Komolyra fordítva nekem is gyanúsak az adatok, főleg a tetején, de ezt mérték
Egyet tudok tenni, szerzek egy intót, s a jövőben mindig azzal mérem magamnak, az mindig ugyan úgy lesz elkúrva
Este nem lapoztam vissza, ezért ezt nem láttam.
Ha jól értem akkor a 6 megjelölt mélységben lett mérve a henger, és ha így történt, akkor érdekesnek tartom azokat az értékeket.
A henger a használattól nem hengeresen kopik. Már megint valami árulás van a dologban.
A vázadat látva azt mondom, hogy ezt a gépet jól kivégezted. A köv gépnél jobban észnél kellene lenni, de ne feledd, ilyet csak japán motor bír ki ennyi ideig.
Van egy cég a Wössner, gyártanak dugót, valamilyen okból, leírtam szerintem milyenből eltolták a csapot a gyárihoz képest ezen a dugón, tettek már ilyet RMXbe, másoknak szuperált is vagy csak nem olyan vájtfűlűek.
Majd februárban kiderül mit alkot most, lehet aranylövés lesz lehet működni fog,
az RMX a mérések alapján úgy is visszafelé termeli a nicasilt, hátha ez a dugó is meggyógyult 2015-re
Eddig nem tudtam róla, tehát nem féltem tőle, most hogy tudok róla, különösebben most se félek, darabokban van...
Megnézem még mennyire lehet sérült, honnan rozsdálhatott, ha vészesnek vélem kap egy fémcső borítást, ráhegesztjük és kész, aztán bírja amíg bírja
Nagyokat nem ugrálok vele, lassan a tempóról is le kéne szokni, a bordáim ráfaragtak, extrémben meg nem lehet nagy baj, azaz nincs félnivalóm.
Nincs infó, nem voltam ott, bocsi, ha félreérthetően fogalmaztam
Beadtam egy barátnak, aki bevitte a gyárba kocsival. A spéci 11 pontos érintős automata műszerrel nem tudták megmérni, mert nem tudott merőlegest venni a rajtamaradt hengerfej tömítés darabok miatt. Így a henger ottmaradt a gyárban. Másnap egy 15 éve ott méricskélő szaki analóg intóval (nem tudok márkát) mérte ki azon az 5 ponton A és B irányba, ahogy a rajzon van, de hogy hány mérést csináltak azt nem tudom. Műhelyben 18 fok volt, szerintem nem melegítette meg nem is hűtőtte előtte, csak azon a hőfokon mérte.
Engem érdekelne a mérési folyamat, ahogyan most mérték a hengered.
Minden kis apróságot, leírhatnál, pl. mivel/miben vitted oda a hengert, melegítette - hűtötte mérés előtt, milyen pontokat mért és hányszor a hengeren belül...?
még régen eccer mondta valaki, hogy mindenre annyi időt fordíts, amennyit megérdemel. akkor még hülyeségnek gondoltam, mert "maximalista" voltam. azóta én is másképp gondolom.
ini..köszi...a választ csak ide irtam..hogy irjanak még amoda
déw....dÉÉÉÉÉÉÉÉw
itt vagy?
már nem a fórumon hanem a előrelátóan gondolkozók közt
ha el volt tolva az a csapszeg.. és kolompol mint atom...akkor ne kisérletezz vele..hacsak nem úgy vagy vele.. most kinyirom véglg a rémeremikszet.. mert pézé úgy sem lehet eladni...
és veszek egy másik gépet...
mert ha ez a célod akkor
de ha nem ez...
akkor ne csináld
a fémes kopogás az nem gyári hang.. az nem azért van hogy te majd megszokod.. nem nem...
az azért van mert a gép gyilkolja magát és te az alkatrészek wészsikolyát hallod...mert az a kolompolás az igen ..segélykérés ..hogy állyá meg szedjél szét mielőtt szétqrok(szétkÚrokk) valamit még jobban
ha ni pénzed most úly normál dugóra.. inkább rakd össz a régivel! menny vele addig hogy kompresszió sem lesz már benne de még mindég nem fog kopogni!
mint hogy van benne kompreszió de olyan a hangja mint valami cséphadarónak aztán egyszer csak megunja a gép a sok figyelmeztető kolompolást és.. pákkk..szétrepít valamit..
na az majd a drága mulatság mentes idő lesz.. hosszú...szép tavaszi délutánokon nézegetheted a vasad a ..ülye fejed miatt...
Mik voltak a mért adatok? Alapméret? Hogy nézett ki a hüvelyed? Volt e nicasil sérülés? Majd írd le a tapasztalatokat, a folyamatot, meg meddig bírta, milyen ütemben kopott
Idén terveztem én is ezt, de végül a mérések és a henger állapota alapján úgy döntöttem most még nem csinálok ilyet.
Komolyra fordítva nekem is gyanúsak az adatok, főleg a tetején, de ezt mérték
Egyet tudok tenni, szerzek egy intót, s a jövőben mindig azzal mérem magamnak, az mindig ugyan úgy lesz elkúrva