-110 sem lesz nagy difi...halad is.. meg azért mondom ez a gép nem egy rakketta..51km/h nál már a kis futóval elvan..5dikben!
szóval mondom nem egy raketta..
de mikor 9,5 tankoltam.. akkor azért néztem hogy hogy...a 7,5 ből.. az a 2 liter 100km enként.. az kicsit sokaltam...
először azt hittem a vezérműszijcsere lett valami elrakás....de utána ráálltam a 100 ra és egyből lement 8,0 a fogyasztás... há mondom akkor csak nem lett elrakva..
természetessen egy 130 utazóval sokkal kevésbé időigényes lenne...de az van..
és a 10-20km orával amivel többet esetleg még engedne a vanett.. de az 1600km meg +25től 40 liter gázolaj...
hát azt inkább...elmotorozom
volt lyátszótér is..igaz nem anya főzte és nem is gyerekeknek volt való.. de én baszottul élveztem...
ami még érdekes volt ...
a fogyasztás...
a vanett.. eddig nem volt pályán hosszú időt...
és ez nem egy raketta tipusú holdjáró..de azért kafi elfér benne minden
viszont.... pályán..110 nél 9,5 literrel volt el...100 nál el van 8,1..itthoni..
90 utazónál sem kér kevesebbet 7.5...
de hogy az a 100km/h az majd 1,5 litert számit...hát én csodálkoztam a legjobban..
az van hogy ha oldalra döltöd 45 foknál hamarabb ne kezdjen folyni a benya.. de a 60 foknál meg ár minden képp jöjjön...
a kettő közut van a szint akkor jó lesz
hogy hogy...?
hát most van egy alapszint ugye...
megdöltöd 25 fokban és már folyik.. akkor kb 1mm vegyél vissza a benzinszintből.. 1mm a tűszelep kis karján...
az rendessen állit rajta...
de kb akkor már jó lesz...
a 60 fok az azt jelenti hogy a bakra már majdnem rádöltötted.. 20cm felette.. akkor már minden képp follyon a benya...
a negyven 5 fok.. azt meg nem kell magyarázzam ugye...
asz kb ha fogod a szarvát és eldőltöd nyújtott kézzel kissé görnyedve...az kb a 45 fok.-..na adig ne follyon...a felett meg már sok a benyaszint...
de van egy rosszhirem meg egy ..izé...
ha már elzár az úszód...akár hogy is.. de nem pörög ki rendessen..akkor nem az úszószint a megoldás neked.. bár akkor is állítsd be az úszószintet!
ezután a kép után van most beállítva. 16mm kezdi nyitni az szelepet.
De így nagyon magas a szint. Valaki mondta hogy a ki öntött jelnél kell lennie a szintnek. ne így jóval felette van . tegyen már rendet valaki KÉREM
há megjöttem a külföldi munkálatból...
bakker nehéz ez a külföld..az ember utazik egy csomót.. aztán meg eltelik az a 7..aztán meg hazalyön...de közbe meg ott az idő hogy.. külföld
minden elismerésem akik ezt tudják csinálni...
majd rakkok fel pár képet is.. mert azért lett az is meg vidi is
látom karburáltok megent
elmondok 1 1szerű ám feletébb lyÓÓ beállítási dolgot...
azt ami alapján majd a hegyben is működik az az úszószint.. float level ahogy mondják kint külföldön..
ha van egy alap beállítás.. akkor lehet ellenőrízni...
a motor döntése oldalra..
45 fokos dőlésszög alatt a benzinnek MÉG nmem szabad jönni a túlfolyón
de
60 fokos szögben eldöltve..már kötelező lyönnie különben nagyon vékony lesz az a szint
déweremiksz szerűen szemléltetem ezt képekkel...
az első kép az úszó szint alacsony... a float level ugymond kevés az úszó..magyarul az úszó szint alacsony
a 2 dik kép...mikor az úszó szint jó...az ideális.. igaz hogy 1 úszik kettő helyett de ez is működik
3 dik mikor már ..nem érdekell az úszószint ..mert ha kell úsznak is helyetted...napoznak is helyetted...meg mindent megcsinálnak helyetted amit mondasz hogy ugyan csinálja már meg valaki.. mert neked épp nix kedved
Na annál jóval magasabban van. ezért kezdtem el állítgatni...
Találtam képeket valami 16mm-ert ír az úszó alja és a karbi perem között gondolom akkor kéne neki nyitni ha fejel lefelé tartom.
Az az érdekes hogy eddig jó volt a motor most akkor eddig is magas úszó szinttel jártam. Valami gyári leírás ami értelmezhető valakinek?
Nem tud a motorom( ec 300) kipörögni teljesen, Mondom gyertya(NGK b8egv)1 hónapos, de az jó. Power picit szorult megcsináltam továbbra sem jó ezért karbira gyanakszok. Semmi kosz semmi furát nem találni csak szerintem magas az Üa szint. Valaki mondjon már okosat mert megöl az ideg
Szevasztok .
Keihin PWK 38-as karbin menyinek kell leni az üzemanyag szintnek . Tud valaki valami dokumentumot küldeni . beállításról akármit Köszi szépen.
Ha nincs olyan vonalad ahol legyártasd a görgőket megfelelő keménységűre,sztem egyszerűbb a szett,plusz én nem tudtam teligörgős,kosár nélküli csapágyakat felhajtani,csak kosarasokat,de van aki azt mondja az is jó.
Nem akar Ő visszatérni szerintem,az AMA-ban is megkeresi azt a pénzt
amit akar, fele annyi kínlódással mint az extrémben.
Abban sem vagyok biztos,hogy egyedül dönt abban,hol melyik versenyen indul,majd a menedzsmentje eldönti mit csináljon.A szerződött versenyzők nem nagyon ugra-bugrálhatnak kedvük szerint.
Jarvis sokat volt az idén Ázsiában népszerűsíteni a Huskyt,gondolom az sem az ő ötlete volt.
Hali... A himbát nem éri meg jobban csapagyboltból felújítani? Sztem olcsóbban kijönne kB egy tizessel. Ti szettet szoktatok venni? A másik ha oldalra is van kis kotyogás az nem koptatja ki a Lengőkart?
Taddyval mi lesz, még se nyomja terepen, inkább visszamegy AMA ba körözni? A Romaniacson nem látom indulóként, pedig szerintem alap lett volna, ha vissza akar térni.
Bár indult ő valaha a Romaniacson?
Romaniacson lesz új yamaha a PROban is, meg szinte minden márka.
Van rajta kívül is egy két tutning(segédváz erősítés, tank, stb) a 495-s alap változathoz képest, mit csinálhattak vele belül, hogy egy krossz pályára tervezett géppel elindulnak a dakaron.
Biztos volt, a végdob is más, meg a hátsó teló rugónál is variáltak
Ezzel az órási tankkal nem kicsit lehetett orrnehéz
Viszont imadom