Józsi(Black125), amikor még én is tisztában vagyok vele, hogy hülyeséget csinálok sok nézőpontból, ne biztass
A mérések alapján a dugó jó bele, csak abból sejtem, hogy a wössner dugó nem az igazi jó pár nézőpontból, amit tavaly művelt a motorban, aki megnézte a videót, hallotta, hogy szólt a PROX nem csapeltolásoshoz képest.
Itt leírtam, szerintem miért szól, most is így gondolom: http://www.sportmotor.hu/motor...
"Nem csinálok vele most semmit, még látszik a hónolás nyom is, megkapja a pár órás wössner dugót, amit tavaly kibasztam belőle, mert a csapeltolás miatt zörgött mint állat és ennyi, majd megszokom,"
Dávid azt hiszem ez a legjobb gondolatod minden szempontból:)
Csináld aztán húzzad neki!
Dew nekünk most evett be a valamit a triál 280txt 2000 évjárat.
Elvittem Wittman mesternek mondta mit lehet vele kezdeni
1, finoman ráhonolni de mivel már látszik rajt hogy ment a motor a végeredmény nem garantált
2, vas hüvelyezés nem győzött meg
Azt elküldtem a ide http://www.s3parts.com/PDF/Cyl... azt rendelek hozzá gyári dugót meg ami kell
Tudod ki méregeti stb. ennyire ne lihegd túl a dolgokat mert elmúlik az életed
Rajongok szót, csak viccnek szántad?
Az biztos, hogy a többet RMX be nem veszek wössnert, se dugót se hajtókart mert elmásznak a gyári adatoktól feltételezem olyan céllal, hogy kíméljék a saját portékájukat, közben meg szétkúrnak vele más nézőpontokat...viszont ebben itt áll közel 40eFtom, nem kell a kutyának se, tán mert 4 üzemórás.
Előfordulhat, amit írsz, sőt valószínűbb mint a nem, de vállaltam a döntés következményeit, azaz röviden, hogy hosszútávon valószínű rosszabbul járok most ezzel a döntéssel.
Egy kis statisztka:
A kb 400 óra csak a mostani üzemóra mérőben van, ez nem valós érték. Amikor írtam, hogy le volt véve a henger, ott mindig volt dugó csere, szóval ez már az 5. új dugó lesz(+1 volt benne), s az elején nem volt üzemóra mérő, csak 2012.05 től, a motort meg már használom 2008.02 óta, ha csak évi 100 al számolok az már 700 üzemóra, amit belevertem a gépbe(a valós ettől több), vegyük bele még amit előttem a ferdeszeműek 10 évig beleraktak legyen csak évi 30, akkor már 1000 körül/felett lehet a valós üzemóra szám...
Egy kis következtetés ebből, hogy suzuki nicasil még tuti valós min 700 de inkább 1000 óra után is csak 0.02 od kopott(ha jól mérték), s ráadásként nem is minőségi olajjal mentem(Repsol), lehet ezért nem kopik Az még hozzátartozik, hogy csak az idén használtam a gépet magas fordulatokon előtte 6 évig csak alacsony fordulaton ment hardban.
Miért mérettem máshol:
Ahol most nem volt dolgom oda nem utaztam el csak hengert méretni, mindig ott mérettem, ahol más dolgom is volt
Ha most jól mérték, akkor a C-s (66,96) dugó meg a henger(67.02) illesztése így 1000 óra körül lesz 0.06
Nem csinálok vele most semmit, még látszik a hónolás nyom is, megkapja a pár órás wössner dugót, amit tavaly kibasztam belőle, mert a csapeltolás miatt zörgött mint állat és ennyi, majd megszokom,
elmegy még így egy 100-150 órát majd következő télen kiderül milyen állapotban lesz, ha kibírja addig.
Zari....az izotonias ital meg nem dopping...csak siman potolja a kiizzadt sókat a szervezetedböl.....szerintem erdemes inni oket aki nagyon sokat izzad....mindegy h verseny vagy egy kemeny hajtas nyaron..
déw...
0,5re értettél.. már akkor észre kellet volan venni hogy csak kamusi..mikor egy 6 ...100ados illesztést irtam a 380 órás dugódnak
mert a 6 100-ad az az alap illesztés..
de ezcsak wick vőt...
amúgy a 380 óra az..az simán mérés nélül úly dugót kapna..nálam..mondjuk 4tt az nem ..de egy gyűrűsor azokra is ráfér már ennyinél...a ktm az kb 700 órás lehetett.. és gyári dugóval el is volt még nagyon nagyon...
a berg se mennyen kevesebbet
dobpingolni mért nem lehet a testet, és a gépeket meg mért lehet?
a gépek tunyingolása az élet tartam rovására megy .. még a dopping elbaxása max ..halálhoz vezet
szóval mind a kető ugyan oda a tönkremenetel elsegítő tényező...
mérés...
eddig hol méretted.. mért nem ugyan ott méretted?
vagy lecserélte az ember a műszereit?
amúgy van az amikor aztmondom..inkább egyszer se mértj..merrt látod sokszor is hiába mértél
úly dugó bele...oszt lyaúnapot...
hogy hogy milyen ..hát C-s...
Zari ezzel azért nem értek egyet, aki mér,s vállal, hogy mér, az tudjon már mérni legalább 0.01 ad pontossággal...legyen tisztában azzal, hogy mik befolyásolják a mérést, nem mindegy hány fokos az alkatrész a mérőműszer, a kalibrálás, van e kosz rajta, hogy tartja, stb.
Ez így nem igazán buli, hogy van 5 évre visszamenőleg adatom, de szart se ér, mert pontatlan.
Ez a 380-400-800 üzemóra egy dugóval hogy jött ki az írásomból?
Dopping...a gépet lehet "doppingolni", az embert nem, kérdezd meg attól aki kitalálta, hogy miért nem
A blokkvédőnek is van hátránya, főleg ha nincs rendszeresen kitakarítva...sárban vízben áll a váz alja, valamiért lekopik/leverődik a festék és szépen kilyukad a rozsdától
lehet szedni bármit,egy a lényeg ne legyen benne olyan hatóanyag ami a WADA tiltólistában szerepel
jól mondod mindenki cuccol,ezen a szinten meg pláne
aki megbukik annál elcseszik az orvosok az időzítést,mert ez úgy van belőve jó esetben hogy a verseny napjától már ne legyen kimutatható a vizeletből
a nagy pénzek miatt itt már mindenki vállalja a kockázatot,mert ha nem akkor hátrányba kerül,mivel a legtöbbjük koxol
...mert az nem dopping hogy pl mikor az ember szedi a multi vitaminokat.. meg mindenféle szent szrt amit a póvertek megabilder boltokban lehet venni...
csak annyi....beszedi az ember és nem lesznek izomgörcsei...
na az nem dopping...?mert nem génalapú?
mondjuk nem nagyon vágom ezt az egészet...
az egyetlen befejezett 2012 dévai racél is látszott hogy nagyon értek a dolgokhoz...
bszedtem egy multivitaminos tablit..(ami egy napra irja hogy ezt szedd buzi/ nap) oszt azt hittem hú de karaj vagyok...
6óra 20 perc motorozés után olyan izom görcseim voltak .. azt hittem ott szarom össze magam...
erre adtak valami port izé norbiék
azt modta ebbl keverjek egy liter vizzel.. letoltam mindet... és 20 perc múlva meg semmi bajom sem volt!
magniézium hiány.. meg lófax..
dév..
van olyan ezekeknél a furatmérőknél hogy kalibrál.. egy mikrométerrel...
ha az ott nem volt pontos.. akkor..akkor ezek a számok mind csak viszonyítási alap .. és nem pontos mérés..
inkább azt mérd hogy a dugóhoz képest az illesztésed mekkora..
mert lehet hogy 380 órát ment ..de lehet hogy még elmegy .. 400at...még mert ha az az illesztés még 6..7 100ad akkor na akkor csavargatnám a nyakam rendessen.. mert 2t ritkán megy el 800 órát egy dugóval..
bakker
ezt a bubbát.. bakker sajnálom de nagyon...
tavaj is volt jó pár sorozatos győzelme...és szurkoltam is neki...
kost a rocen gyereknek áll a zászló... de hogy dándzsi még a 10 sok évvel iatalabbal is partiban volt 3-4 sec hátrányban...hát le a kalappal...
szurkolok ezekenek a vén margáknak...reed.... dundi..sztyúárt...
mondjuk tomáknak is szurkolok..mert ő meg ..éli ezt a 450et ugy látom...
ezt a dopping témát ..ezt meg nem látom teljessen jól
ugy is össze vissza mérnek mindent..
mindenki doppingol orba szályba.. az a nyerő akiét nem mutatlyák ki...
akkor mi a lófanak az egész?
ugy kelle ezt is mint a fekvenyomó versenyeken...
ott sem nagyon mérenek semmit..
odafekszik oszt vagy kimegy vagy sem..
mindenki úgy doppingol ahogy tud ahogy mer...
vagy bejön vagy meghal.. mint a focisták...20on pár éveseen mennek a feldzsúti stadiummennyeibe
A himbába a dupla szimeringezés bevált , olyan a tűgörgő mintha új lenne, semmi berágódás, zsír is szép volt benne.
Beleraktam egy belsőt is, gyárilag ezen az évjáraton csak külső szilent volt rajta.
RMX felhordja a nicasilt, a helyett, hogy koptatná
komolyra fordítva, valamit valamikor nem jól mértek (Év hó/üzemóra) 2011.11/-30=67.02 volt az átlag, 2013.01/120=67.03 az átlag, 2014.01/256=67.04 et is mértek középen max, most meg lásd kép.
Ezt most lemérettem alaposan több irányba, több helyen(meg le is írtam), s tapasztalt muki mérte, csak azt nem tudom hány fokos lehetett a henger, állítólag 18 fokos műhelyben állt.
Szumma a pontatlan dolgoknak sincs sok értelme, meg annak se, néha itt mérik, neha ott, néha ez néha az, mert ebből következtetni bármit is beruházok egy intóra, s mérem magamnak, az mindig ugyan úgy lesz elbaszva
Valószínű kéne rá egy érintő olajmegtartó hónolás, aztán mehet vissza, új dugó és GO
A mérések alapján a dugó jó bele, csak abból sejtem, hogy a wössner dugó nem az igazi jó pár nézőpontból, amit tavaly művelt a motorban, aki megnézte a videót, hallotta, hogy szólt a PROX nem csapeltolásoshoz képest.
Itt leírtam, szerintem miért szól, most is így gondolom:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd kiderül idővel, mit okozott a dolog