jártam már úgy a huskyval hogy téptem fel a homokdombok között kapart mint a veszett egyszer elkapta a fenyők gyökereit fogott a kerék és repült hanyatt
de ezt megcsináltam a hondával is ott meg nagy volt a felfelé tempó és egy bucka úgy megdobott hogy abból is backflip lett, meg egy szegycsontörés
de végülis gyerek van fát is ültettem ház is megvan, szóval megtettem amit a haza kívánt, most már lehet magamat kinyírni
plussz hogyha valaki a gyári telóit megcsinálja.. jóra...
akkor egy jól belőt gép..amit az ó sitlusához állitanak.. külső szemlélődő látja a pályán hogy megy.. látja hogyhintázik a gép.. vagy himbilimbzik..vagy le van tapadva az egész és túlcsillapit.. szóüval ltája az összhangot a pálya a pilóta és a motor közt akkor lyól be tudja állitani.. na akkor kell aztomondani hogy ez egy yfos.. vagy .. né má ..nem is olyan szar az a teló ..cska oda kell állítani ahova kell
és nem feltétlen kell elfogadni egy telószerelő mester ajánlását mikor visszaküldik hogy na hány kiló vagy.. és oda csavargatja ahova kell..
az egy kiindulási alap.. onnan jön még csak a munka a finomrádhangolással
lyöwök mondom a okKkosat
teleszkóp.. az hogy milyen.. az nem számit fő az összhang...
hogy az eleje és a hátulja egyformán dolgozzon...
nem számit hogy az eegyk szar.. az a fontos akor mind akettő szar legyen...
eggyütt himbilimbizzen vagy legyen jó...
1ütt..
ugynais ha nem együtt jóü vagy szar.. akkor ..
ha az eleje egy fostalicsika akkor a keményebb hátsó ész.. még komolyabb igénybevételnek fogja kitennni az első fuóművet(mert a hátulja bián--ezért máshogy mennél..) de az eleje nem.. és gy atom szarnak fogod érezni az egészet..ha a hátulja szar és az eleje lyó.. akkor ugy szintén..
egyébként az a futómű akkor kell amikor a terhelést megkaplya...
tehát az eleje az lefeléknbe kanyarba befelékben, féktávokon a fontossabb ..
a hátulja meg kanyarból kifelé kigyorsításkor illetve..felfelékben feljáróban..
az eleje az az irányit6óságot képviseli ..a hátulja pedig a tolást tapadást intézi...
lyódos lyól példázott ezzel a kengzu okossággal..
látszik hogy kintél..ausztrálilyában.. és telis teli van kenguru élményekkel...
tehát...
ha van hétra öklins teló.. akkor vagy előre is intézz okosabb futó-mívet..
vagy hátra SEM érdemes..
egy jó hangolás olajcsere beállítás.. az faxa lesz...
nekem pl a hergnél most jött vissza a hátulja egy nagy telómágustól
és kapott úly olajat ..egyel vastagabbat mint a djári
igy az alsó fullra becsavart csillapításom.. az most .15 tel killyebb van..
és nagyon nagyon jó a gép..
igaz hogy kissé állitgatni kellet mire olyan fassza seprűnyél futóművet kaptam ahogy én tudok bvele menni.. de nagyon karaj lett..nagyon nagyon..(a huzó igy ...hajszállal erősebbre is tudtam venni.. amivel.. olyan a gép .mint az álom
Most nem fogok emiatt KTM-et venni. Azt beszéltük, hogy Gas-ból is próbáljak meg minél újabbat venni, mert abból a korosztályból szerinted a KTM-ek vacakok. Egy 2-3-4 éves KTM-re különben sincs keret. Neked is sokáig jó volt a Gas. Na nekem most pont annyira élvezetes a 300-as Gas egy 250-es cross után, mint neked most a KTM. Sok dologban alul marad, például a felfüggesztés rosszabb a Gas-ban, de valószínűleg emiatt olcsóbb. Most ha belepakolásznám azokat a minőségi cuccokat, mint a KTM-nél akkor valószínűleg ugyanott lennék árban. De jó igazat adok neked. Nem fogom egyesével lecserélgetni az alkatrészeket, helyett akkor már érdemesebb volna egy másik motort venni.
A kerékre való felvétel leírását pedig köszönöm. Majd alkalomadtán kipróbálom. Csak attól félek, hogy nem találom el az erőket és akkor hanyatt esek.
Zsoltal egyet kell ertsek mert nem minden arany ami fenylik alapon a sachs hatso tello a gasson elegge jol mukodik.Egy ohlins sem fog sokkal jobban melozni....
Ha pepere mokus vagy es szereted a dolgokat hogy jok legyenek es jol is vegezzek a dolgukat akkor jobb ha motort cserelsz.Kar penzt,idot,es idegrendszert beleverni olyan dologba amibe mas ember idokon at a f@rkat belehuzta es csak a szarvat huzta.
En azert vettem ktm-et mert sokkal elvezetesebb a motorozas vele mint a gassal...es nem veletlen
Figyelj...3,vagy 4 tempoba ha a pocsolya elott te huzol egy gazt attol a motor eleje nem jon csak ugy fel...eloszor kell egy elso pompa azutan kell huzni felfele is karbol es testbol,derekbol..de a legfontosabb,hogy a kuplungot meg kell jatszani.Bele kell nyulni a kuplnugba,a motort meg kell vicsogtatni es ugy jon fel meg 6 ba is kerekre ahogy akarod.Az egy masik teny,hogy egy 2T vel az egykerekezest majdnem ujra kell tanulni egy 4T utan
Attól hogy Öhlins nem biztos hogy jobb a teló, csak nevesebb.
Az Öhlinsen belül is van szar régi fajta, meg csúcskategóriás.
A 40000.- forintos Öhlinstől valószinű hogy sokkal jobb a Sachs..
Hát az erdész biztos nagyot nézne, ha a kivágott és 1,5 méteres darabokra felszabdalt farönkjeit egymástól 1-2 méter távolságban lerakosgatnám egymástól és azon motorozgatnék fel alá. Izgalmában lehet áttolatna rajtam a pótos mtz-vel
Ha nincs körülmény teremtsd meg,pl mi most hogy kurva nagy fagykár van és tele van az erdő kidőlt fákkal,amiket szépen 2-3 métere rönkökbe vágtak és az út mellé lefektették, szépen végig pakolgattuk vagy 50 méteren át vastagabbat-vékonyabbat,na azon csapattunk oda-vissza.. de egész nap... Most úgyérzem jöhet akadály át fogok menni rajta
De kurva szar lehet ha nincs hol menni az biztos
Én se, de olyan jól hangzik. Mintha értenék is itt valamihez. De azt el is mondják az egyik videóban a Poisk Adventures-en, hogy kis ágaknál nem kell emelni az elejét. Hátra kell ülni és akkor magától is felmegy az első kerék, aztán ugyanilyen egyszerűséggel át tudsz menni rajta.
én ezekhez a vektorokhoz nem értek
ott a rönk húzok egy gázt átúszik az eleje döccen a hátulja aztán jólvan
ha későn húzom a gázt akkor meg az eleje is döccen
a hazáért nem adtad a véred