Pontosan ezért!
A benzines belsőégésű részterhelésen rossz hatásfokú és rossz az emissziója is. Egy nagyobb erősebb motor értelemszerűen sokkal többet van használva részterhelésen, a kisebbet viszont jobban kell "erőltetni", ezért közelebb működik az "ideális" (tervezett) körülményekhez (kb 3/4 terhelés). Ennyi a lényeg.
A még ideálisabb az mikor a fordulatszám és a terhelés is fix, ilyen megoldás a REX, valami hihetetlen kevés fogyasztásokat érnek el vele.
Amúgy a japánok miért tudják hozni az emissziós normát 1.6-os szívó motorral? pl mazda 3. Aztán a fogyasztása majdnem jobb mint a turbó fosoknak. teszt
Nekünk 1.9 PD 131 lovas Passat b 5.5 van.. 190ezer kilóméter óta hibátlan, van ismerős akinek ugyanebben 450 ezer van...
Annak 350 ezer körül a turbó adta meg magát..
Én dizelből csak PD-t vennék...
Vagy egy 1.6 - 1.8 szívó benzines Japánt..
Mindenkinek szántam,nem feltétlenül neked,de gondoltam a mindenki
halmazba Te is beletartozol,ezért merészeltem válaszként írni.Ha hibáztam vedd semmisnek.
Ezt ne nekem írd, én az irányvonalakról beszélek, és típushibának csak azt fogadom el ha valamire azt lehet mondani, hogy tömeges a jelenség.
Rengeteg pancser felhasználóval találkoztam már, a legtöbbnek én nem is mernék kocsit eladni
Azért azt ne felejtsük,el hogy sok minden függ az autó használójától is,főleg ha dizel a masina.
Az általánosítás nem minden esetben szerencsés.Nekem is van ismerősöm,aki bármilyen autót vett eddig,mindegyikkel sok volt a baja.Vehetett ő dizelt,benzinest,használtat,újat,japánt,olaszt,németet,teljesen mindegy volt.Nekem 25 éve német dizel autóim vannak,egyikkel sem volt,sem motorikus,sem adagoló problémám soha,lehetett az szívó,turbó,vagy éppen PD motoros.
nem csak az emisszió, mert ha nem lenne minden fosra lekönnyítve, meg egy 1000res motorból nem akarnának kihozni 120 lovat hanem csak mondjuk 75-80at akkor hosszabb lenne az élettartam is. A minőségről ne is beszéjünk...
de. valamelyik sportcsatornán ment a Totalcar
volt egy gyönyörű 40-es évekbeli Cadillac amit bemutattak,és beszélgettek a tulajával,hidrotőkés 8l-es motor,3tonna,28-30 literes fogyasztás,
és a beszélgetés végén azt mondta:Az ötvenes évektől,már csak szarokat gyártottak!
Sokan mondják, csak hát 0 mérnöki tudással, sőt a legtöbb esetben még azt sem tudja elmondani magáról, hogy rendes szerelő...
Az élettartam csökkenés a fogyasztói társadalom "igénye"és a szigorodó emissziók mellékhatása, de nálunk még a szar molos üzemanyag is besegít.
Ezek a nyugati új autók max 4-5 évre vannak tervezve, mert azon a piacon ahová szánják ezen az időn belül lecserélik, ha jó, ha nem.
És a legtöbb azért hozza ennek a dupláját is...
Nézd meg a mi autónkat, ami a csóróknak készül, egyszerű és "elpusztíthatatlan"
A nagynyomású dízel járáskultúráját és emisszióját nem igazán tudod más rendszerrel kiváltani, mert amikkel hasonlítjátok azok újonnan már nem mennének át a szigorúbb szabályozási rendszeren... (az más kérdés, hogy az emissziós ámokfutásnak mennyi az értelme)
Cr dízel autót nem szabad venni. Egyrészt mer szar , másrészt meg mer a gázolaj is szar. Azt ha már 2 szar akkor minden szar. Haver mazda hatjába van 120ezer. 2 szer cseréltek már befecsit! Bezzeg a kis benyás civicem nem köhög meg sose. De csak azért mert japán... Meg benzines
van egy motoros ismerős aki hengerfejeket tervez, na az mesélt olyan dolgokat hogy mik a gyártók kívánságai
pl az indítás után rövid ideig elég szar a a füst emiatt vannak olyan meredek dolgok hogy utána csak szopik vele mindenki
és ez egy dolog(vagyis csak egy része) amit meg tudtam jegyezni
de volt szó valami öntési sorjáról is amit lehetetlen kiszedni és egy időzített bomba meg a tökömtudja mégmi
Szerintem meg ezek az autók nem a magyar proli fizetésekhez vannak, ezt tudomásul kell venni és amíg a német minimálbér óránként 8euro addig a magyar na hadlyuk
De kellet nekünk a fene nagy EU a csillogás a tesco, ktm stb.
Legutóbbi felejthetetlen esetem egy opel corsa volt amiben tényleges 18000km volt és a 3.hengerben nem volt kompresszió.Nyomásveszteséggel megmértem mondom fúj lefelé.Levettem a hengerfejet,kartert kilököm a dugót,félbe volt törve a gyűrűhorony fölött.Fasza.Wir leben autos
A benzines belsőégésű részterhelésen rossz hatásfokú és rossz az emissziója is. Egy nagyobb erősebb motor értelemszerűen sokkal többet van használva részterhelésen, a kisebbet viszont jobban kell "erőltetni", ezért közelebb működik az "ideális" (tervezett) körülményekhez (kb 3/4 terhelés). Ennyi a lényeg.
A még ideálisabb az mikor a fordulatszám és a terhelés is fix, ilyen megoldás a REX, valami hihetetlen kevés fogyasztásokat érnek el vele.
teszt
ha van egy 92 lovas meg egy 95 lovas akkor az kell neki inkább
Pl végy egy új mosógépet és nézd meg hány évig megy..
Vagy egy bojler
Annak 350 ezer körül a turbó adta meg magát..
Én dizelből csak PD-t vennék...
Vagy egy 1.6 - 1.8 szívó benzines Japánt..
halmazba Te is beletartozol,ezért merészeltem válaszként írni.Ha hibáztam vedd semmisnek.
Rengeteg pancser felhasználóval találkoztam már, a legtöbbnek én nem is mernék kocsit eladni
Az általánosítás nem minden esetben szerencsés.Nekem is van ismerősöm,aki bármilyen autót vett eddig,mindegyikkel sok volt a baja.Vehetett ő dizelt,benzinest,használtat,újat,japánt,olaszt,németet,teljesen mindegy volt.Nekem 25 éve német dizel autóim vannak,egyikkel sem volt,sem motorikus,sem adagoló problémám soha,lehetett az szívó,turbó,vagy éppen PD motoros.
link
link2
volt egy gyönyörű 40-es évekbeli Cadillac amit bemutattak,és beszélgettek a tulajával,hidrotőkés 8l-es motor,3tonna,28-30 literes fogyasztás,
és a beszélgetés végén azt mondta:Az ötvenes évektől,már csak szarokat gyártottak!
Az élettartam csökkenés a fogyasztói társadalom "igénye"és a szigorodó emissziók mellékhatása, de nálunk még a szar molos üzemanyag is besegít.
Ezek a nyugati új autók max 4-5 évre vannak tervezve, mert azon a piacon ahová szánják ezen az időn belül lecserélik, ha jó, ha nem.
És a legtöbb azért hozza ennek a dupláját is...
Nézd meg a mi autónkat, ami a csóróknak készül, egyszerű és "elpusztíthatatlan"
A nagynyomású dízel járáskultúráját és emisszióját nem igazán tudod más rendszerrel kiváltani, mert amikkel hasonlítjátok azok újonnan már nem mennének át a szigorúbb szabályozási rendszeren... (az más kérdés, hogy az emissziós ámokfutásnak mennyi az értelme)
pl az indítás után rövid ideig elég szar a a füst emiatt vannak olyan meredek dolgok hogy utána csak szopik vele mindenki
és ez egy dolog(vagyis csak egy része) amit meg tudtam jegyezni
de volt szó valami öntési sorjáról is amit lehetetlen kiszedni és egy időzített bomba meg a tökömtudja mégmi
De kellet nekünk a fene nagy EU a csillogás a tesco, ktm stb.