Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még jo hogy bántja, az a dolga....
még annyit. kb 250 ezerig semmit se kellett rákölteni. hibátlanul működött! tette a dolgát. majd elkezdett baszakodni a váltója. ekkor vettem egy 2006 os évjáratú 10 ezer km es körbetörött jumpit 230 ezer ft ért. még sárga volt benne az olaj! összes papircimke a motorn meg a kasznin. svédből hozta be egy haverom alkatrésznek. teljesen kibeleztük. abból átpattintottam a hidró kuplungot és a komplett váltót és már ment is ajumpi tovább. plusz ujratöltöttem a kiszedett apróbb alkatrészekkel az enyémet. és még megvolt a teljes motor az összes cuccával! komplett futómű fékrendszer stbstbstb.. ezeket az évek alatt szép apránként beleszerelgettem. közben (utólag sajnos eladtam akomplett szinte vadi uj motort 200 ezerért ami akkor megmentett az éhenhalástól. és nem is jártam szarul. most kezdett el szarozni a verda de közben beleszaladt 250 ezer km! az utobbi 3 hónapban rádobtam 6 kilót az biztos ,teljes fékrendszer csere karosszériáztattam porlasztok stb. az egész autót nem lehetne eladni 8 kilónál többért. vagy még annyiért sem. ezt kár számolgatni. ha venni akarnék egy másikat 3 milio alatt nincs értelmes furgon! azokban is van 300 ezer alsó hangon csak visza vanna tekergetve. semmiféle garancia nincs hogy nem egy sokkal szarabbat veszel mint ami van . jó ez csak költeni kell rá. mint írtam is a fő probléma hogy nincs idő szerelgetni meg hazajárkálni és arra várni míg kibelezik.
Használd a "link" gombot a fej mellett jobbra, ha címet illesztesz be, akkor nem kúrja szét
Köszi linket
Nem sima kliengerit, valami fém lemezre felhordott cucc, számomra tökéletesen elfogadható szinten ellátja feladatát(hangsúlyozom, számomra), nem először van benne, a mostani ráégés inkább annak tudható be, hogy egy jó darabig nem volt hűtővíz keringetés, nem ment a vízpumpa, csak önmagától keringett a víz, s túl forró lehetett a hengerfej

A kemény műanyagot meg a nitrot is kipróbálom.
te nagytudású.
ha ez nem munkaeszköz lenne , hanem egy sporteszköz vagy hobbi már réges régen belöktem volna egy méhtelepre. gondoltam hátha jön innen valami hasznos infó. lehet van is de az semmiképp sem a tied lesz. röhöghetsz . le sem szarom a pofádat. ez a gép lekarcolt közel fél millió kmt 90% ban a kezeim közt. ha most kifekszik alólam is hálás lehetek neki. viszont megpróbálom megmenteni mert nincs igényem másik vagy uj autóra. nekem jó ez a kopott furgon. nem szeretném összehasonlítgatni ezt a sztorit déw rmx ével. neki megvan a maga keresztje. imádja szerelni a gépét . különbség az is hogy azt bármikor leteheti és kedvére előveszi ha szerelni akarja.

egyébként sejtettem hogy kiugrasz ha valami müszaki téma van. inkább olvasgassál csendben mert eddigi pályafutásod alatt még hasznos tnácsot senkinek nem adtál. kárörvendeni meg nem tudsz mert ha odakerül a sor kiköhögöm az árát majd a szerelőmnek. csak gondoltam előtte körbeszaglászok mire számítsak.

Dévnek akkoriban fel lett ajánlva az akkori 300 asom relative pici pénzért. mivel adddigra már rengeteget ölt az akkor reménytelennek tűnő rmx re. így lett volna egy perfect motorja. nem ezt az opciót választotta ő dolga. igen én többször javasoltam neki szabaduljon meg tőle de azt nem kárörvendés vagy rosszakarat vezérelte.

viszont rajtad janek. jót röhögnék ,ha meglátnálak egy út szélén felnyitott motorháztetővel.
Elég volt a szerelésből, buli van :

http://new.livestream.com/Supe...
Nem tudom, ki volt, akijavasolta a motor eladást, anyagi szempontból nézve igaza van, de nem csak az a nézőpont létezik

Jódlis lehet "ragaszkodik" az autóhoz, "megszerette", s inkább beleöli a fizetését, csak jó legyen

Azzal végül is semmit nem veszít, ha megkérdez több embert, lehet valaki ad neki jó tippet.
Ha nagyon rafkós a probléma, akkor szerintem mindenképp csak egy jó szerelő, aki meg is tudja oldani, sokszor tényleg csak próbálgatások által jön ki a megoldás, ha nem akarják darabokra szedni a vasat.
Ne rakj bele szemetet, már lett írva párszor...
Oda nem való papír.
Viszont ha valóban papír, akkor azt mé' nem oldja pl. a nitró?
Nekem van egy marha kemény műanyag négyzetes hasábom (valami építő játék lehet) amivel faszául lehet kapirgálni a talptömítés maradványát.
Hengerfejnél ilyen ráégő perverz tömítést nem illik alkalmazni, ettől még a semmi is sokkal jobb, elhiheted
Figyelj jobban kazánkovács, mert a marógép bántja az alut
Elméletileg a fehér füst az általában vízgőz, de ha a vizet nem eszi akkor érdekes a kérdés.

Egyébként a következő tünetei lehetnek egy hengerfejes motornak.

-A motor kipufogófüstje fehér, édeskés szagú (fagyálló hűtőfolyadékkal feltöltött hűtőrendszernél), és főleg meleg újraindításnál gőzöl (Ok: vízgőz van a kipufogó füstben, az égéstérbe jutó hűtőfolyadék víztartalma párolog el ilyen módon. Meleg motornál a hengerfej repedése a hőtágulás miatt kitágul, így több hűtőfolyadék kerül a motorba, mint a hideg motor esetén. Ha ilyenkor leállítjuk, majd újraindítjuk a motort , a bekerült nagyobb mennyiségű hűtőfolyadék távozik nagy gőzfelhő formájában. Előfordulhat ilyenkor hogy az indító motor indítás közben "megtorpan" vagy meg is áll!)
-A motor nehezen, sokadszorra indul, 2-3 hengerrel, majd kis idő múltán indul be az összes henger (Ok: az előző pontban leírt hűtőfolyadék mennyiség miatt nem tud az adott henger beindulni, csak késve, mikor az égéstérben lévő hűtőfolyadék mennyiség már lecsökkent)
-Gyakori gyújtógyertya meghibásodás, jellemzően mindig ugyanannál a hengernél (Ok: a gyújtógyertyára jutó hűtőfolyadék összezárja a két pólust és előfordulhat az is , hogy a gyújtógyertyát ez a jelenség tönkreteszi)
-Gyakori hűtőfolyadék forrás (Ok: általában a nem megfelelő hűtés miatt forr fel a hűtőfolyadék, a nagy hőterhelés azonban deformációt, vetemedést okoz a hengerfejen, emiatt súlyosbodik a probléma)
-Nagy nyomás a hűtőrendszerben (kipufogógáz-szag a kiegyenlítő tartályból) (Ok: ebben az esetben a motor égésterében lévő nyomás szintén pl. repedésen keresztül, vagy a tömítés mellett bejut a hűtőrendszerbe. Rövid idejű megoldás lehet ilyenkor a hűtő sapka gumitömítésének az eltávolítása azért , hogy ne tudjon nyomás keletkezni a hűtőrendszerben . Vigyázat ! Ilyenkor már kb. 100 Celsius foknál már forrhat a hűtőfolyadék !)
-„Kapucsínós”, barnás-olajos hab az olajbetöltő nyílás sapkáján (ami hosszabb távú autózás után sem tűnik el). (Ok: az olajtérbe jutó vízgőz keveredik az olajpárával, ez csapódik le pl. az olajbetöltő nyílás sapkáján)
Emulziós motorolaj (barnás-fehéres, sűrű massza a nívópálcán) (Ok: az olajtérbe jutó hűtőfolyadék keveredik a motorolajjal. Ilyenkor a "motorolaj" szint is megemelkedik)
-Teljesítményvesztés (gyenge motor)

szívat..stop!
Ezt nevezik a fagyi visszanyalásának?

Vagy nem ő volt aki azt tanácsolta neked, hogy ne költs a gépedre, hanem add el és vegyél újabbat?
hengerfej gátrepedés?
www.weicon.hu%2Findex.php%3Fa%..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CDIQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.weicon.hu%2Findex.php%3Fa%..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&...

Ilyenre gondoltam.
Köszi, szétnézek.
Az a gond, ha egy baj nincs orvosolva a motorban, az majd csinál sokkal többet és nagyobbat.

Mennyit kapnál érte, ha eladnád?
Mennyit vertél már rá, s még mennyit fogsz?
Mennyit ér meg neked a megbízható autóval való közlekedés a bizonytalannal szemben?

Osz-szorozz, s lehet kijön a végén olcsóbban megúszod egy másik (új) autóval, persze lehet nem
Van egyfajta pakolás eltávolító spray,sajnos nem tudom a nevét mert elfogyott és kidobtam,ha ez segít...fröccsöntő gépek szerszámaira van kifejlesztve,onnan emeltem én is..
nagy mágus vagy keresgélj...
mindent fel mart,festéket gumit plexit..
talán még az etanolos áztatást is meg próbálhatnád.Én azt eröltetem most is,szépen ki pucoltam egy pár régi karbit,be kellene raknod egy napra az egész hengerfejet ázni
ezen agyalgatok énis meg a szerelő is. de azt se lehet rendesen kimérni és 80 rugó bele egy másik . ráadásul mondom a jumpiba van 3 db csak a légtömegmérőből.

talán az lehet a legstabilabb kiindulási alap hogy elkezdte enni a vizet. a gyengeséget viszont valóban okozhatja a légtömegmérő hibás adatközlése.

itt az legfőbb gebasz hogy ha gondol egyet ilyenkor hipp hop átszakad valahol a hengerfejnél valami aztán ott rohadok meg az autópályán. jóbb esetben magyar szakaszon. de ha osztrákban szarik be akkor 10 perc mulva megjelenik az öamtc aztán már egy tréleren találod magad egy 1000 eurós számlával a zsebedben. és csak a legözelebbi városig visznek
rádugod komputerra nem sok értelmes hibalehetőséget kapsz. inkább értékeket látsz amivel azt kezdesz amit tudsz. simán kijelzi hány bárral nyom a turbód de azt már nem látja mikor lép be és normális értékeken működik e. a hibás porlasztót se látod meg mert a többi elektronika kompenzálja az értékeit. holott valójában már réges régen szarul porlaszt. amivel azt is elérheted hogy beégeti a dugódat és rotty.
Légtömegmérő?
csak példa a 4 db bosch porlasztó cseréje 320 ezer pénz volt. mondjuk az alapjárat azóta jó és szépen jár a motor nem rángatózik. kb 20 perc alatt cserélték ki. ez a jobbik eset. a hengerfej geenerálhoz le kell bontani afél nagynyomású rendszert. legjobb helyen is 4 napig tart mire kész.
déwó
irtam a km órát olvasd el rendesen. annyi van benne. a vizhőfokmérőm tökéletes. ha melegedne azt is kijelezné. autószerelő is csak megy sorba a lehetséges okozókon de ez a gyengeség most jött elő. mint írtam már sok mindent kicseréltünk csak közbe folymatosan változik. a gond egyedül az hogy 600 km re vagyok . ha lerohad az autópályán egy ezresért huznak le az árokba. vagy százezrekért trélerez haza valaki. jövő héten hazamegyek vele remélem kibirja. de pár nap szabival a tarsojomban nem szeretnék túl sokat próbálkozni . egy hengerfej generál meg nem két perc s nem is két fillér. egy kurva hdi motoron van vagy 5 féle szenzor meg érzékelő. az egyik simán tudja szopatni a másikat és felülírkálja önmagát sose jössz rá melyik a szar. pl ha van egy szar porlasztód még simán kikompenzálja az elektronika aztán csak lesel hogy miért nem jössz rá a valódi bajára. vannak légtömegmérők stbstb kis turbó vezérlő vákumszelepes elektromos érzékelők hada! ha ezekkel elkezdesz játszadozni agatyád rámegy mire egyenként kicserélgeted aztán nem is biztos hogy köze volt hozzá. nameg honnan szerzel probadonort amit rádugsz? pláne annak függvényében amit leírtam. nincs rá idő! itt meg egy hasonló problémával autószervizbe vinni többe kerülne mint egy uj jumpy :))
nemigen lesz, mert elég jó anyag szinte elpusztíthatatlan
Köszi, penge, biztos lenne, csak nem akartam azzal, reméltem van valami anyag amivel bekenem és feloldja róla, az alut viszont nem bántja.