Bocsánat nem biztos hogy széthajtott, csak nem mindegy honnan indul az irányár, 500eFt ról vagy 200eFtról...
Keletkezhetne egy olyan vírus a világba, hogy ordítson a fájdalomtól az aki anyagi haszonért cserébe szándékosan félrevezet, átver másik embert... vajon hányan ordibálnának
"Legújabb" biznisz MO-n, főleg kétséges motor típusok között, hogy ezer éves vasakat idomszetteznek fel újabbakkal kis pénzen, aztán eladják horror áron hozzá nem értőknek a széthajtott eladhatatlan szart. Utóbbi időben elég sok Suzuki RM 125/250,RMX 250 látok olyan évszámokkal, hogy hihetetlen
Szerencsére egyre okosabb a nép és nem vesznek ész nélkül motort
Persze azt tegyük hozzá, hogy egy motornál nem az évjárata számít, hanem az állapota.
De ne basszunk már ki a másikkal szándékosan
Aztán persze nem kell csodálkozni, ha nem bízik meg a magyar a másik magyarban s nem fognak össze semmiben...
homokfújás+ javítás, aztán elviszed porfestőhöz az bedobja úgyis az előkezelőbe
annak úgy is foszfátozás a vége aztán az megállítja a rozsdát meg ki is szedi(bár ezt a pergős-leválós vastag szart nem fogja fullra kiszedni)
hagy egy lukat a vázon ahol ki tud folyni ha zárt, aztán festés után ledugózod
hály.. loki
ezt nemgondol6od komolya...
ilyen hüje kérdést ..hát csomóban hullik a fanszörzetem
azért számit hogy mivel vitte oda.. mert ha a 330as lambóval vittea tető csomagtartón ráadásul esőbe... akkor rendessen felizz6ott a légellenállástól és az esőtől meg egyből be is edződött...
a boruláskor meg az volt aaz edzés végén megeresztés folyamata
Természetesen több helyen kell mérni (hordósság,ovalitás),de akinek van gyakorlata,és ért is ahoz amit csinál,annak elég egy helyen egyszer mérni.Amúgy egy hengert meg egy dugót nem kell labor körülmények közt méricskélni, bebaszna ha 10fok hőmérséklet különbség befolyásolná egy henger méretét.
a rozsdásodást csak akkor lehet megállítani,ha mechanikusan fémtisztára megpucolod az anyagot,és utána védelmet kap
próbálkozhatsz csodaszerekkel,max egy kicsit letudod velük lassítani a folyamatot
ami még gondot okozhat a bejuttatásnál az a váz,szűk keresztmetszete lehet
ez már olyan mértékű rohadás,hogy flex,és inverter,na meg egy jó szaki kellene,a restaurálásához
Az üregvédő spray-ekben valaki otthon van? Írnak olyat, hogy a már meglévő rozsdásodást megakadályozzák.
Tényleg , elképzelhető, nem kell előtte valami rozsdaoldó?
A vázam néztem este még nem rendesen, de valószínű belülről is rozsdál át kifelé
Pedig van benne lyuk fúrva, hogy kifollyon a víz, de feltételezem a blokkvédőben álló kosz eltömítette a kifolyót, s "állt" benne
Az alu váz kapott egy előnyt a fém vázzal szemben, bár gyanítom a mérnökök inkább a súly miatt találták ki, nem a rozsda volt a nézőpont.
Ez a videó jó, infó megosztásnak, ha csak ennyi a célja,
rengeteg ilyen "leleplező cucc" található a neten, de mi a céljuk vele a készítőjüknek? Ha csak infó megosztás, elgondolkodtatás, ok...az valószínű teljesül.
De ezen felül nem sok dolog fog/szokott történni, azon felül, hogy teleírják a véleményeikkel emberek a fórumokat, vagy épp beperlik vagy lecsukják az infó szivárogtatót(apehes balhé), vagy épp csinálnak még mellé sok másik kamu infót a netre, ami alapján az se tudja eldönteni mi az igazság, aki szétnéz több forrásba és gondolkodni próbál (nem a konkrét esetről beszélek)
Ha valamit meg akarunk oldani, nem elég a probléma feltárása, megvilágítása, elengedhetetlen ez tény, de kevés.
Ezzel nem értek egyet , aki ért hozzá és rendesen ki akarja mérni, az tudja, hogy egy mérés nem mérés, meg nem elég egy helyen megmérni, hanem illik körbemérni több ponton, sőt több tengely irányú magasságban méreteket venni a hordósság miatt is, körbe több pont meg az ovális kopás miatt. Az lenne a henger lényege, hogy hengeres legyen, azaz az intózásnak valahol az is célja kellene legyen, hogy kimutassa a henger hol nem hengeres és mennyire nem, nem elég csak annyi hogy milyen dugó kell bele, szerintem.
Persze előbbit meg lehet oldani valamilyen szinten úgy is, hogy beleraksz egy új gyűrűt megfelelően, s benézed fény mellett, ha átjön valahol a gyűrű és a hengerfal között a fény, ott tuti ovális.
Más nézőpontból meg Józsi barátomnak van igaza, mi a fasznak méricskélem, a végén úgy is belerakom a wössner dugómat
a rendszer valódi mozgató erőiről szerintem nagyon keveseknek van fogalma.
azt persze elhiszem, hogy valamely színjátékot(kokat) jól ismered...