jól tükrözi ,hogy mennyi eszük van ezeknek a verebeknek. jó soká esett le ,hogy talán nem együtt kéne utazni. uramisten. a legdurvább ,hogy közösen átvonultak egy másikba.
Valaki megint "kurválkodik".
PROX kerékcsapágy szettben KML csapágy
PROX mióta ad kínai csapágyat? Eddig bármit amit tőlük rendeltem, KOYO volt mindenben. Vagy lehet másutt sántít a dolog, nem a PROX nagykerből jött a cucc.
Ráadásul 3-ból 2 be már zsír se volt rendesen a porvédő alatt
Másik szépség a lánckerék oldalon a dupla csapágyból a külső elforgott a házban, azt is amíg megoldottam
Ini..van egy haver aki roman veteran enduro bajnok is volt tobszor..120 kilo...ugyhogy a suj az nem mindig hatrany..egy 350 es motorciklivel dengeti az erdoket..es ott ahol sokszor szopcsizunk mert nem tudunk fel tekhnikazni,ott csak amugy repul folfele....na,azert tud na,de mikor egy pompat bebasz,ott olyan a tapadas,hogy hihetetlen...
szoktam, és simán 130kg fölött vagyok, de az öreg xt csak tart esőben-szélben-napsütésben
a husky lábtartó már nem ilyen, bár szétkopva nincs, de egy kis csúszástól már össze-vissza deformálódik
Lábtartóba is rakhatnának két kis csapágyat, hogy ne kopjon szét, vagy persely abba is...
Most sikerült újra rendesen megcsinálni, egy darabig elmegy, de
sajnos így van, ahogy írod, jönnek sorra a bajok
Nekem először réz perselyt tett rá, az elment 2 évig, most mondtam neki rakjon rá még keményebb perselyt az alu távtartóra.
Gyár is simán megcsinálhatná, s akkor nem kell kidobálni a távtartót, csak perselyt cserélni rajta
A láncgörgőm hasonló megoldásban van, arra meg vízvezeték cső van ráhúzva "perselyként", csak azt cserélgetem rajta, csak most csináltatnom kellett egy másik görgőt, mert egyiket elhagytam
én ugy oldottam meg a lábtartot hogy mellé hegesztettem egy sokkal erősebb előre kifurt laposvasat, utána pedig acél csavar bele, de olyan ami nem végig menetes hanem csak a végétől ahol kell , arra önzáro anya, máris megszünt az örökös bajlodás azzal a kis fos sasszeggel...
az a lábtartós téma az elég gázos. nekem mikor oda jutott a régi sx em. énis szarakodtam vele eleget. sose lesz jó. innentől kezdődik az amikor az egyik dolgot megcsinálod és még szar is lesz. már ott van másik 3 más dolog ami szintén szite a javithatatlan kategória.
a vadi ujakat is lerágja egy két motorozás. jol néz ki mig uj . alura rákromozva. ocska bovli az öszes. meg kéne esztergáltatni jó acélból. az birná egy darabig. vagy esetleg titániumbol. csak az meg baszott drága meg nem is keményebb mint egy jó acél.
Lábtartó oválissá kopott lyuk a vázon, felhegesztése és újrafúrása, a lábtartóban szintén ovális lyuk javítás, hegesztés után mindezt reszelővel, kézi fúróval, katasztrófa, már a hajam téptem tegnap délután/este
Jobb lett volna az egész lyukat berakni, s úgy újrafúrni oszloposon rendes beállítás után, mert így is belefutottam abba, amitől féltem, hogy a merőlegestől félremegy a csap lyuk és nem jól áll a lábtartó, nem nyílik fel rendesen, szorul, stb.
Így aztán lett 11-es csap a 9.5 helyett, mire sikerült irányba hozni,
vihettem a rajzot az esztergályoshoz ide is csapot csináltatni.
Már így is van nála vagy 3 cuccom a motorhoz perselyeztetni, öreg már a jószág szarrá kopva minden.
Bár a hátsó kerék távtartó talán 2 éve lett perselyezve megeszi a szimering alá kerülő sár, vagy a tököm tudja mi, az is lehet a szimering.
Erre valakinek tipp? Hátsó kerék távtartót ne zabálja le a sár/szimering?
Bár azt hiszem ez kivédhetetlen, a lánckerék alatti futót is folyton cserélni kell, első kerék távtartó dettó.
Aki jó szaki/elhivatott, az nem a pénzért csinálja, s meg fogja neked rendesen csinálni azon az áron is, ami a korrekt ár érte, a többinek meg adhatsz te plusz pénzt...
Szerintem elhagynak még ezt azt a kocsidból, ami kell nekik ide oda...
nézd át mielőtt elhozod, bár úgy se tudod
állitolag az van hogy izzitnak azok is bent a helyükön. de tán ugy áll le a motor hogy a két középsőnél más pozicioban van a dugo. és amikor izzit meg indit akor ott nem égeti ugy le a kormot. nem volt über kormos csak kormos. a két szélső meg fémtiszta. de izzitanak. ma elhagytak két acélcsapot a hengerfejből. amire támaszt a porlaszto leszorito villa. ugy kaptam bontóstól de kocsiztam utána egy keveset. köszi bontós! kiváncsi vagyok betreszi e az uj szimeringet a vez tengely végére. vagy csak majd azt mondja. ugy döntöttem neem örzöm őket. nem keell a stresz. ha elbasszák vagy szarul megy a gép aztán lesz majd stresz. amugy délutánra mondta. majd mondom neki hogy haver mutasd már meg a régi vez tengely szimeringet meg akarom nézni :) ha majd azt mondja kidobta megkerestetem vele. fő a bizalom.
ha két henger átfuj egymásba annak már rendes nyoma van a tömitésen, és a hengerfejen is, az elöbb azt irta hogy a sikolos ember szerint nem volt nagy probléma, csak valamelyik viz felé esetleg egy kicsi...
Olyat tudnék elképzelni hogy a két henger közt volt a hiba,mindig átt dolgoztak a másik égés terébe attól lehetett kormos,és azt mondta jódlis gyengébb is volt.
Aki síkolta az tudna erre választ adni
Ezt érdemes megnézni... rendőri vezetők és a túlterhelt lift
pedig az egyik oldaluk fullra szokott lenni zsírral
PROX kerékcsapágy szettben KML csapágy
PROX mióta ad kínai csapágyat? Eddig bármit amit tőlük rendeltem, KOYO volt mindenben. Vagy lehet másutt sántít a dolog, nem a PROX nagykerből jött a cucc.
Ráadásul 3-ból 2 be már zsír se volt rendesen a porvédő alatt
Másik szépség a lánckerék oldalon a dupla csapágyból a külső elforgott a házban, azt is amíg megoldottam
bár most épp egy szálkásítási folyamat elején vagyok bármi megeshet
a husky lábtartó már nem ilyen, bár szétkopva nincs, de egy kis csúszástól már össze-vissza deformálódik
a motor előbb fog széthullani mint a görgő elkopna
Most sikerült újra rendesen megcsinálni, egy darabig elmegy, de
sajnos így van, ahogy írod, jönnek sorra a bajok
Gyár is simán megcsinálhatná, s akkor nem kell kidobálni a távtartót, csak perselyt cserélni rajta
A láncgörgőm hasonló megoldásban van, arra meg vízvezeték cső van ráhúzva "perselyként", csak azt cserélgetem rajta, csak most csináltatnom kellett egy másik görgőt, mert egyiket elhagytam
azért gondaljatok már bele mit kap egy terepmotor, és milyen körülmények között,
Jobb lett volna az egész lyukat berakni, s úgy újrafúrni oszloposon rendes beállítás után, mert így is belefutottam abba, amitől féltem, hogy a merőlegestől félremegy a csap lyuk és nem jól áll a lábtartó, nem nyílik fel rendesen, szorul, stb.
Így aztán lett 11-es csap a 9.5 helyett, mire sikerült irányba hozni,
vihettem a rajzot az esztergályoshoz ide is csapot csináltatni.
Már így is van nála vagy 3 cuccom a motorhoz perselyeztetni, öreg már a jószág szarrá kopva minden.
Bár a hátsó kerék távtartó talán 2 éve lett perselyezve megeszi a szimering alá kerülő sár, vagy a tököm tudja mi, az is lehet a szimering.
Erre valakinek tipp? Hátsó kerék távtartót ne zabálja le a sár/szimering?
Bár azt hiszem ez kivédhetetlen, a lánckerék alatti futót is folyton cserélni kell, első kerék távtartó dettó.
Aki jó szaki/elhivatott, az nem a pénzért csinálja, s meg fogja neked rendesen csinálni azon az áron is, ami a korrekt ár érte, a többinek meg adhatsz te plusz pénzt...
Szerintem elhagynak még ezt azt a kocsidból, ami kell nekik ide oda...
nézd át mielőtt elhozod, bár úgy se tudod
elgondolkoztató ez a dolog,ki kellene venni egy pár kilóméter után megint azokat vackokat,ha megint taknyos akkor még valami nem kerek
Aki síkolta az tudna erre választ adni