Hello!
Jaxy mi ezeket használjuk, ez bevált mindkettő. Ha szétszedésre kerül a henger, akkor mindig frankón látszik a henger falán és a dugattyún is a kék olajfilm, még akkor is ha szétszedés előtt hetekig be sem volt indítva.
látom kész vagytok ettől a ricinus illattól..
rályöttem ..
nekem is csak ez hiányzik az életemből..
meg egy kis pogi.. dee az már nem....
hozzávalók..hűtő:
meg olyan kamra aminek jaú a karmája..
1/4 kiló kockabékön
1/4 kiló turó
fél kupa tejföl
evőkanál delma joghurutos waly
örölt fűszerkömény
egy tojás
10dk reszelt sajt+ a tetejére is vagy 20 deka
kb 1,5deci tej kávéskanál cukor fél élesztővel futtatva
evőkanál só.
0,55 liszt bl 55!
oszt ez lesz belőle
Valamelyik természetfilmes adón néztem,a nagy hideg miatt állandóan járatták az uazt,volt hogy alkoholt adagoltak üzemanyaghoz hogy ne álljon le...a medvék meg körbevették a falut
Az tényleg büdös tud lenni,főleg ha az orrod alá füstöl pont az egy helyben kapirgáló 2t,de viszont az oroszlánketrec szag nélkül meg nem is jók a mostani motorversenyek
amikor pecáztam a tápkeverdéból hoztunk aromákat(is) volt folyékony vanília illatú valami közte
na azt benzinbe keverve olyan vanília illat volt hogy kb bele is halt aki utána jött
én leszarom a szagokat, ugyis hátrafelé megy akkor meg tök mindegy...
volt az az epres ipon, na egy olyan mögött menni 10 perc után meg behánytam a sisakba...
Van vagy volna valamilyen következménye ha sima gyógyszertári ricinus olajat adagolnál a benzinhez?
Régen locsoltuk mindenbe,csak a szaga miatt mégsem állt meg tőle semmi és azok is vashangeres motorok voltak.
én is épp ezt akartam anyámlani..
hogy...
tegyél bele rebszolt az szagtalan... aztán azt szagosítsd...
csinálj egy olyat mint a láncolajzó az útszaji gépeknél..
oszt néha cseppent a forró kipufi nyakára.. és már egyből a szél az orszádba fujja forró könyökről elpárolgó ricinusi szagát
csak jól állitsd be a csepegtetést per sec különben ..kigyullad6ol
Igazad van az olajjal. A modern olajok kivállóak, semmi bajuk.
Mint írtam a szimata miatt vágyom a ricinusra. Ez is hozzátartozna a feelinghez. Tudom megmosolyogtató, nem praktikus.
A pancsi nincs agyontuningolva, egy lájtos utcai tuning van benne, a használhatóság miatt. A furat/löket növelésével, normális öblítéssel, modern hengerfejjel lett elérve teljesítménye. Az 5500-6000 fordulat nem veszélyes pl a kx500 hajtókarnak.
én biztos nem vesződnék ezekkel a ricinus bázisu olajokkal, mégis mifasznak, bőven jo egy mai ful lsynt 2t olaj is ráadásul félárban...
azon meg végképp felesleges izgulni hogy a te rommá faragott pancsid ami üvegen van forgatva annak a meghibásodása a kopás lesz a hengeren....kackaccc...
hamarabb fog benne egy akármi szétszállni minthogy legyen ideje elkopni a hengernek..
mi a helyzet kolbik..
a kocsit egyszer adom lé a műszaki miatt a 7végére a karos-széria lakatusnak..persze hogy du 4kor a legritkább buszlyáratokkal kell a szemészeti ügyeletre vinni a kiskrapekomat
olyan köcsög ritka a busz hogy visszafelé vonattal lyöttünk..
és kiderült a kis sebesvonat az gyorsabb mint a busz illetve a pösti gyors tól is gyorsabb.a 30 perc a klinikától hazáig az meg még kocsival is jó idő..nem hogy vonattal
lya és ki sem merem írni hogy milyen színű volt a kisvonat..mert lyódos 1ből ki akarná horpasztani..-mivel már meggypiros..
azaz fúj6ó
köszi srácok! pb gázpalack nem lesz az egész biztos. kis kompakt cuccban gondolkodom továbbra is. van egy pici 3 dl es kis gázégőm ,de mint irtm az nem melegiti fel. majd azt a 2000 c os rotenberger lámpát nézem meg ha hazamegyek. a lényeg kis méretű legyen elférjen egy közepes szerszámos ládában. ez a nagy készlet nekem felesleges. lánghegeszteni akarok az van a cégnél. ha ide kihozok rezót nem gond a felmelegítés. otthonra kell valami. na majd. egyenlőre rezóm sincs meg motorozni se motorozok.
a modern ricinusos olajok is eltérő arányban tartalmaznak ricinust.
Az agip racinggal 300 óra után is minimális kopás volt a 300 2T-ken, amit helyben szervizeltek. Igaz az nem egy kihegyezett bringa, és nem üveghangon járnak vele.
Nyilván egy tizenezreken forgó speciálnál más a felállás,-még reggel is mint délben-meg délután.
ezért írtam hogy "valaki kitalálta"
egy olyan egyszerű szerkezet ami tuti túlél 2 túlméretet is
persze ha nem olyan mint ismerősnek volt hogy az olajtartályon semmi kupak állt benne a homok-por......
Jaxy mi ezeket használjuk, ez bevált mindkettő. Ha szétszedésre kerül a henger, akkor mindig frankón látszik a henger falán és a dugattyún is a kék olajfilm, még akkor is ha szétszedés előtt hetekig be sem volt indítva.