Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a hozzászólásokat, de elsősorban tényleg csak a használat függő élettartama érdekelne a tapasztalatok alapján a többiről van infóm
Csak erősíteni tudom,,,mitas 754 nagyon jó. Nem engedtem még le nagyon,,így is óriási tapadásom volt. 3 hajtás után alig van kopás. Más dolog... Van valakinek a csapatába olyan motor,hogy 250 exc f 2014-es. Kéne egy kis infó róla...Köszi...
ne bátsátok lyani.. az ilyen túl okos(-nak tartom magam) tipusú embereknek meg van a maguk baja...
inkább bátorítsátok..
nem vettem még nem voltam arra
csak telefonon megkérdeztem milyen az a 34g szelep mert nem is hallottam ilyenről
akkor mondták hogy hajlított
ha tényleg vékony a belső persze nem veszem meg ennyiért inkább kicsi pénzért a veerubber, az is teljesen jó csak ki kell dobálni évente, bár úgy is összeszedek valami defektet aztán mehet a kukába
vagy beragasztás után pótbelsőnek, úgy is el szoktam ajándékozni ha valami motorostúra van, mert ugye a kölcsönbelső sosem kerül vissza......
hály kolbik..
dév..
jodos jól irta le..
nekem annó volt én elfogulatlanul mondhatom azt hogy utáltam. .DE
rá kellett jönni jodosnak van full full igaza..
a gumi jó...full jó.
élettartam ár érték arányban verhetetlen...
azok a hibái amik vannak.. ezen kimagasóan nagy élettartamból adóóan jönnek ki..
de 0,4 használva teljessen azt fogod mondani...nem is érted miért nem vettél eddig ilyet...
kövön érdekessen tud kapirnyászni...de ott is elmegy..
nekem 15 motorozás volt benne a szelepmentes blsővel...full feleslegessen..0,2 illetve mikor kipuhult az gumi már annyi sem volt nyomással jártam vele amiből adódott is sokszor a hiba...mert a túl kis nyomás is hiba...erre ekkor még nem jöttem rá..de már tudom..hiba...
kell két jó papucs.. meg pontossan 0,4 bár..(bejáratott guminál) és gó..
szóval nekem a 15 motorozás volt benne! és még 18mm magas volt a középső bütyök!csak sajna a 0,1 báros nyomás a végén tönkretette a falcát( szelepmentes belső nehezen állít6ó nyomású és lusta voltam szerelni..pedig 2-3 motorozással ha hamarabb állítok rajta akkor a fax tudja még meddig elmegy a gumi..de gyanúsan 25-30on sok motorozást!
amikor vergődtem hog igy szar ugy szar akkor épp a magyar két legjobb ekszrémessel nyomtan...és nem voltam elmaradva csak egy két helyen..azt meg a gumira fogtam...most több helyen vagyok elmaradva oszt a gumi is lyó..ms3..de pl legutóbb is .. soks sok helyen csóváltam a fejem.. és néztem hogy nem foga ez a szar pedig a szuper tubli megoldással vagyok...(full lekerekedettt gumi szappanos tetejű sáron ...nem nyerhet )
bár nem tartottam fel a bandát,mégsem voltam megelégdve az össz6ással...
amit nzegettem..
geomax mx 31( böriseknek nem jön be ott a mx 51 a nyerő..zarándba mx51 full szopóde full full!...it zarándba m 31 full jó)
pirelli midszoft egysorban bütykös gumi...ugyszintén....nálunk működö gumi...
mitasz eksztrém t 754...gg áki kijött vele, volt benne 0,5 minimum de inkább több...minden hol úgy ment fel vel el sem hittem hogy ez a gumi a extrem mitasz...de muszály volt elhinni, pedig sokszor voltunk tapadást igénylő szituban!...nap végére semmi kopás!
(most is olyan van neki!)
goldentút annó az sx-f 450 12-50 olyan mitazs extrőmmel volt amit jódos5 motorozás után megvagdosott, belsővel 0,5 tel!és azt mondta a gumi mindehol fogott tapadt... zarádi lazább talajban meg kifejezetten verhetetlen volt)

amit néztem még
goldentyre gt 230 120/100 az van még árban..17 számlával!
mitasz c-18..c-20 110/100asban... nekem azzal sem volt bajom sőt.. emlékeim szerint jól tapad és életartam is jó..

ami vna a mitasz 110/100 xt754 az kb ugyan az mint a 120/90..csak a bütykök ritkábbnak hegyesebbnek tűnnek..a mi kifejezetten nem biztos hogy rossz!
a régi fajta jódos féle vágás az annyi volt hogy a nyg bütyköt mivel már 4-5 motorzás volt benne..megkeskenyítette.. magassága nem csökkent csak vékonyodott a bütyök..ami le ne törik semmi képp.. igaz furcsa kagylós kitörtdezései voltak...de mondem.. 5 motorozás után ..szarrávágtam a bütyköket zsirtv féle okossággal( utólag hülyeséggel) és mégis 15 motorozás és 18mm magas bütyök!
igazándibóla nagy középső bütyköt kell talán 1-2mm lealacsonyitani, mert gyanúsan az egymagába kiálló bütyök akadályozza meg a tapadást!de legfőképp azt a bütyköt kell megvékonyitani..2-3mm rel..

ugyhogy most ezek a gumik vannak nálam képben.. be is tudom szerezni őket...meglehetősen alacsony árban...ha felhivsz lehet tudok is segíteni
nem akarlak megbántani de most vettél egy sima krossz belsőt. jó esetben ha szerencséd van nem papir vékony hanem 2 esetleg 3 mm es. . ha majd megnézel egy igazi vastag belsőt azt nem lehet majd így élére hajtogatni. ha a képen láthatot vetted annak teljesen jol áll a szelepe.
úgy derékszög mint a robogókon
nem láttam még a telefonba mondták
http://www.mofaker.hu/termek/Tomlo-18F-Cross-34G-400-450-18-120-150-70-18-nemet_Heidenau__002180
nem kell valakinek egy ktm gyári yuasa akksi? vadi uj nincs még beüzemelve. egy tizesért odaadnám.
linkeld már be ide azt a" mofakerest"
mi az hogy derékszögben áll a szelepe? hány fokban kéne álljon tán 30?
az a baj hogy ez már postával 8 ezer felé lenne nekem

gőzöm nincs milyen a mofakeres gagyi, ráadásul a szelepe is derékszögben áll
amiket otthon árulnak vastagnak az jo ha 3 mm vastag. a michelinnek van még hasonlo de azis arany árban van.
van egy eladó vadi uj szupervastag belsőm hátsóba. . valami 30 euroért vettem azán mégse raktam be sosem. 20 jurkáért eladom. nekem a bajom vele hogy kurva nehéz. a vastagot azt ugy kell érteni hogy minimum 6 mm vastag.
a teniszlabdát én is teszteltem, itt a homokon jó is volt, de a sziklás meneteken kapituláltak a labdák
most kipróbálok egy olcsó mofakakeres vastagbelsőt hátha az jobban bírja a lapos meneteket
hátul fos a muz. előre még elmegy. de mire bepuhul nyugdijba mégy. hátul macerás. vagy meg kel venni azt a kimart furatos goldentiret de az meg hamar elszakad aztán. nem hiszitek el de a labdacs a legjobb. én most előre bedobok egy tublist szerintem elöl kissebb az igénybevétel sokáig fogja birni pláne hogy nem szereled anyiszort az elejét mint hátul. hátul megmarad a labdacs. szereztem ebayről az ujfajtát egész emberi áron . most van vagy 60 db om igy. elég lesz egy ideig. pláne amennyit énis megyek.
avval nincs is baj, csak az árával. 60 ezer nem kevés zseton
főleg úgy hogy évente használom a motort 10 napot
Hasznaltam 1 szezont muzt de egy nagy szar.nincs jo tapadas vele es esik be a felnirol a gumi , emiatt a ricni kopik le a felnirol es ha raksz belsot akkor mindig elfordul ha sok papuxsot is raksz.
Most raktam tublisst...tiszta munka..ugy all a gumi a felnin mint Katiba..0.2 bartol mar lehet motorozni..
mindig is akartam egy ilyen muz szettet de sosem jött össze
leginkább a felrakás miatt
a gagyi (olcsó) használtak már tuti tök puhák
egy uj muzzal simán közel van egy bárhoz vagy ahoz hasonló kemény vele.
jár valaki 0,6 fölött?
legutóbbi túrán még a szerpentint is ennyivel toltam
ami utánam jött örökké azt nézte mikor szál le a felniről a gumi
Déw. kb egy éven keresztül taglaltuk nap mint nap az xt 754 sportekit. hol voltál akkoriban? még a puszi haverod is kifejtette tapasztalatait és hogy mit művelt vele hol vágta mivel vágta mikor fog egy pár hónapig tán a kedvenc gumija volt aztán eldobta.

nekem most is a top gumik közt van. van pár trükkje amit ha megcsinálsz vele jobb lesz. élettartama egész jó. kizárolag laposan fog de akkor nagyon. tehát uj muzzal vagy 0,6 fölött felejtős. van aki rühelli és nem is megy neki vele a motorozás. aztán egy másik gumival meg full ügyes. még az se mindegy milyen motoron van . sokszor meg lehet faragni mert jo nagyok a bütykök. én azzal szoktam kezdeni ha veszek egyet még felrakás előtt a középső nagy kapafogakból levágok 5 mm t hogy ne álljon ki. néha meg is ritkitom de mostanában az nem játszik. sárban extremben agyonbasza az összes gumit ! vizes patakban is fog de ha elveszted a lendületed hajlamos elkapirgálni de csak ha full kövesben mégy . ha nem forgatod és ovatos gázzal kijátszod ott is el fog indulni. összességében jó gumi. csak sajna ennek is elkezdett felkuszni az ára. pedig 1 évvel ezelőtt még 14,500 ft körül mozgott. a szemtelenebbje már most is közel a 20 hoz adja. elvileg gumakernél még 15 körül mozoghat. bár ennél az euronál lehet már azis a multé.
szoros csak nem mindegy hogy 1000kalória fehérjét eszel vagy 1000kalória cukrot-zsírt
amúgy itt most 2 dologról beszélünk
van fogyókúra ami a testsúlyt csökkenti bármiáron, és van zsírégetés ami a testzsírt csökkenti az izmok csökkentése nélkül vagy épp az izomzat nő
persze ehhez megfelelő mozgás is kell
a nép szinte mindig a fogyókóra bármiáron opciót csinálja, ezen én is túlestem hiába voltam 110 kiló alatt olyan gyenge voltam mint egy fing
miután felizmoltam magam lettem vagy 125
A testsúly és a táplálék bevitel szoros összefüggésben van, ez a hosszabb háborúkban többszörösen bizonyított tény! Tehát ha többet eszel mint amennyire szükséged van, akkor el fogsz hízni, ha kevesebbet akkor fogysz. Akármit sportolhatsz, ha aztán többet eszel mint amit elégetsz vele.
Nekem is vannak 80-90 éves ismerőseim, az a közös bennük, hogy egyik sem zabálja magát halálra és többnyire háztáji kaját esznek.
én inkább úgy mondom épp annyit tudok amire szükségem van
gyakorlati alkalmazás meg folyamatban van
az elmúlt kb 1 hónapban azt vettem észre amit csinálok az jó és hatékony, de ennyiből még nem lehet leszűrni semmit. májusban majd meglátom hogy középtávon mit ér
azt is hogy mennyi volt a fogyás mennyi izom-zsír ment le, esetlegesen mennyit gyengültem-erősödtem
Bantas nelkul mondom az elmeleti tudasod is gyerekcipoben jar meg a temaban, gyakorlati meg talan nincs is. Nem folytatnam a temat mert amiket irsz bosszantanak (pedig egyikunk celja sem az hogy vitazzunk).

Ilyenkor ertem janeket mikor a 2trol akarok vele beszelni.
pedig ha nincs elég kaja előbb bontja az izmokat mint a zsírt, egyrészt mert azt sokkal egyszerűbb elbontani másrészt meg ha elbontja nem lesz annyi táplálék felvevő szövet