Pedig egy jó villanymotor rengeteget dobna a vason, a fél motort le lehetne hajigálni, nem kéne légszűrőt mosogatni, olajat cserélni, stb.
A blokk karbantartás annyi lenne, hogy a két csapágyat le kell cserélni időnként, el lehet felejteni a dugó meg hajtókarcseréket, de kiugrana a komplett kuplung kopás probléma, a váltó is tök felesleges, nem lennének szelep problémák, a hülye rezo se kéne, meg védeni se kéne, 2t power is felesleges, a hűtők is tök feleslegesek, azt se kéne védeni.
Hű, most hogy így végigmondtam rengeteg zsét spórolna ami a karbantartást illeti, bár hozzáteszem abból indulok ki, hogy elektromos kis villanymotoron max a szénkefét kell cserélni, s örök élet.
Ha nyerek a lottón, tuti veszek egy E motort.
Szerintem az olaj árának zuhanása egy mesterségesen keltett biznissz, nem hinném, hogy akkora olajmezőket fedeztek fel, ami által úgy látják még se lesz annyi neki.
Arról nem is beszélve, hogy csökkenteni kéne a károsanyag kibocsátást...tehát innen nézve se jó irány.
Sajna jobb képet nem tudok neked csinálni mint az előbbi, a mobilom ennyire képes makróban.
Érintő kapcsoló (oldal)
Ezt tudnám talán rákókányolni helyette(http://www.conrad.hu/conrad.ph...)
Beszéltem vele, holnap találkozunk. A képen is látni a kopást, ezért is kérdeztem... Köszi az infokat, esetleg, ha a kép alapján vissza emlékeznél, azért nagyon hálás lennék.
Kb ennyiért csinálhattam amennyiért megy...A kopott szár főleg a szinesek az kuka,úgy kell számolni.Mindegy kicsit karcos vagy nagyon kopott,az kuka.
Valahol biztos megvannak a képek róla,meg mi volt vele.
Üzletet meg nem akarok rontani,ha valakinek nagyon kell ,annyiért jó az még.
Amúgy szoptam már be én is kivül széppel....és egy vagyont tettem bele.Sőt, sorolhatnám.
vannak ettől jóval kisebbek is
hajdanán az első whs lejátszón ami beszart azt kivezettük mellé
az még ilyen gumi gombos retek volt
visszafelé kérj egy rendes pákát kölcsön és utána jól nézd át nem forrasztottál-e valamit át pluszba és nem vált-e fel a nyákról a réz, mert utána lehet pótolni vezetékkel
régen elég sok mindent forrasztgattam de most már nem megy a finom meló könnyen, nagyon elbutultak az ujjaim a sok építkezéstől
Köszi , nézegettem, pont olyat itt nem találok, amit esetleg rá tudnék faragni, olyan talán akad. A mikrokapcsolót szétolvasztottam, már megcsináltam, csak újra össze kéne olvasztani, majd utána visszaberhelni, ezt még megkísérlem, de nem lesz egyszerű
Kiszedéssel is megküzdöttem szakértelem és eszköz hiányán, a pákám feje nagyobb mint a kapcsoló, alig fértem hozzá, kézremegésről ne is beszéljünk, ráadásul leöntötték szigetelő anyaggal az egészet, előbb attól kellett megpucolni
Nagy kókányolás lesz ebből
csak azért írtam mert 70 felé mennek a jobb állapotúak ez meg 35
az újról meg ne is beszéljünk az xt-be csak a 2 rugó volt 30ezer
szóval nem feltétlen szar de nem biztos hogy jó
Ejjnye ini, ezt pont nekem?
A felújítás rosszul gondolod, ennek az ára nem takarja be!
Jó állapotban van, a hirdetés szerint, de, ha ennyire el van kopva a fekete bevonat, ahogy a nem túl jó minőségű képen látni, akkor meghagyom másnak. Erre vagyok kíváncsi!
Azé megnéztem volna, hogy mekkorát ment volna a csákó a régi dr-el marzocci telósan, ha a dr ősi gyári első telójával is ott ment el/ fel, ahol akart....
35ért mit szeretnél? vonják be arannyal 2 centi vastagon?
nekem majdnem ennyi volt a generál......
tudod van az a mondás hogy elvált asszony ritkán szűz
a kajuát amaz is kinyalta a kezemből.. és ez is ki fogja.. csak enneél ha odáig jutok mint amannál.. kenyértörésree viszem a dolgot..
pofa nagyon kemény makacsa volt.. nem is véletlen..de ezzzel nem lehet olyan..ez a család kutyálya lesz ..nem az enyém
2004-es motorból való. Nem szép rajta a fekete bevonat, de az egyiken sem az. Csika tavaly szervízelte. Onnan tudom, hogy az enyém volt a teló, csak megvette a srác a dr-350-be. Aztán nem került bele, mert vett egy 300-as gg-t.
nézd meg a ktm meg quantija tesztjen...h mennyibe kerul bele az akksi....asszem elgondolkodtato....