olyan nincs baszod hogy a két középső nem megy, ne idegelj már sorba van kötve, nem külön-külön kap áramot,
ha über kormosak voltak akkor azokban a hengerekben van valami égési probléma, ha kompressziot mértetek előtte és az jo volt akkor a befecskendezésel lesz valami bajság...lehet hogy elektromos bajság
jo kis megoldás, gondolom a két tartó zsanéros,lehajtható, és akár mindig fent lehet...
egyedül az 1 spanit keveslem mint hibaforrás, ha elszakad minden elszáll menet közben...
ja igy van. én ezen nem is csodálkozom . pont ezért ajánlottam fel a barmoknak hogy fizetek többet és jobb cuccokért. innentől nem értem ezen mit nem értettek. és mit zavarta hogy ott akartam lenni csak nézelődni. az más kérdés ,hogy azt akartam nézni ugy csinálják e ahogy azt elvártam. na de majd holnap.
reggelig lehetne sorolni az ehhez hasonló sztorikat,csak azt nem értem ezen miért csodálkoztok
ilyen világban élünk
lehet magyarázkodni mind a két oldal védelmére,de tök fölösleges
az őszinteséget,lelkiismeretességet,becsületességet,ha így folytatódik lassan el is lehet felejteni,és nem csak az autószerelés terén
az a kibaszott pénzhajhászás tönkretesz már mindent,egy érték létezik sokaknak,a pénz
szerencsére vannak még kivételek,csak a számuk egyre kevesebb
ha kész a hengerfej visszarakni nem nagy dolog
én az astrát fullra széttúrtam csak a kopasz főtengely maradt a blokkban
és totál közhelyesen kimaradt egy csavar amit a mai napig nem tudok honnan maradt ki, mert sehonnan nem hiányzik......
ezen agyaltam ma délután hogy hazahuzom és öszerakom tesómmal. . ja ha eddig jó volt és most majd összeokádja magát mert ezek telebaszták retekkel azt se tudom majd mibaja lett.
ktm et se vinném sose szerelőhöz. mindent megcsinálok magam. vagy kiviszem Horváth Palkónak. ő még az akibe meg lehet bízni 100 % meg az se zavarja ha belepofázol vagy ott állsz mellette egész délután. még azt is elmondja mit miért csinál. na de ez kurva ritka.
vannak dolgok amiket szakemberre kell bizni. nálam ez hengerfej téma meghaladná a hozzáértési küszöböt. meg az időt se akarnám ere baszni de ezt már kielemeztük legutóbb . arról nem beszélve hogy mennem kell vissza mert 5 nap szabit vettem csak ki.
Hasonló szituban voltam,kint dolgoztam és kelet valami autó,megtetszett az audi vettem egy a4-et...
nem akartam lerohadni vele ezért gondoltam vezérlés vízpumpa fékek meg ami kell.keresgéltem szerelőt de olyan árakról beszéltek hogy az elképesztő.
Megbeszéltem egy öreg szakival hogy nála csinálom és ha nem megy segít,faszán kimostam mindent szétszedtem vele össze raktuk és még a klímából sem kelet leengedni a gázt mint ahogy azt mondták,azután mindent amit tudtam megoldottam magam,cseréltem benne kuplungot majd komplett motort is!
A tanulság,ha van is rá pénzed akkor is csináld magad vagy legyél ott!Bele sem merek gondolni mit fogsz csinálni ha a sok ráköltött pénz ellenére meg áll egy ilyen fasz miatt!?
ez igy lehet. ma is kétszer megszakadt a munka mert olajcserére jöttek. nem is értettem mi a faszra várat mikor be voltam jelentkezve. meg gondolom én nem 3000 ret fogok fizetni. mondjuk lehet még annyit se.
nem volt semmi baja. meg lett nyomásprobázva is. 2000 km en evett meg kb fél liter vizet. alatta sosem volt viznyom vagy csepegés. utobbi időben fehéren füstölt eltérően . eddig sosem füstölt. olajba nem dolgozott bele . viz is tiszta volt.
végül ugy döntöttem nem várom meeg mig szarabb lesz.
a hengerfejes szaki gyönyörüen megcsinálta. picit vette le belőlle ki is számolta hozzá a tömitést . nagyon picivel kellet alá több. talán egy osztással a gyárihoz képest. 8 méret van.
vadi uj szelepek és szimeringek mentek bele. mindent kicserélt amit lehetett. tényleg szép munkát végzett. 40 ezret kért mindennel. ugy nézett ki mint egy vadi uj fémtiszta volt. azt mondta a tömitésen látszott talán egy hely ahol elszükhetett viz de nagyon kezdeti stádiumban volt még. de inkább azt mondta nem volt még baja. viszont a szelepek brutál el voltak retkelődve! a szárakon 1 cm átmérőjü darázsfészkek voltak ráégve. a szemét moslék gázolajtól. tele van baszva gyantával. mindegy . kész. a hengerfej ugy néz ki most mint egy vadi uj. de hiába . ma a józsik kezelésbe vették.
Mert szarházi, és nem pöcsöl vele, mert annyi idő alatt, ami plusz rámenne a normális, elvárt munkára, az alatt megcsinál 3 olajcserét X ezerért! Mennyire vagy a határtól amúgy? Már akartam kérdezni...
Éppen kérdezni akartam mi történt az autóddal? evett-e olajat vizet mire haza értél? mit találtatok mikor levettétek a hengerfejet? ha síkoltatod tesznek-e vastagabb fej tömítést? nagyon megszedik a fejet és nem mennek utána a nagyobb tömítéssel hamar hazavágja a motort! Nem szereti a nagynyomású dízel a szűk égésteret!
kb egy honapja kint kellet kicserélnem az izzitogyertyákat mert egyre szarabbul indult hidegen. megrendeltem a közeli nagyvárosban 4 db gyári bele való bosch ot. meg is jött még aznap. szép komotosan nekiálltam és kiszerelgettem őket sorban. lebontogattam egy két csövet hogy odaférjek. be is szereltem a 4 gyertyát. kicsit mintha jobb is lett volna. sajnos nem teszteltem le előtte őket hogy működnek e. elvégre csak nem vagyok autoszerelő. hajtottam is a gépet ezidáig. ugy igazán nem vettemm észre tul nagy javulást az inithatóságban. de nyugtáztam hogy csak ujak vannak bent. pont
ere ma ugy raknák össze a gépet. mondja a srác hogy mikor volt ebbe izzitogyertya cserélve?
mondom kb egy honapja magam cseréltem ki.
az biztos nem lehet mert a két középső az nem megy
. mondom nebaszd már én raktam bele tuti uj!
nem nem az egy régi szar szét van kormolodva.
jovan mondom ez hülye. nem ugyanarrol beszélünk. azt értem hogy nem jó meg kormos de én meg tudom hogy uj volt és a dobozábol vettem ki. steril volt.
most meg a két szélső fehérre van kiégve amazok meg tényleg jo kokszosak voltak
lényeg
hozzak már 2 uj másikat.
te mondom teszteljük már le akumlátorral izzanak e?
majd később. hozzak két ujat legyen itt nehogy aztán ne tudjunk venni vagy ne érjen ide ha más baja van majd visszaviszük ha nem kell. na mondom ok.
elmentem vettem két most japán ngk t. hátha az jobb
kiviszem. beenne a szatyorban. teszteljük már le a két feketét azok vajon izzanak e. jo mondja... és lám. izzanak azok is ugyanugy!
én fasz seg hülye mondom neki bazki lehet más baj van nem kap áramot . hát igy nem tudja.
eltelik egy fél ora látom tépi ki a két uj dbozt és durrantja be a két középső helyre a két vacsi uj ngk t.
te mondom figyu már épp az előbb beszéltük ,hogy jo a két bosch is csak nem kap áramot!
á majd később leteszteljük most rakjuk bele az ujakat.
fasza mi? igy elbaszta hogy visszavihettem volna a két bontatlan ngk t mert kibontotta és becsavarta a helyére. majd holnap meg csak nekem lesz igazam hogy nem kap áramot a két középső. mondjuk nem értem mert sorban van kötve. mindegy nem értek hozzá. a lényeg ahelyén nem izzik amugy izzik.
A két szélső motor előre néz,a középső hátra. Bevált technika, mifelénk mindenki ilyesmi használ. Nem szeretek időt tölteni pakolással ,spaniferezéssel .
ha kéri akkor le is aranyozom
vagyis most már nem, a legutóbbi robogóval akkorát és annyit szoptam hogy nem szerelek többet senkinek sem, sőt még nagyon magamnak se
egy egyszerű karbitakarítás lett volna és a végén új henger új főtengelycsapágy meg a tökömtudjamégmi lett belőle
persze zsetont már nem volt pofám kérni érte 3 napom ráment meg kb 2-3 ezernyi cuccom
teljesen igazad van. biztos van ilyen is. eddig rendesen dolgozott ez a srác is ,igaz csak egyszerübb javításokat végzet nekem de azt szerintem jól megcsinálta. biztam benne és sosem cigánykodtam . most szakadt le a pofám hogy kicsit odaálltam nézelődni . ezzel egy életre eljátszotta a kártyát. a probléma ott kezdődik hogy a környéken már csak hasonlók vannak. vagy még szarabb. én meg hol a faszban keresgéljek olyat aki majd hozzám igazodik. így is két hétig szerveztem kintről telefonon hogy vergődjön velem másnap ha hazaérek. odajutok majd hogy vihetem özterbe szerelőhöz 70 euros órabérbe. ott ilyen hogy hengerfej generál szerintem nincs is! vagy belekerülne vagy 4000 euroba.
ez is megoldás, régen én is tököltem ilyenekkel motornál robogóknál kicserélgettem minden csavart kitakarítottam minden menetet stbstb
rengeteg idő elmegy vele és az átlag kuncsaft csak azt látja hogy 2 ezerrel több lett mint máshol
azt hogy a kontár a 10x sziloplasztozott blokkfelek belső felén durrogtatja szét a menetes furatokat a retek miatt azt nem látja......
ha über kormosak voltak akkor azokban a hengerekben van valami égési probléma, ha kompressziot mértetek előtte és az jo volt akkor a befecskendezésel lesz valami bajság...lehet hogy elektromos bajság