A tegnap mptorozas utan mentunk a kocsmaba es hamar elo a telefonokat nezzed az eredmenyt...sehol semmi..miiivaaan?hogy hogy...aztan irta az egyik haver,hogy senki sem nyert de meg is.
Fiuk...ez nem verseny bazki.a mi csapatunkba rajtam kivul mindenki tobb even keresztul enduroba es crossba is versenyeztek de mindenki csak szornyulkodott.
..pl az szerintetek egy igassagos es fer verseny,hogy jhonnyt elotted felhuzzak es teged nem?..baszok es baszunk bele...es ezek a buzi hardos trendek ezek a lehetetlen kivitelezhetetlen versenyeknek lassan megon az eredmenye...pl a devai...Bila 6 versenyen volt az 1 kiadastol kezdve de az utolso 3 at nem tudta befejezni...tulzasokba estek ott is..a tavaj 350 versenyzobol vagy hanyan is voltak,az iden 250 ha volt...szoval lehet h trendi de az emberek a sajat borukon sok mindent tapasztalnak.
Persze hogy az elso 10 topp motoros tud nagyon a tobbi 50 hez kepest..de ezek ebbol elnek bazki.
Ez az erzberg is nehez es erol is szol a nota,de a jo nota is akkor jo ha rovid es élvezhető es nem hosszu es siralmas
amugymeg nem kell oda DOWNTOWN hogy über nehéz legyen, szinte már a teljesithetetlen szinten... elég a sokat járt nyomvonal, és hozzá egy kis eső aznapra...
HELLS GATE-en minden évben ott az a szakasz ahol a profikat is a nézők huzkodják fel, ez nem uj találmány sok csodálkozni valo nincs rajta...
ettöl függetlenül, garantálom bárkinek akár pénzben is merek fogadni rá hogy jövőre , meg azután ugyan ugy ott lesz az 1000-1500 közötti nevező, és az élmezőny is egytöl egyig, mégha Taddy az idén behisztizte az első feljárot és kiállt akkor is... ( a végén ugy is ő jön ki belőle szarul ha nem megy el többet...)
Ami számomra fura volt erzberg videót elnézve, az a nézők hülyesége, több helyen is.
Lövi ki a motor kaparó kereke a köveket és ott állnak alatta
Fejbekapja egy ilyen apró kő, amit megindít 2 teligázzal a hátsókerék az bazz olyan, mint egy golyó...
Volt egy két értelmesebb, aki legalább sisakot is viselt, de szerintem úgy is meg kéne gondolni hova állnak...
Tavaly is egy ilyen részen volt az egyetlen Walker motor érintés (felhúzták egy mászhatatlan részen az erdőben). Én azt is kifogásoltam, de nem én vagyok a célcsoport.
Jövőre vajon benne lesz a DOWNTOWN?
Esetleg HELP ZONE ként?
Korábban is volt/van az erdőben olyan szakasz, ahol kötélen húzzák fel a profikat is, csak az nem ilyen nagy látványosságú rész, amit online közvetítenek.
"Azért azt be kell látni mindenkinek,az ilyen szintű versenyeket nem nyeretlen kétévesek szervezik."
A forma1-es példa jut eszembe Hamiltonnal és a kerék cserével. Okos és hozzá értő emberek is tudnak nagyon rossz döntéseket hozni.
A kérdések jók, választ nem én fogok rá adni. Viszont az látható hogy elért a szint (pálya nehézsége) odáig amit fokozni nem lehet (egy darabig) mert nem tudnak rajta végig menni.
Mi érdekükben állna(mi célból tennék) a szervezőknek ilyen jellegű módosítást a versenyen?
Szerintem semmi nem motiválja őket erre vagy igen kevés tényező...
Elméletben persze egyszerű a megoldás,de ezt meg kell valósítani a gyakorlatban is.Egy kis Dew-es elmélkedés során több kérdés is felmerül.A több erősségi fokozat esetében,hány néző lenne kíváncsi a hobbistákra?vagy megoldható,hogy együtt legyen látható az összes nyom? rajtoltatási sorrend,együtt,egyenként.profik előbb,vagy a végén?
a profi nyom csak 10 emberre lenne szabva,vagy 50-re?lenne összehasonlítási alap a nézők számára?kategória választható lenne,vagy besorolás,ha igen mi alapján?hogy határoznád meg az idő limiteket?Azért azt be kell látni mindenkinek,az ilyen szintű versenyeket nem nyeretlen kétévesek szervezik.
Szerintem a különböző tudású motorosoknak viszonylag könnyű lenne differenciált pálya kijelölése (pl a pro szakkörnek plusz pár kunkor durvába) és akkor maradna a verseny szellem is meg a komoly kihívás is.
Viszont ez csak az én igényem és általában nem én vagyok a célközönség.
A versenyigazgató makogása szerintem egyenes következménye annak a trendnek, hogy egyre durvább pályát akarnak minden versenyen kijelölni. Itt most túl lőttek a célon. Vajon volt aki előtte megpróbált végig menni rajta?
A szervezők hibáztak,a DOWNTOWN-nal az idén ez egyértelműen kiderült a versenyigazgató hebegéséből az élő interjúban.Letti is kinyilvánította a véleményét a szakaszról egyértelmű nemzetközi kézmozdulattal.Ettől eltekintve teljesen rendben van az Erzberg.A rendezvény sikeressége a nézők, és az indulók számával mérhető.Óriási szakadék van az első kb 10 versenyző,és az utánuk következők között,ezért nem egyszerű egy verseny nyomvonalat,kijelölni úgy hogy az mindenkinek megfeleljen,nézőknek,versenyzőknek egyaránt.Az Erzberg úgy jó ahogy van,az én megítélésem szerint.
A kettőt ne hasonlítsd egymáshoz Az Erzberget,és más hasonló versenyeket a RED BULL szponzorálja (ők teszik bele a nagy pénzt) elsősorban,és nem az állam amelyben az adott verseny megrendezésre kerül.A foci vb,meg az olimpia teljesen más alapokon működik.
Amit leírsz az már nem verseny. Épp ezért nem tetszik nekem (nem az ahogy a versenyzők megoldották, mert az korrekt, hanem a pálya kijelölése). Ez így tömegsport ahogy ronis írja.
Nem látom értelmét olyan pályát kijelölni amit a világ élmezőnye sem tud teljesíteni. Értem, hogy látvány és esemény kell a népnek, de ez már a ló túloldala szerintem. Persze a szervezők tudják, hogy mi éri meg jobban maximum egy hülye magyar majd nem nézi.
HUN futball VB Viktor dédelgetett álma, nem véletlen költenek milliárdokat közpénzből stadionokra
Tudom ez motoros fórum, de szerintem többen vannak MOn akik rajonganak a fociért meg igazából nagyobb célcsoport számára elérhető sport, mint a motorozás, egy labdát szinte bárhol tudnak szerezni, mező van, leraknak két-két követ és lehet játszani, de a motorozás az zsebbe nyúlós.
MO-n ma már bármit el tudok képzelni, csak érdekeltség kérdése
Volt egy erdei egynyomos szakasz ahol képtelenség volt felmenni,NO HELP zóna ezért külső segítséget nem vehettek igénybe.Kénytelenek voltak egymást segíteni.Egyesével felhúzták a motorokat,innentől a versenyzői etikát betartva az első négy már nem versenytempóban haladva,bevárva egymást, együtt ért be a célba.
Majd kérdezd ki, ha találkozol vele, s írd le miket mesélt
A carls`s dinner számomra olyan lehetetlen terepnek tűnik
Erre itt felénk is van ilyen omladék, igaz azok vulkáni kövek, de azok között képtelenség haladni (számomra), csak kapar rajta a kerék, nem jutok sehova.
DOWNTOWNban senki nem tudott felmenni egyedül a profik közül sem.
Így felhúzkodták egymást 5 en, majd ők 5 en bementek együtt.
Ebből az 5ből a WADE gyerek azért nem lett első, mert kihagyott egy CP-t.
Nem lattam meg vegig a versenyt, de ez igy nekem nem jon be. A tavalyin is voltak necces helYek, de walker azert egyszuszra vegug ment azt hiszem csak egyszer ertek a motorjahoz...
Fiuk...ez nem verseny bazki.a mi csapatunkba rajtam kivul mindenki tobb even keresztul enduroba es crossba is versenyeztek de mindenki csak szornyulkodott.
..pl az szerintetek egy igassagos es fer verseny,hogy jhonnyt elotted felhuzzak es teged nem?..baszok es baszunk bele...es ezek a buzi hardos trendek ezek a lehetetlen kivitelezhetetlen versenyeknek lassan megon az eredmenye...pl a devai...Bila 6 versenyen volt az 1 kiadastol kezdve de az utolso 3 at nem tudta befejezni...tulzasokba estek ott is..a tavaj 350 versenyzobol vagy hanyan is voltak,az iden 250 ha volt...szoval lehet h trendi de az emberek a sajat borukon sok mindent tapasztalnak.
Persze hogy az elso 10 topp motoros tud nagyon a tobbi 50 hez kepest..de ezek ebbol elnek bazki.
Ez az erzberg is nehez es erol is szol a nota,de a jo nota is akkor jo ha rovid es élvezhető es nem hosszu es siralmas