én csak azt tudom hogy a wr250f olyan rengeteget elment már hogy az szinte hihetetlen: http://totalbike.hu/tesztek/2013/07/16/204_ezer_kilometeres_tartosteszt
_igen/
és szó sincs injektorhibáról
szóval van jó injektor....lehet az európai modellekben nem ilyen van de attól még van
Szerintem meg még egy darabig nem lesz olyan üzembiztos,és gond nélküli egy befecskendezős motor,mint egy karbis. 1 hengeres mocira gondolok.... Legrosszabb esetben a karbiba bekerülő koszt kifújod az út szélén,és mész tovább mintha semmi se történt volna. Hozzá teszem,eddig egy karbis motorommal sem jártam így,hiba nélkül ment mind. Szerintem nincs akkora előnye a befecskendezőnek,mint amekkorát szívhatsz vele...itt van zari példának. Ha egy FCR lenne a motorján gyárilag,soha nem lenne baja.
1 óra sem kevés
a kung-fu edzőm volt valami világméretű szemináriumba, ott úgy indult a lazulás hogy egy pohár vizet tartottak kinyújtott kézzel
nem emlékszem meddig de olyan 1-3 óra lehetett volna
aztán ami a pohárban maradt megihatták
én kipróbáltam, amikor sokkal jobb kondiba voltam már 20 perc után fele sem volt meg a víznek még fél óra sem volt de már lent volt a pohár a földön......
déw vigyázzá a válasszal..
elbirod elbirod.. de itt is mint mindenütt az idő a kérdés.. ahoyga depesmód is megmondta de tálym kvescsön számában...
tehát elbirod azt a porhár vizet..de meddig?
1percig..
1 óráig
1 hét(azaz 1 7)ig...ez azért már erős
1 hónapig ez már azért nagyon dúrva...
De ki akar majd 2030 ban 14 es motorral menni?addigra nagyobb lesz az eletszinvonal,mi is oregebbek leszunk es nagyobb lessz a Modern rabszolgatartas.. es sehol nem fogjak engedni hogy motorozzunk csak...es mart erdok sem lesznek....es minden neten fog menni meg csippelve leszunk mint a kutyak es a galambok....szoval....ki akar majd urtechnikas jelenbe szarral kocoraszni
lehet menni messzebb is nekem a 82es is járóképes volt pöccre indult és cagiva volt
de
az injektornál csak annyi van hogy kidobod azt a 3-4 dolgot teszel bele másikat és már megy is
ha van másik alkatrész hozzá 15 év után............
pl ismerős wr250ese hibátlan annyi az injektor miatti hátrány hogy kurva nehéz betolni
igazándiból ez a vezeték kidörzsölés ezt ne mmondanám innector hibának...
az a benyapumpus.. az igen..
de pl lásd a szerkón azon nix ilyen baj...meg a japókra is azt mondják ugyan aza keihin befecsi mégsem tömődik el soha.. ott modnjuk a szűrő lehet csak a kulcs.. mert mint mondottam az is keihin..
nem hinném hogy a 10 éves lyapó kroccokban a gyári még az a hajtókat.. mint mondjuk az sx 525ben még az van!
mindenek van rákfenélye..
az a kérdés...mennyibe van az a rákfene..
amennyit szívsz ezzel a vassal egyre inkább megerősödik bennem, hogy nem kell injektoros motor.
Bár a másik leírás meg azt erősíti meg bennem, hogy rövidtávra tervezett anyagokból csinálják már a motorokat is, s valószínű igaz lesz, amit írtam, hogy 2030 ban nem lesz 2010 es gyártású motor járóképes. (mint most 2014 ben, mondjuk egy 95ös)
Egyenlőre semmi konkrétum, majd kb. január közepén ha szétszedem, akkor kiderül milyen állapotban van most és az milyen lehetőségeket ad.
Cégeknél sem érdeklődtem még.
van egy szűrő egy olyna mint a 300ft csak gyári 1500ft a tankban.. z mindég szűr mikor kering a benya akkor is ...meg van egy csat ia tan alatt bba is van valami mikor szűrő.. az szokott eltömődni..
na nekem a tankba most nix...csak a szűrő helyére fel lett rakva a pumpu.. igy a csüvek mind gyáriak a tankban.. és a szűrőt a tankból kivéve.. egy nagy komoly fémházas szűrővel oldottam meg...ez kb 3szor komyolbb int a gyári.. és kb mikronban sem rosszabb..főleg úgy hogy javalloták hogy a kis szűrőt alapból baxam ki mert az még akkor is eldugul mikor nem kéne...de ha meg kiveszed akkor meg a koszos benya tönkre vág6ja a innectrort...meg eltömitheti...ami számomra nem megengedett..már egyik sem!
igy a nagy fémházas nisszan micra szűrő az majd fél évente cserélem...600ft... ugyhogy nem vészes..de mind nagyon jó szűr .. mind pedig sokára tömődik el a nagy felülete miatt!
na ez ami számít
lya ez a benzinállóság
megveszed a drága benzinolaj álló szövetbetétes 20báros benzincsövet...
oszt reggelre a fele csőről lmarta a benzin a külső réteget.. ...
haver azt mondta a göcc az birja ..emrt ő a múltkor is olyat rakott bele és pár húnap múlva vamaiért megent szét kelelt szedni s. semmi baja a csőnek...
ja mondta egy másik műhelye... semmi baj... 1-2 évet kibir6a a göcc.. .de többet az sem...
ez a nóném ez egy napot nem bir ki...
ami az örök az a polietlién mi a faszom.. a gumigyári mintaboltban mondták... de az nem hajlékony.. illetve a sima műszaki benzincső.. az megkeményedik..a benzintől de nem megy önkre...ha nix hajligatva akkor az jó..de a 3 báros pumpuhoz oda nem ...oda a szövetbetétes műszaki gumicső kell..
az megkeményedik.. nyomást birni fogja...de ez sem garanciás.. hogy menniy tés hogy .. a göcc re mondták amit mondtak...
de a jó az valami műanyag keményfaló cső.. de az ugye egyáltalán nem hajlik..illetve minimálissan...mondjuk formál6ó láng felett..de a tnkba ahova úgy tolja be az ember a benzinpumpát.. ott konkrétan hajlani kell a benyacsőnek!
visszatzérve a kérdésre..
úgy van hogy vabn gyári cső a felső részen a nyomásszabályzó illetve a árma bejutási helyén...
aztán van benne valmi fehér szétszedési lehetőség vaami csati...az van toldva ot ttovább a benzinszűrőig egy másik harmónika(mint a porszívócső) benzincsővel...illetve a szűrőtől megent egy harmónika cső a benyapumpáig..
ami alul van felfogatva..a kis műanyag házba pattintósan...
a műanyag házba nem fér el a 38 átmérőlyű 112cm hosszú autópumpa...de oda lehet mókolni..csak figyelni kell azért ..mert ezt a pumpát tartani kell a háznka.. birni kell hogy ugrat meg mindent csinál a paraszt.. a pumpa nem mozdul6 ki a helyéről...
ott azért igylni kell...
de ha az ember megveszi a gyárit ...300lyurcsiért.. abba van házt tok pumpa szűrők...
igy 30 lyurcsiból ezt kicsit okositan kellett.. de .. hibátlan megoldás... ilyenn lárnak nagyon nagyon sokan...és azóta nem is cserlének benyapumpát 100 üzemóránál!amit a gyári úly beszeréles után 100órával... megent kérni fog majd!
nekem az örökélet pumpából...
mert a bolt kiderült nem veszi vissza igy hogy ment (csak ha lkülik valami vizsgálatra hogy szar...de az meg közbe jó )de mikor meg telifonon kérdeztem ..mondta vigyem vissza oszt majd megbeszéljük...
szovla jól megbeszéltük na mindegy.. ottt a tartalék benyapumpa annak a benyapumpának van tartalékom otthon ami örök élet...ugyhogy ..még jó hogy van belőle tartalékom
Egyszer akarok sztafit szeretem a fajtát meg több is van a falkánkban ismerem... Csakhogy amíg szüleimmel lakom örülök ha egy kutyát engednek a vizslaúr mellé... Ami szuka németjuhász lesz..
Mivel ha megharapta a bírót egyből kinyírták, ha nem harcolhat számukra hasztalan,olyan szinten hogy nemis tenyésztették tovább,így szépen kiirtották az emberre való támadás hajlamát...
Szemben akár egy njuhászal ,vagy dobbermannal akit csibészeltetnek emberre,és a vérében van...
Hi mindenki!
Zari, végül a gyári összekötő csővel raktad vissza a pumpát? Mert amit az üzletben veszel benzincsövet az csak belülről benzinálló a gyári viszont kívül-belül.
aki nem látott még kutyaviadalt:
van egy ember aki ott van a 2 kutya között és ha valamelyik rosszul fog egy fa pecekkel feszegeti széjjel a száját hogy engedje el
és akkor sem támad az emberre........pedig azok dilisek is meg nem kicsit antiszociálisok már ha lehet ilyet mondani egy kutyára
_igen/