Hali.Sokan azt mondják nemhogy 2002 hanem 1996 után nem gyártottak autót.Rengeteg az elbaszott konstrukció,amit eladni sem szabadna.Sok esetben egy egyszerű parasztgyerek jobb megoldást találna ki mint egy agyoniskolázott mérnök.Amióta meg bejött a magasnyomású dízel technika azóta halál.Elmennek 200000km-t és jönnek a bajok.Tudnék mesélni.Golf 3 1,4 benzin, a legfaszább.El nem adnám semmi pénzért.Alkatrész nevetséges,meghibásodás 0,évente egy olajcsee és mehet.Most vittem harmadszor úgy műszakra hogy hozzá sem nyúltam.Nem túl erős de legalább gyenge.És természetesen kombi.
99-es A4 Avant 1,9 TDI!
Örök élet, plusz egy nap, ha figyelsz rá. Az adagoló felújítása szakműhelyben (!) most baráti áron kerek 100 volt, de most tudom, hogy megint nincs vele gond 4-5 e km-ig. Ha olyat veszel, még nem is rohad! 5-5,5 liter, chippelve, és megy mint a tatár! Új alkatrészek gombokért megvehetők hozzá! Egyetlen gyenge pont a futómű! Vagyis a futómű jó, csak az utak szarok!
én is addig hajtom az astrát amíg nem térdel le teljesen, bár most valamiért elég szarul indul, de nem érdekel
bár ebben már van egy rakat érzékelő, világít is miattuk bőszen a motorellenőrzés lámpa
Ezert nem veszek en mas autot..ha az asszony tori akkor legalabb bontobol ujbarakom egy motorozas árából
Leg jobb..coza 96 os kiadas..no elektronika..1,7 sima dizel...a futot motirral ugy viszi hogy beszaras...most is nyalogatom az oldalat de halas a kicsike csak a rozsda bassza át. .
köszi mindenkinek a tippeket! hengerfej mindenképp leugrik él full generál lesz. az nem is volt kérdés persze hogy csak szarabb lesz azt vágom én is laikusként. csak neme megmarad majd az alul gyengélkedése, de az majd csak utána jön akkor , ha megmarad ,hogy azt mi okozhatja. Bálinyó. mivel lenne megbízhatóbb egy hasonló gép vagy egy pár éves? még az újak is beokádnak sec perc alatt beeugrik egy váltó vagy kuplungcsere., haveromnak van pár darab a cégében. expert hdi. szinte 30 ezernél már hajigálták ki belőlük a kuplungokat mega váltót. igaz garanciába de nem kis harcok árán. kinézek egy 4 éves kisbuszt németbe 3 milla nem takarja be! és akkor egy pontosan ugyanolyanban fogsz ülni csak kevesebb prezúrral. ezt fogom tákolni amíg ki nem tiltanak az utakról! autóba pénzt ölni csak hogy a szomszéd irígykedjen számomra nem opció.
Én pl utálom az új autókat! Tele baszva mindenféle fos érzékelőkkel,elektronikával.Van egy 3golf tartalék autónk 1,9 GTD,4 éve nem tüsszentett egyet se.Ha valakinek kell,beleül,elfordítja a kulcsot és megy.Teljesen mindegy hogy tél vagy nyár!
Autót 2002-ig csináltak,utána a többi csak ipari szemét!
Ismerős bécs belvárosába taxizott a körlámpás mercivel,mikor nyugdíjas lett haza hozta.Most van benne valamivel több mint 900 ezer km! Télen nyáron pöccre indul. Szomszédnak az 1éves seat úgy indul reggel,mint a régi ifák. Mikor hidegebbek voltak,minden reggel vártam mikor csenget be,hogy húzzam be.
a postától leselejtezettett megvette egy gumis osztrákokhoz járt vele a szar gumikért
utána valaki még használta és úgy vette meg
napi használatban van mindenféle gerendákkal cuccolva aztán alig költ rá
és valami 600 pénzért vette
vagy csak megedződött rendesen a postánál
azért itt is meglátszik hogy nem biztos hogy a "régebbi" nem olyan hatékony energia felhasználású gép kerül többe
pl ismerősöm postás t3asában már annyi kilométer lehet hogy egyből kővé is dermedne mindenki ha meghallja(pontos adat nincs mert 3 gazda 3 féleképp tekerte vissza aztán így is 300fölött van)
aztán csak megy rendíthetetlenül a maga kis 8 literes fogyasztásával
igaz nem nagy terhekkel mert ács az ember aztán csak ilyen könnyű fenyő cuccokkal futkos
nade hogy valami hasznosat is irjak, a hengerfejröl nem fogod tudni hogy igazán mekkora baja van amig le nem veszed, és nem csinálnak rajta egy nyomás probát, (tudom csináltam pár százat)
majd akkor derül ki hol mennyi repedés van rajta, (és mennyi a felujitás vége lovéban) az biztos hogy jobb nem lesz, csak szarabb, azt meg hogy meddig megy el csak a jo ég tudja...
szoval, opciok, vagy add el igy ahogy van, és venni egy másik járművet, ( én ezt tenném a helyedben, ) elvégre munka eszköz, ha cserben hagy utközben valahol az sokba is kerülhet,
vagy , le kell venni a hengerfejet és megcsinálni ami szar kerül amibe kerül...
Hát te sem kicsit vagy lelki sérült. Csak annyit árulj el, hogy azt miből állapítottad meg, hogy én kárörvendek? Ha nem vetted volna eddig észre én párszor neked is próbáltam segíteni, te meg cserébe folyton csak baszkódsz. Ne az én hibám legyen már, hogy ha nem bírod kezelni a stressz helyzeteket.
Tanulságul csak annyit írok, hogy legközelebb húzd ki a billenytűdet ha nekem akarsz írni
én a helyedben nyomnék egy emailt a citrom gyárba megirod mennyi km-er van benne és azt milyen "kimélő "stilusban raktad bele, és még mindig megyön... kűldenek neked egy zsir uj autot érte cserébe csak add oda mert ilyet még nem láttak, beraknák a muzeumba fő helyre
Örök élet, plusz egy nap, ha figyelsz rá. Az adagoló felújítása szakműhelyben (!) most baráti áron kerek 100 volt, de most tudom, hogy megint nincs vele gond 4-5 e km-ig. Ha olyat veszel, még nem is rohad! 5-5,5 liter, chippelve, és megy mint a tatár! Új alkatrészek gombokért megvehetők hozzá! Egyetlen gyenge pont a futómű! Vagyis a futómű jó, csak az utak szarok!
bár ebben már van egy rakat érzékelő, világít is miattuk bőszen a motorellenőrzés lámpa
Leg jobb..coza 96 os kiadas..no elektronika..1,7 sima dizel...a futot motirral ugy viszi hogy beszaras...most is nyalogatom az oldalat de halas a kicsike csak a rozsda bassza át. .
azt mondják az okos emberek hogy az innovatív inkább új mint jó
Autót 2002-ig csináltak,utána a többi csak ipari szemét!
Ismerős bécs belvárosába taxizott a körlámpás mercivel,mikor nyugdíjas lett haza hozta.Most van benne valamivel több mint 900 ezer km! Télen nyáron pöccre indul. Szomszédnak az 1éves seat úgy indul reggel,mint a régi ifák. Mikor hidegebbek voltak,minden reggel vártam mikor csenget be,hogy húzzam be.
utána valaki még használta és úgy vette meg
napi használatban van mindenféle gerendákkal cuccolva aztán alig költ rá
és valami 600 pénzért vette
vagy csak megedződött rendesen a postánál
pl ismerősöm postás t3asában már annyi kilométer lehet hogy egyből kővé is dermedne mindenki ha meghallja(pontos adat nincs mert 3 gazda 3 féleképp tekerte vissza aztán így is 300fölött van)
aztán csak megy rendíthetetlenül a maga kis 8 literes fogyasztásával
igaz nem nagy terhekkel mert ács az ember aztán csak ilyen könnyű fenyő cuccokkal futkos
nade hogy valami hasznosat is irjak, a hengerfejröl nem fogod tudni hogy igazán mekkora baja van amig le nem veszed, és nem csinálnak rajta egy nyomás probát, (tudom csináltam pár százat)
majd akkor derül ki hol mennyi repedés van rajta, (és mennyi a felujitás vége lovéban) az biztos hogy jobb nem lesz, csak szarabb, azt meg hogy meddig megy el csak a jo ég tudja...
szoval, opciok, vagy add el igy ahogy van, és venni egy másik járművet, ( én ezt tenném a helyedben, ) elvégre munka eszköz, ha cserben hagy utközben valahol az sokba is kerülhet,
vagy , le kell venni a hengerfejet és megcsinálni ami szar kerül amibe kerül...
( ha már kárörvendő lettem, akkor legalább legyen miértje )
Tanulságul csak annyit írok, hogy legközelebb húzd ki a billenytűdet ha nekem akarsz írni
vagy vissza irnák hogy ez egy kacsa...