Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az jön be ha ott vagyok és látom élőben terepet
Kérdezzétek meg Zarándolt, mi a célja a videózással, ha tetszeni akar másoknak, majd változtat rajta, így hogy leírtad mi a gond, már tudja min változtasson, ha akar.

Amit Colt ír az tuti erősebben érvényesül (mivel a sisak orrán van), mint mondjuk Jarvis videóin, akinek a silt alatt van a kamera, ott sincs síkban a szemével.
Most mivel nem akartam szétfúrni a sisakot, jobb híján én is a silt alá raktam, de ezt még nem tudom, hogy és mit vesz így, nem tudtam menni vele.
amit colt is leírt... Meg hogy alig látszik a motor,olyan mintha a kamera repülne a levegőbe...
Nekem jobban bejön ha a sisak tetején,vagy az oldalán van a kamera, ugy nem is rángatózik annyira,+ jobban látszik feljáróknál hogyan játszik a kuplungal,stb...
Tudtam már, hogy nincs benne elég olaj...
Krómszárat kéne cserélni benne, le van pattogva, így szépen kijön az olaj és megeszi a szimeringet is
Van sár, jó nehéz lehett így.

Kérdés: Egy idő nem "unalmas", hogy ugyan arra mentek?

Új helyek, nyomok nincs tervben?
Mi idegesít benne? Fogalmazd meg
Jó napot!
Az lehet a gond hogy a sisak orrán van a kamera,ezáltal ha egy kicsit is megmozdítja oldalra a fejét,akkor a kamera nagyobb utat tesz meg oldalirányban mint a feje(és gyorsabban is),ezért olyan "rángatózós" lesz a kép. Én ezt vettem észre,erre gondoltál?
Amúgy a videó
Hy, mondhatok egy építő jellegű kritikát?
Jó akkor mondok...
Valamikor aztmondtam hogy jó ez a kamera elhlyezés... Most viszaszívom..
Próbáld ki máshova tenni hátha jobb lesz..
videóról videóra egyre idegesítőbb...
csak egy észrevétel/tanács volt.
már gázgász fórumi akkor is izé
csak azoknak akik kedvelik az endúrót.. lályt endúrót
http://youtu.be/m4pY1cFi6KM
lyaú napot..
nem akark beleszólni.. ebbe az atuó témába.. még is ezt teszem8 ez a nem akarok belepofázni beleszólni inditó duma minden körülmények közt mindenkinél azt jelenti.. úgy beleokoskodok a dolgodba.. csak gyözzed törölgetni a szemeid a nagy okosságok hallatán

hát ti is kisegitettetek mikor a bergel volt a gond most én is tudok..segíteni
há mén a drága hádéi szarokat használjátok.. a régi megbíz6ó teknikájú motor kell a gépbe.. itt a fórumon már le is jött mi a legmegbiz6óbbb ezáltal legköltségmentessebb lyárgány..
a kettő tély. .
a karbis kettő tély..
hát nem könnyű beszerezni...
de még vannak elfogad6ó állapotó példányok..
a használtautó pont hú.. és a keresőbe azt kell beírni.. vart burga..azaz a warburg353 modell..
ezer ccm
megbiz6ó három dugattyús kivitel...( ha az egyik henger nem megy még akkor is egy v2 hangal röffenő gépe van az embernek

és ha esetleg a kasznival lenne baj.. arra is van verzió..
akár platós akár dobozos kiviteleben..
az a neve: barkasz
na az kell a okosoknak
ezer ccm..
2t
megbiz6ó
karbis
a soha el nem romló tecsnikszka
mondjuk ..
én még sosem hallottam hogy az autópályán valaha bár meilyk barkasz feladta volna a szolgálatot 140nél
köszi doki.
bakker.. kicsit elmegy az ember motorozni egy..két napra.. oszt már le vagyok maradva mint a borra-való
ti amugy mit csináltok olyan kor amikor lyól esik
mert mikor jól esik akkor kell menni motorozni is.. de mikor meg odaérünk ot meg már nem si esik az eső..
aztán egész nap 11 fok gyenge felhős ég...16.30 mikor épp a setét elött visszaérünk..
felpakol a paraszt.. és mire legurulunk 200m a hegy tövéből a kocsi ablaktörlő is alig birja úgy szakad.. hát milyen motorozás az ilyen..
hát űber faxa, hasznos..
és ultar mód bejön...
az amfetamin nem tiltott szer?
Ennyi kilométer után-sajnos a mai tervezési szempontok szerint-joga van rosszalkodni. Egy kompressziómérés ráfér.

A segédberendezések terén próbálkozz valamelyik bontónál, hogy beépítik a szóba jöhető elemeket, aztán amelyik hibás azokat megveszed, amelyik meg nem kell, az megy vissza a polcra pár perc használt után.

Nekem egy renault masternál sikerült megoldani így egy légtömegmérő próbát-aztán nem az volt a hibás.

Amit tudok ajánlani-mindenkinek-, a spuri nevezetű adalék. Nem a fogyasztás, meg a teljesítmény miatt, hanem, hogy a felső kenést ad az alkatrészeknek, és az orrodat is tisztíccsa. Nekem a kawa pl gyári szelephézag értéken van-lehet nem ettől-de szerintem jó portéka.
Kedves János,ez kicsit spanyol viasz szagu volt
A pontok súlya János baszki
Tök mindegy, mert már a 0,7 cl is sok
70 dcl kicsit elírtam a mértékegységet.
70 ml akart lenni
Ismét köszönöm a válaszokat.
Még nem foglalkoztam a motorral, nem volt idő
A hátsó telót kaptam szét volt kb. 10-15 perc, s ennyire futotta, olaj még volt benne, de már kb 70dcl kevesebb, mint amit beleraktam, a krómszár le van pattogva, elmegy az olaj
Jó estét!

14. szakasz
munka társam 22 évesen adta el a swiftjét (nem itt hanem azt a japók csinálták)400-e +km volt benne,a legnagyobb hiba ami volt vele az a olaj szivattyú elszált,15 matyi ért javitották
munkatársamék 1,4 corollájában 250 ezer van lassan szelepet kellene állítani rajta
a légtömegmérőt kell kipucolni kb évente amúgy eddig hibamentes 11 évesen
most vettek egy 1,6ost abban is 200 fölött van annak se sok hibája van még
ha szarnám a lóvét azt csinálnám ,hogy megvennék egy uj gépet. apróra széthánynám. ujra építeném az egészet mint Chip Fuse amcsiban. teleraknám fasza prémium cuccokkal és 100 évig azt hajtanám. hülye amerikában érdekes mód mindenhez van valami jobb mint az eredeti.
a 250es 2t-t nem ismerem de nekem a husky lötyögős tempóban alig eszik többet mint 4 liter még az erdélyi hegyek között is (a csúcsom 4.2 volt, de 4,5el szinte mindig elmegy) itthon meg ha erelem neki simán kijön 10 liter is pedig fele út-fele homokbánya
és gyanítom hogy a husky nem 4ezer alatti fordulatra van tervezve, simán kipörög 10 fölé hiba nélkül
ami fura:
legutóbbi menetnél én zártam a sort, aztán mindig az utolsó tempóz jobban és így is nekem volt a legkevesebb fogyasztás(250es wr nem számítva)
és én vagyok a legdagadtabb a csapatból....
ellenben az astra 70es tempónál többet eszik mint 85-90es tempóval
én korábban agyaltam hogy veszek egy 1,6-1,8 benzines valamit. aztán elijesztgettek ,hogy egy benzinest 200 ezernél full generálozni kell. volt egy fasza kis honda civic 1,6 sima benzines 200 ezer km rel haver árulta. ő maga mondta ne vegyem meg mert kb eddig költségmentesek.