Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó napot!

Ilyen sarat még nem láttam, ami hétvégén volt sokszor azt hittem a kuplungom csúszik, a lánckeréknél már olyan sár volt felgyűlve, hogy alig fért oda a csizma a lábtartóra

A gumi az nem rossz, bár sáros sziklán meg gyökéren teljesen elhasalt. (hátul XT754, elől EF08)
Ezek a nagy bütykök hajlamosak elásni magukat.
Valahogy kiforgatni is másként kell mint egyéb gumikat, erre még nem jöttem rá
Nekem is szükségem lesz akkura hamarosan.
Mondj már egy típust. Próbáltam visszakeresni mert emlékszek képre de nem találtam.
pl a yuasa a legolcsóbb helyen is 22ezer a 15 már jó ár
varta olcsóbb ha jó emlékszem 17ért hoznának, de abban annyira nem bízok mint a yuasában
Mi az a jo ar?
Jimi. Elkuldtem nrked a cuccot. Allj ki a haz ele mert barmikor viheti a posta!
milyen akku?
lehet kérdeztem már(mert valakit kérdeztem) ha a 3ah akkor nem érdekel
én egy xtz7s akkut keresek jó áron
Kistrolyak.90 rugoert adom a komplett onindito szettet. Plusz van egy zsir uj gyari aksim egy tizesert. Az egesz oninditos cucc nova uj 0 tekeres van benne.
Jimmy...
rendelj mar vagy ketto öninditot meg egy orat...sosem lehet tudni...meg most eleg ocsonak tunik...megéri...oszt ha megjott majd kűdöm a lovet....bizhatsz bennem...
Önindító 365USD,burkolat 33USD,behúzó fogaskerék 94USD.
Óra 194USD (csak az óra tartó nélkül), kábel 59USD, mágnes 17USD.

Nincsmitkettőezer.
Nem tudja valaki menyi lehet egy uj tripmasrer ktm hez? Kabellel magnessel egyutt.meg esetleg az uj ara egy onindito szettnek ug kompletreb burkolattal mundennel.

legóvárat
illetve jó motorozások elé.. akadályt
kisúr... nem érezted a hangomba az iróniát.. és a bajságot..
egy öninditó ami a 300ason épp működik.. egy öt100ast...
hacsak egy okos dautómata dekompresszort nem éítessz rá.. mint a nagy ccm láncfűrészeken is..na olyannal még működhetne is..

a többiek a szánkóra csak azért irigyek.. mert ez nem is 4 ..hanem ...5 évszakos
egy sima bolti szánkó az igen, de amit csinált az nem
Ez negy evszakos
Szánkó? Terminátor? Dehát a szánkó az szezonális nem?
simán megépít szarból egy szép nagy várat, és fel is megy rajta a csodamotorjával


a szánkó meg benne lesz az új terminátor részben mert az is elpusztíthatatlan
ÁÁÁáá sajna kimaradt. Ritkán járok itt.
Nem lattad multkor a szànkót?
Te szoktál építeni valamit?
tegnap mocsok mód toppon voltam..
kétszer mondtam jódosnak.. ha jót akar motorozni itt a lehetőség és hagyjon ott
aztán megembereltem maga...
akkor már nem csak a gyomrom liftezett hanem szédültem is. .
szóval délben megembereltem magam és mondtam hogy meg kell álni mert konkrétan szarul vagyok...azért megcsináltunk adig is mindent.. csak hol jodos már másodjára fent volt.. én még rádobtam egy 3dikat is...és a végén igy is kicsit rátoltam és erőtlenül lecibálni a motort a hegyről.. az meg úgy kiveszi az ember energiályát erejét...
akkor lejmoltam tőle csokit meg ittam és a 10 perc fekvés után úlyult erővel...szédülésmentes állapotban indultunk tova...
onnan már úlyult erővel kapirnyáltunk fel le...duplaszekrényes patakból is kijöttünk..pedig a sár és a pókhálógyökeres 2m magas szikla tetején úlyra lendületbe hozni a gépet.. nem volt egyszerű..de az is megvolt...
és a csorbakiláyrót megtaláltam -először felülről--na az lefelé olyan igazi hab a torkán . sárban meg kifejezetten..nyami nyami....aztán ott készült is vidi.. mert kiagyaltam már régen hogyha egyszer le tudnánk ott jönni.. akkor a patakből nyíl egyenessen neki lehetne rongyolni a meredekebb oldalnak is...
na az meg is volt.. mert le mertem jönni.. kifékezve kitakaritva a kidölt fákat...
igy utána ez viszafelé...bejártuk...
és karalyabb lett mint eddig

a bogaras patakban is visszafelé mentünk egy 4m magas jócsskán visszahajló középpel ellátott 1m széles gerinc kitörésben
ott jódos olyan triálossan ment föl.. mint melszívó fájá..vagy ki a rák
én ezt nem tudtam kivitelezni.. igy csak az aljában tettem egy gázfreccset az 570 nek.. oszt csak szimplán felgurultam
de jodos..akkor is szép volt a triálos tecsnikszkád

aztán még visszafelé az oriás sziklás zsirpatak megflájos kilyárót is útbatettük..
hát a szirpatak az nem volt kilyáró.. ot a nagy 3m lapos sziklának egyszerűen nem tudtunk nekifutni hogy egyáltalán a hátsó kerék..elkaparjaon rajta még addig sem..
de a megflájost azt sárba.. azt sárban..is megcsináltuk...
igaz én dobtam rá egy bónuszt mert az oldalazóra hiába mentem rá... nem tudtam megálni a lábamon úgy csúszott a sár.. ugyhogy muszály volt még egyet rátolni...

volt olyan lefelé is ahol a motor oldalán fekve csúszott én meg ráestem az oldalára .. ez a marha meg röhögött hogy végül is .. igy azét csak a motoron maradva mentem le
de aztán meg ott figyelét 30m rel feljebb hogy merre is kéne menni.. hogy ne dögöljön meg az alján...
Jo video, neztem volna meg, plane most hogy 3 hete nem ketyeg az enyem. Mar motorozassal almodok.
Azt hitzem fel oras a vide. Bocs en hibaztam, nehezen ertelmezem ezt a Shakespeare-i nyelvezetet amit muvelsz
bakker.. a hálf ön áuer..az azt jelenti még egy fél óra...
ver iz de angol fonetikus tudás

nem a 1992 motort.. azt 1990 ben vettem..

a tc 610 dzseki mártensz volt világbajnok..talán 1993ban
én ezt 2002szeptemberében vettem...

tegnap volt jodos oszt mondja hogy ez z első úly motorja..
oszt azért segitettem neki.. mert volt neki úly déerzélye.. irta is a fórumon.. meg egy 2004es exc 525 igaz 2005 jan elsején vette.. teli árban visszamaradt több mint egy éves motort

meg itt van most az ardzsentínálya...
mentem vel tegnap(hogy addig is menjen valami faxa géppel ..engem meggyőzött
marad is az fe 570
Ugy latszik csak tul gyors voltam. Most mar nezheto.
Azért az megnyugtató, hogy nem csak én kezdtem öreg vackokkal, már ha a Husqvarnát nem 92-ben vetted.