bakker..
erre gondoltam én is..
de azt tudni kell.. a cigó tublissal a helyén...
fejlesztés ide.. vagy oda..
ez most nagyon működik..
arró szó sincs hogy ez lenne a világ legjobb gumilya...
de hogy ár érték és élettartam tapadás szepontjából ez nagyon nagyon ott van.. .
ja és hogy sima talajban a faleveleken..
a jeges guruló féltégláson is
egy kis tegnapi leírás a videhez
Úgy nézett ki.
Csütörtök délután ,Pöstön, ahol épp szakadt a hó úgy egy jó 10cm nyi, de ezek elhitték amit mondok.. és amit a időjárás okosok mondanak a forecán, hogy itt a zarándban + 10 fok lesz.. napsütivel.
Csak hogy töretlen magabiztosságukról 100% tanúbizonyágot adhassanak, ezért ott még hullott éjszaka még 10 cm-nyi hó...ugyhogy ,Tv és Hosi ugy indult el ide motorozni a kis sárnak álltalam beajánlott :-) +10 fokot beigért.. eső menetesnek bekémlelt :-) időjárásba, hogy az a kategória volt, mint mikor havertt rajtakapták a kanapén épp döngette a szomszédasszonyt :-)
feleség kérdnek mondá az ember egy óra múlva:
-nekem higgyé ne a szemednek...
hát igy is lett.
Ezek a pöstiek lejöttek...és meg is kapta mindenki ami akart..
extra sok patak, feljáróból lejáróba, sáros, de mégis használható talajjal végestelen végig az egész nap,
küzdelem volt mindenki részéről, hol itt hol ott,mindég más volt a szopó ágon a sor vége, a folyamatos küzdelem mindenki részéről ott volt.. 150% koncentrációt embert és technikát folyamatossan bepróbáló helyzetekkel.
A nap végére úgy fáradtunk el... hogy mikor a benzinQton megálltunk és kiszálltunk.. mindenki érezte, hogy súlyos csatolt végtagjai a rendessen a testéhez vannak rögzítve.
Kb az a kategória vol ez a mostani hajtás ami 2-3 évente nagyritkán ha sikerül összhozni..tehát ez a hajtás egyáltalán nem szabad majd mérvadónak venni vagy hozzá hasonlitandónak felállítani, mert szinte csak is csalódás lehet akkor a többi motorozás :-(
Egy szónak is száz a térgye....a hajtás nem volt szar :-)
soksk takaróztak hogy 7 fok alatt nem jönnek meg atom sárban..
na azok..
azoknak mondom...
11 fokk volt.. és sár az volt.. de atomsárról ...
viszont atom volt az egész..
ugyhogy aki azt hitte hogy szar idő lesz.. az mind beszopta
úgy málott le..= a felniről a gumi egyik oldalt állandóan kibúlyt utána meg le is jött..
ugy nézett ki.. mint gumiszereléskor hogy a gumi pereme teljessen az abroncson kivülre került
azért cigótublival.. igy is ..egyoldalt fentlévő gumival is jött
persze hogy mocsok mód szét volt gyalogolva a mitasza
azért valljuk bEE...
elég nehéz úgy menni ha igy áll a szerkezet..
bakker.. pontossan lyól emlékszel
a 18as xt 754 az úgy málott le... napjában 3 szor.. el sem akartam hinni..
de aztán muszály volt
olyan takonyek kinézettel volt a gumi.. szinte elhánytuk magunkat..
akor ugy volt hogy intézek én is egy mitasz eghsztrőmöt.. de a nap végére bizalom huss...
na nálam ez tegnap...
mindenhol hibátlan működés..de mindehol..
a nap végére kissé bepuhult.. szakállas musztáfász is azt mondta.. nem látná sehol hogy valahol is...gond lett volna...
kisszikla nagy lapi szikla...
sáros szárazabb..fogósabb..kevésbé fogós.. a patakokba a hoszanti fák a nyomban.. ..nó problem...
tegyük hozzá a gumi úly volt..
meg azt is hogy kb semmi nem látszik most sem rajta..
ami van.. hogy mostmár ugye bepuhult.. kicsit nyomással meg lehetne támasztani...
de ezt csak este hogy megnéztem .. a garagéban.. akkor találtam ki..
visszafelé gyorsban...olyan sáros tetejű kemény ösvényen...
ugy ment kolbászolás nélkül!mint atom...
ami hibái eddig voltak...
hogy úlykorátol a sziklásban.. olyan..
na az nem volt
hogy az olyan gyökérhálós lekoptatott részeken..
na az sem..
na mindegy.. most ez lesz fent egy darabig.. oszt ..karaly
a mitasz..
hát a cigó tublival..
visszamaradt levegővel..
elmod6tatzlanul jól dolgozott.. sárban szikkláson.. nagy lapi szikláson.. hosszanti fákon! ahoklol ems 3 már elcsúszik mert puha aaz anyaga.. na ez ott is hihetetlent dolgozott.
kissé puhult mire hazaértünk.. dde a szerkezet igy ahogyvan.. igy hibátlan..
lya és az hogy kopáős gyakorlatilag semmi...
az übet..
ennyi patakot amennyit ma betettem ..ennyit 2-3 motorzás alatt szok lenni..
+ már vany egy hely amit régeben véletlenszerűen találtam..de sosem tudtam pontossan hol va..
ma megtaláltam..
full meredek.. aztán a vége.. full szikla.. olyan féltégla mértetű..meredek.. egyre köcsögebb.. hosszú.. igazi gumikillet..
tv mondta is . hát haver itt kinyirjuk a gumit.. de hosi csak nekifutott másodjára is..
aztán mi sem késlejkedtünk,k.. de olyan szinten haladtam ot is .. el sem akartam hinni..
extra exrta komoly volt ..
fél négykor még a kispolszkis patakban robogtunk...
full jófajta sár..
mondom extra extra volt..
dév.. alulánckerék.. a jobbaj a legjobbk azok majdnem tudnak annyit mint egy acél...
de csak majdnam.. ami meg azért elég szar.. plussz egsztrémben az alu.. az csak alu.. mikor már a ogak kicsit is meggyengülnek.. úgy tépették ki it a többiek ..hogy
persze ami 100% addig nó problem nó para..
egyébként az volt ..
hogy ezek elindultak vagy 5kor.. mondta kopasz jaró.. a ház előtt mikor akasztotta fel a futót meg pattintotta fel a gépet..a futóra ..a hólapátoló szomszédok tuti igazi hülyének nézték...
mert este esett nálukt 10cm. meg még északa egy 10es.. ugyhogy rendessen hóból jöttek ide a fénybe
pedig reggel is agyalta hogy ez normális?, aztán behunyta a szemét és a bizalom árasztotta el giondolatait.. és elindultak..
kecsótól már nem volt eső..
itt semmi..
és kint egész nap nem eset..
olyan de olyan de olyat mentün... extra extrém ..egyszer áltunk meg .. muig aegy szendót benyomtam.. kb 3 perc.. aztán még egyet toltam be... de azt addig mig takaritották a patak felső részét..
több időt nem pazaroltunk a motorozásból..
olyan szinten über volt.. nix rá szó
az hogy ezek igy is lejöttek.. vakon bizva bennem.. és a forecában.. hát az meg ..
mikor ott náluk..15 20cm hó van.. a mellékutak jár6atlanok...
itt reggel volt 6 fok.. meg mikor a kocsival elindultunk akkor még 17orakkor mikor besötétedett akkor volt 10 fok!
a hyde mellet nincs horpadás veszély. más miatt vettem a rezó javító szettet. nem volt drága ,akarok próbálkozni horpadt rezókat kijavítani.
150 jurka sok péz. de ha máshogy méred az időt.... . nekem nem éri meg gecizni vele sok órát és fos is lesz. volt mikor csináltam rácsosat emlékezz rá. a 3 ik verzio már egész jó volt. viszont folyton elrezonált tört és szinte szerelhetetlen volt. arról nem beszélve napokat basztam el rá és hordtam aluhegeszttetni vagyonokért. na most azt az időt inkább pénz kereséssel töltöm amit barkácsolással töltenék. ha megeröltetem magam és többet ganyézok simán kikeresem az árát a védőnek mintsem a saját szabadidőmet baszam el taknyolásra. söt ha annyi időt basznék erre másik 3 hydeot vehetek azon a pénzen amit azidő alatt kereshettem volna mig előállitok egy valamilyen kacatot. ezzel cvsak azt akartam szemléltetni nem éri meg vele pöcsölni csak annak akinek tengernyi szabadideje van vagy nem is dolgozik.
Idézet, képet forrása Ronis.
"az alja AL-MG4 alu ötvözet, a rezo védő pedig 5*30-as savállo.
felrakod a kartervédőt utána először a két vázzal párhuzamos lapos anyagot hajtod meg, fent a vázra fel kell hegeszteni két 6szögböl esztergált kb 15 mm. hosszu belűl 8-as menetes anyát ,alul a kartervédőhöz csavarozod.
miután ez megvan aztán épited fel az oldalakat, összekötőket , elég macerás nagysatu ,legnagyobb francia kulcs, és sok türelem .
mindig mikor egy kész azt ott a helyén rápöttyinted co-val, a végén leszeded és készre hegeszted.
nekem a rezo jobb oldali része kűlön csavarral bonthato.
macerás megcsinálni, de ha egyszer kész utána az összes egyébb védő kacat csak jelenthet neki, nincs többet rezo horpadás,rogyás nyakban.
aha, gondoltam, miért nem kezdesz sorozatgyártásba fel a netre aztán vinnék mint a cukrot
egyébként nincsenek róla képeid vagy valami rajz ami alapján meg tudnám csináltatni, vagy ez már a szellemi tulajdonoddal való visszélés kategóriáját képezné?
még ami a gas-on volt az is rég elkelt, amugy csak magamnak csinálok mert nem tudnátok megfizetni, jo nagy melo, tökölös játék viszont ha kész a hyde racsing elbujhat a picsbe, amugy annak a holminak is az a legnagyobb bajsága hogy nyakba továbbra is tud rogyni utána feszül, igaz közel nem annyira mintha semmi nem lenne rajta... szoval félmegoldásnak jo..
és telerakja falevéllel sárral ugy a belső részt ... viszont ha tanulmányozni akarod az erdő talaját növényzetét akkor jo mert mindig van nálad pár kilo erdei minta,
Neked nem maradt vissza a KTM-ről valami home made védő? Vagy nem lenne kedved gyártani?
Én sem repdesek az örömtől, hogy 30-40 ezreket költsek ilyenekre, de akit én ismerek ő azt mondta nem szórakozik ilyen gyártásával.
http://youtu.be/Gb-XZcH4UCs
erre gondoltam én is..
de azt tudni kell.. a cigó tublissal a helyén...
fejlesztés ide.. vagy oda..
ez most nagyon működik..
arró szó sincs hogy ez lenne a világ legjobb gumilya...
de hogy ár érték és élettartam tapadás szepontjából ez nagyon nagyon ott van.. .
ja és hogy sima talajban a faleveleken..
a jeges guruló féltégláson is
egy kis tegnapi leírás a videhez
Úgy nézett ki.
Csütörtök délután ,Pöstön, ahol épp szakadt a hó úgy egy jó 10cm nyi, de ezek elhitték amit mondok.. és amit a időjárás okosok mondanak a forecán, hogy itt a zarándban + 10 fok lesz.. napsütivel.
Csak hogy töretlen magabiztosságukról 100% tanúbizonyágot adhassanak, ezért ott még hullott éjszaka még 10 cm-nyi hó...ugyhogy ,Tv és Hosi ugy indult el ide motorozni a kis sárnak álltalam beajánlott :-) +10 fokot beigért.. eső menetesnek bekémlelt :-) időjárásba, hogy az a kategória volt, mint mikor havertt rajtakapták a kanapén épp döngette a szomszédasszonyt :-)
feleség kérdnek mondá az ember egy óra múlva:
-nekem higgyé ne a szemednek...
hát igy is lett.
Ezek a pöstiek lejöttek...és meg is kapta mindenki ami akart..
extra sok patak, feljáróból lejáróba, sáros, de mégis használható talajjal végestelen végig az egész nap,
küzdelem volt mindenki részéről, hol itt hol ott,mindég más volt a szopó ágon a sor vége, a folyamatos küzdelem mindenki részéről ott volt.. 150% koncentrációt embert és technikát folyamatossan bepróbáló helyzetekkel.
A nap végére úgy fáradtunk el... hogy mikor a benzinQton megálltunk és kiszálltunk.. mindenki érezte, hogy súlyos csatolt végtagjai a rendessen a testéhez vannak rögzítve.
Kb az a kategória vol ez a mostani hajtás ami 2-3 évente nagyritkán ha sikerül összhozni..tehát ez a hajtás egyáltalán nem szabad majd mérvadónak venni vagy hozzá hasonlitandónak felállítani, mert szinte csak is csalódás lehet akkor a többi motorozás :-(
Egy szónak is száz a térgye....a hajtás nem volt szar :-)
na azok..
azoknak mondom...
11 fokk volt.. és sár az volt.. de atomsárról ...
viszont atom volt az egész..
ugyhogy aki azt hitte hogy szar idő lesz.. az mind beszopta
ugy nézett ki.. mint gumiszereléskor hogy a gumi pereme teljessen az abroncson kivülre került
azért cigótublival.. igy is ..egyoldalt fentlévő gumival is jött
persze hogy mocsok mód szét volt gyalogolva a mitasza
azért valljuk bEE...
elég nehéz úgy menni ha igy áll a szerkezet..
a 18as xt 754 az úgy málott le... napjában 3 szor.. el sem akartam hinni..
de aztán muszály volt
olyan takonyek kinézettel volt a gumi.. szinte elhánytuk magunkat..
akor ugy volt hogy intézek én is egy mitasz eghsztrőmöt.. de a nap végére bizalom huss...
na nálam ez tegnap...
mindenhol hibátlan működés..de mindehol..
a nap végére kissé bepuhult.. szakállas musztáfász is azt mondta.. nem látná sehol hogy valahol is...gond lett volna...
kisszikla nagy lapi szikla...
sáros szárazabb..fogósabb..kevésbé fogós.. a patakokba a hoszanti fák a nyomban.. ..nó problem...
tegyük hozzá a gumi úly volt..
meg azt is hogy kb semmi nem látszik most sem rajta..
ami van.. hogy mostmár ugye bepuhult.. kicsit nyomással meg lehetne támasztani...
de ezt csak este hogy megnéztem .. a garagéban.. akkor találtam ki..
visszafelé gyorsban...olyan sáros tetejű kemény ösvényen...
ugy ment kolbászolás nélkül!mint atom...
ami hibái eddig voltak...
hogy úlykorátol a sziklásban.. olyan..
na az nem volt
hogy az olyan gyökérhálós lekoptatott részeken..
na az sem..
na mindegy.. most ez lesz fent egy darabig.. oszt ..karaly
Mi meg azzal a rossz Michelinnel..
A pancsimban ricinusos olajat szeretnék, (az illata miatt). Vashanger, trabant dugó, 6000 fordulat.
Kinéztem pár gyári ricinus alapú olajat. Gondolom jobb így mint a gyógyszertári hashajtót pancsolni más olajokkal.
Tudom, hogy jobb a motul, meg pénzkidobás, felesleges...stb, de az illata miatt kell.
Van valami hátrányom az üzemeltetés során? (azt tudom, hogy egy idő után megromlik)
http://www.pelkft.hu/doc/Advan...
http://www.silkolene.hu/produc...
http://www.carmania.hu/putolin...
hát a cigó tublival..
visszamaradt levegővel..
elmod6tatzlanul jól dolgozott.. sárban szikkláson.. nagy lapi szikláson.. hosszanti fákon! ahoklol ems 3 már elcsúszik mert puha aaz anyaga.. na ez ott is hihetetlent dolgozott.
kissé puhult mire hazaértünk.. dde a szerkezet igy ahogyvan.. igy hibátlan..
lya és az hogy kopáős gyakorlatilag semmi...
az übet..
ennyi patakot amennyit ma betettem ..ennyit 2-3 motorzás alatt szok lenni..
+ már vany egy hely amit régeben véletlenszerűen találtam..de sosem tudtam pontossan hol va..
ma megtaláltam..
full meredek.. aztán a vége.. full szikla.. olyan féltégla mértetű..meredek.. egyre köcsögebb.. hosszú.. igazi gumikillet..
tv mondta is . hát haver itt kinyirjuk a gumit.. de hosi csak nekifutott másodjára is..
aztán mi sem késlejkedtünk,k.. de olyan szinten haladtam ot is .. el sem akartam hinni..
extra exrta komoly volt ..
fél négykor még a kispolszkis patakban robogtunk...
full jófajta sár..
mondom extra extra volt..
h zs
irtam imélt..
dév.. alulánckerék.. a jobbaj a legjobbk azok majdnem tudnak annyit mint egy acél...
de csak majdnam.. ami meg azért elég szar.. plussz egsztrémben az alu.. az csak alu.. mikor már a ogak kicsit is meggyengülnek.. úgy tépették ki it a többiek ..hogy
persze ami 100% addig nó problem nó para..
egyébként az volt ..
hogy ezek elindultak vagy 5kor.. mondta kopasz jaró.. a ház előtt mikor akasztotta fel a futót meg pattintotta fel a gépet..a futóra ..a hólapátoló szomszédok tuti igazi hülyének nézték...
mert este esett nálukt 10cm. meg még északa egy 10es.. ugyhogy rendessen hóból jöttek ide a fénybe
pedig reggel is agyalta hogy ez normális?, aztán behunyta a szemét és a bizalom árasztotta el giondolatait.. és elindultak..
kecsótól már nem volt eső..
itt semmi..
és kint egész nap nem eset..
olyan de olyan de olyat mentün... extra extrém ..egyszer áltunk meg .. muig aegy szendót benyomtam.. kb 3 perc.. aztán még egyet toltam be... de azt addig mig takaritották a patak felső részét..
több időt nem pazaroltunk a motorozásból..
olyan szinten über volt.. nix rá szó
az hogy ezek igy is lejöttek.. vakon bizva bennem.. és a forecában.. hát az meg ..
mikor ott náluk..15 20cm hó van.. a mellékutak jár6atlanok...
itt reggel volt 6 fok.. meg mikor a kocsival elindultunk akkor még 17orakkor mikor besötétedett akkor volt 10 fok!
ugyhogy vnemvégül is nem nyúltak mellé
150 jurka sok péz. de ha máshogy méred az időt.... . nekem nem éri meg gecizni vele sok órát és fos is lesz. volt mikor csináltam rácsosat emlékezz rá. a 3 ik verzio már egész jó volt. viszont folyton elrezonált tört és szinte szerelhetetlen volt. arról nem beszélve napokat basztam el rá és hordtam aluhegeszttetni vagyonokért. na most azt az időt inkább pénz kereséssel töltöm amit barkácsolással töltenék. ha megeröltetem magam és többet ganyézok simán kikeresem az árát a védőnek mintsem a saját szabadidőmet baszam el taknyolásra. söt ha annyi időt basznék erre másik 3 hydeot vehetek azon a pénzen amit azidő alatt kereshettem volna mig előállitok egy valamilyen kacatot. ezzel cvsak azt akartam szemléltetni nem éri meg vele pöcsölni csak annak akinek tengernyi szabadideje van vagy nem is dolgozik.
Mert szerintem a nem rossztól azért kicsivel jobb.
"az alja AL-MG4 alu ötvözet, a rezo védő pedig 5*30-as savállo.
felrakod a kartervédőt utána először a két vázzal párhuzamos lapos anyagot hajtod meg, fent a vázra fel kell hegeszteni két 6szögböl esztergált kb 15 mm. hosszu belűl 8-as menetes anyát ,alul a kartervédőhöz csavarozod.
miután ez megvan aztán épited fel az oldalakat, összekötőket , elég macerás nagysatu ,legnagyobb francia kulcs, és sok türelem .
mindig mikor egy kész azt ott a helyén rápöttyinted co-val, a végén leszeded és készre hegeszted.
nekem a rezo jobb oldali része kűlön csavarral bonthato.
macerás megcsinálni, de ha egyszer kész utána az összes egyébb védő kacat csak jelenthet neki, nincs többet rezo horpadás,rogyás nyakban.
mindjárt csinálok közeli képet. "
egyébként nincsenek róla képeid vagy valami rajz ami alapján meg tudnám csináltatni, vagy ez már a szellemi tulajdonoddal való visszélés kategóriáját képezné?
írtam a Hyde-nak várom a válaszukat...
és telerakja falevéllel sárral ugy a belső részt ... viszont ha tanulmányozni akarod az erdő talaját növényzetét akkor jo mert mindig van nálad pár kilo erdei minta,
Neked nem maradt vissza a KTM-ről valami home made védő? Vagy nem lenne kedved gyártani?
Én sem repdesek az örömtől, hogy 30-40 ezreket költsek ilyenekre, de akit én ismerek ő azt mondta nem szórakozik ilyen gyártásával.